Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2452 COMENTARII

  1. Buna ziua
    Am incercat sa iau leg cu un departament pt achizitionarea unei cartele pt programele tv. Vreau sa inlocuiesc acel recerver. Dupa ce am fost transferat la 3 departamente si dupa 25 min de asteptare am inchis tel.
    Nu indrasnesc sa va mai contactez,poate ma contactati dv
    O zi buna

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC. Sunt mai multe solicitari in aceasta perioada la toti operatorii insa transferul la 3 departamente indica habarnism din partea operatorilor UPC.
      Va recomand sa faceti o sesizare online, gasiti in articol (mai sus) modalitatile prin care ii puteti contacta.

  2. Buna ziua ,

    Va aduc la cunostiinta ca imaginea de la tv se defragmenteaza foarte des….la 30 de secunde. Pe oricare dintre canale. Este o problema grava pentru mine .

    Va rog sa remediati problema.

    va multumesc,
    **** Steluta

    telefon 0******

    ps. Au fost si in trecut asemenea probleme dar in doua zile s-au rezolvat. Chiar e foarte deranjant.

  3. Buna seara!
    Prietena mea ,abonatul d-stra,nu are NET de cateva zile,si as vrea sa faceti ceva sa se rezolve.
    Doamna se numeste *****,locuieste la adresa urmatoare-str.*, nr.*,sector 2,Bucuresti.
    Codul sau de client este-*****. Puteti sa o contactati la nr.telefon 021******.
    Astept reactia d-stra.
    Va multumesc!

  4. Buna ziua,Sunt abonatul ***** din Bucuresti ,cod abonat ****,reclam faptul ca nu beneficiez de serviciul de internet de mai mult de patru zile,am facut o sesizare pe UPC reclamatii si nu am primit niciun raspuns!Pana astazi 06.05.2020 serviciul tv a functionat prost,iar de la ora 15 s-a intrerupt si furnizarea totala a serviciului tv.Timpul de asteptare pentru preluarea apelului este foarte mare,iar reclamatiile prin email se pare ca nici ele nu sunt luate in considerare.S-a realizat reteaua de fibra optica Netcity,dar nu este utilizata,puteti sa-mi spuneti dece nu sunt racordat la reteaua de cablu de fibra optica?!!S-a facut o cheltuiala,o investitie atat de mare in aceasta infrastructura si nu este folosita,ma refer la Netcity!!!O alta intrebare ,daca am in lista de servicii HBO go dece trebuie sa ma autentific de mai multe ori?!Deoarece serviciul de internet este foarte prost,sunt nevoit sa mai am abonamente la inca doi furnizori de internet!Solict diminuarea facturii pentru perioada in care nu am beneficiat de serviciile platite.Am facut si sesizare telefonica nr.***** si au facut programare pentru a trimite echipa tehnica abia la sfarsitul saptamanii vineri ,sau sambata!
    O zi buna,
    G.V.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC. Va recomand sa incercati din nou sa sunati la relatii cu clientii UPC si sa asteptati la telefon pana va este preluat apelul de un operator, acolo puteti sesiza aceasta problema.

  5. Nu funcționeaza internet și cablu pe adresa * nr.*
    Eu lucrez online de acasa
    Menționez ca nu am avut internetul si cablu toata iarna dar am platit factura și acum am incercat sa sun de 45 minute inca nu mi-a raspuns nimeni.
    Consider ca va bateti joc de abonații.
    Cu regret imi pare rau ca traiesc in Romania.

  6. Mamaia noastra ,***** , 93 de ani , are in contract programul BOLIWOOD.De ceva vreme nu functioneaza.Am reclamat la agentia din Tulcea fara succes. Va rog remediati urgent aceasta problema tehnica.
    Cu multumiri ,
    Eugenia

  7. Buna ziua, am probleme cu internetul si as vrea sa stiu cand se remediaza, pt ca lucrez de acasa. Am resetat si degeaba
    Internet mort de 1 ora. Daca aveam interventie si opream un server nu il mai pot ridica. Noroc ca interventiile pe productie se fac in we

    • Deranjamentele la UPC se pot anunta la numarul 0311000872. Va recomand sa folositi o metoda de backup gen hotspot de pe mobil sau daca nu va este suficient si lucrati o perioada mai mare de timp de acasa, instalati o linie de internet de backup de la alt operator.

  8. De cind UPC a fost preluat de Vodafone lucrurile merg prost – a scazut calitatea ,viteza semnalului de internet. Deja daca astepti la telefon pentru reclamatie ti se spun povesti despre divaice-uri care cica ar bunatatii calitatea …. contra cost fireste. Pentru reclamatii / solicitarea unei echipe astepti la telefon de te urasti. Daca alegi sa te sune Vodafone in 4 ore – astepti de pomana. Echipele de tehnicieni trimise la remediere nu-si fac treaba . Ar trebui sa gasim inlocuitori . Vodafone – de ris ………

    • Angajatii UPC nu au fost inlocuiti de angajati Vodafone ca sa spunem ca sunt alti angajati care nu isi fac treaba. Atat la relatii cu clientii cat si in teren sunt, momentan, aceiasi angajati care erau si inainte.

  9. buna ziua
    sunt de la primaria mogosani judetul dambovita,am intampinat urmatoarea problema ,am efectuat plata facturii in contul de trezorerie indicat in factura prima data in contul vodafone romania si au venit banii inapoi,apoi am efectuat plata in contul upc romania si azi au venit banii inapoi ,va roa sa imi trimiteti datele necesare pentru a putea efectua plata ,daca s-a schimbat contul de trezorerie sau au intervenit alte modificari ma puteti contacta la numarul de telefon 07***** ,multumesc

  10. REVIN LA MESAJ ANTERIOR ***** bucuresti sector 2 str. * cod client *** am solicitat intreruperea furnizarii serviciilor perioada 01.05. – 31.07.2020 ( nr. inregistrare *****/25.03) platit taxa 30 lei online + abonament luna aprilie.
    Solicit din nou confirmarea rezolvarii .

  11. In comuna Cuza Voda, judetul Calarasi nu avem cablu de 2 zile iar la telefoanele pentru sesizari raspunde un robot care repeta la nesfarsit acelasi mesaj. Ce ne puteti spune?

  12. Nu inteleg,de pe o zi la alta,ne-ati lasat fara Tv 2 Ungaria.As dori un răspuns detaliat! La ce să asteptem ? Este scos de tot,sau temporar? Frumos cadou de Pasti😢😢

    • Nu se stie momentan, cei de la Vodafone spus ca e o problema de la TV2. Insa, in alte retele functioneaza. Vom vedea cum vor decurge lucrurile, momentan puteti face o sesizare la relatii cu clientii UPC.

    • Buna ziua,
      Cei de la UPC nu au anuntata o avarie generala in Urlati, va recomand sa sunati la relatii cu clientii (deranjamente) la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  13. v-am mai scris si nu am primit raspuns.LLa infiintarea firmei upc din ploiesti am fost incadrat ca medic de intreprindere la firma.du mai am date precise dar doresc o adeverinta cu perioada lucrata si veniturile optinute pentru recalcularea pensiei cu multumiri

    • Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
      Trebuie sa contractati serviciile Vodafone (UPC) si mentionati ca doriti portarea numarului de telefon, cei de la UPC se vor ocupa de portarea numarului in reteaua lor. Puteti face cererea de abonare online pe site-ul UPC.ro sau sunand la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.
      Sa aveti in vedere ca portarea numarului din reteaua Telekom va presupune rezilierea acelui abonament. Deci, nu ar trebui sa aveti perioada contractuala la acel contract pentru a evita plata unor sume suplimentare.

  14. Buna ziua. Mai nou mamei mele, abonata dumneavoastra, nu mai are posibilitate sa primeasca fax. Are un telefon cu fax si acesta recunoaste singur, daca este telefon sau fax. Pina acum functiona, dar astazi cind am vrut sa ii trimit „declaratia pe proprie raspundere de iesire din casa”, faxul nu ii functioneaza. Va multumesc anticipat.

    • Trebuie sa faceti o sesizare la UPC in acest sens, o sa vi se ceara inclusiv o copie de pe certificatul de deces.
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.

    • La ce operator aveti probleme? La UPC? Mai aveti dovada ca ati platit? Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator. NR Relatii Clientii UPC 031 1000 872 urmat de tasta 2 pentru confirmarea plati unei facturi.

    • Va recomand sa reporniti echipamentul UPC iar daca problema este aceeasi, faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.

    • Buna ziua,
      In acest moment nu exista o avarie generala care sa afecteze serviciile UPC in Eforie Sud, motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872 pentru a face o sesizare in acest sens.

      • Se va putea rezilia contractul din acest motiv doar daca vor schimba cei de la Vodafone conditiile contractuale. Daca se schimba doar numele firmei, din cate stiu nu sunt obligati sa permita rezilierea anticipata a contractului fara plata taxelor mentionate in contract, depinde care sunt conditiile contractuale. Vom vedea.

  15. buna ziua,
    de 2 zile nu functiuneaza mediaboxul – se alimenteaza dar nu raspunde la comenzi nici din telecomanda nici manual – sta aprins indicatorul verde .
    nu am reusit sub nici o forma sa contactez suportul tehnic .
    nr contract : *****

    • Buna ziua,
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare online, gasiti in articolul publicat mai sus modalitatile prin care ii puteti contacta pe cei de la UPC.

  16. Asta este nesimtire platesc pentru 500 mb sec si in realitate nu am decat 50 mb sec cei de la service ma tin 20-30 minute ma pun sa fac testul atunci este dupa care iar dispare

      • :)))
        vi se pare normal sa ma pasati asa?
        de ce aveti numerele de suport daca nu functioneaza ?
        am primit o multime de telefoane de la upc pentru telefonia mobila , v-am dat numarul de contract si acolo exista si internet si telefonie , Cred ca o rezolvare corecta ar fi sa fiu eu contactat de dvs pt a mi se solutiona problema …pina una alta eu sunt cel ce plateste iar upc trebuie sa presteze serviciile pentru care s-a obligat deja prin contract…. inclusiv suport tehnic

        • Noi nu suntem de la UPC si nu avem nicio legatura cu ei, asa cum am mentionat in articol gasiti modalitatile prin care ii puteti contacta.
          Eu v-am facut o sugestie privind ce trebuie sa faceti.

  17. Buna seara ma numesc balint alexandra am sunat si la serviciul de relati cu clientii si mi sa spus ca va reveni cu un telefon sa imi spuna daca poate cineva sa vina mai repede de data de 10 pentru verificare

    • E nevoie sa asteptati sa fiti contactata. Fie asteptati, fie sunati din nou, dar se poate intampla sa nu ajunga nimeni in intervalul stabilit, depinde de numarul de solicitari avute. Operatorii iau un interval de la clienti si dau mai departe in teren insa depinde de numarul de sesizari.

  18. BUNA ZIUA, SUNT ABONATA DUMNEAVOASTRA GOSU CONSTANTA, COD CLIENT *****, INCA DE LA INCEPUT DE AN 2020 MA CONFRUNT CU SISTEMUL DUMNEAVOASTRA DE DISTRIBUTIE FACTURA/LUNA. DE SASE LUNI NU AM MAI PRIMIT FACTURA IN CUTIA POSTALA, IAR PLATA SE DESFASOARA FOARTE GREU PENTRU CA SUNT NEVOITA SA IAU DIN CASA O FACTURA VECHE PENTRU CODUL DE BARE CA SA POT FACE PLATA IN FIECARE LUNA. EU AM IN JURUL LOCUINTEI MELE BANCI SI NUMAI ASA POT ACHITA FACTURA SI NU POT FOLOSI CODUL CLIENT LA PLATA FACTURII. VA REAMINTESC CA DE CAND AM INCHEIAT CONTRACTUL CU DV. MA CONFRUNT CU TOT FELUL DE INCONVENIENTE: BA NU MERGE CABLUL ORE INTREGI, UNELE PROGRAME RAMAN BLOCATE PE ECRAN, NU PRIMESC FACTURA LUNARA PENTRU PLATA. PANA LA URMA CRED CA O SA REZILIEZ CONTRACTUL CU DV. NU PREZENTATI INCREDERE FATA DE ABONATII DV. AM SA FAC ACEASTA SESIZARE LA CONDUCEREA SUPERIOARA CENTRALA – CA POATE NUMAI ASA SE REZOLVA.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC.
      Pentru neprimirea facturii va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens, daca nu ati facut-o inca.

  19. Buna ziua
    Sunt abonat la rețeaua de internet UPC …
    As vrea sa mi răspundeți la o întrebare
    Se poate restricționa jocurile online de pe internet
    Deoarece am o problema cu copilu
    Sau alta varianta dacă aveti
    Astept raspuns
    Va multumesc

  20. Bună ziua. Doresc să remontez cablul tv la un al treilea aparat tv…dețin în prezent două aparate și doresc să am cablu și la cel de-al treilea…am avut câțiva ani în urmă, l-am desființat iar acum doresc să funcționeze și cel de-al treilea…am incercat eu sa fac legătura dar nu funcționează…
    Vă rog să mă înștiințați când poate cineva să vină și să facă acest lucru cât mai curând…

  21. BUNA ZIUA, SUNT ABONATA DUMNEAVOASTRA GOSU CONSTANTA, COD CLIENT 30*****, INCA DE LA INCEPUT DE AN 2020 MA CONFRUNT CU SISTEMUL DUMNEAVOASTRA DE DISTRIBUTIE FACTURI/LUNA. DE SASE LUNI NU AM MAI PRIMIT FACTURA IN CUTIA POSTALA, IAR PLATA SE DESFASOARA FOARTE GREU PENTRU CA SUNT NEVOITA SA IAU DIN CASA O FACTURA VECHE PENTRU CODUL DE BARE CA SA POT FACE PLATA IN FIECARE LUNA. EU AM IN JURUL LOCUINTEI MELE BANCI SI NUMAI ASA POT ACHITA FACTURA SI NU POT FOLOSI CODUL CLIENT LA PLATA FACTURII. VA REAMINTESC CA DE CAND AM INCHEIAT CONTRACTUL CU DV. MA CONFRUNT CU TOT FELUL DE INCONVENIENTE: BA NU MERGE CABLUL ORE INTREGI, UNELE PROGRAME RAMAN BLOCATE PE ECRAN, NU PRIMESC FACTURA LUNARA PENTRU PLATA. PANA LA URMA CRED CA O SA REZILIEZ CONTRACTUL CU DV. NU PREZENTATI INCREDERE FATA DE ABONATII DV. AM SA FAC ACEASTA SESIZARE LA CONDUCEREA SUPERIOARA CENTRALA – CA POATE NUMAI ASA SE REZOLVA.

    • Acest site nu reprezinta UPC ci ofera doar informatii . DVS puteti suna la departamentul Relatii Clientii pentru a vorbi cu un operator call central sa va trimita factura tiparita . NR este 031 1000 872.