Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.
In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);
-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!
Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:
- Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
- Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
- Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
- Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.
Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.
- Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
- E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
- Facebook. Exista pagina de Facebook
UPCVodafone Romania (@upc.ro@vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme. - Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
- Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.
Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business
Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:
- 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
- 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
- 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
- E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
- Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;
In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:
-cum se citesc datele de pe factura UPC;
-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;
-instalare si conditii contractare servicii UPC;
-informatii Horizon si Horizon Go;
-diverse operatiuni televiziune si internet fix;
Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?
Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:
- pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
- pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC
In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:
- sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
- solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;
Cum putem rezilia contractul UPC?
Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC
Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?
Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;
In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.
Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;
Beneficiez de serviciile d-vs de 1 de zile.La prezentarea ofertei suma de plată a fost de 26 ron iar acum suma de plată este de 68 de ron.Mentionez ca la prezentarea ofertei nu am semnat nici un contract decat un proces verbal de predare primire echipament.Va rog să lămuriți de ce valoarea facturii este de 68 ron.Ancerc să vă contactez telefonic dar fara succes.Va rog să mă contactați la nr.de tel.075*****.Multumesc si sper sa primesc un raspuns cât mai repede.
Noi nu reprezentam nicio companie de telecomunicatii, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. La ce companie v-ati abonat si pentru ce abonament ati optat?
Ups si abonament televiziune si internet standard unde a fost prezentată oferta la domiciliu de catre o persoana de la ups si nu am semnat un contract cu aceasta companie doar un proces de predare primire echipament.
Daca nu ati semnat un contract fizic atunci ar trebui sa puteti renunta la acest contract insa pentru aceasta situatie (reziliere) trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.
in baza cereri de dezabonare nr.9****/17.04.2018 prin care solicit dezabonarea de la servicile upc nu am primit niciun raspuns,ba mai mult mati anuntat caci ati emis factura de plata pentru luna mai a.c.fara a-mi face vreo referire la solicitarea mea si de a calcula factura la consumul real.Ca atare astept raspunsul solicitat iar in cazul ca nu se rezolva pe cale amiabila am sa anunt protectia consumatorilor pentru a lua ei masurile regulamentare.
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ceea ce priveste cererea de reziliere depusa, este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a se verifica stadiul acesteia.
Astazi, 07.05.2018, incepand din jurul orelor 22:00, nu mai receptionez mai multe programe (mesaj „Semnal demodulat”), ca de exemplu: Comedy Central, AXN Black, AXN White, CBS Reality, DIGI 24, mai multe programe FilmBox, Mezzo, Mezzo HD, mai multe canale MTV, etc.
Mentionez ca platesc un abonament de 77,34 lei, beneficiez de Digital card, Mediabox HD Horizon.
Proxima plata lunara pentru abonament/servicii s-a efectuat in data de 20.04.2018 (data limita 06.05.2018), pentru luna aprilie.
Doresc sa mi se comunice urgent motivul pentru care nu mai receptionez toate programele, conform contract (ca si pana acum).
Cand se va reveni la situatia anterioara?
Fara mediabox aveti semnal (analogic)? Ati incercat sa faceti o rescanare a programelor/revenire la setarile din fabrica?
Cei de la UPC au tot avut probleme cu semnalul in urma unei reorganizari de grile, este posibil sa se rezolve problema dupa o rescanare.
Am rugamintea sa imi pastrati abonamentul avut anterior instalarii noul medaibox dat fiind faptul ca noua grila nu imi aduce nimic nou, motiv pentru care nu doresc sa platesc mai mult. Nu mai regasesc in grila programele HBO desi le a veam si mi-ati confirmat telefonic ca se vor pastra, nu regases optiunea replay de care mi-ati spus telefonic, nu mi-ati instalat,mediabox-ul la internet si tv pentru a avea aceste optiuni, mi-ati spus ca voi avea posturi pe care deja le aveam in grila Fishing @hunting).
Totala neseriozitate, promovare inselatoare si mincinoasa pentru a mari pretul abonamentului, va invit sa reascultati convorbirea telefonica pentru a va corecta aceste abordari.
Prin urmare, doresc sa revin la grila avuta anterior la costul de 70 ron si sa ridicati aparatura instalata incomplet si care nu aduce nici un plus si sa setati acces al programele HBO la tv cu card, asa cum au fost pana la mascarada cu instalarea mediabox-ului si noul abonament.
In situatia in care toate aceste aspecte nu se pot remedia in cel mai scurt timp, considerati prezenta, notificare pentru rezilierea contractului.
Iulia
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania UPC (daca la ei va referiti), doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Daca doriti, putem verifica punctual fiecare problema pe care o aveti pentru a incerca sa gasim o solutie.
Altfel, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a verifica daca se poate renunta la noua modificare cu care ati fost de acord.
Subsemnatul S. VICTOR, domiciliat in orasul Baia de Arama, Str. *, jud. Mehedinti, legitimat cu C.I. CNP. ****** seria ** nr. ****** eliberat de SCLEP Baia de Arama la data de ****, solicit anularea contractului incheiat la data de 1.03.2018, incepand cu luna Mai 2018. Fiind pensionar am o alta oferta mult mai convenabila. Va multumesc pentru colaborare si va rog sa ma intelegeti si pe mine.
Cu mult respect,
S. Victor
La ce operator aveti contractul, la UPC?
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii drept urmare va recomand sa luati legatura cu compania la care aveti serviciile pentru a inainta cererea de reziliere a contractului.
Am fost sunata telefonic la data de 27 aprilie 2018 si mi s-a propus o imbunatatire a abonamentului privind serviciile de internet.
Am fost de acord cu aceasta modificare si cu programarea echipei tehnice pentru vineri, 4 mai intre ora 9 si 10.
Nu am primit nici actul aditional la semnat si nici echipa UPC nu a venit vineri, pe 4 mai conform programarii telefonice, asteptand degeaba pana la ora 11.
In schimb, am fost sunata luni dimineata, pe 7 mai, de o echipa tehnica, informandu-ma ca au venit la programare. Le-am explicat ca programarea a fost pt vineri, 4 mai, iar luni, la momentul apelului telefonic nu eram acasa. Iar apoi, primesc un mesaj de la UPC prin care mi se precizeaza ca programarea a fost anulata.
In aceste conditii, de neseriozitate si bataie de joc (vineri mi-am luat liber ca sa astept echipa UPC), evident ca nu pot fi de acord cu nicio modificare a abonamentului actual.
In mod normal, nu ar trebui sa se faca modificarea abonamentului in cazul in care, din diverse motive, nu s-a facut modificarea din punct de vedere tehnic.
Insa, pentru a va asigura de acest lucru, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC.
Buna zuia,sunt Maria P. si doresc sa-mi exprim incaodata nemultumirea fata de Echipa UPC . Stimati domni i-mi pare rau ca dupa atati ani trebuie sa ne despartim asa cu certuri si se pare ca doriti chiar sa apelez la Oficiul Protectiei Consumatorului. In luna aprilie 2018 am facut o sesizare catre UPC referitor la factura ,d-voastra mi-ati raspuns precizez :in urma cererii de reziliere inrgistrata in data de 28/03/2018, contractul a fost reziliat cu data de 04/04/2018 iar factura se emite in mod automat o singura data pe luna,iar abonamentul a fost reziliat in 04/04.2018 ,urmand ca in luna mai sa primesc factura UPC pentru perioada de facturare 01/04/2018-03/04/2018. D-voastra ati emis o factura de 75,40 lei, domnilor oare credeti ca la un abonament TV plus Internet costul abonamentului fiind de 49 lei si telefonia fixa de 5 lei in total 54 lei / luna , d-voastra pe perioada 01/04/2018 -03/04/2018 emiteti o factura de 75,40 lei este corect ? Eu am facut calculul si este total diferit de al d-voastra Tv+internet 49 (lei) :30 (zile)= 1,63 lei /zi 3(zile)x1,63 (lei)=4,90 lei , telefon 5(lei) : 30 (zile) = 0,166 lei/zi , 3(zile)x 0,166 (lei) =0,50 lei si mai am alte servici 3,69lei deci 4,90+0,50+3,69=9,09 lei nicidecum 75,40 lei . Asa ca doresc recalcularea facturii pe perioada 01-03/04/2018 trimiterea facturii in format electronic sau scrisa penrtu a putea achita factura nu mai trageti de timp ca sa percepeti penalizari de intirziere fiinca nu o sa va platesc acele penalizari ,stiu ca va este greu ca tot mai multi clienti va parasesc asta este economia de piata (calitate ,seriozitate si prêt ).Doresc sa primesc alta factura corecta si explicitadetailata desi de pe My UPC m-ati blocat din luna martie .In caz contrar voi fii nevoita sa apelez la Oficiul Protectiei Consumatorului.In speranta ca totul se va rezolva favorabil va stau la dispozitie
Cu stima , Maria P. Cugir 07/05/2018
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In cazul dumneavoastra, intr-adevar trebuie sa vi se faca storno pe factura aferenta lunii aprilie, astfel incat sa platiti doar acele 3 zile.
Va recomand sa luati din nou legatura cu serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a se verifica aceasta problema, fie dureaza mai mult stornarea facturii (care probabil se face automat), fie s-a facut o eroare si cu siguranta se va rezolva in cazul in care sesizati acest lucru.
Mai fratilor mai dati drumu la cablu ori il scoatem de tot
In Gura Vadului PH mai vedem si noi astazi ceva la tv ori ne bagati la somn
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Privind aceasta problema, este o avarie in Gura Vadului, Prahova care afecteaza serviciile prin cablu, problema este cunoscuta de UPC si se incearca rezolvarea. Va recomand sa asteptati remedierea problemei.
Poi cat 7ore e posibil si daca il fabrica cablu nu dura atat
Rezolvarea avariilor depinde de mai multi factori: natura problemei, dificultatea problemei, echipele disponibile din zona, si altele. Uneori dureaza mai mult.
Corect dar si eficienta oamenilor si mai ales managerului ori sefului de zona este inposibil asa ceva cu atata tehnologie
In cazu asta miati dat ideia sa termin cu upc sa caut alta sursa ms f
Numarul de echipe si eficienta oamenilor se stabileste si tinand cont de buget si posibilitatea ca acele echipe sa lucreze. Ca exemplu, degeaba dureaza o avarie 7 ore daca in restul timpului echipele nu au ce face. Daca nu au ce lucra, nu isi justifica prezenta ca angajati, drept urmare se poate lua in calcul disponibilizarea acestora. Acesta este doar un exemplu
Si asta e corect in cazu asta ar trb sa iasa dupa piata sa lase loc altor compani
Nu este chiar asa de usor sa rezolvi toate probleme instant, ca provider. Daca aveti alte variante, puteti sa va abonati la un alt furnizor, poate la altcineva este mai bine. Insa din experienta va spun ca toti operatorii au problemele lor, asta deoarece nu este usor sa multumesti pe toata lumea.
In com Gura-Vadului PH toata dupa amiaza nu a functionat cablu vb la relati au zis ca dureaza pana l orele 23 intrebarea e pentru ce platim facturi neam itors p timpu comunizmului bun asa
Se pare ca este o avarie care afecteaza functionarea serviciilor in Gura Vadului, Prahova iar din moment ce la relatii cu clientii v-a fost oferit ca termen ora 23, atunci este necesar sa asteptati pana atunci.
Unele probleme au nevoie de mai mult timp pentru a fi solutionate.
Pentru ce platim ceva ce nu avem cand omu trebuie sa stea duminica relax la tv nare l ce ce mama dracu faceti fratilor cu compania asta de rahat chinezezc si oameni de nimik care nau eficienta
De ce nu merge cablu de 3 4 ore nu merge cablu și netu la Upc prahova din gura vadului
Aceasta problema este fie din cauza echipamentului din care aveti date serviciile de cablu tv si internet, fie o problema generala care afecteaza o zona mai intinsa. In ambele cazuri, trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente).
Nu am crezut ca mai este vreo speranță pentru România,căci BLAZAREA,BIROCRAȚIA și INDIFERENȚA au pus stăpânire pe noi.Cu toate acestea,azi,am avut o surpriză deosebit de plăcută,când o tânără de la UPC Cluj,MICLĂUȘ DIANA ( dacă ma reținut corect numele) mi-a dat o speranță pentru viitor,căci deși nu era problema dumneaei, eu fiind din Iași, a rezolvat cu o deosebită amabilitate,promtitudine și omenie situația contractului meu.Nu am decât cuvinte de apreciere și pe această cale doresc să-i mulțumesc din nou .
avocat PETREA DOINA -IAȘI
Se pare ca inca mai exista persoane care isi fac treaba. Asta nu trebuie decat sa ne bucure. 🙂
Odorheiu secuiesc str m eminescu *,internet defect de 2 saptamani.Am sesizat si prin telefon,nu ati luat masuri.Daca nu rezolvati pana pe 7 mai ,voi desface contractul.tel.0751******
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim suport in limita posibilitatilor.
De cand ati facut sesizare, nu ati fost contactata nici macar telefonic de un operator/tehnician?
buna ziua,
locuiesc in odorheiu secuiesc,strada 1 decembrie 1918 nr.* apt.*,jud.harghita.
as dori ca incepand de astazi,03.05.2018 sa reziliez contractul de servicii cu firma upc,din urmatorul mitov:
in data de 01.05.2018 in jurul orelor 13,00 am facut o sesizare privind serviciile de cablu tv,din discutia purtata a reiesit faptul ca a doua zi in 02.05 o echipa sa vina la mine acasa in intervalul orar 11,30 – 13,30 pentru a remedia defectiunea. In data de 02.05 orele 10,48 am fost sunat de catre un domn de pe numarul de telefon 0744****** si spunand ca e la mine acasa si a venit sa repare defectiunea,iam spus ca nu sunt acasa la acea ora si sa vina intre 11,0 – 13,30 dupa cum a ramas ,raspunsul a fost :: nu pot si trebuie sa faceti alta programare.
In data de 02.05 orele 12,51 am facut alta sesizare si nu a venit nimeni.
daca dumneavostra credeti ca asa tineti la clientii fideli atunci va inselati.
prin urmare ,
SOLICIT rezilierea contractului cu firma upc incepand de astazi 03.05.2018 ,oricum factura pe luna curenta nu o sa o platesc ca nu am de ce ,servicii nu si plata da ????????????????? Nu se poate.
Va multumesc astept raspuns in scris.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Cat despre problema dumneavoastra, in ultima perioada UPC are defectiuni din ce in ce mai des si mai lungi, inclusiv avarii care afecteaza zone intregi. Echipele service pot ajunge deseori doar pe baza unor programari facute in prealabil (lucru practicat de majoritatea furnizorilor de servicii) motiv pentru care cred ca acea persoana din teren doar si-a facut treaba.
Cat despre rezilierea contractului, daca doriti acest lucru trebuie sa faceti o cerere de reziliere la UPC.
De asemenea, daca termenul contractual de rezolvare al defectiunilor tehnice a fost depasit, puteti face si o cerere de discount de nefunctionare sa aveti redusa factura cu cele 2 zile cat nu v-au functionat serviciile UPC.
In plus, inainte de a rezilia contractul va recomand sa va interesati daca in Odorheiu Secuiesc aveti posibilitatea sa va mutati la un alt operator cu servicii mai bune.
as dori o informatie
avand in vederea ca in 49 de ore am facut sesizare cu privire la reteaua tv as dori ca incepand de astazi,03.05.2018orele 14,27 sa reziliez contractul pe care il am cu upc,se poate ???
Puteti sa reziliati contractul cu UPC insa daca inca mai aveti perioada contractuala va fi nevoie sa achitati anumite taxe, conform contractului semnat.
Ce problema aveti mai exact la televiziune, nu aveti semnal? In ce localitate aveti probleme?
salut nu merge cablu tv si internetul nu am semnal deloc si la internet da eroare de o ora sunt din timisoara ce se intampla cu serviciile upc?e a 10a oara cand ne pica toate serviciile si la noi si la vecini
Salut Radu,
In acest moment este o avarie in Timisoara care afecteaza serviciile UPC (televiziunea si internetul), conform serviciului de relatii cu clientii se lucreaza pentru rezolvarea problemei, aceasta problema fiind una generala.
Iti recomand sa astepti rezolvarea problemei, daca suni la relatii clienti trebuie sa astepti 15-20 de minute sa intri in legatura cu un agent.
Buna ziua
Acum 10 min am ramas fara semnal tv nici analog nici digital. Si a doua problema este de la wi fi . De cand am schimbat contract Internet ul meu este mai slab la UPC Ploiesti
Buna ziua,
In acest moment UPC are avarii generale care afecteaza televiziunea din urmatoarele zone: Ploiesti, Suceava, Bacau, Targoviste, Timisoara, Corabia, Campina.
Privind internetul prin wifi, cand sunteti in fata calculatorului dezactivati antivirusul (daca aveti), inchideti toate programele si faceti un test de viteza pe speedtest.net
Dupa ce ati facut acest test, imi lasati aici valorile rezultate.
Download 85.2 si upload 6.16. Ping 9ms si jitter6ms
Ce abonament aveti la internet?
UPC Internet 150 Mbps
85.2 Mbps pentru un abonament de maxim 150 Mbps este o viteza ok pe wifi. Viteza pe wifi este mai mica decat aceea prin cablu, nu este garantata si poate sa varieze foarte mult. Una peste alta, viteza este buna.
Problema este ca inainte sa fac upgrade de la 50 la 150, wi fi mergea mai bine
Pe telefon cum functioneaza, tot greu? Mi se pare putin probabil sa functioneze greu pe telefon cu o viteza de 80-110 Mbps.
In conditiile in care pe telefon poate functiona bine chiar si cu 30 Mbps.
Pe tel meu s8 merge bine dar pe al sotiei s3 merge mult mai slab
Telefonul dumneavoastra este mult mai performant deci e normal sa va functioneze mai bine dumneavoastra. Sotiei pe date mobile cum ii functioneaza?
O idee mai bine
Daca pe date mobile nu sunt diferente mari inseamna ca functionarea greoaie este din cauza telefonului. Insa, daca functioneaza bine pe date mobile si pe wifi, nu, inseamna ca sunt probleme cu placa de retea wifi a telefonului, sau poate probleme software, nu neaparat hardware, drept urmare ati putea incerca o revenire la setarile din fabrica.
Sunt presedintele asociatiei de proprietari al blocului *, din BUFTEA, strada *, nr. *
Pe data de 19.02.2018 am depus la sediul UPC Buftea o sesizare scrisa pentru repozitionarea cablului de fibra optica care alimenteaza blocul nostru, acesta venind de la blocul vecin si traverseaza parcarea de resedinta , PLAtiTA anual la PRIMARIE, a proprietarilor. Pe acest cablu se aseaza constant pasari care murdaresc zilnic masinile din parcare. In ziua sesizarii a venit un reprezentant UPC, a constatat, si spus ca va remedia problema zilele urmatoare, dar de atunci nu am mai venit nimeni. Am mai facut zilele trecute inca o revenire la aceasta sesizare dar fara efect. Daca nu veti remedia problema ne rezervam dreptul de a detasa cablul de pe acoperis. Nu este normal ca proprietarii care platesc locul de parcare sa stearga in fiecare zi masinile murdarite de dejectiile pasarilor.
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii si suport in limita posibilitatilor.
In cazul acestei sesizari de mutare a cablului de fibra optica, trebuie sa insistati la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) UPC.
Nu vă e rușine, măh? N-am cablu în zona Constructorilor de 2 ore
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ce oras aveti probleme, in Bucuresti? Daca nu aveti deloc semnal ati anuntat la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) UPC? Stiti daca aceasta problema o au si vecinii?
stimata conducere UPC pentrua doua oara primesc o factuea incarcata ca atare va rog sa dispuneti rezilierea contractului seria D2Dnr.1*** din 28-03-2018 de care nu aveam nevoie si nici nu am beneficiat decit scriptic. contract care nu mi-a adus benefici ci doar nervi si dureri de burta precum si drumuri facute inutil la centrele de relati cu clienti si sediu upc business Timisoara unde am primit promisiuni dar nu sa rezolvat nimic. I n sperata ca macar de data aceasta cineva se va ocupa de problema mea va multumesc.Mentionez ca nu doream decit un modem-ruter mai performant dar dupa aventura asta ma multumes cu ce am avut anterior datei de 28-03-2018 si am si acuma. NU STIU DE CE TREBUE SA PLATESC CE NU AM PRIMIT CA MODEMUL NU A FOST SCIMBAT SI NICI NU IL MAI VREAU
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
De asemenea, nu imi dau seama exact care a fost problema, v-a fost montat un modem si nu s-a schimbat viteza sau?
Buna ziua vreau sa va zic ca intrerupeti cablu si internetu fara sa anuntati si foarte des cate o zi doua dar facturile nu scad nu sunteti firma serioasa nu sunt multumit de serviciile voastre.
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Daca aveti probleme frecvente, faceti o sesizare la UPC la deranjamente cand constatati problema iar daca termenul contractual de rezolvare al unei sesizari este depasit, puteti cere discount de nefunctionare pe acea perioada.
Bună ziua. Am și eu o problema cu telecomanda de la un decodor horizon.
Am încercat toate codurile posibile și nu merge sa închid televizorul și sa reglez volumul
Buna ziua, telecomanda decodorului Horizon este pentru decodor, nu puteti sa opriti televizorul sau sa-i schimbati vreo setare (inclusiv volumul). Daca doriti sa opriti televizorul, folositi telecomanda televizorului.
Buna ziua,
In urma modificarilor frecventelor de catre dv, din data de 24.04.2018, nu mai pot receptiona doua programe PRO TV si Antena 1, care pana la acea data le receptionam in conditii bune, deoarece atunci cand ati stabilit noile frecvente, nu v-ati gandit deloc la abonatii care detin televizoare tip vechi, cu banda de frecventa mai ingusta si sa mentineti cam aceleasi frecvente pentru programe, cum ar fi PRO TV si Antena 1, programe importante, ca sa poata fi receptionate si de cei care detin televizoare tip vechi. In aceasta situatie , ne obligatii pe noi, abonatii fideli, cu facturile achitate la zi, care detinem televizoare tip vechi, sa cumparam alte televizoare sau sa ne marim abonamentul cu 5 lei /luna. E revoltator si nedrept, ca ne obligati, fara sa avem nicio vina, la costuri suplimentare sau sa reziliem contractul incheiat cu dv. si sa ne adresam la alt furnizor de cablu TV. Va rugam, sa aveti in vedere cele sesizate, si sa revizuiti frecventele la aceste canale, ca sa poata fi receptionate si de cei care au televizoare mai vechi.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Sa inteleg ca ati incercat rescanarea programelor tv si tot nu receptionati Antena 1 si Pro TV?
Nu este semnal…ce se întâmpla, tot mai des se ia semnalul tv si net…
Ai cablu tv sau antena satelit? In ce localitate ai probleme? Ai idee daca se intampla si la vecini la fel?
Daca au picat ambele servicii in acelasi timp inseamna ca este o problema de la cutia de pe scara/de la stalp, incearca sa apelezi la serviciul de relatii cu clientii UPC.
Hello I am looking for the power adapter for the Cisco router epc3208 .Anyone know where I can buy one.
Hello,
Assuming you have the router from UPC, I suggest you contact them to give you another one, it shouldn’t be too expensive (aprox. 10-20 dollars).
Buna ziua
Serviciul de telefonie fixa 0244****** din abonamentul meu din Ploiesti Bdul Bucuresti nr – nu functioneaza cam de o luna de zile.
Resetarea modemului conform recomandarilor celor de la sesviciul tehnic nu a dat rezultate.
Cu multumiri
Buna ziua,
Ce problema aveti la telefonia fixa, nu aveti ton? Daca ati incercat deja resetarea echipamentului, singurul lucru pe care l-ati mai putea incerca ar fi sa verificati mufele sa fie introduse cum trebuie, unde trebuie.
Altfel, trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a ajunge o echipa service acasa.
daca in 24 de ore nu se remediaza grila de programe reziliez contractul cu upc de 24 de ore incerc sa vb cu upc dar degeaba
Pai ce problema aveti mai exact? Nu aveti deloc semnal, nu receptionati anumite posturi, sau ce se intampla?
nu mai prind decat 43 de canale si de ieri incerc sa iau legatura dar nu se poate ,daca nu vine cineva sa vada ce problema este pe data de 1 mai am reziliat contractul
Va inteleg insa noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Va recomand sa faceti o rescanare, ar trebui sa rezolve problema.
Dobitoci
Poti sa si detaliezi de ce sunt dobitoci?
Relatii cu clientii de unde incerc de ceva ore bune si nimic,de ce s-a schimbat grila de programe?Am un tv vechi( ca pensionari) mai prind 6-7 progame nu toti ne permitem tv hd-pina acum am prins nu in totalitate programele dar am fost multumit.Grila de programe ptr care am semnat contractul nu mai este de actualitate,Cum rezolvam problema? Cautam alt furnizor?
Schimbarile de grile sunt influentate de mai multi factori, costurile posturilor TV, audienta, etc.
In urma scoaterii din grila a posturilor AMC si FilmBox sunt zvonuri despre introducerea Epic Drama, ramane de vazut daca se va concretiza introducerea in grila a acestui program.
Cat despre contract, grila de programe nu este mentionata in contract (in sensul ca nu sunt mentionate care posturi trebuie sa fie sau un numar exact de posturi), este mentionat ca aveti un numar de pana la x posturi.
Daca nu mai sunteti multumit de UPC puteti sa va ganditi si la reziliere, important este sa avem unde sa ne mutam cu serviciile in caz de nemultumiri.
Buna, cred ca avem o problema tehnica de retea la UPC , in str Elev Stefanescu sector 2 Bucuresti. De azi dimineata nu avem transmisie! Se stie ceva despre asta ?
Este vorba de transmisie cablu TV
Astazi lipseste
Este vre-o defectiune?
Scuze daca nu am intrebat unde trebuie….
Azi noapte s-a facut o reorganizare a grilei de programe (din cauza ca au fost scoase din grila analogica AMC si FilmBox), din acest motiv au fost mai multe perioade in care abonatii UPC nu au avut semnal TV, probabil acesta este motivul pentru care nu este semnal nici acum.
Insa, daca doriti o informare 100% exacta, puteti sa apelati si la serviciul de relatii cu clientii UPC.
nu am semnal tv la upc in bucuresti de azi noapte am lipsa semnal pe ecran ce se intampla
Azi noapte s-a facut reorganizarea posturilor tv in grila UPC motiv pentru care s-a taiat semnalul o perioada, incearca o rescanare automata si ar trebui sa se rezolve problema ta.
De ieri de la 9 nu am net si semnal tv in sector 6. Aparent problema majora pe mai multe orase si sectoare.
Au fost diferite mesaje cu estimari la numarul lor, nenumarate reclamatii, si n-au facut nimic nenorocitii o zi intreaga.
Nu-i poti da in judecata, nu-ti poti rezolva problema, platesti degeaba, si cel mai grav, nu gasesc comentarii nicaieri legat de problema actuala, fie ale UPC-ului, fie ale persoanelor afectate…
In ultima perioada UPC a avut din ce in ce mai multe avarii care afectau foarte multi clienti, nu stiu ce se intampla cu ei.
Cred ca ai putea lua in calcul si mutarea la un alt operator, cat timp exista posibilitati e pacat sa stai la o companie unde sunt probleme constant.
De curiozitate, pana acum s-a rezolvat problema?
Din pacate nu am posibilitatea mutarii, altfel as fi facut-o de mult.
Dimineata la prima ora, estimarea primita a fost la 13, ca si prima de ieri, si ca de obicei fara nici un fel de explicatie sau scuze.
Chiar acum s-a rezolvat, dupa 27 de ore… Sper sa si tina…
27 de ore este destul de mult pentru o problema generala, daca era un caz izolat mai ziceam. Stau din ce in ce mai prost la rezolvarea avariilor.
Buna, am o intrebare. De ce dupa ora 23 nu se mai ofera suport tehnic? Noi astia care la 23 abia iesim de la munca nu meritam internet si televiziune? Nu imi merge nici una dintre ele. Multumesc
Buna Roxana,
Din pacate unul din dezavantajele serviciului de relatii cu clientii UPC este ca au program doar intre 07-23 insa chiar daca ar fi non stop, daca este o problema care necesita prezenta unei echipe, atunci aceasta problema nu se va rezolva noaptea. De regula, sunt disponibile echipe noaptea doar pentru avarii majore.
In cazul in care inca nu ti-a revenit semnalul pentru internet si televiziune, iti recomand sa-i apelezi pentru a face o sesizare.
buna ziua! numele meu este C. Sabin, iar codul de utilizator este 2******.
am sesizat o crestere a facturii cu 2 lei fata de luna anterioara si as vrea o justificare, alta decat una legata de cresterea euro.
o alta problema este legata de factura tiparita.
am observat ca, lunar,imi percepeti un leu pt ea, dar eu nu am mai vazut un plic si o factura de la UPC de peste doi ani.va intreb, de ce am platit eu cate un leu in fiecare luna?
vamultumesc anticipat pt raspuns!
cu respect, Sabin C.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ceea ce priveste probleme dumneavoastra cu factura si serviciile UPC, as dori sa mentionez urmatoarele:
-ma gandesc ca nu aveti factura de sute de euro astfel incat sa fie justificata cresterea facturii din cauza cursului leu – euro, deci aceasta explicatie pentru cresterea valorii facturii este exclusa;
-in privinta faptului ca nu primiti facturile acasa, printate, acest lucru trebuie sesizat la UPC pentru a se verifica de ce nu ajung facturile la adresa dumneavoastra (posibil sa fie adresa trecuta gresit in baza lor de date sau posibil ca postasul/cel care livreaza facturile sa nu-si faca treaba); daca nu doriti neaparat primirea facturilor printate, va recomand sa optati pentru varianta cu factura pe mail, in felul acesta nu o sa mai platiti acel leu lunar;
-cat despre un raspuns exact despre valoarea facturii dumneavoastra, va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii (informatii) UPC, urmand sa primiti explicatii;
Buna ziua.Am facut reziliere de contract in noiembrie 2017,am achitat factura in noiembrie si mi i s a zis k in decembrie nu trebuie sa platesc ptr k trebuie sa mi i se faca o recalculare.In ianuarie am primit o factura cu suma de 185 lei cam asa ceva,mi i s a parut mult si am sunat la upc.Aici mi i s a zis k este o greseala din sistem si k se va recalcula.In februarie am primit mesaj cu suma de 84,43lei dintee care dosarul meu a fost trimis la recuperari restante.Upc astept sa fiu sunata ptr rezolvarea situatiei altfel voi face reclamatie.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Parerea mea este ca s-a intamplat ceva cu acea cerere de reziliere, fie era ceva gresit atunci fie a gresit angajatul UPC, deoarece normal era doar sa vi se emita factura din decembrie urmand sa se efectueze stornarea serviciilor in luna in care nu ati beneficiat.
Avand in vedere ca deja ati facut sesizari la UPC, va recomand sa va adresati la OPC, deoarece atat timp cat restantele contractului dumneavoastra au fost vandute la o firma de recuperari, atunci situatia finaciara a fost verificata in acel moment si s-a constatat ca este normal sa se sesizeze recuperatorii.
Multumesc!
Cu placere!
Cum pot confirma o plată la UPC?
Trebuie sa apelati la serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 031 1000 872 urmat de tasta 2. Este recomandat sa aveti la indemana codul de client.
Buna ziua,
In urma cu un an de zile, am avut mai multe probleme cu internetul si cu vizionarea anumitor programe TV. Mai exact in data de 24 mai 2017, am facut o sesizare. In data de 31 Mai , a venit un Operator UPC care a rezolvat pentru moment, problema legata de televiziune dar pentru internet mi s-a spus ca este o problema la tabloul UPC din casa scarii si urmeaza sa vina un alt coleg sa rezolve acea problema. Nici pana astazi, nu a venit nimeni.Legat de televiziune, am ramas abonata UPC pentru programul RaiUno. In ultima luna, semnalul la acest program este foarte prost. Transmisia se intrerupe foarte des. In speranta unei rezolvari favorabile, va multumesc anticipat.
Buna ziua,
Atat cu internetul cat si cu problema legata de semnal pe postul Rai Uno trebuie sa apelati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a se verifica problemele, sa mentionati ca s-a constatat ca problema internetului este cauzata de o situatie la cutia UPC de pe casa scarii. Mi se pare foarte neprofesional din partea lor sa uite pur si simplu de o problema, deoarece nu exista alta explicatie.
La fel, pentru semnalul slab pe postul Rai Uno trebuie sa ajunga o echipa service.
Am UPC si 3 televizoare.Unul este legat de modem,celelalte doua prin cablu.Acestea din urma nu mai au semnal.Am resetat modemul si nimic.Ce trebuie sa fac?
Ce model de modem aveti, va referiti cumva la un decodor (receiver)?
Este posibil sa fie o problema cu splitter-ul din care sunt date cele 2 televizoare sau sa fie un semnal foarte slab, iar in cazul acesta doar tv-ul cu decodor sa poata avea semnal. Va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a trimite o echipa service sa verifice problema.
Dupa mutarea media box in alta camerra nu mai prinde nici digitalul ,nici analogicul
Va rog sa trimiteti pe cineva .ca am platit pentru mutare
Noi nu reprezentam nicio companie de telecomunicatii, doar oferim informatii si asistenta in limita posibilitatilor.
De la ce companie aveti mediabox-ul? De la UPC?
astazi 23,02,2018, am reclamat tf. nefunctionalitate TV. s-au efectuat probe,tv. nu a functionat. Dispecera a comunicat ca ,este vorba de sursa, care poate fi remediata contra cost ( 30 lei( de catre echipa upc. Nu cred ca este corecta evaluarea ??? In c onditiile de fata ma simt obligata ca de la 01,05,2018 – sa intrerupt serviciile soc.dv. ( stiuca E cod client 2*****-1) Merci pt. colaborare, cu stima
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
Dumneavoastra ce ati reclamat la UPC, nefunctionarea televizorului sau a serviciului de televiziune (cablu TV)? La care sursa faceti referire, sursa televizorului, a decodorului, etc.?
UPC are din nou o avarie majora de nefunctionare a serviciilor care afecteaza orasele Cluj-Napoca, Bucuresti – Sector 1, Constanta, Suceava, Vatra Dornei. Am aflat informatia cand am apelat la serviciul de relatii cu clientii astazi.
Termenul estimativ privind rezolvarea avariei este pana in ora 14:00.
UPS _ net de proasta calitate .Am raportat problema de n ori dar am primit același răspuns …,, router-ul nu face față ” …menționez că router-ul este al lor …deci nici macar nu și-au dat interesul să se deplaseze să vadă care e problema de fapt !
Buna Cristina,
Ce problema ai raportat la ei mai exact si ce model de router ai?
Bună,Robert!
Am făcut un abonament la UPS ptr net cu viteza de 300 MB dar am viteza foarte mică Wi-fi chiar daca stau in camera in apropierea router-ului . Rotorul de la UPS are culoare alba ( Conecter Box) …nu pot atașa fotografia?
Buna Cristina,
Cu ce dispozitiv te conectezi la wifi (laptop, tableta, telefon, etc.) si ce model de dispozitiv ai?
Vad ca folosesti modelul lor de router Compal Ziggo Connect Box CH7465LG.
Ai incercat un test de viteza? Daca nu, atunci inchide toate aplicatiile/programele deschise (in special antivirus daca ai), acceseaza speedtest.net (sau daca folosesti un dispozitiv mobil, descarca aplicatia Ookla Speedtest) si fa un test de viteza. Dupa ce s-a terminat testul, scrie-mi care sunt vitezele rezultate.
Bună,Robert!
Mă conectez cu un telefon HTC One M8 ….rezultatul: download 123.37mbs; upload 6.43 ; ping :20ms(nu e asa de exemplu pe jocuri) ; server location : Botoșani ( nu știu de ce e așa că sunt din Iași )
123 Mbps pe telefon este o viteza ok din punctul meu de vedere. Trebuie sa ai in vedere ca viteza abonamentului nu este garantata (mai ales pe wifi pot aparea fluctuatii foarte mari de viteza). Eu personal, cu un abonament de la RDS tot de 300 Mbps si nu sar de 50-60 Mbps, avand un telefon cu performante asemanatoare ca al tau.
Trecand peste faptul ca mie mi se pare o viteza buna, trebuie sa stii faptul ca aceste echipamente oferite de catre providerii de internet nu sunt cele mai performante, dovada clara este ca ONT-ul (routerul meu de la RDS oferta viteza foarte redusa pe wireless).
Insa, revenind la UPC si problema ta, viteza este una buna pe wireless. Daca ai avea aceasta viteza prin cablu, atunci intr-adevar ar fi o viteza redusa.
Prin cablu rezultatul testului este :
Ping 52ms …download 21.27 …upload 5.83
Testul este făcut pe un laptop ?
Asta clar e o problema, sa ai pe cablu pe laptop mai putin decat pe telefon prin wireless 😀
Acceseaza pe laptop Start – (Settings) Control Panel – Network and Sharing Center (Network and Internet) – Change Adapter Settings – click dreapta pe Local Area Connection – Configure – Advanced – Speed & Duplex – selectezi 1.0 Gbps Full Duplex (daca nu este deja selectata).
Restarteaza Connect Box-ul si refa testul de viteza (desigur, cu toate aplicatiile si antivirusul oprite).
Am mai făcut odată testul și e schimbat ?ping 76ms …download 34.62 …upload 5.50
Pffff…jale mare ?
Viteza se va schimba mereu deoarece este variabila. Urmeaza pasii pe care ti i-am dat si zi-mi ce se intampla. Apropo, la testul de viteza iti apar MBps sau Mbps, deoarece este o diferenta mare intre cele 2.
Ma anunti.
Am făcut pașii …rezultatul este PING 76ms …download 23 .76 Mbps …upload 5.43Mbps
Ai posibilitatea sa incerci si pe un alt computer prin cablu?
Din păcate nu am …
Ok. In felul acesta ne-am fi putut da seama daca este o problema legata de laptop sau de Connect Box, viteza este limitata foarte mult.
In cazul asta trebuie sa faci o sesizare la UPC insa nu le mai mentiona viteza wireless, deoarece aceea este buna, zi-le ca ai viteza redusa prin cablu, ca ai restartat Connect Box-ul si ca rezultatele testelor de viteza sunt cele pe care le-ai scris aici. Sunt obligati sa verifice viteza si sa iti ofere o solutie (inclusiv sa ajunga cu laptop de test la tine acasa in caz ca vor constata ca din sistem e totul bine).
Da-mi un reply sa-mi zici daca ai reusit sa rezolvi sau nu, in caz ca nu rezolvi vom insista si noi sa-ti ofere o solutie.
Ok …mulțumesc ptr sfaturi și scuze că te-am năucit de cap ?o seara frumoasa!
Nu ai pentru ce, imi pare rau ca nu am putut sa rezolvam problema. Nu m-ai naucit, noi aici incercam sa ajutam cat mai mult posibil.
Ne poti tine la curent cu evolutia problemei tale.
O seara frumoasa!
bn ziua am o problema legata de serviciile ups eu am fost un client al mit-net si nici de cum al ups de ce trebuie sa imi vina factura de la ups ptru ca eu nu am semnat nici un contract cu ups si ca atare nu voi plati nici un ban .am vb luna trecuta la servicii clientcu un angajat de al dumneavoastra si am reziliat contractul cu mit -net asa ca eu nu am nici o treaba cu d.voastra .am incercat sa iau legatura de la servicii client ups dar care raspunde doar robotul .asa ca eu nu am nici in clin nici in manica cu serviciile d.voastra..
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim suport/informatii in limita posibilitatilor.
In legatura cu situatia dumneavoastra, reteaua Millenium IT (MITNET) a fost preluata de catre UPC motiv pentru care clientii MITNET primesc facturi de la UPC. Nu este ceva normal, mai ales ca s-a intamplat foarte frecvent sa primeasca facturi persoane care nu mai au servicii de la MITNET de ani de zile, s-au trimis facturi eronat fara sa se faca verificari asa cum trebuie. Se pare ca preluarea retelei MITNET s-a facut haotic.
In cazul dumneavoastra, daca ziceti ca ati reziliat contractul cu MITNET, va recomand sa contactati compania UPC (aveti mai sus modalitatile de contact) si sa le mentionati aceasta problema.
Ne puteti tine la curent cu evolutia acestei probleme, cu siguranta sunt multe persoane in situatia dumneavoastra care ar dori sa afle solutia acestor probleme.
De azi (08.02.2018) vom avea in grila TV UPC urmatoarele posturi: EuroSport 3, EuroSport 4 si EuroSport 5.
Perioada de emisie este intre 08.02.2018-25.02.2018.
Mare nesimtire. Tipic romaneasca. De ce dracu nu raspundeti la tel? Toată seara nu a mers tv-ul si internetul!. Sunteti depășiți de situație. Mai si promite aia la tel remedierea defecțiuni in jurul orei 21.00. Halal!. Back to DIGI,urgent. Factura de peste 100 lei!. Bani dati si luati prosteste.
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
Ati reusit sa rezolvati problema?
Daca nu sunteti multumit la UPC si RDS are acoperire in zona, puteti sa incercati si la ei, oricum facturile sunt mai mici.
De azi dimineata exista o avarie majora in nord estul tarii care afecteaza serviciile UPC.
A fost postat urmatorul mesaj pe Facebook pe contul oficial UPC:
„În această dimineață ne confruntăm cu o avarie serioasă a rețelei noastre în zona de nord a țării. Localitățile afectate de nefuncționarea serviciilor sunt: Iași, Gura Humorului, Târgu Neamț, Roman, Botoșani, Baia Mare, Satu Mare, Dorohoi, Suceava, Fălticeni, Sighetu Marmației, Câmpulung Moldovenesc, Jibou, Vatra Dornei, Dej, Bogdan Vodă, Târgu Frumos, Săveni, Lunca Ilvei, Vicovu de Sus.
Estimăm că serviciile vor fi restabilite în jurul orei 14. Ne cerem scuze tuturor clienților pentru această situație neplacută. Revenim cu update.”
Cum e posibil ca o companie asa mare sa nu aiba linii sau solutii de backup. Daca pica jumatate din tara, se va astepta remedierea problemei? Sper ca dupa aceasta problema, sa-si ia masurile de rezerva necesare.
Daca te gandesti strict din punct de vedere al clientilor, asa este.
Insa, daca te gandesti din punct de vedere tehnic, depinde de motivul avariei. Daca au o avarie electrica majora sau un incident in data center (presupunand ca n-au site separat de backup pentru disaster recovery), atunci lucrurile se complica.
Oricum, de azi dimineata pana la 14:00 este o perioada destul de mare, poate reusesc sa rezolve mai repede.
Conform UPC, avaria s-a rezolvat, ar trebui ca serviciile sa fie acum functionale.
Daca inca mai aveti probleme, incercati o restartare a echipamentelor de acasa (acolo unde este cazul).
UPC sarbatoreste anul acesta 25 de ani pe piata din Romania, anunta HD Satelit.
Oferta aniversara este de 25% reducere pentru o perioada de 25 de luni la abonamentele Happy Home.
parerea mea desre UPC : servicii de proastra calitate , personal nepregatit si obraznicie la cote inalte.
Am facut foarte multe solicitari pt a anunta nefunctionalitatea serviilor insa am fost ignorata .
Voi face reclamtie si la ANPC deoarece nu consider ca este corect sa platesc o factura pt niste servicii de care nu am beneficiat.
Este indicat sa faci reclamatie la ANPC si OPC daca nu au dat curs sesizarilor tale. Ce probleme ai avut cu serviciile lor mai exact?
In plus, ar trebui sa iti ofere si discount de nefunctionare in cazul in care este depasit termenul contractual de nefunctionare a serviciilor.
Salut,astazi am primit un sms de la UPC cu urmatorul mesaj:
Stimate client,dorim sa va informam ca, incepand cu luna martie, pretul lunar al abonamentului dumneavoastra va fi majorat cu Lei (TVA inclus).
Multumim,Echipa UPC
de ce creste pretul si cu cat?de ce nu scrie in mesaj?
a mai primit cineva?
Salut,
Aceasta notificare se refera la o majorare a abonamentului lunar cu 2.08 lei TVA inclus. In cazul in care nu esti de acord cu aceasta marire a abonamentului, poti rezilia contractul in termen de maxim 30 de zile de la primirea notificarii, conform legii.
Toate mesajele s-au trimis in mod eronat fara suma trecuta in continut, probabil cel care a setat notificarea a omis acest lucru, sau este un bug ceva.
Incepand de astazi, posturile Antena Stars HD si ZU TV HD sunt in grila UPC.
Buna seara incotro Sa o iau ca mam saturat de serviciile ups de 4 saptamani fac sesizare si nimic lipsa semnal si imagine blurata apare la televizorul unde am risaivarul ba ca e reteaua ba risaivarul si nimic mam saturat ce trebui sa fac si unde Sa ma adresez
Aveti cablu tv sau antena satelit? Ultima data cand a ajuns o echipa service acasa ce v-au zis, concret?