Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.
In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);
-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!
Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:
- Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
- Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
- Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
- Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.
Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.
- Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
- E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
- Facebook. Exista pagina de Facebook
UPCVodafone Romania (@upc.ro@vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme. - Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
- Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.
Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business
Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:
- 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
- 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
- 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
- E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
- Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;
In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:
-cum se citesc datele de pe factura UPC;
-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;
-instalare si conditii contractare servicii UPC;
-informatii Horizon si Horizon Go;
-diverse operatiuni televiziune si internet fix;
Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?
Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:
- pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
- pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC
In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:
- sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
- solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;
Cum putem rezilia contractul UPC?
Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC
Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?
Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;
In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.
Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;
Nu pot receptiona f. multe posturi tv ex;HD posturi mai mari de 8 , posturi sportive .Va rog trimiteti un tehnician pentru rezolvare . La telefon este imposibil sa va contactam
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Ce posturi nu receptionati mai exact si ce pachet aveti? Ati incercat o rescanare a programelor?
Nu am semnal deloc la cablu si net UPC in Saveni Bozieni
De cat timp aveti problema aceasta? Stiti cumva daca se intampla si la vecini la fel?
Buna seara,
In aceasta dupa-amiaza, mediabox-ul HORIZON a luat foc. Mai exact, s-a topit (prin flacara!) intrarea cablului ce facea legatura cu TV. Acesta (functional pana atunci) s-a inchis. Partea metalica a cablului ce intra in mediabox a ramas lipita in mufa acestuia. Celalalt capat al cablului s-a innegrit, afectand portul HDMI al televizorului.
Maine dimineata incerc sa ajung la UPC pentru a preda mediabox-ul deteriorat.
1. Chiar daca nu am produs in nici un fel aceasta defectiune, credeti ca va trebui sa platesc contravaloarea echipamentului deteriorat ?
2. Pe de alta parte, avand in vedere ca arderea (la propriu, a ) mediabox-ului a provocat defectarea televizorului (nu se mai deschide!), pot inainta o Cerere de despagubire pentru deterioarea acestuia din urma ? Am vreo sansa in rezolvarea (corecta) a acesteia (ex: reparatia TV?) ?
(Am mai citit pe net despre cateva cazuri – rare – de ardere (cu flama) a mediabox-ului Horizon, dar cei care au patit-o, au fost mai norocosi si nu le-a fost afectat TV-ul, deci, UPC nu le-a produs nici un fel de pagube.)
Multumesc anticipat pentru raspunsul dvs.
Buna seara,
In mod normal nu ar trebui sa vi se impute achitarea contravalorii mediabox-ului nefiind o defectiune cauzata de catre dumneavoastra. In ceea ce priveste despagubirile televizorului, din nou in mod normal ar trebui sa se dea. Insa, trebuie sa stiti ca inainte de a va adresa la UPC pentru despagubiri (si la OPC ulterior, deoarece sigur nu vor fi de acord cu despagubiri insa poate ii vor forta cei de la OPC) trebuie sa va adresati unui service TV care sa constate (si sa aveti dovada constatarii) ca defectiunea tv-ului a fost facuta de catre problema mediabox-ului. Dupa ce aveti acea constatare, adresati-va la UPC si ulterior, daca nu primiti raspuns favorabil, la OPC.
Despagubiri in astfel de cazuri s-au dat de catre furnizorii de electricitate, deoarece de regula ei sunt de vina, in cazurile in care s-a insistat la OPC. Nu vad de ce sa nu se dea si in cazul acesta.
Ma puteti tine la curent cu evolutia problemei.
Va rog sa verificati clientul Florea Marian , cred client Upc pentru frauda.Distribuie ilegal internet si tv proprietatea upc.Acum incearca sa ascunda cablurile in pamant
Adresa Timisoara , str Tapua.NR 12
Noi nu avem nicio legatura cu UPC. Trebuie sa luati legatura cu compania upc. Puteti suna la numarul de telefon 031 1000 872.
Ma numesc Popescu George si locuiesc in Bucuresti str. Tg. Neamt nr * bl. **, ap **.
Cand am semnat conractul cu dvs. aveam inclus in programul TV si Da Vinci Learning.
Acum mi se cere sa ma abonez la acest canal. Conractul prevedea ca si acest rpogram era inclus in grila de programe.
Nu vreau un nou abonament. Vreau sa receptionez si acest program care a fost inclus in abonamentul facut.
Cu stima G. poperscu
Buna seara,
Va inteleg punctul de vedere. Nu este normal sa ceri un pret pentru ceva anume si apoi sa modifici serviciile, pentru a taxa suplimentar. Totusi, nu va putem ajuta cu mare lucru. Din pacate, noi nu avem nicio legatura cu niciuna dintre companiile de telcomunicatii. Pentru a lua legatura cu UPC trebuie sa sunati la numarul de telefon 031 1000 872.
Postul TV Da Vinci Learning a fost disponibil doar in pachetul Play Maxim. Intr-adevar, o perioada a fost la liber astfel incat si persoanele cu alte pachete puteau sa-l receptioneze insa nu cred ca v-a asigurat cineva de la UPC ca Da Vinci Learning este in toate pachetele disponibil.
Numere meu este Silvia Pasti si apresa mea este Drumul Potcoavei 65B, Voluntari, Ilfov. Cod client:8*******
de la inceputul lunii mai nu mai pot sa imi accesez contul online si deci nu pot sa fac plata pentru facturile lunare
nu am schimbat nimic din adresa de email sau din pasword. dar mesajul pe care il primesc cand incerc sa ma logez este combinatia dintre adresa de email si password nu este validata.
de la inceputul lunii Mai sunt in afara tarii si nu ma intorc decat peste trei su sase luni. deci pot sa fac plata facturilor lunare doar on line. va rog sa ma sfatuiti ce sa fac. Numarul meu de telefon unde sunt acum este: +9*********
Buna ziua,
Ati incercat o resetare a parolei? Cautati pe google „recuperare parola upc” si selectati primul rezultat. Completati datele de acolo si va veti recupera datele de logare.
Semnal întrerupt pe strada Mizil nr.5 Sector 3 București la ora 23.35
Incercati sa contactati operatorul UPC pentru a face sesizare in acest sens.
Factura e la zi dar net slab sau delocsun la deranjamente si răspunde robotul ce ar trebui sa fac astept raspuns .multumesc
Trebuie sa raspunda cineva. Incercati sa asteptati mai mult ca sa puteti face sesizare.
Semnal tv si internet nu functioneaza la UPC Sannicolau Mare.
Aveti cablu tv sau antena satelit?
Am primit factura UPC la sf gheorghe covasna in valoare de 63,70 lei in contract am semnat 55,5 lei lunar de ce apare diferenta aceasta Astept raspunsul Va multumesc.
Pentru detalierea facturii UPC este nevoie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (departamentul plati).
Nu merge netul de 3 zile.sun la upc raspunde robotul si astept degeaba sa vorbesc cu un operator.ce pot face ?
Ati incercat sa urmati pasii comunicati de robotul telefonic cand ati sunat?
Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare online, pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania.
Le am trimis mesaj .l au vazut si de 30min. tot astept
BUNA ZIUA,UNDE TREBUIE SA SCRIU UN EMIAL,ASI AVEA NEVOIE DE O FISA DE CONT , PENTRU FIRMA SC INTERPAXAROMA SRL, DIN BISTRITA . MULTUMESC
Buna ziua,
Pentru fisa de cont este nevoie sa contactati responsabilul dumneavoastra de cont din partea companiei UPC sau daca nu aveti o astfel de persoana asignata, sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.
Eventual puteti sa completati un formular online pe site-ul UPC.ro, la sectiunea Contact – Asistenta.
Multumesc frumos ,ceva mai bine cu internetul dar nu cun ar trebuie la viteza maximă, o zi bună
Va referiti la internet fix sau internet mobil? La ce operator sunteti abonata, la UPC?
Buna ziua,
unde ma pot adresa despre serviciul facturare UPC. Nu gasesc nimic pe pagina dvs si nici un nr de telefon (call center) relatii cu clinetii si care sa raspunda o persoana nu un robot?
Multumesc….
Buna ziua,
Pentru informatii financiare (despre facturi) privind serviciile UPC, trebuie sa sunati la numarul 031 1000 87. Urmati pasii comunicati de catre robot si veti intra in legatura cu un operator UPC.
Salut
Am facut o cerere de reziliere
Si am primit mesaj de la voi
Pe 30 aprilie
Urma sa fiu contactat
Dar nu s-a intamplat
Vreau sa stiu cum se procedeaza mai departe
Pentru problema aceasta este nevoie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC (rezilieri) si sa verificati daca s-a procesat cererea de reziliere si daca a intrat in vigoare, pentru a putea sta linistit.
Bună ziua freau un contract nou jud Covasna sat Cernat mulțumesc.
Tv+internet Home pachet.
Cel mai ieftin pachet, Happy Home 150, costa 51.75 lei in primele 25 de luni si incepand cu a 26-a luna platiti 69 lei/luna. In acest pachet aveti urmatoarele beneficii:
Internet cu o viteza de download de pana la 150 Mbps.
Connect Box inclus pentru internet cu wifi inclus
Abonament de televiziune Play Familia prin care receptionati 131 de posturi tv si echipament de receptie inclus in pachet.
Telefonie fixa cu minute nelimitate in reteaua UPC.
Pentru a verifica daca exista acoperire in localitatea Cernat, trebuie sa contactati serviciul UPC.
Va rog frumos cate post de maghiara este in pachet?
Daca doriti pachetul suplimentar Panonia (5 lei/luna) veti avea 22 de posturi maghiare.
Salut am o problema cu connect boxul de la UPC daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi as fii tare recunoscator .
Salut,
Ce probleme ai mai exact?
Servicii foarte proaste in botosani , stai si te rogi pe la telefon de ei ca nu merge ba cablu ba internetul
Toti operatorii au probleme cu serviciile oferite, in sensul ca se intampla sa mai pice insa depinde si in cat timp rezolva.
Buna ziua,
Am intarziat cu plata facturii la UPC si mi s-a blocat internetul si televiziunea. Am platit-o ieri si mi s-a deblocat internetul dar televizorul nu imi merge. Am sunat la UPC de cateva ori- dar au doar servicii automate. Le-am trimis un mail, nu am primit raspuns.
Buna ziua, aveti cablu analogic sau digital? Deoarece daca aveti cablu analogic este posibil ca deconectarea/reconectarea cablului tv sa se faca manual de catre un operator service si de aceea sa dureze mai mult. Va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC (urmati pasii indicati de catre robotul telefonic) si veti intra in legatura cu un operator UPC.
de ce pe programul eurosport1 apare ca dau motogp iar in realitate dau ciclism ???, nu este o intamplare(o fac intentionat), in Romania este normal…..oare nimeni nu verifica, nu vreau „moca” platesc abonament extra, servicii pe cand?.
Ma indoiesc ca este o problema facuta intentionat, probabil are o intarziere ghidul tv 🙂
serios? ar fi bine sa nu va dati cu parerea, este usor de facut verificarea, folositi o telecomanda, in cateva ore va lamuriti (normal, doar cand este MotoGP).
Asa e, aveti dreptate, este o conspiratie a celor de la UPC impotriva abonatilor pentru a-i induce in eroare.
Cum de nu mi-am dat seama?
Buna seara!Am primit un mesaj pe telefon de la UPC sa platesc factura. E prima factura. Cred ca este pentru doua luni. Doresc sa o trimiteti pe email ca sa o pot plati online pentru ca asa mi s-a spus cand am facut contractul. Multumesc frumos! O seara minunata!!
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Pentru a primi o copie a facturii pe mail va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (plati).
Pentru luna aprilie nu am primit factura originala, am primit numai ANEXA LA FACTURA SERIA TKRN nr 18********* COD FACTURARE 41********** vA ROG SA-MI TRIMITETI FACTURA PRIN IMAL PENTRU A O SCANA SI PENTRU A PUTEA ACHITA CONTRAVALOAREA EI
La ce operator sunteti abonat, la UPC?
Am avut contractul 8684996.
Am primit de la firma CYCLE somatia de plata.
CONTRACTUL ESTE REZILIAT FIX DE UN AN DE ZILE PRIN VANZAREA APARTAMENTULUI.
APARATELE SUNT PREDATE OFICIAL.
AM ATRAS ATENTIA LA VREMEA RESPECTIVA CA VIN FACTURI DE PLATA IN MOD AUTOMAT SI NIMENI NU OPEREAZA REZILIEREA CONTRACTULUI
VA ROG REZOLVATI PROBLEMA
In momentul in care ati predat echipamentele, presupun ca ati inaintat si o cerere de reziliere, nu? Ati primit la acel moment raspuns la cererea de reziliere?
Oricum, pentru situatia aceasta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC deoarece trebuie sa se verifice starea contractului din acest moment si cererea de reziliere.
Posibil ca datoriile sa fi fost deja vandute catre recuperatori iar in cazul acesta este mai complicat.
Am incercat sa iau legatura telefonic cu serviciul de relatii cu clientii UPC si se pare ca sunt pus direct in asteptare pentru a intra in legatura cu un operator, ceea ce inseamna ca le-a picat si IVR-ul (robotul telefonic), probabil din cauza numarului foarte mare de apeluri in acelasi timp.
De apropae 10 minute nu este semnal video pe nici un canal TV doar voce sacadata dar neinteligibila si la fel pe toate canalele TV. Problema a aparut in jur de ora 15:35. Ecranul Tv este negru indiferent de canal si televizorul e bun. Imaginea a inceput sa se blocheze pe un cadru dupa care incet a disparut imaginea si a ramas un zgomot intermitent ca si cum s-ar balbai cineva. Sunt din Sf. Gheorghe Judet Covasna, B-dul Grigore Balan nr*, Bl. *, Sc. *, Ap. 18.
Am primit foarte multe reclamatii privind probleme cu televiziunea UPC in ultimele minute, deci putem considera ca este o avarie generala a celor de la UPC.
Daca doriti sa aveti o confirmare puteti sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) desi nu cred ca veti reusi sa intrati in legatura avand in vedere ca suna foarte multe persoane.
Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, cu siguranta ei stiu despre aceasta problema generala.
As dori sa instalez un tv nou nu imi ajunge cablul!!Nu am reusit sa intru in legatura cu serviciul tehnic!
La ce operator sunteti abonat, la UPC?
Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC. Daca nu reusiti telefonic, puteti sa le trimiteti aceasta solicitare pe pagina oficiala de Facebook sau printr-un formular online pe site-ul UPC.
Buna ziua,
Ma numesc Bogdan Hrib, din Iasi, str. Oancea 16, bl. *, sc. *, ap. 9* si am schimbat televizorul existent (Sony KDK 40 U 4000), cu un Samsung 43 MU 6172, care are CI+ si doresc sa va rog sa imi inlocuiti mediaboxul cu o interfata CI+. Va apelez deoarece asa am fost sfatuit de operatorii de la centru (am abonament personalizat, in compesarea energiei electrice ce o asigur echipamentelor UPC), pentru a-mi pastra abonamentul existent. Colegii dumneavoastra mi-au explicat ca operatorii din Iasi, nu pot lua decizii privind plata si abonamentele. Pentru orice fel de detalii, pot fi apelat la telefon 07273*****.
Va multumesc!
Bogdan Hrib
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In cazul dumneavoastra nu stiu sigur daca se va inlocui mediabox-ul cu un card CI+ la cerere insa daca asa v-a fost comunicat de la relatii cu clientii atunci ar trebui sa fie posibil. Va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC.
Asa cum am spus la o domnisoare sau D-na inainte de masa , internetul de 5 luni merge ca melcul, abia pot sa ma uit la filme. Reprezentantul de la UPC a fost la mine si a legat TV-nea si a spus ca el nu poate face nimic, numai cei de la Bucuresti. Am platit 5 luni pentru 500 MB asa ca va rog freumos sa rezolvati urgent aceasta problsema . Cu stima M. Zoltan din Baraolt, Covasna
Aveti router de la UPC sau personal? Daca da, spuneti-mi daca este de la ei sau UPC si incercati sa-l restartati.
Daca functioneaza la fel, dezactivati antivirus si inchideti toate programele de pe computer si faceti un test de viteza pe speedtest.net.
Ulterior, spuneti-mi ce viteza de download va rezulta in urma testului.
Buna ziua . Locuiesc in cluj-napoca Str Campului nr * bl * sc * et * ap * . cod client :******
Saptamina trecuta am fost contactat de la Bucuresti si mi s-a spus ca se va schimba echipamentul UPC. Dar pina acuma nu am fost contactat de nimeni . Nu pot sa stau acasa toata ziua sa astept UPC-ul Daca puteti va rog sa ma ajutati sau macar sa fiu contactat cand o sa vina .
Buna ziua,
Despre ce echipament este vorba? Mediabox sau router? De ce vi s-a spus ca se va schimba, il aveti defect sau se fac lucrari de modernizare?
Va recomand sa contactati compania UPC (serviciul de relatii cu clientii) si sa mentionati ca doriti sa fiti contactat inainte de a se ajunge, cu o anumita perioada de timp, sa aveti timp sa ajungeti acasa.
De asemenea, posibil sunand la ei sa obtineti si data exacta cand se va ajunge.
Bună seara. Am o problemă. Ieri după-amiază a trecut un tir și a rupt cablu de net UPC. Adresa este : Buziaș, str.Tiberiu Brediceanu, jud. Timiș
Pentru aceasta problema este nevoie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) unde se va inregistra o sesizare.
Buna seara! Nu stiu ce se intimpla dar nu merg programele la tv.lipsa semnal, sau alte programe le fuge imiaginea vreau sa stiu ce se poate face ptr a se rezolva aceasta problema .
Buna seara, la ce operator sunteti abonata, la UPC?
Numele meu este PARFENE ELENA, sunt client UPC, str Ion Maiorescu nr *, sector 2, cod client 2******
Urmare faptului că mi-am achizitionat un nou televizor: 5MU6202, 4K Ultra HD, am solicitat asistență din partea UPC pentru setarea acestuia.
Conform sfatului operatorului UPC, am predat la UPC Obor: MEDIABOX-ul si telecomanda utilizate la televizorul detinut de mine anterior ”noii achizitii TV”.
Am primit in schimb un CARD pe care l-am inserat la televizor (in spate.
Urmare celor de mai sus, in prezent sunt in urmatoarea situatie:
-Televizorul NU este conectat la Televiziunea digitala UPC;
-Nu am telecomandă UPC;
-Nu pot accesa ”INFO” ca sa stiu si eu denumirea emisiunii/ a filmului, durata, explicatii (ex: drama/ comedie etc);
-Nu pot accesa optiunea ”inregistrare” decat daca ma sui, pe o scara de lemn, in mansarda, unde este instalat MEDIABOX-ul care poate inregistra și reda inregistrarile, ceea ce nu este tocmai usor la cei 68 ani ai mei;
-Nu mai pot viziona, (in niciun fel) canale cum ar fi: Digi 24; HBO 1, 2, 3, Nasul TV; Axn White; Axn Black; Axn spin; Travel mix (309); Euronews; France 24; Inedit tv; TVE 721; TVI 722;Romantic.
-Pe ecranul televizorului Televizor LED Curbat Smart Samsung, 138 cm, 55MU6202, 4K Ultra HD se afiseaza MESAJE cum ar fi:
-Meniu CI/UPC/ Setarea in curs de finalizare, acest lucru poate dura cateva minute, Dupa aceea vei putea beneficia de Televiziunea Digitala UPC” ore in sir, fara vreo modificare/finalitate;
-Cablu DTV, nr canal, denumirea emisiunii-fara durata sau alte explicatii (drama/comedie,etc);
-Manager inregistrare si programare..Adauga Inregistrare;..Nimic planificat…/Niciun dispozitiv conectat, Nu se poate inregistra. Asigurativa ca hard diskul USB extern este conectat corect la TV, apoi incercati din nou
***
Fata de situatia prezentata, rog UPC-ul sa ma sprijine in rezolvarea urmatoarelor probleme:
1.Setarea noului televizor la Televiziunea Digitala UPC in loc de ”Cablu DTV” din prezent;
2.Inmanarea unei alte TELECOMENZI UPC, pt noul televizor, in locul telecomenzii predate de mine la magazinul UPC Obor;
3.Conectarea MEDIABOXULUI UPC cu optiunea ”inregistrare” la noul televizor;
4.Reconectarea mea la canale cum ar fi: Digi 24; Hbo 1, 2, 3, Nasul TV; Axn White; Axn Black; Axn spin; Travel mix (309); Euronews; France 24; Inedit tv; TVE 721; TVI 722
5.Inmanarea grilei de programe la care sunt abonata, mai ales in contextul in care UPC imi face frecvent surpriza de a-mi bloca accesul la unele canale dupa luni/ani in care am avut aceste canale.
In legatura cu situatia dumneavoastra, doresc sa va informez/intreb de urmatoarele:
-pentru card UPC nu primiti telecomanda separat, acesta este unul din avantajele de a utiliza doar cardul fara mediabox, nu mai folositi 2 telecomenzi (una pentru tv si una pentru mediabox) folositi doar telecomanda televizorului.
-in ce sens va referiti ca televizorul nu este conectat la televiziunea digitala? Aveti semnal pe vreun post? cablul pentru semnal tv l-ati introdus in televizor?
-in functie de televizorul pe care il aveti, daca selectati un post cu semnal pe el, ar trebui sa va apara si o mica sectiune Info (EPG).
-spuneti ca aveti mediabox-ul in mansarda, ati avut 2 echipamente mediabox? deoarece am inteles ca l-ati predat. In acest moment, ce echipamente aveti de la UPC mai exact?
-Cablu DTV se refera la televiziune digitala (Digital TV), fata de ATV care inseamna Analogic TV.
-in legatura cu nereceptionarea a multor posturi din grila, este posibil ca acel card sa nu fie inca activ si sa fie nevoie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru activare card.
-in ceea ce priveste grila de programe, puteti sa ridicati un pliant cu grila de programe aferenta pachetului dumneavoastra sau puteti sa imi spuneti ce pachet aveti si o sa va comunic ce programe ar trebui sa receptionati.
1.Am avut 3 MEDIABOX-uri in fapt si in abonament. Am ramas cu alte 2 MEDIABOXuri.
2.Daca ati fi citit atent mesajul ati fi vazut ca televizorul da mesaj: /UPC/ Setarea in curs de finalizare, acest lucru poate dura cateva minute, Dupa aceea vei putea beneficia de Televiziunea Digitala UPC,-ore in sir, fara vreo modificare/finalitate
3.Daca ati fi citit atent mesajul ati fi vazut ca televizorul da mesaj:Manager inregistrare si programare..Adauga Inregistrare;..Nimic planificat…/Niciun dispozitiv conectat, Nu se poate inregistra. Asigurativa ca hard diskul USB extern este conectat corect la TV, apoi incercati din nou
4.Nici afisajul prin CABLU DTV, nici Telecomanda Televizor LED Curbat Smart Samsung, 138 cm, 55MU6202, 4K Ultra HD – eMAG.ro nu au optiunea INFO de pe vechea telecomanda UPC care afisa:spre ex: Film Cleopatra, drama istorica privind bla, bla, bla, orele 14-16:30. Chiar v-as ruga sa accesati site-ul si sa vedeti mai clar cele 6 ”butoane” ale telecomenzii televizorului.
Acea ”mica sectiune Info (EPG)” NU reda decat:denumirea emisiunii, FARA interval orar/durata/ comentarii cum ar fi drama, thriler, sumar actiune film.
Oare specialistii UPC nu mai pot acorda facilitatile anterioare atunci cand au de a face cu un nou tip de televizor????????
As dori sa fac o reclamatie Ma numesc T. Alexandru locuiesc in Alba iulia b dul * nr * bl * sc * ap * de diminata nu merge internetul
La ce operator sunteti abonat, la UPC? Aveti router? In ce sens nu functioneaza, ce eroare apare? Detaliati putin problema.
se intrerupe imaginea tv, sonorul merge
e cumva o defectiune la transmisia prin cablu ?
Nu stiu ce program aveti dvs. dar eu stau si ma uit pe rereti sambata si duminica. Tocmai am achiesat la un nou contract „evolutionat la zi ” pe o perioada de 2 ani ; dar daca ma tratati asa de „bine ” ca si beneficiar , va spun ca maine pana la ora 10 imi anulez contractul pentru neonorarea obligatiilor din contract. Am incercat sa apelez acel nr. „magnific” 0311000872 si am fost trimis la plimbare elegant . Sa stiti ca am 3 oferte , unele mai avantajoase pecuniar,
de la alte firme. Eu sunt un conservator si nu ma plimb din firma in firma . Dar daca e cazul , merg la alta firma cu aceleasi servicii la pret mai mic.
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ce localitate aveti probleme?
Cand ati sunat la serviciul de relatii cu clientii UPC in ce sens ati fost trimis la plimbare, ati reusit sa discutati cu un operator UPC?
A aparut mesajul Semnal pierdut. Nu ai semnal. Verifica conexiunea. Dar informatii despre ce este pe respectivul post TV , la telecomanda am. Factura e platita. Dece nu pot vedea nimic? Stau pe Str. * ( * ) nr.* Galati
La ce operator sunteti abonata, la UPC?
Buna ziua
Cum pot sesiza probleme cu upc ?
Buna ziua, aveti urmatoarele modalitati de a sesiza o problema la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) UPC:
1. Sunati la serviciul deranjamente 031 1000 872.
2. Faceti o sesizare online pe site-ul oficial UPC.
3. Sesizati problema dumneavoastra pe pagina oficiala de Facebook UPC.
4. Va duceti in unul din punctele de prezenta UPC.
Da,mama mea are televiziunea la UPC,locuiește in Bucuresti la intersecția Dorobanți Ștefan cel Mare.
In acest moment este o avarie care afecteaza o zona mai intinsa in Bucuresti, Sector 1, este posibil sa fie afectata si dumneaei de aceasta avarie insa va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a verifica exact, deoarece daca nu are serviciile nefunctionale din cauza acelei avarii trebuie sa se inregistreze o sesizare pentru a ajunge o echipa service in zona pentru verificari.
Bună ce se întâmplă nu am deloc semnal TV nici net la UPC
Stiti cumva daca problema este si la vecini? Din ce localitate sunteti?
Cred că da
Timisoara
In acest moment UPC are avarii generale in zone extinse din Bucuresti sector 1, Giroc, Iasi si Petrila, in Timisoara nu au anuntat momentan sa aiba avarii. Va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a se verifica problema dumneavoastra, eventual sa va fie notata o sesizare.
Pe ecranul televizorului meu a apărut scris: nu aveti semnal, asta s-a intâmplat in seara asta,mama (Margareta T.) a scos din priza TV de cateva ori dar semnalul nu a apărut pana la ora asta.
Va rugam mult sa ne ajutati.
La ce operator aveti televiziunea, la UPC?
Am probleme cu semnalul de la tv ce se intampla?
De la ce operator aveti televiziune, de la UPC? Aveti cablu tv sau antena satelit?
nu am net am scos modemu din priza lam bagat anapoi a merrs 10minute si nu mai merge am fost cu leptopu sai fac uindosu si tot asai nui ochei tot nu merge pana acuma a mers acuma nu mai merge va rog frumos sa remeti problema ma sunat pe net si nu pot vorbi si eu platesc abonament
De la ce operator aveti internetul? Ce eroare va apare cand va conectati, in ce sens nu functioneaza mai exact? Ce model de modem aveti? Din ce localitate sunteti?
upc se opreste tot si dau din noumedia box alb timisoara
lam stins a mers 30 minute si gata a murit
Inseamna ca este o problema cu acel modem, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) UPC pentru a ajunge o echipa service sa verifice/schimbe modemul.
Am mediabox. Am inregistrat 3 emisiuni…si la una dintre ele ( de 2 ore ), s-a blocat redarea la min. 20. Inapoi functioneaza, dar inainte nu trece de minutul 20.
Sper sa ma puteti ajuta. Multumesc.
La care s-a blocat inregistrarea, la ultima? Presupun ca ati verificat sa nu fi depasit limita de inregistrare de 65 de ore, nu?
O alta posibilitate ar fi sa se fi blocat mediabox-ul in momentul acelei inregistrari si din acest motiv sa se fi blocat si inregistrarea.
Alte cauze nu vad care ar putea sa fie.
Buna seara. De la ora 12.00 nu am Tv si internet. Unde pot suna, pentru ca pe telefon raspunde un simplu robot. Sau poate este mai indicat sa schimb furnizorul, pentru ca nu este normal sa nu poti vorbi cu un operator atunci când sunt probleme. Cum eu imi plătesc regulat factura asa am pretenție sa fiti si d-vostra seriosi.
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ce localitate aveti probleme cu serviciile?
Numarul de telefon la care trebuie sa sunati pentru a sesiza un deranjament este 031 1000 872 insa de regula este nevoie sa asteptati mai mult timp la telefon fara sa inchideti pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului de catre un agent UPC.
Buna ziua!
Avem probleme cu internetul De ieri
Nu merge deloc de la ora 15 cred
Buna ziua, va referiti la internet fix sau internet mobil? La ce operator sunteti abonata? Din ce localitate sunteti? Ce eroare va apare la conectarea la internet?
La cel mobil
Mangalia,upc
Am luat legatura cu un consultant upc si vor trimite pe cineva diseara sa vada de la ce este defecțiunea
Buna ziua! as vrea sa aflu unde este sediul UPC in orasul Targu Mures.
Buna ziua, in Targu Mures nu este sediu UPC, in judetul Mures exista un sediu UPC doar in Reghin.
de cand ati schimbat grila de programe ati scos toate canalele ce filme ,ca amc film box ,chiar daca repetau filmele mai ne uitam si noi la ele datorita acestui fap in curand ne vom muta in reteaua telecom suntem foarte multi abonati care am vorbit pe facebuc si s-a dezbatut aceasta situatie pot fi contactat si pe tel.0768******
Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ceea ce priveste situatia dumneavoastra, va recomand sa va mutati la un alt operator in cazul in care considerati mai avantajos acest lucru.
Buna Ziua, Ma numesc S. Rodica, locuiesc in orasul Patra Neamt str. Progresului Bloc nr.* sc.* et.*apart.* Incepand din 15 martie nu mai am emisiune TV,desi am achitat corect facturile Pot fi contactata la nr. de telefon 07********. Cod numeric personal 2******** .Mentionez faptul ca am avut recent un accident vascular cerebral si nu reusesc sa ma descurc cu robotul dvs 0800… In speranta ca veti remedia problema Va multumesc anticipat S. Rodica
Buna ziua, noi nu reprezentam niciun furnizor de televiziune, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. La ce operator sunteti abonata, la UPC?
In acest moment serviciile UPC sunt afectate de avarii in urmatoarele localitati:
Bucuresti (sector 1), Ploiesti, Bacau, Galati, Darmanesti si Olimp.
Termen estimativ de rezolvare a avariilor – ora 12:00.
Buna dimineata,
Va rog sa-mi spuneti daca sunt probleme in Ploiesti, zona Lupeni.
Nu este semnal.
Va multumesc!
Buna dimineata,
In Ploiesti este in acest moment o avarie care afecteaza serviciul de televiziune pe o zona mai intinsa iar termenul estimativ de rezolvare este ora 12:00.
Ma anuntati daca aveti nevoie si de alte informatii.
buna seara
asi dorii sa stiu ce se intampla cu mediabox-ul
deoarece nu am imaginea neagra si vad ca nu isi revine
Buna dimineata, si acum aveti aceeasi problema? Aveti televiziune de la UPC sau de la alt provider? Pe analogic (fara mediabox) aveti semnal? Ati incercat sa reporniti echipamentul?