Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6135 COMENTARII

  1. Bun ziua,am fost abonat rcs pana acum doua luni am intrerupt contractul pentru ca am plecat din tara,acum sunt in vacanta in tara si vreau sa stiu daca pot beneficia de internet si tv pentru o luna (august) multumesc

    • Buna ziua,
      Ati reziliat contractul sau ati facut o cerere pentru suspendare?
      Daca ati reziliat contractul, trebuie sa semnati un nou contract insa trebuie sa optati pentru perioada contractuala de un an. Altfel, o sa platiti taxe de instalare/activare destul de mari.
      Daca ati facut doar cerere de suspendare, puteti solicita reconectarea serviciilor intr-un punct de lucru RDS.

  2. Sunt din Bucuresti, fericit abonat a serviciilor RCS-RDS, din luna Mai am depus o cerere pt a schimba un decodor SD cu unul HD , dupa multe asteptari pe telefon , am primit un raspuns de la operator chiar hilar ,deci dupa mai bine de 3 lunu nu a putut sa spuna cand voi primii decodorul mult dorit (HD).Asteptati SMS de la noi. Bun , am zis eu, mai am un decodor SD si fac o comanda pt el ca probabil va venii in primavara 2019 .Am explicat cu calm ca tv nou luat nu are mufa scart, deci nu il pot folosi cu deco SD.
    Nu stiu daca onor conducera de la RCS-RDS stiu cat de pregatiti sunt angajatii sai si cat respect acorda clientilor fideli si bun platitori.

    • Nu e vorba de angajati, e vorba de ce echipamente au pe stoc, nu prea sunt echipamente pe stoc nici pentru clienti noi (de regula clientii noi ii intereseaza pe operatori) dar pentru inlocuiri de decodoare.
      Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa asteptati, eventual puteti face o sesizare online la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  3. Am primit urmatorul SMS de la RCS – RDS:
    „Draga client, in perioada 30.07-30.09.2018 desfasuram o campanie de actualizare a adreselor de email si a numerelor de telefon. Veti putea face acest lucru fie apeland la 0364400414, in sectiunea „Contul Meu” (doar pt adresa de mail) sau in magazinele Digi.”
    Probabil in urma modificarilor GDPR cei de la Digi vor sa aiba cat mai repede informatiile de contact ale clientilor actualizate.

  4. Am o problema cu inregistrarile din icloud . Ca sa va pot contacta mi se cere la un moment dat nr cardului de televoziune. Care este acela? Ceca gen S/N: urmat de litere si cifre

    • Nu inteleg exact ce doriti sa faceti, aveti un decodor de la RCS – RDS cu care inregistrati si urcati inregistrarile in iCloud?
      S/N-ul numarul cardului de televiziune, scrie pe card.

    • Daca apare ledul rosu LOS nu mai incerca, problema este alta, fie este ceva problema de fibra, fie este o problema generala. Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente Craiova) pentru a sesiza aceasta problema. Daca este o problema generala, o sa ti se spuna direct.

  5. Buna dimineata,

    De aproximativ 5 zile nu functioneaza serviciul de televiziune. Va rog tare mult sa verificati. Data scadenta pentru ultima facture emisa este 13.08.2018 si o platesc pe 10.

    Multumesc,
    Maria M.

    • Buna dimineata,
      La ce operator sunteti abonata, la RCS – RDS?
      In ce localitate aveti televiziunea?
      Nu aveti deloc semnal sau aveti alta problema?

    • Buna ziua,
      Pentru ce problema aveti deschisa o sesizare la RCS – RDS? Noi nu suntem RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

  6. Salutare, am un telefon Xiaomi redmi note 3 și acum câteva săptămâni i-am dat un reset acum când am venit în tara nu se conectează la rețeaua Digi mobil
    Ii dau căutare rețea și nu îmi găsește decât 3 rețele 2g dar nu digi

    • Salut, verifica la mod preferat retea sa fie selectat automat sau Prefer LTE/ Prefer 3G, una din aceste optiuni, sa nu fie 2G Only. Daca deja este selectata una din aceste optiuni si tot nu functioneaza, cauta optiunea Change IMSI (SIM Applications) si selecteaza profilul National.

  7. MIERT VETTEK KI 3-MAGYAR CSATORNAT?MIERT NEMSZUNTMEG 3-ROMAN NYELVU CSATORNA?MOZI+ SZUPER JO CSATORNA VOLT ES BIZTOS NEZZET IS.VAN SOK CSATORNA AMIT A KUTYA SEM NEZ. AZOK MIERT VANNAK?BERAKNAK EGY JO CSATORNAK A KLIENS MEGSZOKJA MERT JO AZTAN AUTOMATIKUSAN MEGKERDEZES NELKUL KIVESZIK.A SZAMLAT ELORE FIZETJUK A DIGINEK.NEM MENYISEGET KERUNK HANEM MINOSEGET.A KOMEDI MEG A FILM/4 CSATORNA SZART SEM ER.FEJLESZTEST ES MINOSEGET KERUNK A PENZUNKERT.

    • Am avut atat de multa bunavointa incat am incercat sa traduc cu google translate ceea ce ati scris, deoarece noi nu stim si nu vorbim limba maghiara. Maxim engleza :), insa nu m-a ajutat deloc nici macar google translate, deci trebuie sa scrieti in romana pentru a va putea ajuta.
      Sau, daca nu intelegeti limba romana, nem tudom.

  8. Bună ziua ași dori să știi cît timp durează de cînd am semnat un contract cu rds si pînă să vină să întindă fibra optica????am deja 2 luni de cind aștept….multumesc

    • Buna seara, pentru ce localitate ati semnat contractul? Instalarea depinde de mai multe lucruri printre care numarul de cereri din acel moment, infrastructura din zona, numarul de echipe disponibile, etc. Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (instalari) pentru urgentarea instalarii.

        • Inseamna ca este o alta problema, posibil in legatura cu reteaua din zona, altfel ar fi trebuit sa se rezolve pana acum. Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti incerca si online.

          • Miau promis la semnarea contractului ca in 2 săptămîni voi avea internet si cablu tv si acum nu mai raspund nici la telefon am sunat si azi o jumătate de oră în zadar…

          • La telefon raspund deoarece departamentul este non stop. Daca se aude mesajul ca toti operatorii sunt ocupati, inseamna ca este un numar mare de apeluri in momentul acela.

          • Repet, telefonic nu exista „sa nu raspunda”. Exista posibilitatea sa sunati, sa stati in asteptare si sa se auda mesajul telefonic rulat de robot ca toti operatorii sunt ocupati si trebuie sa asteptati sa va pastrati prioritatea in preluarea apelului. Deci, nu este o persoana care sta degeaba si nu vrea sa va raspunda. Asa cum spuneam, puteti face o sesizare si online, sa nu fie nevoie sa mai asteptati la telefon.

  9. Buna ziua.
    Va comunicam prin intermediul acestui mail ca telefoanele de oras in institutia noastra nu functioneaza de cateva zile. Va rugam sa ne ajutati.
    Va multumim

    tf de contact secretariat Teatru 0251 ****** dna Denisa P.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Dolj (deranjamente clienti business) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  10. Buna ziua,ma numesc B. Dorin din loc.Deva cu numarul de telefon 072***** si am multe ofense si jigniri telefonice si SMS din data de 17iulie 2018 de la abonatul dumneavoastra cu numarul 078***** care ar domicilia dupa susele sale in loc.Bacia judetul Hunedoara.
    A trimis la acea data injurii telefonice si SMS mai multe ofense,injuraturi si vorbe foarte urite fara ca eu sa il cunosc.Nu stiu ce are cu persoana mea.Va rog sa luati toate masurile necesare deoarece am apeluri de la acest numar chiar si azi 06.08.2018,am trei(3) apeluri si nu reusesc sa scap de aceasta persoana.In acest sens va rog sa anuntati si Politia pentru ca asa ceva nu se poate.Am sa depun si eu personal o plingere la Politia Deva.

    • Buna ziua,
      Este vorba de un angajat RCS – RDS? Pentru aceasta situatie va recomand sa faceti o sesizare la RCS – RDS la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS la adresa acelui angajat, daca depuneti o plangere la politie nu o sa va ajute cu nimic daca sunt doar injurii, la politie va adresati in caz ca ati fost amenintat/agresat.

  11. Buna ziua.
    Sunt abonat digi mobil.
    La ce numar pot suna, pot verifica ce credit mai am pentru numarul meu de telefon.
    Cand eram abonat la Vodafon, sunam la un anumit numar si primeam mesaj ce am consumat din abonament si ce mi-a mai ramas de consumat.

    • Buna ziua,
      Puteti afla costul suplimentar, minutele ramase si traficul de internet ramas/consumat urmand una din aceste modalitati:
      1. Formati *111# si urmati pasii necesari.
      2. Trimiteti mesaj la numarul 700.
      3. Va creati un cont online pe site-ul oficial Digi Romania, va logati si puteti sa aflati si de acolo aceste detalii.

  12. am semnal foarte prost aproape deloc la telefonia mobila si pe datele mobile in craiova pana acum a functionat bine acasa si acum merge ca dracul

    • Daca pana acum semnalul a fost bun la aceeasi adresa inseamna ca s-a intamplat ceva cu echipamentul care deserveste acea zona, fie este vorba de un echipament pus pe casa scarii pentru semnal in bloc (in cazul in care in trecut semnalul era prost in bloc), fie o problema generala cu semnalul in zona, in caz ca este afectat un site Digi. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema.

    • Buna ziua,
      Daca este prima data cand folositi cartela Digi, puteti sa lasati pe un program codat pentru aproximativ 5-10 minute si ar trebui sa se initializeze.
      Daca doriti reinitializarea cartelei, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV.

    • Codul PUK al unei cartele SIM se gaseste pe suport-ul de plastic din care a fost decupata cartela. Daca nu mai aveti acel suport trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil.

  13. Va rugam lasati grila de programe asa cum am semnat contractul,va rugam introduceti TV2 si PRIME inapoi in grila,respectarea contractului este valabil pt. ambele parti.

    • Nu ati semnat contractul pentru TV2 si Prime, nu sunt mentionate posturile pe care le receptionati in contract. De aceea isi permit sa faca astfel de modificari.

  14. de ce ati scos din grila grupul tv2 ,ce ar fi sa luati in considerare optiunile abonatilor,sper ca Dumnezeu o sa va rasplateasca pentru fapte

  15. Am facut o sezirare privind datele de internet ! Mai exact , nu pot sa folosesc datele mobile , sezizarea s-a facut ieri si pana in momentu de fata nu s-a rezolvat nimic
    As dori sa se rezolv e cat mai curand aceasta problema
    contractul e pe numele F. Gelu Marian , localitatea cheresig judetul bihor , numarul *
    am portat numerul de orange pe digi
    a functionat doua zile
    si apoi dintr-o data a incetat sa mai functioneze datele mobile

    • Probabil problema inca se verifica. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa asteptati rezolvarea problemei. Va recomand sa incercati si cartela in alt telefon, in felul acesta putem exclude din start posibilitatea sa fie din cauza telefonului.

      • am incercat
        nu e din cauza telefonului
        am asteptat o saptamana ca sa activeze cartela , din cate am auzit de la alti oameni ..a doua zi le-a fost activata cartela
        si eu am asteptat o saptamana
        si uite , din nou o alta probleme

        • Nu stiu care este problema neavand acces la bazele lor de date. Va recomand sa mai asteptati raspunsul, eventual daca inca mai dureaza, sa insistati cu sesizarile.

  16. Buna ziua va rog sa ma ajutati in urmatoare problema:
    nu mai functioneaza router-ul si nu mai am internet acasa adica wi-fi, eu l am resetat si cred ca am nevoie de ip de username si parola, contul meu de client este7****.
    Multumesc

  17. Indiferent de imbunatarile la retea pe care le faceti, nu ar trebui sa afecteze clientul care plateste un abonament, sau negociati contractul daca nu oferiti servicii de calitate.
    Se pierde timp pt. a deschide o pagina, iar in permanenta doriti cate 10 lei pt. deplasarea unui angajat la domiciliu. Nu trebuie sa stati cu mana intinsa cand stiti f. bine ca problema este la dvs.

  18. Buna ziua! In spatiul verde din fata blocului B22 b-dul Petrochimistilor din Pitesti s-au executat sapaturi pt. investitia RCS&RDS privind pozarea unor cabluri subterane! Asa cum „se obisnuieste” in general… nu numai in acest caz, nu s-a anuntat prin afisare (sesizare) nici-o asociatie de proprietari, drept pt. care, in ziua de 16 iulie curent s-a intrat cu mult spor la excavarea pamantului din fata scarii scara F si la scara E a blocului B22, afectandu-se radacinile unui brad destul de inalt (are radacinile compromise, e putin aplecat si apreciem ca trebuie taiat) iar la scara E unde s-a amenajat un canal de vizitare (2x2x1 m) s-a smuls pur si simplu un brad argintiu-puiet proprietatea asociatiei de locatari! Acest bradut ornamental argintiu a fost achizitionat si sadit acum 7 luni prin grija proprietarilor scarii E in locul altui brad ce fusese compromis (se aplecase f. mult) de alta lucrare de investitii ce a vizat inlocuirea conductelor de agent termic si care a fost taiat prin grija SALPITFLOR in noiembrie 2017 (se poate verifica si acest aspect). In plus, probabil pentru ca lucrarea sa fie executata f. rapid, in fata scarii E a condominiului s-a sapat canalul tehnologic de cablu chiar pe sub radacina unui cires ce are dimensiuni impresionante (diametrul 45-50 cm si un coronament pana la etajul 4 deci de cca.15 m inaltime) nefiind exclus ca si acestuia sa-i fi cauzat din punct de vedere al sanatatii si stabilitatii (se stie ce pagube pot produce copacii parbusiti urmare vijeliilor tot mai frecvente)!
    In calitate de presedinte si deci de reprezentant a celor 120 familii din condominiul B22 (6 scari) a doua zi pe data de 17 iulie curent am luat legatura cu d-nul supervizor Oprea Dan pt. aceasta lucrare a RDS&RCS care m-a asigurat ca subcontractorii acestei lucrari au obligatia refacerii intregului mediu afectat de lucrare la situatia initiala, adica refacerii suprafetei betonate dintre blocuri (acces rutier cu borduri), a spatiului verde (curatirea de pietris prin greblare) , al trotuarului pendinte de condominiul B22 al aleilor de acces la fiecare scara sparte cum si a resadirii (in fata scarii E pe un alt amplasament) a cel putin 1 brad ornamental argintiu ce era proprietatea AP FAURAR B22. Intrucat echipele de constructori ai lucrarii s-au retras deja luind si cupoanele de materiale ramase, imi permit sa va atentionez ca nu s-a readus la starea initiala situatia de fapt cu cele semnalate mai sus! Ca fapt divers, invederam faptul ca de exemplu pt. lucrarea realizata cu fonduri europene de bransare la o alta retea de apa curenta din aleea trotuar (paralela cu bulevardul), la fiecare scara constructorul a spart cum a dorit trotuarul de contur al condominiului si nici pana in prezent nu a refacut (reparat) trotuarul de beton de la fiecare scara si nici locasurile de bransament in subsolurile fiecarei scari (6 scari). Imi fac datoria morala sa apreciez ca pana in prezent am avut o colaborare deosebit de corecta si speram si eficienta cu domnul supervizor Dan Oprea!
    Multumesc anticipat pt. rezolvarea celor semnalate si promptitudine!
    Presedinte A.P. FAURAR B22, Gheorghe Tanase

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceste probleme va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, problema fiind mai complexa.

  19. Salut, dupa vremea urâtă de ieri, care a fost in comuna mea, internetul nu mai funcţionează, va rog faceti ceva in privinţa asta!
    Am tot sunat la deranjamente, dar aveam obţiune diferite de ceea ce doaream eu sa comunic….

    • Buna ziua,
      Daca nu reusiti sa faceti o sesizare telefonic, va recomand sa faceti o sesizare online prin care sa reclamati aceasta problema.
      Noi nu suntem RCS – RDS deci nu putem sa va verificam si sa rezolvam problema.

  20. Buna ziuz ..sunt in danemarca si am abonament digi de romania..nu am semnal si cred ca nu am activat roamingul cand am venit…ce pot sa mai fac?

    • Buna ziua,
      In acest moment mai aveti urmatoarele modalitati sa activati roamingul la Digi:
      1. Sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil de pe un alt numar daca aveti aceasta posibilitate, sau rugati pe cineva sa sune din tara insa va trebui sa se dea drept titularul contractului (si sa ofere CNP-ul titularului).
      2. Solicitati activarea roamingului pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania daca aveti un cont de Facebook.

    • Si doriti sa-l aflati sau cu ce va putem ajuta noi?
      Daca doriti sa-l aflati, puteti sa sunati de pe telefonul fix-mobil pe un telefon mobil personal si in felul acesta aveti afisat pe mobil numarul de telefon sau puteti sa-l cautati in contract.

  21. am probleme cu telefonul in reteaua digi,nu mai am semnal numai apeluri de urgenta,si asta pe amindoua telefoane pe care le am.Cunoaste-ti situatia se stie ceva?

  22. Am un telefon lenovo vibe s1l lite in garantie trimis la serviz de doua saptamani nici un semnal despre telefon cat mai trebuie sa astept oare. Daca pana vineri nu intru in posesia lui renunt la contractul cu firma digi.

    • Desi rezolvarea problemei nu tine de Digi ci de cei care asigura service pentru acel telefon Lenovo, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil pentru a incerca sa ia legatura cu service-ul autorizat si sa incerce urgentarea.

      • Gresit. Serviciul Relatii Clientu Digimobil nu are nici o treaba cu service’ul autorizat.
        Titularul trebuie sa ia legatura cu service’ul pentru a afla stadiul reparatiei. Compania doar se conformeaza raspunsui service’ului autorizat, pentru ca nu are dreptul de a diagnostica un telefon ce nu este produs de catre ea.
        Pentru informatii despre nr. service’ului puteti consulta certificatul de garantie, google sau serviciul Relatii Clienti Digimobil.

        • „Pe vremea mea” cand am cumparat un telefon de la Digi (AllView) am avut o problema cu el si l-am lasat in punctul Digi sa fie trimis in service. Am asteptat destul dupa care i-am contactat pe cei de la Digi si au preluat o sesizare pentru urgentare. In cateva zile s-a rezolvat problema. Nu stiu daca ei au facut ceva sau nu, ideea e ca s-a rezolvat. Acum sunt multe telefoane care se trimit direct in service-ul autorizat si care nu mai au legatura cu Digi, nu i-am intrebat pentru fiecare model de telefon unde trebuie sa fie trimis. Oricum, daca intrebi la Digi ce trebuie sa faci pentru modelul X de telefon daca ai probleme, ti se explica frumos, nu-ti da nimeni in cap. Deci, o intrebare la ei nu strica.
          Oricum, multumim pentru informatiile actualizate privind „servisarea” telefoanelor.

  23. Va contactez prin acest mod deoarece cei de la call center nu rezolva absolut nimic decat ne duc cu zaharelul de pe o zi pe alta. Am făcut o sesizare in data de 23.07.2018 pentru o reinstalare de antenă care nu s-a soluționat nici in ziua de astazi. Am sunat si de cate 5 ori pe zi pentru urgentarea acestei intervenții dar fără rezultat. Este o bătaie de joc ceea ce se întâmplă!

    • Instalarea antenelor poate dura mai mult deoarece de regula este un instalator pentru o zona extinsa de sate si comune, asa incat instalarea dureaza mai mult decat ar dura instalarea serviciilor prin cablu. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa asteptati rezolvarea, sunt sigur ca v-au notat toate revenirile cei din Call Center insa depinde si de resursele disponibile pe care le au cei de la Digi in zona.

  24. Buna ziua.Suntem un complex rezidential,******,Aleea Privighetorilor *!Avem o problema cu semnalul tv de la postul de paza!Aparatul dvs este nefunctional cred!Puteti trimite pe cineva sa verifice?Multumesc anticipat!

  25. buna ziua
    va contactez prin acest cale fiind nr de telefon care este prevazut pe factura nu functioneaza.
    problema de 3-4 zile nu avem semnal la tv (cand merge cand nu)
    este vorba de localitate sat Ser comuna Bogdand str cimitirii * numele consumator este S. Ileana .
    fiind este vorba de o persoane in varsta care deja are programele obisnuite latimp ,Eu ca fiul Danseiva solicit remediarea acest probleme.
    tot in strada a iesit un coleg de al Dvs , si averificat contactele si peste o oare deja na mai fost din nouil semnal.
    va rog verificarea si comunicare spre mine cat se poate de repede .
    cu stima
    jancsi S.
    074*****

    • In urma sesizarilor repetate privind nefunctionarea roamingului in Italia, am contactat serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente roaming) si ne-a fost transmis ca au o avarie generala cu roamingul care afecteaza foarte multi clienti (nu am inteles exact daca doar din Italia sau inclusiv din alte tari). Ideea principala este ca nu functioneaza roamingul, nu este semnal in afara tarii. Este o problema la care cei de la Digi lucreaza si incearca sa o rezolve de aproximativ o ora. Va recomand sa asteptati rezolvarea, mai tarziu daca tot nu isi revine puteti sa incercati sa mai reporniti telefonul.
      Oricum, nu ar trebui sa dureze mult fiind o problema generala cu roamingul.

  26. Buna ziua numele meu este ciobanu georgeta vreau sa va fac cunoscut ca nu am semnal la tf desi nu am plecat nicaieri in casa nici azi noapte nici acum nu pot sa am o convorbire completa ori se intrerupe ori nu sunt auzita sau nu aud cine ma suna vreau sa fac o sesizare in legatura cu situatia de azi noapte cand nu am putut sa iau legatuta cu nimeni din familie si ei avand acelasi serviciu sorei mele i sa facut rau si nu a putut lua legatura cu nimeni numi se pare normal sa nuai semnal atatea ore in oras nu la tara pentru asta avem tf sa putem comunica nu conteaza ora ca si acum poate sa fie o situatie deosebita am putea numi de viata si moarte va rog sa macontactati daca puteti si sami comunicati ce sa intampat si sa nu se mai intample va multumesc nr 0724447772

    • Buna ziua,
      Posibil sa se fi intamplat ceva cu site-ul care deserveste localitatea dumneavoastra, in ce localitate aveti probleme?
      La serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) ati facut o sesizare?

      • Ploiesti aici toata familia locuieste si cum sa fac sesizare daca nu aveam semnal cand am incercat dimineata nu am reisit sa vorbesc sa finalizez comvorbirea ca se inchidea e groaznic dupa cum am mentionat nu am putut lua legatura cu nimeni

        • Puteti face o sesizare atat pe site-ul Digi Romania, in sectiunea Asistenta sau daca va este mai usor si aveti cont de Facebook, pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.

          • Cu placere!
            Defectiuni pot sa apara la orice serviciu si la orice echipament, din pacate niciun operator nu ne poate garanta ca vom avea serviciile functionale in permanenta. In cazul in care depindem de un serviciu, in cazul de fata de telefonie mobila, este bine sa avem si un operator de rezerva.

    • Telefon neaparat compatibil 3G – frecvente 900/2100.
      Setati Change IMSI pe profil National.
      Tip/mod retea – automat (2G/3G sau wcdma/gsm auto).
      Cautare retea – mod automat.
      Telefon cu retea deblocata.
      ( Cod pin pentru retea sim sau cod nck nu inseamna codul pin al cartelei, ci codul de retea al telefonului).

  27. Astazi am fost sunat de catre un reprezentant RCS&RDS S.A. cu privire la confidentialitatea datelor de contact care le-am lasat eu la RDS acum mult timp.Eu primesc factura luna de luna pe mail.Doamna era destul de agitata si agresiva cand am luat-o la intrebari de ce insista cu datele de contact,am fost amenintat ca daca nu sunt de acord sa acutalizez datele de contact nu o sa imi mai trimita factura pe e-mail.Daca eu am fost de acord cu acest fapt si am activat singur trimiterea facturii pe mail,de unde tupeul asta fantastic marca RDS?Cred ca ii dau in judecata curand ca refuza sa faca asta,m-a deranjat mai mutl atitudinea doamnei.

    • Nu sunt la curent cu astfel de operatiuni din partea companiei RCS – RDS privind actualizarea datelor de contact. Este posibil ca din cauza noilor legi GDPR privind protectia datelor, sa fie obligati sa ia confirmarea abonatilor pentru a le putea trimite in continuare notificari prin SMS/e-mail, chiar si privind facturile. Exista posibilitatea sa va refuze trimiterea facturii prin e-mail in caz ca refuzati actualizarea datelor de contact, ei incearca sa se protejeze de eventualitatea de a fi dati in judecata privind notificari pe care nu ar trebui sa le dea.
      In concluzie, va recomand sa acceptati actualizarea datelor, pana la urma nu va costa nimic si puteti sa mentionati clar ce notificari doriti sa primiti si prin ce canale.

      • Sa o faca din Digicare – digiromania.ro – contul meu, daca este reticent la apeluri vocale.
        P.s. este spre interesul clientului a’si actualiza datele de contact – conform noii legi privind protectia datelor cu caracter personal, nu se vor maj trimite documente ce tin de relatia unei firme cu un client, decat daca acesta a fost instiintat inainte de a se trimite sau si’a dat acordul, dupa data de 25 mai.

  28. Bună ziua. Am probleme cu semnalul de internet, în fiecare lună. In ultimele zile ale lunii, îmi apare mesajul că figurez cu factura de plată. Factura se achită automat, la data setată. Întreb dacă e normal să se întâmple asta. Nu sunt rău platnic și nu am datorii la RCS RDS. E daranjant. Probabil voi renunța la acest serviciu.

    • Buna ziua,
      Ce defect aveti la decodor, mai exact? In primul rand, trebuie sa fie facuta o constatare ca decodorul nu mai functioneaza si ca trebuie inlocuit insa posibil sa se rezolve altfel problema.

  29. buna ziua
    Am o mare problemă
    De trei zile nu am cablu tv in piatra neamt și tot de trei zile încontinuu sunt la toate Nr de telefon disponibile și nu reușesc să iau legătura cu nimeni

    • Buna ziua,
      In momentul acesta este o avarie generala la nivel de oras in Piatra Neamt, motiv pentru care nu se poate verifica punctual problema dumneavoastra pe care o aveti de 3 zile.
      Va recomand sa mai asteptati putin si sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Neamt (deranjamente), astfel incat dupa ce rezolva avaria (care in mod sigur nu este cauza problemei dumneavoastra) sa va inregistreze o sesizare sa ajunga o echipa service acasa. Insa cat timp este avaria activa, nu o sa trimita nimeni o echipa acasa deoarece vor considera ca serviciile sunt afectate de avarie.