Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.
Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:
- Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
- Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
- Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
- Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
- Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
- Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
- Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
- Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000
Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.
- Formular online.
Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
-
Suport probleme tehnice; -
Verificare stadiu sesizare depusa; -
Informatii despre facturi si plati; -
Sugestii client; -
Cerere date cu caracter personal;
Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.
Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.
- E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
- clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
- sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
- Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
- Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
- Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
- Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.
Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:
-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);
-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);
-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);
-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);
-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);
-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);
-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:
Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414
Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?
Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?
Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.
Buna ziua, daca nu este o pana pe o raza mai larga, va rugam frumos sa verificati conexiunea din Cluj-Napoca, str. Clinicilor *, et.*. Nu avem semnal de cca 24 de ore si cablul nu pare sa fie intrerupt in apartament. Multumim! Fam. Mosoigo
Buna ziua,
La ce operator sunteti abonati, la RCS – RDS? Daca da, din cate stiu in Cluj nu este o avarie tehnica generala, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Cluj-Napoca (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.
nu merge netul in pitesti eroare 678 de 2 ore
Ai fibra optica pana in casa? Daca da, resetezea echipamentul pentru fibra optica de la RDS.
Buna ziua nu merge cablul la Rds Rcs in Ilfov Dobroesti strada Spicului
Internetul funcționează doar cablul analog nu merge
Buna ziua,
Nu aveti deloc semnal?
Nu
Din informatiile pe care le avem, nu ar fi o avarie generala in Dobroesti pe partea de cablul tv care sa va afecteze in acest sens. Drept urmare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Ilfov (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.
Nu îmi răspunde nimeni la telefon 0314004000
Puteți să îmi dați un număr de telefon
Acela este pentru antene satelit. Sunati la 0314004401.
Ok. Vă mulțumesc frumos
Cu placere!
Buna
Ma intereseaza usernameul si passwordul care este pe contract
Salut Filip,
Datele de conectare la internet (username-ul si parola) se ofera doar titularului care trebuie sa contacteze serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
nu ne functioneaza internetul fix broadband in onesti rog interventie
Aveti fibra optica? Aveti un echipament de la RDS, sau un router personal?
Contractul nostru este Nr. 90*******
Va rugam sa interveniti pentru remedierea defectiunii.
Adresa la care se afla receptia TV satelit este in Com. Copaceni, Strada principala nr. *, Judetul Ilfov
Telefon de contact 072******
Asteptam cat de curând un semn din partea Dvs. fie pe e-mail, fie la telefonul de mai sus si va rugam sa remediati defectiunea cat mai repede posibil.
Noi nu suntem RCS – RDS iar pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV (deranjamente satelit).
IN DATA DE 20.07.2018 IN CURSUL ZILEI O ECHIPA DE LA DUMNEAVOASTRA A VENIT IN CURTE A UMBLAT LA CUTIA DE RDS A MEA SI MI-A TAIAT PUR SI SIMPLU CABLUL DE TELEVIZOR SI LA LASAT TAIAT PE GARDUL MEU.MENTIONEZ CA SUNT CU PLATA LA ZI .AM SUNAT LA ORA19.51 SA VINA ECHIPA CARE MI-A TAIAT CABLUL SA-L REFACA MI SA SPUS CA PANA A DOUA ZI NU VINE NIMENI DAR EU BANII II PLATESC IN FIECARE LUNA.CUM ESTE POSIBIL SA NU AVETI ECFHIPA DE INTERVENTIE DUPA CE TOT RDS-UL MI-A TAIAT CABLUL.VA ROG SA LUATI MASURI SI DORESC UN RASPUNS DE LA DUMNEAVOASTRA.
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Probabil a fost taiat cablul din greseala (posibil sa nu fi fost etichetat acel cablu si sa nu-si fi dat seama echipa de interventie). Va recomand sa mai faceti o sesizare la RDS pentru urgentarea rezolvarii problemei.
La sediul digi din Afi Palace Bucuresti azi 21.08.ora 15.00, am solicitat informații ptr factura emisa și cu totul ca nu aveau nici un client am fost refuzat ca nu am buletinul. Am arătat mesajul pe telefon, logic nimeni altcineva nu era interesat sa.mi plătească mie facturile, apoi îmi știu și datele de identificare. La serviciul relații cu clienții s-a putut fără buletin. Cum evaluați dvs acum serviciile oferite?
Eu din cate stiu detaliile despre factura se ofera doar titularului contractului, telefonic singura varianta prin care se poate „demonstra” (mult spus, deoarece nu se poate demonstra 100% telefonic) este sa ceara CNP-ul si/sau alte informatii despre contract, lucru care se intampla, daca sunati la relatii cu clientii si cereti detalii despre factura (ce reprezinta un anumit serviciu facturat sau alte detalii) o sa va ceara CNP-ul.
Asa este procedura, stiu ca este logic ca nu venea o alta persoana sa ceara informatii despre contract/factura, insa este vorba despre protectia datelor cu caracter personal (nume, adresa, etc.).
Din punctul meu de vedere acea persoana doar isi face treaba.
Buna
Am nevoie de un numar pentru a face o sesizare la RDS – am o defectiune la cablu
la Iasi
Salut Ionut,
Numarul de telefon pentru serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Iasi (deranjamente cablu) este 0332400401.
Salut, nu merg internetul fix si cablul pentru televiziune in localitatea Livada – Arad. Cunoasteti daca se fac lucrari in zona?
Cu respect,
Armand.
Salut Armand,
Am contactat serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente) si se pare ca au un incident in retea in localitatea Livada, Arad. Mi-au transmis ca problema e in curs de rezolvare.
Numai bine!
lipsa semnal semnal digi mobil in bailesti dolj nu avem semnal in tot orasul
am anuntat la digi si au incident in retea
multumesc
Salut Alin,
Multumim pentru informatii!
nu functioneaza serviciile rcs rds in craiova la internet apare eroare 651 si la cablu tv nu am semnal deloc apare lipsa semnal pe ecran ambele n au mai functionat din acelasi timp
Ai fibra optica pana in casa? Problema este la bloc sau la casa? Daca au picat ambele servicii in acelasi timp inseamna ca este o problema fie cu echipamentul din care ai trase serviciile, fie o problema generala pe o zona mai mare. Ai incercat sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Craiova (deranjamente)?
De ce nu imi merge internetul pe Unirii *, Bl *, Sc *, Ap. *
Buna seara,
La ce operator sunteti abonata, la RCS – RDS?
In ce localitate aveti aceste probleme?
Aveti un echipament (ONT/router) de la furnizor? Daca da, ati incercat sa-l reporniti?
Naum semnal la telefonp
In ce localitate nu ai semnal Digi? Pana acum ti-a functionat aici sau este prima data cand incerci sa folosesti cartela Digi la aceasta adresa? Ce model de telefon folosesti? Ai incercat sa repornesti telefonul? La alta adresa functioneaza? Detalii, detalii, detalii.
nu merg cablul tv televiziunea intenretul si telefonia in covasna de azi dimineata sunt probleme?
Am contactat serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Covasna (deranjamente) si exista o problema tehnica generala care afecteaza serviciile in localitate. M-au informat ca se lucreaza pentru rezolvare.
AM PRIMIT UN MESAJ TEXT DE LA UN NR DE ORANGE EU FIIN ABONAT DIGI SI II DA UN NR DE SERVICE FARA SA VAD MESAJUL
Nu inteleg la ce va referiti, aveti un numar de inregistrare de service in mesaj? Ce scrie mai exact in mesajul acela?
Bună ziua! Sunt un client a rețelei dv.nu mai am semnal la telefon de o săptămână e foarte slab si nu pot efectua apelurile telefonice. Am introdus si alta cartela de digi si tot nu merge îmi spune ca nu am acoperire
Buna ziua, noi nu suntem Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. O cartela Digi la aceeasi adresa in alt telefon functioneaza?
Da cartela merge dacă este introdusă in alt tel.
Daca in alt telefon aveti semnal bun ma face sa cred ca problema este de la acel telefon. Acelasi telefon (cel cu probleme ma refer) la alta adresa, sau afara, functioneaza cu cartela Digi?
Tel.cu problema nu funcționează cu nicio alta cartela , îmi arata semnal slaba
Daca aveti semnal slab cu telefonul indiferent de adresa, atunci este clar o problema cu telefonul. Va recomand sa faceti o revenire la setarile fabricantului, eventual sa-l trimiteti in service (daca mai aveti garantie) in caz ca problema este aceeasi dupa resetare.
Mulțumesc , pentru informatii! O seară buna!
Cu placere! O seara buna!
am revenit cu reclamatia cablu tv si internet la un operator; la fel incepe sa intrebe de nr contract, CNP si 1000 date tehnice; dar m-a identificat totusi ca la ghiseu dupa nume si adresa; atunci de ce atatea si atatea intrebari ???? nu sta nimeni cu actele in fata in weekend la tv
va rog cand un client face o sesizare asupra intreruperii transmisiei prin cablu, instruiti operatorii care preiau apelurile, sa nu mai puna 1001 intrebari asupra contractului sau facturii, ca la 2 dimineata nu sta nimeni cu ele in brate !!!
sa preia sesizarea dupa nume si adresa, exact cum operatorii la casa gasesc deindata abonatul : am reclamat ca a cazut cablul la ora 2 dimineata ! cine sta sa caute la ora aia contracte si facturi ?
Noi nu suntem RCS – RDS, deci nu sunt operatorii nostri, noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Teoretic pentru probleme tehnice sunt suficiente numele si adresa insa in unele cazuri nu reusesc sa identifice contractul si cer alte informatii.
P.S.: La 2 dimineata? :))
Bună ziua ! Tv nu merge .Modemul nu se mai aprin de .Ce-i de făcut ?
Daca ati verificat deja conectica si tot nu se mai aprinde, inseamna ca este defect si trebuie sa fie inlocuit. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare in acest sens.
Buna ziua!
Încer de aproximativ o jumatate de ora sa sun la un operator de la dumneavoastra am încercat pe toate numerele de la digi si îmi raspunde doar robotul
Buna ziua, noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca nu reusiti sa intrati in legatura telefonic, va recomand sa faceti solicitarea printr-o alta modalitate (online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania).
Buna ziua, Nu am semnal la cablu TV in Bacau, cartierul Cornisa Bistritei ce se intampla, la nr. dv. de telefon vorbeste doar robotu iar inregistrarea noastra se face cand pentru a fi contactati.
Buna ziua,
Stiti daca problema este si la vecini? Incercati sa faceti o sesizare online, fie pe site-ul Digi Romania, fie pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania daca aveti un cont Facebook.
nu am semnal la cablu tv digital in ploiesti de 20 minutes stau pe bldv republicii ce se intampla???ciudat e ca merge un tv la care nam decodor
Salut Ionel,
Ne-au mai reclamat aceasta problema cativa abonati RCS – RDS, cel mai probabil au o avarie tehnica prin care sunt afectati abonatii la televiziunea digitala de la RCS. Desi nu i-am contactat sunt sigur ca stiu despre aceasta problema cei de la Digi, de regula identifica rapid astfel de probleme. Iti recomand sa astepti rezolvarea problemei.
Buna ziua ,
vreau sa va fac o sesizare cu privire la conectarea la internet,in locatia din str.Pictor Hirlescu nr.* ,apt.*,numele din contract este S. Elena Tatiana
Internetul nu functioneaza si as dori remedierea cat mai urgenta acestei probleme.
pot fi contactata la tel 07******* sau 07******.
Multumesc si as dori un nr de sesizare.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam niciun operator telecom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
La ce operator sunteti abonata? Din ce localitate sunteti?
Sint din pitesti si de douo saptamni nu am semnal la tv au zis ca vine sa schimde cablu sa treaca pe fibra optica si nu au mai venit am fost la o reprezentanta digi sa uitat o doamna in calculator si erea trecut lipsa cablu am facut 6 7 sesizari la bucuresti. La deranjamente si una aici u numar de inregistrare si vad ca nu se deranjaza nimeni luna asta trebuie sa platesc dar nu stiu pa ce ca la mine nu merge nimic
Daca ati facut sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, atunci acele sesizari s-au inregistrat, la ce numar ati sunat? Faceti o sesizare la 0348400401 si le spuneti ca nu aveti semnal la tv, daca nu este o alta problema mai speciala (gen neplata facturilor) atunci o sa ajunga o echipa si la dumneavoastra.
De asemenea, puteti sa faceti o sesizare pentru reducerea facturii, sa nu platiti pe cele 2 saptamani de cand ati reclamat nefunctionarea cablului tv.
Factura plătită.. net conectat, însă imi arata „no internet access” si nu inteleg de ce .. cum pot rezolva problema.. l am stins/aprins,resetat etc..
Te referi la internetul prin cablu sau internetul mobil? Ai un echipament de la RDS (ONT/Router)? Ce ai incercat sa opresti/pornesti, computerul sau echipamentul de la RDS?
Buna seara,
Sunt abonatul R. Angelica din Galati, str. Brailei nr. *, bloc *, ap. *, Tiglina I si nu am semnal TV de cand s-a intrerupt furnizarea cu energie electrica a cartierului. V-as ruga daca se poate ca in cel mai scurt timp sa remediati aceasta defectiune.
Va multumesc,
R. Angelica, Galati
Buna seara,
La ce operator sunteti abonata, la RCS – RDS? Pentru aceasta problema trebuie sa contactati operatorul si sa faceti o sesizare in care sa mentionati ca nu va mai functioneaza serviciile in urma avariei electrice.
am pierdut telefonu blocati cartele si-mi trimite-ti nu am cum sa va contactezi
trimitemi cartela prin curier intre orele 11si 13 va multumesc
De la ce operator aveti cartela, de la Digi?
Pentru blocarea cartelei trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii al operatorului la care aveti abonamentul/cartela.
Daca nu puteti telefonic, o puteti face si online, inclusiv pe pagina oficiala de Facebook, daca aveti cont.
In 21.06 .2014 am cumparat tel Nokia 208 nr 5****, acum este nefunctional si doresc sa renunt la el, tot in 2014 la 08.10.am primit tableta 3G Mode1 onorat in 06.11.2014 cu nr 8**** deasemenea nefunctional, am depus o cerere de anulare la oficiul rds din Arad micalaca dar nu am primit niciun raspuns si in continuare sunt taxata cu ele in factura, sunt titulara de contract cod client 8*****, va rog sa-mi anulati cele doua articole, oricum de aproape trei ani le platesc fara sa le folosesc.
Cu multumiri Ana P.
Noi nu suntem RCS – RDS doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Presupun ca va referiti ca ati facut cerere de reziliere pentru abonamentele de telefonie/internet mobil, nu? Deoarece echipamentele raman ale dumneavoastra (telefonul Nokia si tableta).
Daca este vorba de contracte, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica stadiul cererilor de reziliere, daca nu sunt probleme se vor rezilia contractele.
Da si nu s-au obosit in doua luni sa-mi dea un raspuns si de doua luni imi apare pe factura ca sunt in functie
Faceti o sesizare online privind acest lucru deoarece trebuie sa va ofere un raspuns. Sau, puteti sa sunati la serviciul de relatii cu clientii si sa discutati direct.
Oricum, daca nu exista un motiv plauzibil, nu va pot refuza cererea de reziliere si chiar daca exista un motiv trebuie sa vi-l comunice.
in Macea Arad nu merg cablu si internetul de azi nici la vecini nu merge nimic
Cei de la RCS au o avarie generala in judetul Arad care afecteaza mai multe localitati, probabil este afectata si localitatea Macea.
Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, problema este cunoscuta.
E vreo avarie in zona militari rezidente? Ma refer la rds . Kerci.
Nu avem informatii privind o avarie generala in zona Militari, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente).
Oricum multumesc frumos pentru sfaturi
Cu placere!
În baza discuțiilor cu ei am făcut rezilierea cu akta de la 1septembrie si de asta e puțin incomod
Aa ok, am inteles. Mai asteapta putin, eventual insista cu sesizarile, poate reusesc sa rezolve.
O să astept până la 1 daca nu vin o să rămân la akta!Oricum se fac 2luni,ce e deranjant faptul că nu țin cont de ordinea în care sunt facute contractele
Efectiv sunt într-o mare dilemă să mai rămân la akta cu toate că nu-i totul perfect dar macar s-au ținut de cuvânt de fiecare dată când am avut vreo problemă s-au să îi mai astept pe ce-i de la rds
E mai greu cu instalarea insa parerea mea este ca ulterior o sa fii mult mai multumit de serviciile RCS – RDS. Oricum, din moment ce deja ai servicii de la Akta, le folosesti pe acestea pana cand reusesc ei sa rezolve cu instalarea.
Aceasta este recomandarea mea, insa faci cum consideri ca e mai bine.
La ce-i de la akta instalarea a fost făcută foarte repede si la rds durează luni de zile!oamenii sunt foarte dezamăgiți din cauza asta
Probabil dureaza atat si din cauza ca RDS are multe cereri de instalare (mai ales ca ei sunt veniti recent in Creteni) si nu fac fata echipele, pe cand la Akta ei deja au reteaua facuta si mai au cate o instalare din cand in cand.
Pe lângă faptul că am făcut 3-4sesizări si nici o rezolvare
Daca ai facut deja 3-4 sesizari si tot nu s-a rezolvat, eu cred ca este si o alta problema din cauza careia sa nu ai serviciile instalate pana acum.
Nu se tine cont de ordine deloc !
Creteni județul vâlcea!ideea e ca au facut instalării la vecini care au facut în urma mea contractul!
Asa este, nu prea se tine ordine de vechime desi acesta ar trebui sa fie primul criteriu in functie de care sa se faca instalarile.
Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Valcea (instalari) si sa faci o sesizare pentru urgentarea instalarii, poti mentiona ca ai facut contractul acum o luna (desi vor vedea si ei) si ca exista vecini cu contracte mai noi carora le-au fost instalate serviciile RDS.
Salutare,oare cât trebuie să mai astept pentru a fi conectat la internet și cablu!?ținând cont de faptul că au trecut cele 30zile lucrătoare!
Salut Stanciu,
In ce localitate trebuie sa ti se instaleze serviciile RCS – RDS? La casa sau la bloc? 30 de zile este o perioada lunga de timp si ar fi trebuit sa se instaleze pana acum. Aceasta perioada lunga este din cauza unuia din urmatoarele motive:
-probleme de retea in zona (din motive tehnice nu se poate face momentan instalarea si este nevoie sa intervina alte departamente);
-probleme de echipamente (pentru instalare este nevoie de un echipament pe care nu il au in stoc la nivel local);
-numar mare de contracte noi si echipe putine din cauza concediilor;
-probleme cu contractul semnat;
Bună ziua am făcut o sesizare la un sediu din Iași ptr mutare a contractului meu cu firma rcs. rds de la adresa din str Ciurchi nr * Bl * Sc * et * Ap * la noua adresă de pe strada Locotenent Caranda nr. * și mi s-a spus că durează 2.3 saptamini. Acuma eu vă rog ca în 2,3 zile sa mi se facă cuplarea la adresa nouă pe Locotenent Caranda nr * altfel voi rezilia contractul cu firma dumneavoastră și voi apela la altă firmă de cablu și internet nu se poate ca un transfer de la o stradă la alta să dureze 3 saptamini. Aștept un răspuns cit mai urgent de la dumneavoastră și vă mulțumesc ptr înțelegere.
Buna ziua,
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii si suport in limita posibilitatilor.
In cazul dumneavoastra, transferul la o alta adresa este ca o instalare noua (cu o mica prioritate pentru faptul ca deja sunteti abonat RDS), insa procesul de instalare este acelasi. Nu stiu de ce toata lumea (printre care si dumneavoastra) crede ca „un transfer de la o stradă la alta” ar trebui sa dureze mult mai putin decat o instalare noua. Pai nu e aceeasi chestie ca o instalare noua? Deci, de ce ar dura mult mai putin? Nu pot sa inteleg de unde gandirea asta.
Oricum, ideea e ca daca doriti urgentarea instalarii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, faceti o sesizare in care ii rugati frumos (ca obligati nu sunt sa va rezolve in cateva zile ca sa ii rugati urat 🙂 ) sa va ajute mai repede deoarece aveti nevoie urgenta de servicii la noua adresa.
De ce s-a scos din pachetul Hungarian posturile TV2, Film+ si Prima? S-a scris si in ziarul local dar fara explicare, Scrie in ziar ca acxeste canale au fost inlocuite cu alte canale la fel de „celebre”. Aceste canale cu care ati inlocuit-o pe cele scoase sint de joasa calitate. Multi abonati invirsta se uita la programele lor poate nu atit de moderne dar placute, frumoase. Acum numai este la ce sa ne uitam. De ce ati facut asta? Va rog in numele multor persoane sareintroduceti canzalele vechi.
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Programele TV2 , Film+ si Prime au fost scoase deoarece a expirat contractul celor de la RCS cu TV2 Media si nu au reusit sa ajunga la un acord privind suma care trebuie platita pentru aceste programe. Conform ultimelor informatii pe care le avem de la reprezentantii RCS – RDS, se incearca negocierea pentru reintroducerea acestor programe in grila Digi.
Buna ziua! În luna februarie 2018, am portat nr.de tel 0269514611,de la Telecom la RCS-RDS. Angajatii d-voastra care au facut modificarile de cablu la telefonie au facut o „mizerie” de improvizatie si am probleme cu tel fix. Am poza cu lucrarea executata.Sunt o persoana in varsta și au profitat de acest lucru și si-au batut joc de lucrul facut. Au încercat să prinda firele de la cablu cu banda de izolat și la cea mai mică atingere, telefonul nu mai functioneaza. Va rog sa trimiteți pe cineva sa faca un lucru de calitate. Adresa este Seica Mică, nr. 34.
Va rog sa ma contactati la nr 0723277367
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru aceasta problema.
Astept de aproape 3 luni un amarat de decodor. Pe nimeni nu intereseaza. Nu exista un termen limita, nu exista o estimare, nu exista o solutie.
Va recomand sa incercati sa faceti o sesizare online.
Am făcut sesizare acum 1 saptamana mi s a spus că s a trimis notificare si ca va veni echipă nu a venit nimeni nici in ziua de azi Strada Piatra Craiului Nr *
Din ce localitate esti? Pentru ce problema ai facut sesizare (nu iti functioneaza un anumit serviciu de la RDS, pentru urgentarea instalarii, etc.)?
Salut vreau sa stiu de ce sunt hartuit cu plata abonamentului cand eu nu am contract cu voi de ce ma tot amenintati la nr de tel 0745074272 tot timpul vreau sa aflu si eu numele abonatului care afacut contractul si eventual adresa de contract.De ce ma hartuiti tot timpul daca eu nu am contract cu voi .Sa stiti ca pot ajunge si opc atata timp cat nu am contract cu voi de ce ma hartuiti?
Salut,
In ce sens te hartuiesc, te suna, iti dau SMS, ce se intampla mai exact? Ce ti se spune cand esti sunat? Te referi cumva la acele mesaje trimise automat privind plata facturii? 🙂
Ai incercat sa suni la RCS – RDS si sa le explici care este situatia, ca nu ai nicio legatura cu acel contract? Suna-i, spune-le ca nu ai nicio legatura cu contractul de la Digi iar ei vor sterge numarul din baza lor de date.
Salut am incheiat si eu cu voi un contract cablu si tv pe data de 01.08 2018 si inca nu a venit nimeni sa imi monteze
Buna seara,
Durata instalarii serviciilor depinde de mai multi factori, numarul de cereri, numarul de echipe disponibile, infrastructura din zona, etc.
Este vorba de o instalare la casa sau la bloc? In ce localitate?
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (instalari) si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.
Salut
Am și eu o problema.. Dacă ma poți ajuta
Am avut probleme cu pc-ul. A trebuit să reinstalez windows. După aceea sa fac rețeaua conexiunea la internet .
Treaba este ca numai găsesc foaia cu userul si parola de la internet . Mă poți ajuta.?
Abonamentul este facut pe numele n. costică
La adresa :. Aleea.cinematografului numărul *,bl. *2,sc.*,ap*,etaj *, jud. Braila,oraș braila.
Salut,
Pentru a primi userul si parola trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
buna ziua
am o problema cu tv prin cablu
Buna ziua,
Ce problema ai privind cablul tv (nu ai semnal, ai semnal slab, nu receptionezi unele programe)? In ce localitate ai problemele? Ai cablu analog sau digital? Da-ne mai multe detalii.
Mama are 6000 de min international pe care le foloseste sa ma sune pe mine in alta Tara. Acum rds a supra incasat factura pe motiv ca a sunat la un alt numar care este exact ca si cel vechi doar alta combinatie de numbers si tot mobil NIMIC SOECIAL😡Dezgustator si toata jena. In loc sa se uite rds in serviciu rds ce sa intimplat o mai suna pe mama sa o AMENINTE ca-I taie linia!?!!!!!! Serios astia sinteti ?!???? Cind vorbesc cu ea pe tel se mai aude des si alta conversation care se suprapune!!! A cui factura vreti sa o plateasca mama mai nesimtitilor?!?!?!? Strigator la cer pt fam telefonistilor angajati vorbesc pe gratis ca incarcati facturile altora !!!! Nu degeaba aveti miii de plingeri!!!
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ceea ce priveste taxarea numerelor, fiecare numar poate fi verificat pe site-ul Digi Romania daca este o destinatie standard care se incadreaza in acele minute sau daca este un numar care se taxeaza suplimentar.
Minutele internationale nu sunt catre toate retelele din toate tarile, asta este mentionat clar pe site si din cate am vazut se spune si la semnarea contractului.