Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2452 COMENTARII

  1. Sunt abonat internet UPC din com Dragomiresti Vale jud Ilfov si va informez ca de la orele 14 nu mai merge netul.Va rog sa interveniti.
    Nu merge netul in Dragomiresi Vale sat Zurbaua

    • In acest moment nu este o avarie generala UPC in Dragomiresti Vale, Ilfov.
      Pentru problema aceasta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Ilfov (deranjamente) la numarul 0311000872.

  2. Buna ziua

    De aprox. 10 ani suspendam anual serviciiile UPC pentru 6 luni la bloc si ne mutam timp de 6 luni la o casa la tara unde beneficiem tot de serviciile UPC.
    Azi am fost la sediul UPC Ploiesti unde mi s-a spus ca nu mai putem face suspendare decat pentru max. 3 luni, ceea ce inseamna sa platim inutil abonamentul timp de 6 luni in fiecare an.
    Consideram aceasta actiune unilaterala a UPC drept un abuz, o alta ilegalitate o reprezinta faptul ca ni s-a solicitat in fiecare an a suma mai mare decat cei 60 lei (inclusiv TVA) prevazuti in contract.
    In cazul in care nu se va remedia aceasta situatie, ne rezervam dreptul de a sesiza ANPC referitor la abuzurile UPC.
    Va rugam sa raspundeti urgent la acest e-mail.
    Va multumim anticipat!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta situatie puteti face o sesizare la UPC insa ma indoiesc ca o sa primiti un raspuns favorabil.
      Totusi, daca nu sunteti multumit de modificarea procedurii, puteti rezilia contractul.

  3. Va rog sa raspundeti macar la unul din cele 3(trei) e-mailuri transmise in data de :04.04.2019;09.04.2019;14.04.2019 si sa tratati cu seriozitate contractul nr.8***** din 05.02.2019.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii.
      Daca ati facut sesizari online la care nu ati primit raspuns, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica stadiul sesizarilor facute.

    • Buna ziua,
      In acest moment nu exista o avarie generala care sa afecteze serviciile UPC in Cernavoda. Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Constanta (deranjamente) la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  4. Buna ziua , de vre-un an am reziliat contractul ups si mi-a aparut un mesaj pe mobil cum ca trebuie sa trimit echipamentul ups care mi-a fost dat , cum pot face asta ?La ce adresa ,sunt din Ilfov comuna 1 decembrie .ms

  5. Buna ziua .Am si eu o problema cu modul în care lua_ti legătura cu /clientul care are o reclamatie.oare de ce dupa ce termini un contract la voi ti se vb urat si nu ti se .ai rezolva problemele viz a vis de contracte.va rog sa ma contacta_ti per nr de telefon 072******

  6. Buna ziua, cod client : ****** ,în această dimineață (7/4/2019 ) am constat lipsa semnal tv/ internet. Adresa : Galați, strada Democrației nr.*. telefon07*******. Va mulțumesc.

    • Buna ziua,
      In acest moment nu este o avarie tehnica generala in Galati, pentru problema aceasta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Galati (deranjamente) la numarul 0311000872.

  7. Buna ziua,
    Ma numesc Goaga Liliana.
    Revin cu rugamintea de a-mi trimite factura pe adresa de e-mail. Desi am facut mai multe sesizari in acest sens, problema nu s-a rezolvat.Am optat inca din vara trecuta pentru acest tip de comunicare, dar am primit numai o factura , in toamna trecuta. Pentru ca nu mai am codul de bare si nici-o factura , nu pot sa platesc abonamentul.
    Va multumesc.
    Adresa mea de e-mail este : ****** @yahoo.com
    tel 07*******

    • Buna ziua,
      In primul rand, va recomand sa verificati fisierele spam/bulk, nu cumva sa fi ajuns facturile acolo.
      Daca nu sunt nici acolo, trebuie sa insistati cu sesizarile la RCS – RDS.

  8. Buna ziua,
    Va rog sa retrageti cesiunea facuta catre Cycle European, facuta in mod abuziv, societatea dv nu a facut transferul serviciilor catre noul sediu…. nu pot achita servicii neefectuate, voi lansa in mediu online toate cererile si email si lipsa societati dv de profesionalism…Chiar daca suma este mica va voi actiona juridic

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC persoane juridice – comercial/financiar – la numarul 0311031031.

  9. In acest moment sunt in desfasurare avarii tehnice care afecteaza serviciile UPC pe zone intinse in Constanta, Bucuresti Sector 4, Popesti-Leordeni.

    • Buna seara,
      Mai aveti aceasta problema? Daca da, in ce localitate? In prezent nu este o avarie generala in judetul Ialomita care sa afecteze serviciile UPC.

  10. Buna ziua!Doar ce mi-a fost rezolvata problema cu conexiunea la wifi,mai exact joi(28.03)si de vineri(29.03)din nou nu mai avem conexiune la net.Si as vrea sa explic putin mai detaliat…de cand am incheiat contractul pt internet (upc)adica prin noiembrie,inca de la instalare nu am avut conexiune la net,n-a fost testat de catre echipa upc care a facut instalarea.Acum,dupa atatea luni in care am platit factura,si pt netul pe care nu l-am folosit,dupa multe insistente,apeluri la bucuresti,si mesaje pe facebook,a fost trimis cineva de la upc,care a rezolvat problema.Asta s-a intamplat,in data de 28 martie.Am avut conexiune foarte buna in ziua respectiva,pana a doua zi,cand m-a sunat altcineva de la upc,care cauta adresa de unde s-a facut reclamatia ca nu este net.Am spus ca problema s-a rezolvat.Mi s-a spus ca trebuie sa faca o verificare.Si de atunci iar nu mai avem conexiune.Oare ce s-a intamplat?

    • Buna ziua,
      Problema trebuie sa fie verificata de catre echipa UPC, pentru aceasta situatie va recomand sa insistati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000.

  11. Revin la sesizarea din 25.03.2019 si va comunic aceeasi situatie in special dimineata. Chiar in acest moment cand scriu sesizarea se intrerupe si revine in cateva secunde.Va multumesc pentru raspunsul la prima sesizare.

    • Am mentionat cand ati lasat primul comentariu sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, ati facut acest lucru? Doar cei de la UPC pot verifica si rezolva aceasta problema.

  12. Va rog sa verificati ce viteza am la internet ….Calculatorul nu deschide o foaie in 10 min…Si aceasta problema cu viteza la internet o am de ceva vreme, insa acum nu se mai misca deloc. Am incercat sa fac un test de viteza, insa nu se deschide nici un site…Va rog sa luati masuri in acest sens.
    As dori sa va dau cele 2 fotografii cu testele facute totusi – sa vedeti daca e ceea ce platesc…

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii? Aveti un echipament personal sau de la UPC? Daca da, ati incercat sa-l resetati? Cu un alt computer ati incercat?

  13. Incepand de sambata 23 martie 2019 internetul functioneaza cu intermitenta (semnalul se pierde si revine la intervale si de 1minut) Mentionez ca locuiesc la tara (comuna Branesti , Dambovita) La abonatul upc vecin cu mine nu se intampla astfel de intreruperi.Am sezizat si telefonic la inceputul lunii martie lipsa de internet si defectiunea s-a rezolvat repede.Va multumesc!

    • Buna seara,
      In prezent este o avarie generala care afecteaza serviciile UPC in Campia Turzii, problema este cunoscuta de catre reprezentantii UPC si este in curs de remediere. Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei in seara aceasta, ar trebui sa se rezolve pana maine dimineata.

  14. Va rig sa reziliati contractual privindu-l le Dl Vasiliu Doru,Acest Abington al dis a decked at.Daca dirigible relativity supplement are va rog sa sun ati la nor de Tf 072*****. Multumesc f mult

    • Va recomand sa dezactivati functia de autocorectare a textului, se pare ca o aveti activata pe telefon.
      Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
      Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

  15. Ma numesc S. Marinela ,locuiesc in sector 2,Cal Mosilor *,bl*,ap *.
    Va rog sa -mi spuneti care este motivul pentru care nu am cablu .
    Am sunat la nr. de reclamatii si imi spune un robot ca dureaza defectiunea 6 ore.
    Veau sa stiu motivul ,in caz contrar voi sesiza organele competente.

  16. Sunt abonata dv.Constanta Gosu, loc.Racari, satul Colacu, str.Fantanii, 399, Buna ziua, va fac cunoscut ca in luna martie 2019 se implinesc 2 ani de la incheierea contractului cu dv., pe parcursul acestor 2 ani am intampinat foarte multe defecte de transmisie, uneori din cauza defectiunilor, transmisia tv si internet a fost oprita chiar si 8 -10 ore . Eu v-am onorat facturile la zi si fara intarzieri – insa dumneavoastra ati ingrosat obrazul pentru toate defectiunile intervenite. Pentru aceste servicii defectuoase s-au generat muuulte nemultumiri si nu mai doresc sa inchei cu dumneavoastra un nou contract. Va multumesc pentru intelegere.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii,
      Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
      Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

  17. Buna ziua,
    Ma numesc *****,identificat cu C.I,seria **,nr.*****,CNP ********,cod abonat cu nr.*****si solicit rezilierea urmatoarelor servicii,connet 300 internet -300 mbs.

    • Buna ziua,

      Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

      Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

  18. De o perioda de cam o luna au aparut urmatoarele probleme :
    1 . Viteza de internet -> 300 conform contract – realiatate mai putin de 100 ( de multe ori 35-60 ; maxim 96)
    2 . Tv -> vizionare cu intreruperi , chiar blocara totala cateodata .
    3 . Nu este corect sa platesc servicii de care nu beneficiez permanent . Daca nu sunt conditii reduceti pretul facturii si nu mai faceti reclame de 500 Mbps cand nu se pot furniza nici 300 Mbps

    Rog remediere urgenta ; in caz contrar voi trece la alt furnizor . Voi face si reclamatie la Protectia Consumatorului .

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste situatia dvs, parerea mea este urmatoarea:

      1. Pe ce site ati facut testul de viteza? In acest moment ce viteza aveti? Prin cablu sau wireless?
      2. Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  19. va rog URGENT sa reglementati lipsa de intenet si TV.
    SAT BALACEANCA , str Cismigiului nr *, judet ilfov
    Posibil ca abonamentul sa fie pe numele ******.
    Va rugam sa reparati INternetul deoarece sotul meu lucreaza cu ANAF SI CU ITM BUCURESTI.
    VA multumesc

    • Salut Felix,
      Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
      Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

      Cat despre banii platiti, nu stiu la ce bani va referiti, daca va referiti la abonamentul furnizat nu o sa vi se restituie banii inapoi. Ati avut probleme tehnice? Daca da, ati sesizat acele probleme?

  20. Am depus sesizarea nr.2******* din 02.03.2019 privind postul telefonic 02****** si in continuare nu pot face apeluri în U.E.

    • Ati primit un raspuns la acea sesizare? Poate inca nu a fost solutionata, sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica stadiul sesizarii.

  21. Buna ziua!As dori pornirea retelei de cablu pentru abonatul *****, judetul Bacau, strada Valea Alba.
    Este instalata televiziunea.Doar ca noi am fost plecati din tara si acum ne-am intors si vrem ca ea sa fie pornita.

  22. Buna ziua,
    Sunt clientul d-voastra de aproximativ 2 saptamani si deja m-ati dezamagit.Am stabilit costul factururii la 35 lei,mi-a sosit prima factura la 42,66 lei,cu specificatia ca mai creste factura cu aproape 2 lei .DE ce dezinformati atat verbal cat si scris pe internet ? Stiti ca exista ANPC si ma voi adresa acolo,mai ales ca ati mentionat ca apelul telefonic este inregistrat.Ce aveti de spus ? Ne stim apara drepturile !

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a solicita clarificari despre valoarea facturii.

  23. Buna ziua vreau sa va intreb carei motivul si ce trebuie sa fac daca unele programe imi merg iar unele imi apate ecranul negru si scie SCRAMBLED PROGRAM
    Cum procedez sa remediez problema

  24. Buna ziua
    As dori o programare pe data de 7 sau 8 martie dupa ora 10 ptr remedierea unor probleme si anume
    Doresc prelungirea cabluilui alt care se conecteaza la tv este prea scurt in doresc ceva mai lung ptr a ma putea misca cu aparatul si in alte locuri din casa (pozitionarea mobilei)
    Doresc sa renunt la cardul digital ptr ca nu sunt multumita sunt prigrsmare care se reia de pe tv normal pe tv HD si nu ma intereseaza dublura lor vreau sa ma reintorc la meciaboxul Horizon unde am si functia replay care ma intereseaza foarte mult
    Doresc sa primesc un e msil pe adresa ****** @yahoo.com sau la nr de telefon
    O7*******
    Multumesc
    Daniela Sava

    • Buna ziua,
      Pentru interventia privind prelungirea cablului trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.
      Pentru inlocuirea digital card-ului UPC cu un mediabox trebuie sa ajunga titularul intr-o casierie UPC cu cardul respectiv.

  25. Servicii foarte proste,daca ploua daca bate vintul daca ninge tot timpul intreruperi Lipsa semnal chiar si acum 28.02.2019 ora 14.00 lipsa semnal.Bucuresti sos Berceni nr.13 bl 9.

    • In acest moment cei de la UPC au o avarie majora in Bucuresti Sector 4, cel mai probabil serviciile dvs sunt afectate de catre acea avarie.
      Sunt de acord in ceea ce priveste calitatea serviciilor UPC.

  26. Am intrat de curand in posesia a doua rsivare[decodoare],de la UPC,MAI ESTE SI UN rUTER CRED,FIIND-CA ARE MUFA PENTRU CABLU DE INTERNET.CE SA FAC CU ELE,LE RECUPERATI,S-AU POT SA LE ARUNC.ERAU INTR-U APARTAMENT,UNDE AU STAT CHIRIASI SI FRATELE MEU,CARE ACUM ESTE LA SENATORIU.AM FACUT CURAT SI AM DAT PESTE ELE,UN CABLU SCART,CAUT TELECOMANDA,SPER SA O GASESC.DACA LE RECUPERATI,SUNATIMA LA TEL.******,IN BISTRITA.

  27. Pe strada noastră, Negustori nr 14-16 s-au făcut niște „reparații” după căderea unui stâlp.
    Aș vrea să verificați ce a rămas pe stradă după plecarea celor care au trecut pe aici…. Zeci de fire au rămas pe stradă, pe trotuare!!!