Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2452 COMENTARII

  1. buna ziua,
    Subsemnata T. Stela, cu domiciliul in oras Baia de Arama, sat Stanesti, nr.*, judetul Mehedinti, prin prezenta comunicare va solicit rezilierea contractului privind serviciile dvs., cod client *****, incepand cu luna aprilie 2019.

    va multumesc.

    • Buna seara,
      Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
      Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

  2. acesta este mesajul in care a schimbat contractul de pe numele sotului ,pe numele MILITARU FLORICA . NU AM PRIMIT CONTRACTUL .
    MULTUMESC

    Buna ziua, Confirmare primire acord privind contractul de servicii pentru id 8563714

    Dorim sa-ti multumim pentru acordul tau privind oferta de servicii UPC. Ti-am trimis-o inclusa in contractul transmis pe e-mail, in data de 10/15/2018 , si o gasesti sumarizata din nou mai jos:

    Reducere Mediabox
    Reducere promotionala pachet servicii
    Reducere promotionala Play Familia
    Play Familia
    Digital Card
    Abonament ALO Nelimitat UPC
    Abonament ALO Nelimitat UPC
    Reducere chirie suplimentara Mediabox 100%
    Chirie suplimentara Digital Card
    Durata minima a contractului este de 24 luni

    Pentru detalii complete despre serviciile si ofertele noastre, intra pe upc.ro .

    Te felicitam inca o data pentru alegerea ta si-ti dorim sa te bucuri de fiecare moment alaturi de noi.

    O zi frumoasa!
    Echipa UPC

    Va rugam sa nu raspundeti la acest email. Acesta este un mesaj automat si nu veti primi raspuns.

    upc.ro | 031 100 1000

  3. Bună ziua! Am făcut o sesizare telefonica la numărul de telefon 031 1000 872 prima data în 31 ianuarie 2019 pentru o problema cu semnalul de TV și internet. Azi am revenit telefonic pentru a se remedia defecțiunea care nu se află în locația mea. Am solicitat neplata abonamentului pentru o lună de zile. Am observat lipsa semnalului prin 23 ianuarie 2019, crezând că sunt ceva probleme tehnice… Am lăsat baltă pentru o perioada.
    Rog a remedia defecțiunea și a reface un. Calcul pentru plata abonamentului.

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii.
      In ceea ce priveste problema dvs, pentru a urgenta rezolvarea problemei va recomand sa insistati la serviciul de relatii cu clientii UPC. Tot acolo puteti solicita reducerea facturii insa probabil se va face doar pentru perioada cat nu v-au functionat serviciile, nu pentru toata luna.

  4. Bună ziua!
    Doresc să fac o sesizare privind lipsa semnalului TV pe strada Dorului din Bacău la nr. * abonată *****.
    Aștept un răspuns. La ce oră preconizați să se remedieze defecțiunea. Lipsa semnalului a fost constatată începând cu orele 06.30

  5. Rog in masura in care este posibil sa ma informati daca abonamentul pe care-l am incheiat cu UPC poate fi modificat deoarece nu ma folosesc de serviciul de TELEFONIE.
    De cca 6 luni functioneaza cu intermitente, fapt ce ma determina sa renunt in totalitate la acest serviciu.

    In cazul unui raspuns afirmativ, aveti cunostinta estimativ cu cat se poate reduce costul abonamentului ?
    Multumesc, o seara buna.

    • In abonamentele relativ noi de servicii UPC telefonia fixa este inclusa in pretul pachetului, fara sa constituie un cost separat. Insa, depinde de cand aveti serviciul, puteti sa ii contactati pe cei de la UPC pentru a verifica exact.

  6. Buna seara din satul Tântava jud giurgiu nu avem televiziune și internet Vișan mă numesc numai funcționează de astăzi după amiază când se va repara???

  7. Începând cu ora 6 a zilei de azi 29 ianuarie 2019 cablul ups la adresa abonatului cu nrcod client ***** nu funcționează! Am sunat în mod repetat la nr0311000872 fără să pot lua legătura cu un operator ! Vă rog rezolvați situația!
    Sc.Ciucea nr* bl * sc * ap* et *sect 3 București

    • Posibil sa aiba un numar mare de apeluri in aceasta perioada si sa fie nevoie sa asteptati mai mult timp la telefon sa intrati in legatura cu un operator. Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare si online pe site-ul UPC Romania sau pe pagina de Facebook UPC Romania, daca aveti cont Facebook.

  8. buna.am cablu de la upc de vre o 3 ani un pachet avantajos atunci.nu am folosit aproape de loc posturile tv.astazi abia am montat cablul tv si am observat ca am doar 46 canale.as dori sa schimb pachetul cu cel aflat in promotie acum .sa reziliez contractul si sa fac altul?sau….multumesc anticipat

  9. Domnule Robert înțeleg că dv. nu sunteți reprezentant UPC Și „acest serviciu” este externalizat? Dați niște răspunsuri… identice cu cele ale „robotului UPC”
    Măcar îi informați despre ceea ce scriem noi aici?????
    E strigător la cer ce se întâmplă!
    Atâta nepăsare de te crucești nu alta…

    • Doamna Doina, noi oferim informatii in limita posibilitatilor, nu avem nicio legatura cu compania UPC, nu suntem un serviciu de asistenta externalizat pentru compania UPC. Ceea ce facem aici este gratuit, fara sa ne plateasca vreo companie telecom.
      Dam raspunsurile pe care le avem de la relatii cu clientii, ce alte raspunsuri vreti sa va dam?
      Nu sunteti multumita, faceti sesizare la cei carora le platiti abonament.

  10. Sunt foarte dezamăgită de serviciile UPC din ultimile luni, mai exact din august 2018 când ZILNIC, n-am avut TV și internet. De Crăciun și de Anul Nou la fel…. Acum, decand cu poleiul nu mai avem TV și internet de 2 (două) zile. Sunăm la deranjamente, întră robotul, ni se spune ceea ce știm, și ca problemele se vor rezolva la ora x sau y.
    De ce cei care au abonamente la RDS nu au aceste probleme? Aș vrea să vă puneți în situația noastră. Poate atunci a-ți înțelege nemulțumirea noastră.
    Locuiesc în București, Str. Negustori nr. 14,sectorul 2.

    • Intr-adevar in aceasta perioada in zona de sud exista avarii generale la UPC din cauza conditiilor meteo nefavorabile, probleme sunt si in reteaua RCS – RDS insa nu la fel de mari ca la UPC.

    • Salut Iulian,
      In acest moment cei de la UPC au avarii tehnice generale din cauza conditiilor meteo nefavorabile in zonele de sud si sud-est, probabil si Slobozia este afectata din acelasi motiv. Nu au un termen estimativ in privinta remedierii.

  11. Duna seara sunt un abonat ups la care mi sa promis ca în timp de o ora si jumatate voi avea semnal la tv au trecut 3 ore si jumatate si nimic .rusine

  12. Bună seara ce se întâmplă cu cablul și internetul de la UPC sa oprit dintr-o data și spune lipsa semnal, care este cauza și cât durează. Mulțumesc

  13. In strada Documentului nr.*, sector 1 ( giulesti) abonatul ******* ,nu are semnal Tv de 10ore,Va rog sa luati masuri. Telefon abonat 07******.
    Va multumesc!

    • Cei de la UPC au avarii generale in Bucuresti in acest moment insa nu stiu daca de 10 ore, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru clarificari.

    • Buna ziua,
      In acest moment nu este o avarie generala in Snagov, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) si sa faceti o sesizare privind aceasta problema.

  14. Buna ziua . Nu mi se pare normal ca pentru o rrstanta de 15 lei sa ti se opreasca serviciul internet din moment ce termenul ptr plata facturii este 06.02.2019 si in conditiile in care eu achit abonamentul UPC si pe un an intreg in avans.As ruga sa se specifice pe viitor in momentul in care exista o restanta dupa parerea mea nesimnificativa sa se achite urgent nu in momentul achitarii facturii UPC deiarece exista riscul de a ramane fara serviciile UPC

    • Buna ziua,
      Deconectarile se fac automat, probabil exista un prag sub care nu se fac deconectari insa probabil este un prag mic (de cativa lei). Cat despre deconectarea serviciilor, nu cred ca s-a facut din cauza facturii scadente la 06 februarie, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a va verifica situatia financiara si data scadenta.

  15. buna ziua am contractul upc expirat din luna mai 2018 am vrut sa inchei al contract si miau zis ca nu se poate trebuie sa ma sune cineva de la bucuresti si mau sunat de sau rupt

    • Buna ziua,
      Nu stiu de ce vi s-a spus ca trebuie sa fiti sunat de cineva de la Bucuresti pentru a face contract, aveti cumva datorii neplatite sau echipamente de predat pe contractul vechi?

  16. Subsemnatul ******,domiciliat in municipiul Timisoara,str Nicolaus Copernic ,nr*,cod client nr ******,doresc sa reziliez contractul existent pe persoana juridica incepand cu data de 01.02.2019.As dori sa inchei in continuare cu compania UPC Romania S.A. un nou contract pentru servicii internet pe persoana fizica.
    Va rog sa mi dati un raspuns cat mai repede posibil si va rog sa mi prezentati ofertele existente

    • Noi nu reprezentam compania UPC.
      Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
      Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

  17. Sunteți praf că servicii.Nu ploua nu ninge în Timișoara dar nu am servicii. As vrea că cineva din conducere să îmi răspundă.Oricum o sa va fac publicitate negativă.Astept un răspuns de la cineva că se întâmplă

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca pana maine nu se va rezolva problema, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a face o sesizare.

  18. Puteti fi mai concreti in ceea ce priveste defectiunea sau mai precisi pentru a se lamuri reclamantul, sa stie la ce sa se astepte? Ora 18 s-a dus si tot semnal pierdut apare pe ecranul televizorului. Aveti „caderi” destul de dese la Timisoara. Credeam ca beneficiati de tehnologie superioara, americana. La apelarea numarului incepeti cu reclama pentru urmarirea turneului AO, cu semnal pierdut de cca 10 ore nu ai cum. Ce va lipseste, poate va putem ajuta?
    Atentionarea „Semnal pierdut” este foarte frecventa pe ecrane, cred ca zilnic in repetate randuri. Nu este un semn de ingrijorare pentru UPC? Miroase a nepasare. Sa auzim de bine pe la vecini. Succes UPC!
    Nu astept raspuns.

    • In ce localitate aveti probleme cu televiziunea? Daca inca nu si-a revenit pana acum echipamentul de afara de unde aveti instalat serviciul de televiziune, posibil sa aiba amplificatorul ars caz in care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) maine.

    • Noi nu suntem UPC.
      Cei de la UPC ofera asistenta zilnic in intervalul 07:00 – 21:00, daca problema nu se va rezolva pana maine de la sine va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente).

  19. Buna ziua,

    Sunt abonat UPC de mai mult de 10 ani la locuinta mea din str Coralilor nr * (am ramas cam singur in cartier; vecinii s-au transferat la alti furnizori).

    Router-ul nou instalat de specailistii UPC, de vreo 3 luni si laudat ca este mai performant decat cel vechi (defect), merge mai prost: conexiune slaba in reteaua wifi si imagine slaba la tv (uneori cu imagini striate).

    Astazi trebuia sa vina (intre 9,00 si 13,00) niste specialisti (???),dar nu au aparut. Banuiesc eu, pentru faptul ca ieri au dat un telefon scurt la care nu am reusit sa raspund si apoi nu au mai raspuns la apelul meu si nici la sms. Cred eu ca sunt plătiți si pt servicii intenționate dar neexecutate.

    Scuze pt acest mesaj dar as vrea sa vorbesc numai de si sa promovez compania vs pt servicii de cea mai buna calitate.

    Cu consideratie,

    • Buna ziua,

      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a urgenta solutionarea sesizarii.

      Numai bine!

  20. Buna seara am si eu o intrebare nu imi mere internetul pe rutar in Timisoara . L-am scos si din priza si tot nu merge
    Este o defectiune ???
    Televiziunea merge

  21. Buna seara
    Am urmatoarea problema : am schimbat media boxul cu unul mai performat , dupa 15 zile de la soc de curent s-a defectat , am primit altul in schimb . Am introdus codul orasului 460 ( Turda judetul Cluj , ) iar pe interfata media boxului a aparut inscrisul UPC , dar nu intra nici un canal .
    Intrebarea este ; trebuie activta ceva din sediul central !

    Multumesc

    • Buna seara,
      Teoretic ar trebui sa functioneze direct, incercati sa refaceti pasii pentru instalarea implicita si daca problema este aceeasi, contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  22. De 4 zile sint fara tv am facut sesizare mi sa spus ca e avarie am lasat numar de telefon urmind sa fiu sunata vineri dar pina azi nimic.Nu imi mai prinde nici un canal tv imi scrie neprogramat
    Am incercat sa reinstalez din nou dar imi da nici un post valid

    • Va recomand sa contactati din nou serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a semnala ca problema inca nu a fost rezolvata, teoretic ar fi trebuit sa rezolve avaria in 4 zile.

    • Daca nu va functioneaza nici televiziunea si nici internetul va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 031 1000 872, probabil este o problema cu echipamentul din care aveti instalate serviciile.

  23. Semnalul digital merge in reluare/se blocheaza/sau nu merge pe anumite programe din pachet!
    Rog sa remediati cauza semnalului slab/de proasta calitate!
    Multumesc anticipat!

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente). Posibil sa fie o problema cu echipamentul din care aveti instalat serviciul de internet.

  24. Buna ziua. Am prelungit contractul upc si am optat pentru factura electronica dar cand am incercat sa foc cont pe upc mam impotmolit la pasul 2 cand mia aparut ( Versiunea de CURL 7.15.5 incompatibila- necesita versiunea 7.30.0 ) cun trec mai departe ?
    O zi placuta
    Contact 0763686963

  25. NU AM SEMNAL PE MAI MULTE CANALE.UNDE EXISTA SEMNAL IMAGINEA ESTE RUPTA,APARE,DISPARE.SE VA REZOLVA SITUATIA ?
    SA FIE OARE PREGATIREA PT. NOAPTEA DINTRE ANI ???SA NE ASTEPTAM LA O FRUMOASA SURPRIZA?

    • Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii. Va referiti la compania UPC? Daca vi s-a defectat mediabox-ul sau connectbox-ul va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.