Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6135 COMENTARII

  1. Buna ziua. La iesirea din tara, nu am avut Internet pe telefon (mai precis in Italia, în Grecia, in Danemarca). Am sperat sa se remedieze problema macar la sosirea in tara, dar nu a fost asa. ma puteti ajuta?

  2. Buna ziua sunt n. cornelia din pitesti am datt telefon la deranjsmente pt o sesizare dar imi spune xa operatiorii sunt ocupati mai aveti si alte nr telefon pt a cotacta sa primesc si eu un raspuns

    • Buna ziua,
      Singurul numar de telefon disponibil pentru deranjamente RCS – RDS Arges este 0348400401. Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi.

  3. Buna ziua! Doresc sa ma ajutati cu cablul de tv si telefonie din ap mamei mele D. Elena bl * ap * telefon 0341******.Am renovat complet ap si trebuie montate din nou toate cablurile si casutele si etc.In plus,dorim si conectarea la internet.Am tot incercat sa iau legatura cu un operator dar a fost impodibil.Va rog sa ma contactati la nr 072******.Mama mea este bolnava/Altzheimer/si trebuie sa ma ocup eu/fiica ei/.Multumesc!Sper sa acordati atentia cuvenita solicitarii mele si sa ma ajutati sa rezolvam problema cat se poate de repede.si

    • Buna seara, pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, vor inregistra o sesizare si vor trimite la domiciliu o echipa de interventii.
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi.

  4. Cand dracu RCS RDS nu ne vor mai lua de prosti. tot poporul stie de implicarea SRI in RCS RDS si dat fiind directivele de Washington hai sa dregem busuiocul si umblam pe la servare. dca eu nu platesc factura la timp gata sunt deconectat dar serviciul prestat fata de mine este cand cum si daca are chef RSC RDS. Tntr-om buna zi aceste frustrai vaor rasufala retineti dar nu va dau idei , o fibra optica indoita la mai mult de 45 GC devine nefunctionala daca nu ma insel>?

    • Insa, tin sa mentionez ca in municipiul Galati este in prezent o avarie tehnica, aceasta afectand serviciile RCS – RDS in mai multe zone extinse. Daca problema ta este de acum aproximativ 30-60 de minute, cu siguranta sunt afectate serviciile tale de acea avarie.

  5. Subsemnatul P. Adrian domicilat in orasul Tautii Magheraus str * nr *,abonatul rds-rcs,serviciile furnizATE IN SCHIMBUL ABONAMENTULUI LASA DE DORIT,VITEZA INTERNETULUI ESTE SUB ORICE CRITICA,iar daca vreau sa intru pe mirc imi scrie,,unable to conect to server,is o persoana cu restictii sau ce se intampla,sau poate trebuie IP schimbat ca vreun magar din serviicile prestate nu ma are la suflet.Am router personal il oprec il repornesc si apartatul rds dar tot asa scrie.

  6. Subsemnatul Rigani Mihai sunt abonat la SC Vodafone SA incepand cu data de 08.08.2016
    Abonamentul este SUPER RED Duo 19 pentru telefon si Abonament Tablet Duo
    Abonamentul cat si costul tabletei sunt achitate integral ,la zi (31.08.2018)
    Doresc sa transfer contractul (portare) la societatea Dvs.cu pastrarea aceluiasi nr. de telefon respectiv 0722463402.
    Mentionez ca beneficiez de serviciile Dvs.pentru Internet si TV cod client 16417956
    Fata de cele de mai sus va rog sa-mi prezentati procedura de portare si sa-mi transmiteti un model de contract
    Va multumesc,
    Rigani

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru portarea numarului in reteaua Digi trebuie sa ajungeti intr-un sediu Digi, semnati contractul acolo si faceti cererea de portare urmand ca abonamentul Vodafone sa fie reziliat (sa nu perioada contractuala la Vodafone).
      Ma anuntati daca aveti nevoie si de alte informatii.

    • Buna ziua,
      In acest moment este o avarie generala tehnica la nivelul municipiului Iasi, problema este cunoscuta de catre RCS – RDS (astfel de probleme se identifica foarte rapid). Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, telefonic nu cred ca o sa reusiti sa intrati in legatura cu operatorii Digi.

  7. Cei doi ” specialisti ” ce s-au prezentat la remedierea defectiuni, nu numai ca nu au remediat defectiunea dar au avut si un coportament impertinent,

    • Buna ziua,
      In ce localitate aveti probleme cu semnalul? Ce model de telefon folositi? La aceasta adresa v-a functionat pana acum sau este prima data cand incercati sa folositi cartela?

  8. buna!am achizitionat un samsung s6 4G, nu de la rds, si nu are semnal in anumite zone.Sunt din brasov.El cauta doar semnal 4G.Nu stiu cum sa-l setez sa fie 3G,iar pe date mobile nu vrea sa se conecteze, zice ca sunt offline.Nu stiu care sunt setarile corecte.

    • Buna Tatiana,
      In primul rand, in Retele Mobile – la mod preferat retea sa fie selectat automat, pentru a cauta automat reteaua mereu.
      Daca nu functioneaza deloc internetul, posibil sa nu fie adaugat profilul de internet. Setarile Digi pentru internet sunt:
      Settings – Mobile Networks – Access Point Names – New APN
      Name: Digi
      APN: internet
      Salvezi profilul Digi si il bifezi.
      Momentan 4G-ul este doar pentru date, cand te conectezi la internet esti pe 4G (desigur, in zonele in care exista retea 4G) iar cand vei face un apel, o sa treaca automat pe 3G.
      P.S.: Daca atunci cand suni functioneaza inseamna ca gaseste reteaua 3G.

  9. Am si eu o intrebare , este ceva normal in Bucuresti sa ai o singura linie la semnal? Am telefon nou Samsung S9 nu Nokia 3310
    Nu pot sa cred ca este posibil asa ceva…. de 2 luni am această problemă
    Dacă nu se rezolva această problemă asa reziliez contractele la această companie ,si nu asa fiu singura persoana care face acest lucru

    • La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS? Va informam ca noi nu reprezentam niciun operator telecom iar pentru reziliere trebuie sa luati legatura cu operatorul dvs.

  10. Bună seara,am un abonament pe numele sotului la DIGI TV si am făcut un altul pe numele meu prin fibră
    optică ,tv si internet si as dori să intrerupeti abonamentul de pe numele sotului ,el lucrează in Austria si nu ar cum să vină personal ,eventual să vă sune ,deci găsiti o modalitate să rezolvati ,eu nu plătessc 2 abonamente,nu e corect.

    • Buna seara,
      Din cate stiu, rezilierea contractului la RCS – RDS se poate face doar de catre titularul contractului (sau imputernicit) in sediul Digi. Puteti face o sesizare online pentru a verifica daca se poate face o abatere de la procedura in acest caz, insa ma indoiesc.

    • Buna seara,
      Problema este de ceva timp, probabil este o problema mai delicata altfel nu inteleg de ce dureaza atat. Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti face o sesizare si online.

  11. Buna ziua,
    Imi expira abonamentul de mobil la Vodafone in 5 decembrie. Ce trebuie sa fac si cand ptr a trece la dvs ?
    Mai am net si fix la Romtelecom , expira contractul acum si as dori sa trec la dvs Ptr ca antena este la 200 m de mine
    Va rog si detalii preturi pentru
    abonament mobil
    abonament fix si internet
    ambele cu transferuri. Multumesc

    • Buna ziua,
      In ce localitate va intereseaza aceste servicii? Deoarece abonamentele pot sa difere in functie de localitate.
      Pentru portarea numerelor de telefon trebuie sa semnati intr-un sediu Digi pentru abonament si veti depune inclusiv cererea de portare. Portarea numarului se face in 3 zile lucratoare iar abonamentul Vodafone este reziliat automat in urma acestei cereri. Depuneti cererea de portare cand doriti dupa 5 decembrie.

    • Nu avem informatii despre o avarie generala in acea zona insa daca sunteti minim 2 persoane cu aceasta problema in acea zona, desi inainte aveati semnal atunci este clar o problema cu unul din echipamentele care deservesc acelei zone. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) pentru verificarea problemei si pentru a se inregistra o sesizare in acest sens.

  12. Buna ziua!
    Am o problema cu internetul, de mai bine de o saptamana nu mai merge
    Pe ce număr de telefon ar trebui să sun?
    Pentru a rezolva problema

    • Este o problema care ne-a fost sesizata de cateva ori in ultima ora sa zic, in mod sigur este o avarie tehnica generala. Am incercat sa-i contactez pe cei de la RCS – RDS Baia Mare pentru confirmare insa nu am reusit sa intru in legatura cu ei, probabil au foarte multe persoane care ii suna acum din cauza avariei acesteia.

  13. Buna ziua.Vreau sa anunt un nr de tel.deranjat.0368******.Este al mamei mele.Va las un numar de telefon mobil prin care sa luati legatura cu ea.Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Pentru probleme privind telefonia fixa, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) sau sa faceti o sesizare online pe site-ul Digi ori pe pagina de Facebook Digi Romania.

  14. As dori sa știu de ce nu am semnal la internet
    La. Digi
    Am probleme nu au venit am așteptat până acum
    Au zis că până la ora 22
    De la ora 19 astept
    Nu am nici internet nici tv

    • Timpul de rezolvare depinde de numarul de sesizari si de numarul de echipe disponibile. Va recomand sa insistati cu sesizarile desi daca nu au ajuns pana acum, probabil maine puteti sa sperati la rezolvare.

  15. sunt abonatul d-voastra de ceva nr de ani…dar mai nou vad ca sunt o victima…cineva ma obstuctioneaza sa conversez pe canalele puse la indemana tuturor…..1 acum vreo 2 zile am primit un mesaj ca sa mi schimb parola la facebook ca cu=ineva a vrut sa mi sparga adresa,2 nu pot intra pe mirc de ex.imi scrie ,,unable to conect to serverr,,,viteza de intrare pe pc estre sunbb orice critica minim 5 min astept sa se deschida o ferastra.oare sunt restrictionat sau cineva ma sicaneaza,daca i asa schimbati IP,sau o sa caut alt furnizor de servicii.Va multumesc

    • Noi nu reprezentam niciun furnizor de telecomunicatii, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS?
      Atat parola contului de Facebook cat si viteza pe mIRC nu depind de furnizorul de internet. In afara de mIRC, restul paginilor/aplicatiilor care au nevoie de internet functioneaza cum trebuie? Ati incercat sa faceti un test de viteza sa vedeti concret care este viteza de download/upload?
      P.S.: Daca aveti abonament normal (daca nu aveti abonament business cu IP static) atunci IP-ul este dinamic si se schimba periodic, teoretic la fiecare conectare.

  16. Buna ziua,
    Deoarece nu am primit confirmarea primirii mesajului meu anterior,iar cand am apelat la telefonul existent pe pagina aceea,mi s-a afisa ca fiind telefon nealocat,am luat hotararea sa trimit mesajul pe toate adrsele de mail pe care le voi gasi.Numai in acest fel voi putea avea garantia ca nu se va putea contesta faptul ca am sesizat modul totalmente defectuos de functionare.
    Ca urmare,redau mai jos prima sesizare pe care am facut-o si astept confirmarea de urgenta a primirii si precizarea masurilor concrete pe care aceasta firma le va intreprinde.
    Bucuresti,27.08.2018
    Buna ziua,
    In calitate de client,domiciliat in Bucuresti,sector 4,str.Bucur nr.2,sc.B,et.1,apt.19,va aduc la cunostinta urmatoarele:
    Conexiunea mea la internet functionea mizerabil,comparativ cu cea de la domicliul anterior,fiind
    In imposibilitate sa downloadez chiar programe f.mici.Initial,considerand ca de vina sunt dispozitivele (router,extender etc) vechi,am procedat la schimbarea acestora cu unele noi,de ultima generatie,fara a obtine nici un rezultat.Deci vinovatia va apartine in exclusivitate.
    Specialistul care le-a instalat,vazand ca nu s-a produs nici o schimbare,a contactat telefonic un operator de al dv.,care i-a raspns,mintind foarte degajat ca exista o conexiune OK .nestiind ca specialistul avea in fata valorile reale ale conexiunii .Cand i s-a spus ca minte,a incercat manevre de optimizare,fara rezultate notabile.A reusit sa ridice viteza foarte putin,ceea ce a durat foarte putin.
    In concluzie,portiunea intre cablul dv.introdus in perete si Router este inutilizabil,iar banii care vi-i platesc sunt obtinuti in mod nemeritat.
    Ca urmare,va adresez solicitarea de a trimite de urgenta un specialist la fata locului,pt. a se convinge de realitatea acestor acuze,urmand ca in urmatoarele 5 zile sa remediati defectiunea.In mod suplimentar,va sugerez sa luati in considerare si introducerea fibrei optice,majoritatea locatarilor fiind de acord cu aceasta optiune.
    Daca in cele 5 zile sus-mentionate nu -mi rezolvati aceastta solicitare (fara de care conexiunea la firma dv.imi este total inutila,neputandu-mi rezolva multiplele mele probleme ),voi renunta imediat la serviciile dv.,solicitand BCR sa nu va mai vireze degeaba banii in contul dv.
    Cu regret ca trebuie sa va trimit un asemenea mesaj,
    Rosiu Vasile –Dumitru
    Bucuresti,24.08.2018.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.

  17. buna! trebuie sa merg personal sa depun o sesizare ca sa pot fi luata in serios? de ieri de la ora 14 ,mi se repeta acelas raspuns ,ca o sa vina,ca o sa fiu contactata etc , etc…
    nu am semnal tv.
    (oradea)

    • Buna Gabi,
      Timpul de rezolvare al unei sesizari privind nefunctionarea unui serviciu poate sa depinda de mai multi factori, numarul de echipe disponibile intr-o anumita zona a orasului, complexitatea problemei, numarul de departamente implicate pentru rezolvarea problemei (pot exista probleme in care sa fie implicate mai multe tipuri de echipe), numarul de sesizari si vechimea lor, toti acesti factori determina in cat timp se rezolva o sesizare. Din punctul nostru de vedere (al clientilor) stiu ca nu ar trebui sa ne intereseze aceste lucruri insa abonamentele sunt ieftine si uneori serviciile lasa de dorit in anumite zone, parerea mea este ca depinde mai mult de noroc, poti sa ai probleme periodic sau poti sa ai probleme o data la 5 ani.
      Singurul lucru pe care il poti face este sa insisti cu sesizarile, eventual poti face o sesizare si online (pe site-ul Digi sau pe pagina lor de Facebook, daca ai cont).

  18. ce se intampla nu am semnal la televizoaream unul pe rizavar si unul cu card nu merge niciunul !!AVETI DE GAND SA FACETI CEVA??? NU MERGE NICI LA VECINI.

    • Pentru deranjamente telefonie fixa trebuie sa sunati la 03xx400401 unde xx este prefixul judetului.
      De exemplu, pentru Cluj numarul de contact este 0364400401.

  19. Buna ! Am o problema cu routerul wireless,de o saptamana nu pot sa ma conectez la internet.imi apare-: rețea indisponibila.ce as putea sa fac?

    • Sunteti abonat RCS – RDS, nu? Daca da, pentru rezilierea contractului trebuie sa se duca titularul contractului intr-un punct de prezenta Digi.

  20. Pe No sitr * nr *,Tauti Magheraus Maramures, nu ma pot contacta pe anumite servere imi scrie ,Unable to conect to server…ESTE VTREO RESTICITIE SAU DE CE NU POT INTRA,daca ii asa poate voi cauta alt furnizor de internet,sau sunt o persoana care nu poate accesa toate facilitaile voastre?va rog sa mi raspunde ti
    viteza internetului de groaza minim 5 minute astept sa se deschida

    • La ce operator esti abonat, la RCS – RDS? Acel mesaj de eroare este unul standard si apare cand nu functioneaza internetul, nu este vorba de o restricte pusa intentionat. Ai un echipament de la RDS acasa? Ai router personal? Daca da, ai incercat sa repornesti echipamentele?

  21. Unde pot gasi numerele de telefon ale agentilor? As dori sa vorbesc cu un agent pentru ca am auzit ca se ofera la contracte noi un TV LG81cm cu 200 lei. Zona Crevedia, Dambovita.

  22. am facut abonament la digi, am semnal pe telefoanele care le am luat de la ei, dar, daca introduc cartela in alt telefon (spre exemplu un nokia 1110i) nu am absolut deloc semnal

  23. De doua zile nu functioneaza niciun serviciu oferit de RCS/RDS, dar ei la telefon, unde i-Am contactat promit ca urgenteaza in cel mai scurt timp. Ce trebuie sa facem ca sa vina nu numai sa promita? Acest lucru se intampla a treia oara in luna curenta.(Salaj)

    • La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS?
      Acum mai aveti aceasta problema? Daca da, nu aveti semnal la cablu tv sau antena satelit? Daca este cablu tv, analog sau digital si in ce localitate?

  24. Buna,M-as interesa ca sunt sanse sa apare in grila dumneavoastra canalale maghiare scose de mai multe saptamini? acestia sunt TV2,PRIME Si MOZI+

    • Buna Julia,
      Conform ultimelor informatii pe care le-am primit despre acest subiect, inca se incearca renegocierea reintroducerii programelor TV2, Prime si Mozi+. Pana in luna septembrie nu vom avea informatii noi despre grila Digi, posibil din septembrie (mai exact la sfarsitul lui septembrie) sa avem noi informatii despre acest subiect.

    • Inseamna ca este suspendat pentru neplata acel numar de telefon. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru verificarea platilor. Eventual daca ati efectuat plata, le puteti solicita telefonic reconectarea, o sa dureze mult mai putin decat daca asteptati sa se faca automat.

  25. Buna ziua ,de o saptamina sun zilnic pt a face sesizare pt net si acelasi rapuns mìine ,oare ce trebuie sa fac pt a ajunge azi ?!adresa e pe Pasteur visavi de serviciul rds….

    • Buna ziua,
      In ce localitate aveti aceste probleme (in Bucuresti si Cluj gasesc strada Pasteur)?
      Pentru ce problema ati facut sesizarile la internet, nu functioneaza deloc sau ce tip de problema aveti?
      De regula nu dureaza asa de mult rezolvarea unei probleme cu internetul la RDS, mi se pare foarte mult o saptamana.

        • Dupa cum spuneam, o saptamana este foarte mult.
          Va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina de Facebook Digi Romania daca aveti cont Facebook si sa le mentionati ca o sa va adresati la ANPC daca nu primiti un raspuns rapid.

    • 3 zile este foarte mult, mai ales pentru o persoana juridica. Va recomand sa insistati la serviciul de relatii cu clientii pentru a urgenta rezolvarea problemei, eventual puteti lua legatura si cu responsabilul dumneavoastra de cont (responsabilul comercial din partea RCS – RDS) sa se asigure ca problema se va rezolva cat mai repede.

    • Buna ziua!
      Pentru rezilierea contractului RCS – RDS titularul contractului trebuie sa ajunga cu actul de identitate intr-un punct RCS – RDS unde va completa o cerere de reziliere. Rezilierea se va face cu data de 01 a lunii urmatoare. Desigur, nu trebuie sa mai aiba perioada contractuala altfel se vor emite taxe de activare (voce+date) cat si anumite discounturi care au fost oferite la inceputul contractului.