Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.
Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:
- Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
- Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
- Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
- Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
- Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
- Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
- Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
- Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000
Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.
- Formular online.
Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
-
Suport probleme tehnice; -
Verificare stadiu sesizare depusa; -
Informatii despre facturi si plati; -
Sugestii client; -
Cerere date cu caracter personal;
Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.
Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.
- E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
- clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
- sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
- Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
- Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
- Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
- Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.
Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:
-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);
-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);
-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);
-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);
-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);
-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);
-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:
Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414
Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?
Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?
Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.
sunt din piatra neamt si nu imi merge internetul cablul tv si telefonia e vreo avarie?
Da, am contactat mai devreme serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Neamt (deranjamente) si mi-au confirmat ca au o avarie generala care afecteaza mai multe zone din oras. Asteptam rezolvarea.
BUNA ZIUA
AM O PROBLEMA LA FIRMA * SRL DIN INEU JUDET ARTAD ..
DE CEVA VREME NU NE FUNCTIONEAZA INTERNETUL
AVEM MOMENTE IN CARE NU AVEM
Buna ziua,
Aveti un echipament de la RDS? Aveti router personal? Daca aveti echipamente, ati incercat sa le reporniti? La RCS – RDS Arad ati anuntat defectiunea?
Prin prezenta va aducem la cunostiinta faptul ca pe str. 16 DECEMBRIE 1989 si pe str.BRAILA din orasul SANNICOLAU – MARE sunt cabluri cazute la pamant de mai mult timp,impiedicand circulatia pe trotuare ,putand provoca chiar si accidente.In consecinta va rugam sa luati de urgenta masurile ce se impun,in cazul ca aceste cabluri va apartin,in caz contrar ne vedem obligati sa luam masuri de sanctionare conform legislatiei in vigoare.
Va multumim pentru colaborare !
25.07.2018
Birou urbanism,
Serbescu Traian
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente).
Comentariu mutat pe articolul: Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta
V-am mutat comentariul pe articolul dedicat.
avem probleme cu cablu tv si internetul in livada arad de 30 de minute nu avem pe toata satrada semnal ce se intampla?
Daca problema este in toata localitatea Livada, Arad inseamna ca este o avarie generala care afecteaza minim serviciile din aceasta localitate. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente) pentru a semnala nefunctionarea serviciilor. Va vor transmite ei daca problema este identificata si daca este in curs de remediere.
in momentul cund va vindeti un tel cu majorarea abonamentului altuia decat la titular ati facut o ilegalitate indiferent de varsta titularului ca dupa expirarea contractului sa ceri semnatura titularului chiar daca nu se poate deplasa devine o infractiune cu magarie!
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Pentru aceasta problema va recomand sa luati legatura cu Protectia Consumatorului.
Nu mai semnati contracte pe teren, daca sunteti nemultumiti. Nu va obliga nimeni.
Rezilierea se face doar in punctele desemnate pentru aceste operatiuni de pe raza judetelor/municipiilor.
Ca sa vin in ajutorul dumneavoastra, precizez ca daca doriti sa reziliati dumneavoastra, nefiind titular si neavand imputernicire pe acel contract, trebuie sa mergeti la unul dintre sediile mentionate mai sus cu buletin/ci personal, buletin/ci titular, act medical care sa dovedeasca incapacitatea de deplasare a titularului si se discuta local, la sediu.
Sunt situatii exceptionale, le care serviciul Relatii Clienti nu il poate gestiona, deoarece nu este factor de decizie.
erau 2 probleme mari am fost in audienta si mi s-au promis multe dar nu s-au rezolvat! am fost la protectia cosumatorului si ati revenit cu aceeasi atitudine dupa ce mi- dat ati niste bani inapoi ! o sa merg mai departe! eu am vrut sa vb cu directorul! si am fost expediat la … apropo cati directori aveti
ati gresit cind ati inceput sa va bateti joc de batrani
Buna seara,
Cum este posibil ca atunci cand se face un contract la dvs sa nu se inmaneze contractu cand se face si instalarea
Atunci knd am facut rezilierea mi sa spus k nu voi platu nimic acum mi se trimite factura de plata
Buna seara,
Contractul se semneaza si se discuta atunci cand discutati cu reprezentantul comercial (fie in sediul Digi, fie cand ajunge agentul comercial acasa, depinde de caz), tot atunci primiti contractul. Cand se face instalarea serviciilor primiti doar procesul verbal de instalare pe care sunt trecute detaliile instalarii si materialele folosite/facturate, daca este cazul. Nu stiu exact despre ce vi s-a spus ca nu platiti nimic, va referiti la materiale?
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a vi se detalia factura, in felul acesta vedeti exact ce aveti pe acea factura, daca aveti materiale si ce materiale aveti trecute.
Buna
as dori sa sun la un operator digi pt informatii despre un nou telefon pe care sa-l cumpar in Sannicolau Mare ,Timis
imi puteti da nr?
Buna seara,
Numarul de telefon de contact pentru judetul Timis este 0356400414 (informatii comerciale RCS – RDS Timis).
ma scuzati,am revenit
as dorii fectiv sa stau de vorba cu un operator de la digi
la acel numar ma trimitd la tot felul de taete si nu reysesc
trebuie sa sunati la acel numar, urmati pasii indicati de robot si o sa discutati cu un operator. Daca nu aveti rabdare sa urmati acei pasi, apasati tasta 0 de mai multe ori si o sa se faca transferul cu un operator.
Buna ziua. Ma intereseaza numarul de telefon al unei doamne S. Eleonora, din Oradea, strada Piata 1 decembrie . Exista vreo lista cu abonatii RCS ?
Buna ziua, exista numarul *931 pentru informatii abonati RCS – RDS pentru telefoanele fixe, puteti incerca acolo insa este un numar taxabil.
Nu mai exista *931. Nu mai exista nici cartealbastra.ro.
Nu se mai pot afla numerele abonatilor, conform noilor reglementari europene privind protectia datelor cu caracter personal.
Cartealbastra.ro stiam ca nu mai exista insa nu eram sigur de *931. Multumesc!
astazi 23.07.2018 de la ora 20:00 nu avem semnal TV si nici Internet.
Rog interventie rapida pentru reparare defectiune. Mai sunt si alti vecini care nu au semnal.
Adresa Calea Stan Vidrighin nr.*ap.*Timisoara
Titular contract Detimona P.
Daca sunt si vecinii afectati inseamna ca este o problema la un echipament care deserveste acea zona / acel bloc.
Am luat legatura cu RCS – RDS si nu au o avarie generala in Timisoara.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timisoara (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema.
mi se atrerupe semnalu la internet
Va referiti la internet fix sau internet mobil? Dati mai multe detalii.
Catre, RCS & RDS SA
Sediul in Strada Dr. Staicovici, Nr: 73-75 Forum 2000 Building, Etaj: 2
050557 BUCURESTI, SECTOR 5
România
N O T I F I C A R E
Subsemnatul,K. ZOLTAN ,C.N.P.*********,domiciliat in Orasul GATAIA,Judet TIMIS Str.* Nr.* va notific prin prezenta ca in conformitate cu contractul semnat intre parti unde eu nu am bifat optiunea ca entitatea dvs.sa disemineze catre terte persoane DATELE MELE CU CARACTER PERSONAL (iar daca acest lucru nu este asa consider ca acest lucru a fost facut DOAR de functionarii dvs.),incepand cu data primirii prezentei in baza art.15 din legea 677/2001 MA OPUN CA DATELE MELE PERSONALE SA FIE FOLOSITE IN ALTE SCOPURI DECAT DERULAREA NORMALA A CONTRACTULUI DINTRE PARTI,DE ASEMENEA MA OPUN CA ENTITATEA DVS SA DISEMINEZE DATELE MELE PERSONALE CATRE TERTI,ACESTE DATE PUTAND FI FOLOSITE DOAR STRICT DE ENTITATEA DVS.
Art. 13: Dreptul de acces la date (1)Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situaţia în care prelucrează date cu caracter personal care privesc solicitantul, să comunice acestuia, împreună cu confirmarea, cel puţin următoarele: a)informaţii referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere şi destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele; b)comunicarea într-o formă inteligibilă a datelor care fac obiectul prelucrării, precum şi a oricărei informaţii disponibile cu privire la originea datelor; c)informaţii asupra principiilor de funcţionare a mecanismului prin care se efectuează orice prelucrare automată a datelor care vizează persoana respectivă; d)informaţii privind existenţa dreptului de intervenţie asupra datelor şi a dreptului de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate; e)informaţii asupra posibilităţii de a consulta registrul de evidenţă a prelucrărilor de date cu caracter personal, prevăzut la art. 24, de a înainta plângere către autoritatea de supraveghere, precum şi de a se adresa instanţei pentru atacarea deciziilor operatorului, în conformitate cu dispoziţiile prezentei legi. (2)Persoana vizată poate solicita de la operator informaţiile prevăzute la alin. (1), printr-o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi şi de poştă electronică, sau printr-un serviciu de corespondenţă care să asigure că predarea i se va face numai personal. (3)Operatorul este obligat să comunice informaţiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opţiuni a solicitantului exprimate potrivit alin. (2). (4)În cazul datelor cu caracter personal legate de starea de sănătate, cererea prevăzută la alin. (2) poate fi introdusă de persoana vizată fie direct, fie prin intermediul unui cadru medical care va indica în cerere persoana în numele căreia este introdusă. La cererea operatorului sau a persoanei vizate comunicarea prevăzută la alin. (3) poate fi făcută prin intermediul unui cadru medical desemnat de persoana vizată. (5)În cazul în care datele cu caracter personal legate de starea de sănătate sunt prelucrate în scop de cercetare ştiinţifică, dacă nu există, cel puţin aparent, riscul de a se aduce atingere drepturilor persoanei vizate şi dacă datele nu sunt utilizate pentru a lua decizii sau măsuri faţă de o anumită persoană, comunicarea prevăzută la alin. (3) se poate face şi într-un termen mai mare decât cel prevăzut la acel alineat, în măsura în care aceasta ar putea afecta bunul mers sau rezultatele cercetării, şi nu mai târziu de momentul în care cercetarea este încheiată. În acest caz persoana vizată trebuie să îşi fi dat în mod expres şi neechivoc consimţământul ca datele să fie prelucrate în scop de cercetare ştiinţifică, precum şi asupra posibilei amânări a comunicării prevăzute la alin. (3) din acest motiv. (6)Prevederile alin. (2) nu se aplică atunci când prelucrarea datelor se efectuează exclusiv în scopuri jurnalistice, literare sau artistice, dacă aplicarea acestora ar da indicii asupra surselor de informare.
Art. 14: Dreptul de intervenţie asupra datelor (1)Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit: a)după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte; b)după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi; c)notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operaţiuni efectuate conform lit. a) sau b), dacă această notificare nu se dovedeşte imposibilă sau nu presupune un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat. (2)Pentru exercitarea dreptului prevăzut la alin. (1) persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi şi de poştă electronică, sau printr-un serviciu de corespondenţă care să asigure că predarea i se va face numai personal. (3)Operatorul este obligat să comunice măsurile luate în temeiul alin. (1), precum şi, dacă este cazul, numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opţiuni a solicitantului exprimate potrivit alin. (2).
Art. 15: Dreptul de opoziţie (1)Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca date care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. În caz de opoziţie justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză. (2)Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop. (3)În vederea exercitării drepturilor prevăzute la alin. (1) şi (2) persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi şi de poştă electronică, sau printr-un serviciu de corespondenţă care să asigure că predarea i se va face numai personal. (4)Operatorul este obligat să comunice persoanei vizate măsurile luate în temeiul alin. (1) sau (2), precum şi, dacă este cazul, numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opţiuni a solicitantului exprimate potrivit alin. (3)
23.05.2018 K. ZOLTAN
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In legatura cu solicitarea dumneavoastra, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
nu merge netul in braila de o ora in tot blocul iar vau cazut toate serviciile in tot orasuol?cum e posibil sa lasati zeci de mii de abonati asa sambata seara???
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In acest moment RCS – RDS are o avarie generala in Braila, problema e cunoscuta si se lucreaza.
Sincer nu stiu daca vor rezolva asta seara, ramane de vazut.
nu am netu functional in Galati
Nu functioneaza deloc internetul sau functioneaza dar aveti viteza redusa?
Intreb deoarece in Galati este o avarie generala, ne-a fost semnalat de catre abonatii RDS faptul ca internetul functioneaza foarte greu, am luat legatura cu RCS – RDS si ne-a fost transmis ca este o avarie in zona care afecteaza abonatii RDS in acest sens.
caut si eu un operator serios intr-o problema serioasa .. toata Romania sufera?
am o viteza f scazuta la net… si am platit si platesc cat trebuie
zona moldova GALATI mai precis
poti testa o viteza in zona:?
Este avarie la RCS – RDS pe partea asta, ne-a fost sesizata problema de mai multi abonati RDS.
Cei de la RCS – RDS stiu despre asta si lucreaza pentru rezolvarea problemei.
de putin timp am probleme cu conexiunea de internet merge foarte greu am incercat sa ma joc gta v si merge prost dupa care am deschis cateva pagini si la fel de prost merge asa mi am dat seama ca este de la internet sunt din galati pe strada siderurgistilor abonat rcs rds ionica radu
Esti al 3-lea abonat RCS – RDS care ne sesizeaza functionarea greoaie a serviciului de internet ceea ce inseamna ca este o avarie la nivel de oras in Galati la RCS – RDS, iti recomand sa astepti rezolvarea problemei, cu siguranta cei de la RDS stiu despre aceasta problema, se sesizeaza foarte repede cand este o avarie generala.
Buna ziua, sunt abonatul dv. Am probleme cu conexiuntea tv pe un rieceiver
Imi spune ca nu exista conexiune
Buna ziua,
Ce model de decodor aveti?
De ieri 20. 07. 2018, în localitatea Argetoaia din județul Dolj, rețeaua de telefonie mobilă Digi nu mai funcționează deloc. personal dețin 3 numere de telefon în această rețea și nu pot să folosesc nici unul.
Posibil sa existe o defectiune la unul din echipamentele site-ului care deserveste localitatea Argetoaia, Dolj. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi, sesizati aceasta problema si se va verifica situatia.
Am luat legatura cu serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, se pare ca au avut o avarie in localitatea Argetoaia insa problema s-a rezolvat. Puteti verifica daca acum aveti semnal?
Buna ziua
Am platit la zi facturile chiar si in avans.
Cred ca din eroare sunt deconectat. Este a 2-a eroare din partrea Dvs.
Rog rezolvati rgent problema si astept semnal.
Cu stima si ganduri bune.
Buna ziua,
Prin ce modalitate ati platit facturile? Daca ati platit altfel decat intr-o casierie Digi sau pe site-ul Digi, atunci plata dureaza mai mult sa fie inregistrata (poate chiar 2-3 zile). Asta nu tine neaparat de Digi, ci si de procesatorul platii, in cat timp trimite informatiile celor de la RCS – RDS.
Oricum, pentru confirmarea platii si reconectare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Buna ziua , sunt din campeni judetul dolj , de cateva zile s-a dat drumu la cablu tv de la rcs rds .problema este ca a mers doar o zi si semnalul a disparut mentionez ca sa cablat cu fibra optica.Imi poate spune cineva care este problema?
Buna ziua,
Posibil sa fie un incident in retea care afecteaza o zona mai mare sau sa fie o problema izolata de la echipamentul de unde aveti trase serviciile. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Dolj (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema.
buna ziua sunt din resita si nu merge internetul apare eroare 678 am wxp sun ceva probleme?a mers dupa care a picat si nu am mai putut sa conectez netul
Salut,
Da, in acest moment este o avarie care afecteaza o zona extinsa a localitatii Resita, acest lucru ne-a fost semnalat de mai multi abonati RCS – RDS.
Avand in vedere ca este o problema generala, cu siguranta cei de la RDS deja stiu despre problema.
Salut!Am telefonul blocat la Digi,fara semnal de o zi,si nu pot lua legatura cuei,online pt. a sunt prepay.nr tel,077*****.Se poate face ceva?Multumesc.
Buna ziua, in ce sens aveti telefonul blocat? Ce apare pe ecranul telefonului, cere un cod ceva sau ce se intampla?
Doar nu aveti semnal si atat? Apare cumva doar apeluri de urgenta pe ecran?
Fără semnal și cardul barat.
Pana ieri a mers.
Daca apare cardul barat inseamna ca nu mai recunoaste telefonul cartela. Incercati sa scoateti cartela, o stergeti putin pe partea metalica (chiar daca a functionat pana ieri) si o reintroduceti. Daca problema este aceeasi, trebuie sa mergeti intr-un sediu Digi pentru schimbarea cartelei.
Rezolv eu mâine cu șeful la servici, ii spun sa dea un telefon
Mesianic!
RCS-RDS -digi sport
ACUM SE DISPUTA IN DIRECT LA BRD-OPEN ALTE MECIURI DE TENIS IAR EI DAU IN RELUARE UN MECI DE IERI DE LA ACELASI TURNEU, Sunt un post de …, „rahat” reiau in nestire niste calupuri de stiri si rareoari dau
ceva nou.Cred ca o sa ma retrag de la aceasta firma. Pacat de intermet …
Nu stiu exact de ce au luat decizia asta.
Daca nu sunteti multumit de serviciul de televiziune puteti sa va mutati la alta firma daca nu mai aveti perioada contractuala.
Solicit informatii referitoare la inexistenta semnalului cablu la Curtea de Arges
La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS? De cand timp nu mai aveti semnal la cablul tv? Stiti daca problema este si la vecini?
nu imi functioneaza cablu din cea de a doua camera..
Aveti un decodor in camera unde nu functioneaza cablul tv sau doar cablu analogic?
Buna ziua,
am primit doua apeluri de la doua numere similare.
La primul, +212615533305, am raspuns, dar a inchis imediat.
La al doilea, +212615798826, nu am raspuns.
Am cautat numerele pe Internet si ele par sa fie din Nordul Africii (Maroc). Nu am contacte in acea zona. Va solicit sprijinul si va rog sa-mi spuneti daca aceste numere reprezinta un pericol (costuri suplimentare la factura sau orice altfel de amenintare) si ce trebuie sa fac, daca ma mai suna.
Multumesc!
Cu stima, Georgeta B.
Buna ziua,
Costul din reteaua Digi Mobil catre aceste numere este de 0.3220 euro/minut fara TVA, costul standard catre numarul din Maroc.
Cat despre aceste apeluri, sunt metode de frauda prin care sunteti tentata sa sunati inapoi si sa faceti cost suplimentar. Este o metoda din ce in ce mai frecvent intalnita si puteti fi apelata de catre numere din tari diferite. Recomandarea noastra este sa nu sunati inapoi acele numere. Daca raspundeti sau le ignorati, nu puteti sa fiti taxata suplimentar.
In plus, daca doriti sa faceti un efort suplimentar, puteti sa blocati acele numere sa nu va mai contacteze.
Buna ziua,
Revin inca o data cu sesizarea. Comanda mea pentru decodor HD cu nr. 3521677 din 20 februarie 2018 nu a fost solutionata. Nu am nici o informatie si nimeni nu spune nimic. Sunt mai bine de 5 luni deja de cand am facut comanda. Doresc un raspuns si o rezolvare cat mai rapida. In caz contrar voi renunta si la comanda si probabil si la abonament.
Cu stima,
Marcel Romocea
Buna ziua,
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
A trecut ceva timp de cand ati facut comanda pentru decodor insa cel mai probabil nu sunt echipamente pe stoc si de aceea nu ati primit pana acum. Cei de la RCS mereu au avut probleme cu stocul de echipamente. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual le mentionati ca o sa va adresati la Protectia Consumatorului daca nu se va rezolva problema, in felul acesta poate va mai ridica pe lista de asteptare.
Incercati sa faceti urmatoarele:
Va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si faceti o noua comanda de decodor cu livrare prin curier.
In felul acesta ar trebui sa dureze mai putin si sa ajunga mai repede.
Pentru o remediere la telefon fix in com Clinceni str.Primaverii nr.*are ton de ocupat nu pot primi și nici să sun
Pentru aceasta defectiune a telefoniei fixe va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Ilfov (deranjamente).
Buna ziua. Va contactez In legatura cu comanda pentru DECODOR HD nr.3591239 pentru adresa Bl.Alexandru Obregia 31 – bl.i5 – ap.7 – Sector 4 Bucuresti. Va anunt ca anulam crerea decodorului si a sesizarii facute in acest sens deoarece ne mutam de la aceasta adresa si nu ne mai este de folos. O zi buna!
Buna ziua,
Pentru anularea comenzii pentru decodor trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Nu am conexiune la internet…va rog frumos sa verificati de ce ?
Va referiti la internet fix sau internet mobil? In ce localitate aveti aceasta problema?
Buna ziua, as dori sa trec contactul fostului proprietar pe numele meu.
Buna ziua,
Este vorba de un contract facut cu RDS sau cu alt operator?
La majoritatea operatorilor, pentru preluarea unui contract trebuie sa ajunga intr-un sediu atat titularul curent cat si noul proprietar.
Buna ziua. Doresc sa-mi instalez un tv in bucatarie. Cum procedez pt. tras cablu la rcs-rds, etc. Multumesc
Buna ziua,
Pentru conectarea unui alt televizor trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si faceti o sesizare pentru o derivatie la cablu tv urmand sa ajunga o echipa service acasa.
nu functioneaza netul si cablul tv la rds rcs brasov de azi dimineata faceti ceva
Buna Ana,
Locuiesti in zona de blocuri sau case? Stii daca problema asta este si la vecini?
Am fost sunat din Belgia de fiica mea aflata acolo cu probleme personale,ea are abonament de orange din Romania,eu am abonament Digi optim nelimitat Romania.Cind ma suna ea putem vorbi,eu nu pot sa vorbesc cu ea.Am incercat urmatoarele: 1) Prefix Belgia(0032) +numar orange -nu se conecteaza . 2) fara prefix numai numarul orange-se comunica faptul ca „linia apelata este momentan ocupata” indiferent la ce ora si de cite ori apelez.Am facut acest lucru la indicatiile unui reprezentatnt din Orange Shop. 3) Am resunat numarul de la care am fost apelat care avea prefixul de Romania si numarul de orange din Romania-se comunica faptul ca „linia apelata este momentan coupata”indiferent de ora si de cite ori apelez.Mentionea ca vorbesc des de pe telefonul meu cu Spania si Canada ,apelez atit telefon fix cit si mobil si nu am probleme. Va rog sa ma ajutati sa pot comunica cu fiica mea. Cu multumiri Ivan.
Presupun ca folositi abonamentul Digi in tara, nu?
Numarul de telefon Orange se formeaza ca si cum ar fi in tara, nu trebuie sa formati cu niciun prefix in fata.
Ma gandeam la anumite restrictii de a suna international insa nu se aplica avand in vedere ca puteti sa sunati de pe numarul Digi alte numere internationale.
In acest caz va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente tehnice) si le mentionati faptul ca nu puteti sa apelati acel numar, dar puteti sa sunati alte numere.
Ei pot verifica exact in bazele de date daca exista vreo restrictie pe acel numar si care este motivul pentru care nu functioneaza.
Rugaminte, am telefonul fix deranjat, are semanlizare ca este in contact, pot forma numarul dorit, dar nu se tranmite semnalul si nici nu pot fi apelata. Telefonul este deranjat de zece zile, dar nu acum fac prima sesizare. Cu multumiri Ana M.
La ce operator sunteti abonata, la RCS – RDS?
Postul telefonic din Brasov, nr.0368****** contract RCS&RDS nr.******** din ******
Ce se aude in telefon cand sunati, se aude un ton discontinuu sau un sunet distinct? De cand ati facut sesizarea nu ati fost contactata de catre cei de la RCS – RDS?
rasouns cand formez un numar nu se mai aude absolut nici un sunet pe fir, este complt mort telefonul.
Va recomand sa insistati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) pentru a urgenta rezolvarea problemei.
Va rog sa-mi transmiteti codul PUK pentru deblocarea telefonului meu.
In luna aprilie 2018 am revenit la aceasta companie si de atunci am mari probleme cu functionarea telefonului: celor care ma suna li se spune ca nu sunt conectata in retea. In urma sesizarilor mele au fost schimbate 2 cartele SIM si… degeaba. Si astazi s-au repetat probleme si incercand sa pun cartea in alt telefin, totul s-a blocat.
Va rog sa-mi deblocati telefonul.
Cu multumiri,
La ce operator aveti cartela, la Digi Mobil?
Pentru a primi codul PUK trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii.
De fiecare datã se spune cã se rezolvã repede
Reziliezi contractul cu ei. Asta este cea mai bunã solutie pentru ca nu stiu sa spunã” nu suntem un stare” dar nuci nu mai fac fatå . Nu- i mai intereseazã decât abonamentul plãtit
Daca aveti alternative in zona puteti sa reziliati contractul.
Îmi pare rãu. De foarte multi an suntem clientii lor.
Cea mai dureroasã problemã, cã neseriozitatea dominã la fiecare .
De regula asa se intampla la operatorii mari care au foarte multi clienti, nu prea le pasa de un client in plus sau in minus, atat timp cat reusesc sa se descurce cat de cat cu efectiv redus de personal.
Da. Lipsã de resoect fatã de clienti
Si nepåsare dominå
Deci de acolo de la dv. nu se poate intervenii dacã bine am înteles..
Un conducãtor respectabil nu merge pe teoria” ne descurcãm si asa”. Un bun conducãtor îsi formeazã oameni care så satisfacã cerintele si le plãteste dupå merit.
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. In astfel de cazuri nu avem cu ce sa intervenim, noi nu suntem conducatorii RDS-ului. Cat despre directorii RDS, ei se bazeaza pe profit si cifre, nu pe cazuri izolate. Stiu ca nu suna bine pentru un abonat RDS insa aceasta este realitatea, e vorba de un abonament pe langa care ei mai au cateva milioane de abonamente.
Am fãcut sesizãri la RCS -RDS de 4 ori in decurs de o sãptãmânã
Nici un rãspuns și nu a venit nimeni să vadă și să remedieze problema la tv.
Este inadmisibil asemenea comport
Comportare după ce de mulți an plătesc regulat fără întârziere abonamentul. Mint, promit, dar nimeni nu răspunde de neexecutare la timp a lucrărilor. Vă rog interveniți dacă se poate.
Ce problema aveti cu televiziunea mai exact? In ce localitate? In urma celor 4 sesizari nu ati fost contactata deloc de catre reprezentantii RCS si nu vi s-a rezolvat problema?
Exact. Nimeni nu a venit si nici nu a telefonat. Decoforul este defect în urma unui întreruperi de curent
Daca aveti decodorul defect s-ar rezolva mult mai repede problema daca ati ajunge cu el in punctul service pentru inlocuire.
Nu sunt meserias doar presupun pentru ca nu a mai functionat dupã revenirea curentului
Cand ati facut prima sesizare, cat timp a trecut de la prima sesizare? Posibil sa aiba un volum mai mare de sesizari motiv pentru care sa fie nevoie sa asteptati mai mult rezolvarea.
Am explicat la sesizare dar nu mi-a spus sã le duc acolo decât cã vin si sunt puså la urgenta
În data de 2 iul. am sesizat prima datã. Apoi în 4, în 6 si aståzi
Din pacate nu aveti alta posibilitate decat sa insistati cu sesizarile sau eventual sa va adresati si la OPC, poate in felul acesta urgenteaza rezolvarea problemei.
am incheiat un contract cu dvs in data de 10.04.2018 si nici la aceasta ora nu am fost contactata in vederea instalarii cabluliu tv si internet
am facut sesizare in nenumarate randuri si tot ignorata sunt
de fiecare data mii se comunica ca se escaladeaza problema mea ca se urgenteaza prb si nimic nici la aceasta ora 09.07..2018
In ce localitate doriti instalarea serviciilor? Cu siguranta este o problema mai mare incat a durat atat deoarece de obicei se rezolva mult mai repede. Fie au probleme cu reteaua din zona dumneavoastra, fie nu este pe stoc un echipament care le trebuie pentru instalare.
Bună ziua constat cu o mare dezamăgire ca societatea dvs este într-un impas total față de clienti rcs-rds de sâmbătă din data de 07.07.2018 mi să intrerup furnizarea serviciilor dvs tv am sunat si am facut 5 sesizari am fost mintit într-una de sâmbătă pînă astăzi în 09.07.2018 ca va veni cineva de la dvs si va remedia problema nu am beneficiat de Nici un serviciu de al dvs ba mai mult am primit mesaj pe tel.sa imi achit factura care era achitată demult nu a venit nimeni pună astăzi dimineața în jurul orei 10 să se rezolve problema pot să spun că digi Arad este un dezastru în relația cu clienti nu ii interesează deloc absolut nimic nu pot să cred în ce hal a ajuns această firmă am fost mintit in continu de sâmbătă 07.07.2018 pînă astăzi dimineața în 09.07.2018.Nu am cuvinte .mulțumesc
Buna ziua,
Inteleg ca v-au fost deconectate serviciile pentru neplata. Prin ce modalitate de plata ati achitat factura? Posibil sa nu se fi inregistrat plana pana cand v-au fost deconectate serviciile, daca este vorba de cablu tv este nevoie sa ajunga si o persoana pentru reconectare insa ar fi trebui sa se rezolve de sambata pana azi. Daca tot nu se rezolva, va recomand sa faceti o reclamatie la OPC.
Buna ziua,
Constat, cu dezamagire, ca nu va pot contacta telefonic.
Adresa: PLOIESTI, STR. CAMELIEI, NR. 5, BL. 39.
Astazi, ora 17.00, in urma ruperii unui copac, au fost antrenate in caderea coronamentului, portiuni de cablu de aprox. 100m, care acum sunt la pamamt, fara a fi rupte sau taiate.
Nu stiu sigur daca va apartine canblul respectiv, rog verificati si dipuneti masuri in consecinta.
De asemenea, inlesniti legatura telefonica efectiva si continua in relatie cu cetatenii, nu numai in probleme de vanzare. Consecintele sunt reciproc avantajoase.
Astept din partea dvs un semnal de raspuns.
Succes,
Cornel F.,
Ploiesti,
07*******
Buna ziua,
La ce operator faceti referire, la RCS – RDS? Din cate stiu ei sunt unul din operatorii care au infrastructura in zona respectiva.
Fraților faceți ceva cu jegurile aste de la Bolintin vale nu fac nimic sunam la ei nu răspund numai sa ia bani stins degeaba de-ai se muta toată lumea la alte rețele de cablu nu merge cablu nu ai c sa ei legătura cu nimeni
Ati sunat la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau ati incercat sa sunati o anumita persoana de la ei? La ce numar ati incercat sa sunati? Deoarece ei au un departament de relatii cu clientii non-stop. Intr-adevar, uneori trebuie sa asteptati mai mult timp la telefon din cauza ca suna multe persoane, dar de raspuns, raspund.
Cablu atârnat in stradă..Constanta Aurel Vlaicu39 bl.PC2
Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente).
Buna ziua.Va rog sa îmi spuneți si mie ce inseamna Despăgubire -penalitate unilaterala din iulie 2018 cf 8429006870 din 17-12 -2014 si trebuie sa plătesc suma de 666,92 lei.
Buna ziua,
Aceste sume sunt generate atunci cand se solicita rezilierea inainte de termen si trebuie sa fie achitate anumite sume (exemplu: taxa de instalare, taxa de activare, discount pentru un telefon). Insa, pentru a afla exact ce reprezinta acea suma trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Am facut reclamatie la sediul din Turda al firmei ca nu am internet[desi nu am intarziat niciodata plata facturii].Dupa 2 ore m-au sunat si m-au anuntat ca daca routerul este propritatea mea nu se deplaseaza si mi-au dat indicatii ce sa fac.O zi am avut acces la retea,o zi nu.Daca este nevoie puneti routerul vostru .Interesul meu este sa am acces la internet oriunde in apartament ca si pana acum .Astept rezolvarea situatiei in cel mai scurt timp,deoarece eu platesc serviciul
V-a fost zis ca nu ofera suport pe routerul dumneavoastra ca sa faceti conexiunea direct, fara router. Pe direct functioneaza internetul, ati incercat?
În data de 30.03.2018 am făcut o comandă de un nou Decodor, întrucât cel vechi nu mai mergea cum trebuie.
Adresa: Teiul Doamnei, București, nr. 100, ap. 7, sector 2, număr comandă: 3625564.
Nici în ziua de astăzi nu am primit o comunicare cu privire la această comandă?
In mod normal ar trebui sa aveti prioritate deoarece nu este o cerere noua pentru decodor, este vorba de a va asigura un serviciu pentru care platiti. Drept urmare, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa mentionati acest aspect.
Stimata Doamna,
Stimate Domn,
Va scriu cu rugamintea de a verifica conexiunea TV si INTERNET la adresa: Str. Sibiu, nr *, BL *, Sc *, Ap * deoarece acestea nu functioneaza la data la care va scriu (04 iul 2018, ora 22:30). Codul meu de client este 35******.
Cu deosebita consideratie,
Mihaela C.
Buna seara,
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ceea ce priveste problema dumneavoastra situatia este probabil din cauza echipamentului de pe casa scarii, ati avut cumva recent caderi de tensiune electrica?
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) pentru a reclama aceasta problema.
Buna ziua vreau să fac o sesizare la digi cum se procedează?
Buna seara, ce serviciu doriti sa reclamati si ce problema aveti?
As vrea sa intrb ce se intimpla pe str. Neagoe-Voda bl 10 ,de nu avem cablu la tv ? Toata saptamana am avut probleme,culmea e ca nici pe tf. nu va putem contacta, dar e frumos ca va platim factura in fiecare luna
Va multumesc si sper sa remediati problema cit mai urgent.
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim suport in limita posibilitatilor.
In ce localitate aveti probleme cu serviciul de cablu tv? Nu aveti deloc semnal sau aveti semnal slab? Problema este si la vecini?
Daca nu reusiti sa faceti o sesizare telefonic, puteti face o sesizare si online (pe site-ul Digi sau chiar pe Facebook, daca aveti cont).