Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.
In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);
-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!
Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:
- Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
- Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
- Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
- Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.
Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.
- Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
- E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
- Facebook. Exista pagina de Facebook
UPCVodafone Romania (@upc.ro@vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme. - Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
- Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.
Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business
Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:
- 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
- 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
- 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
- E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
- Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;
In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:
-cum se citesc datele de pe factura UPC;
-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;
-instalare si conditii contractare servicii UPC;
-informatii Horizon si Horizon Go;
-diverse operatiuni televiziune si internet fix;
Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?
Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:
- pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
- pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC
In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:
- sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
- solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;
Cum putem rezilia contractul UPC?
Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC
Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?
Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;
In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.
Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;
Sunt abonat UPC-VODAFONE cu programe extrasport , am semnal slab sau chiar lipsa la unele posturi , plata abonament la zi , intre 100 si 160 lei pe luna . Am domiciliu in Ploiesti , telefon ********* !
Buna ziua noi nu suntem Vodafone. Faceti o sesizare telefonicala departamentul Relatii Clientii
De ce nu avem senal pe ups ToplitA Harghita acum 2 zile tot așa era acum la fel voi trece la Digi e mai serios că firmă că furnizor digital
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Buna seara atat am de spus ca vodafon.ro santeti un mare rahat cu televiziune si internet cand merge cand nu merge un mare ***** santeti si
atat
Comentariu moderat
Buna ziua,de o saptamana facem sesizari la upc,pt.nefunctionarea serviciului de tv si internet,in sat. Valea Motrului ,com.Vagiulesti ,jud
Gorj si nu se rezolva nimic ,in fiecare zi sunam la UPC si ni se zice ca se face cerere de catre dansi in rezolvarea problemei dar au trecut deja vreo 10 zile si nu se rezolva nimic.
Faceti plangere la ANPC.
Zilniczilnic dispare din grila cite un post,ni se sugeteaza sa ne abonam.Intentionati sa anulati mai multe posturi de filme daca da in acest cazrenuntam la serviciile u.pc
de ieri de la ora 13 nu functioneaza antena mentionez ca am sunat de 5 ori la relatii cu publicul si am fost lasat in asteptare cate o ora dupa care sa inchis ,noi cum putem trimite reclamatii daca ne deconectati…. adresa este ****** BL **, JUD ILFOV
Faceti sesizarea online daca la telefon nu va raspund cei de la Vodafone. Vodafone. ro Asistenta / Contacteaza-ne sau pe pagina lor de Facebook.
Buna dimineața ce se întâmplă cu programele UPC că nu mai merge nici un canal la tv
Buna dimineata. Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Sunt foarte dezamăgită am făcut o reziliere pe un nume și am cerut un contract nou care nu știu din ce motive nu a fost respectat Sunt client Vodafone de 20 ani iar acum stau fără cablu
Sunati la relatii cu clientii Vodafone pentru a urgenta instalarea.
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Buna ziua! Cum este posibil sa nu functioneze cablul upc de ieri de la ora 10,00 dimineata? Este posibil să stăm fără televizor in weekend,avînd copii mici in casă??? Va rog sa luati masuri ,si aceste două zile sa fie reduse la factura urmatoare! Noi plătim sa avem televizor nu sa stam la priveghi! Multumesc!
Noi nu suntem Vodafone. Faceti o sesizare la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
De peste 10 zile media-boxul meu funcționează normal, doar că în loc de un singur led alb aprins jos, cum a fost de ani de zile, acum s-au mai aprins încă trei leduri verzi (pe verticală) ceea ce înainte îmi semnaliza o avarie pe rețea. Am încercat resetarea si repornirea acestuia dar fără nici o schimbare. Cum să fac să se stingă cele trei leduri verzi și dacă îl pot folosi în continuare fără probleme?
Sunt abonat UPC- Vodafone cu nr. abonat ******
Daca nu aveti nicio problema cu el, lasati-l asa. Daca va deranjeaza modificarea LED-urilor, luati legatura cu cei de la Vodafone, poate au ei o explicatie.
Buna ziua, ma numesc Mihai, sunt administrator in Iasi la blocul *, str. *, nr *. La scara *, la et. *, aveti o cutie sarita din dibluri (sta doar in cablurile din interior), este un potential pericol pt. locatari si daca pica, puteti avea probleme si la retea. Cu „roboteii” dv. telefonici, nu am reusit sa apelez deranjamentele… Pentru amanunte, va rog sa ma contactati la tel. *******. Va multumesc!
Boldești-Scăeni în beznă totală la wifi și tv !!!!! Ce face compania vodafon , ia bani pe abonament fără să presteze servicii !????
Sunati la relatii cu clientii si faceti o sesizare privind aceasta problema, in seara aceasta au avut avarii in mai multe zone.
Cablu UPC rupt de autocamion in loc. mehedinta * nr. * comuna podeni noi judet prahova. Rog remediere urgenta. Multumesc anticipat.
Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
Gasiti mai sus, in articol, metodele prin care ii puteti contacta pe acestia.
am solicitat rezilierea contractului de abonat la cablu – TV (în sept.) cu 1.10.2021 și nu am primit răspunsul (am achitat taxele la zi ) – am codul de abonat : ***** .
Noi nu suntem de la Vodafone (UPC), dati un telefon la relatii cu clientii pentru a verifica stadiul cererii de reziliere.
Bună seara. nu avem nici un canal Viasat activ. totuși sunt toate plătite, suntem pe Str *. Cluj, sper să ne audă cineva !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buna seara,
Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
Doar canalele Viasat nu va functioneaza? Nu le aveti deloc in lista sau le aveti dar sunt nefunctionale? V-au functionat pana acum?
Cei mai penali ! Netul pica mereu iar la telefonul pus la dispoziție NU RASPUNDE NIMENI. Rușine !
Faceti sesizare online daca nu reusiti sa intrati in legatura cu un operator, asta daca aveti o alta sursa de internet, de exemplu date mobile.
Buna ziua nu im mai merge ruterul sau cum io zice am acum curentul opri 2 ore jumate si nu mai vrea sa pornească ce sa fac
Buna ziua,
Faceti o sesizare catre relatii cu clientii Vodafone (UPC).
Daca curentul este oprit ( asa ati scris) este logic sa nu mearga routerul. Routerul functioneaza cu curent. Cand va veni curentul va merge si routerul. Daca vine curentul si routerul nu merge atunci puteti suna la Relatii Clientii.