Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

Update 23.04.2020: Pentru serviciile fixe Vodafone adresa e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

974 COMENTARII

  1. am mers intrun magazin si am transferat contractul dupa numele sotului pe numele meu intrucat el este bolnav cu probleme psihice. am solicitat schimbarea abonamentului de la 90 lei/luna la 30 lei/luna; nu m-a contactat nimeni pentru a fi operata ac schimbare, asa mi s-a spus din magazin.
    consider un abuz ca ma lasati in continuare cu ac abonament. Daca nu se poate sa-l schimbati atunci considerati ac mesaj o cerere de reziliere contract.

    • La ce operator sunteti abonata, la Vodafone?
      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii, ei vor verifica daca s-a operator vreo modificare pe abonament.

  2. Buna ziua ,ma numesc Nicolae Eleonora telefon 072******* am incercat sa va contactez si nu am putut obtine legatura ,va rog sa reconectati pentru ca voi face plata maine. Va multumesc si va rog sa-mi comunicati daca s-a facut reconectarea.

    • Daca doriti sa discutati direct cu o persoana, fara sa treceti de robotul telefonic, nu o puteti face la niciun numar de telefon.
      Puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook Vodafone Romania sau online pe site-ul Vodafone.

  3. Buna ziua,
    Am luat acum cca. 3 luni un telefon intrucat al meu nu mai mergea.Avea numarul 079*****. Am pus cartela de la telefonul vechi in telefonul nou, caci aveam numerele. Am pus cartela noua in telefonul defect. Mi-ati spus ca sunteti foarte ocupati si in veti trimite raspunsul in 2-4 zile. Nu mi-ati trimis raspunsul nici pana in ziua de astazi. Este normal sa platesc 2 telefoane, cand unul nu merge. Platesc cca. 112 lei lunar fara a-l folosi al doilea telefon, care este defect. Unde sa v-il aduc????
    Sper sa-mi raspundeti de data asta.
    Cu deosebita stima,

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste problema dumneavoastra, telefonul defect mai este in garantie? Ati facut o sesizare la Vodafone? Prin ce modalitate? De regula, cand un telefon care este in garantie este defect, se trimite in service-ul autorizat, informatii despre service sunt trecute in certificatul de garantie.

  4. In afara de faptul ca sunt niste japkangii, serviciul de relatii clienti al celor de la Vodafone nu este altceva decat o bataie de joc fata de clienti.
    Incerc de aproape o luna de zile sa dezactivez o extraoptiune (pe care n-am solicitat-o) si nu se poate face acest lucru utilizand metodele indicate de ei: configurare/dezactivare prin SMS sau prin operator *222
    Nu exista nici o posibilitate sa intrati in legatura cu un operator uman, iar robotul Andreea, daca nu intelege ce doriti, va inchide telefonul in nas.
    Mizerabil

    • Daca nu reusesti prin robotul telefonic aka Andreea, incearca sa le faci o sesizare pe site sau pe pagina oficiala de Facebook Vodafone Romania, daca ai un cont Facebook.

  5. dispare semnalul la telefon in onele in care aveam si apare la semnal 2G AM INTRAT LA PREFERINTE AM SCHIMBAT IN 3G DAT CERA ID RETEA PT A PUTEA FI SALVT CE POT FACE

    • Noi nu suntem Vodafone sau alt operator telecom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca doriti, puteti sa detaliati problema/solicitarea dvs si o sa incercam sa va ajutam. Altfel, daca doriti sa discutati direct cu un operator, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii al companiei la care sunteti abonata.

  6. Cum îmi pot reactiva cartela la Vodafone Huawei p9 lite …de la aterizarea în Germania nu mai am semnal și nu prea merge nimic din ce am incercat

  7. Stimate Vodafone,
    Sunt I. FLORICA cu nr.tel. 073******, client de ani de zile. Anul trecut am fost contactata telefonic de catre o salariata a institutiei dvs. si mi-a prezentat ofertele care ma avantajau pentru a continua serviciile dvs. Una am vorbit si alta s-a intamplat.
    Sunt pensionara si ca sa supravietuiesc, imi dramui banii cat pot de bine. Nu imi permit decat minimul de nevoi. Si in cazul in care am avut abonament de max. 35 lei nu as fi preferat un abonament cu un pret dublu. Si nu mi-am dorit nici internet pentru ca sunt abonata acasa la RCS&RDS.
    Sper ca inregistrarea prezentarii ofertei sa va lamureasca si sa-mi refaceti contractul pe care nu l-am primit, desi mi s-a promis ca il voi primi, sa mi se lase in vigoare vechiul contract, altfel imi ve-ti face viata grea timp de inca 2 ani dar voi fi foarte apriga in a va face reclama cuvenita . Nu ma asteptam sa va bateti joc de pensionari cand binestiti ca nu ne este usor. Sigur ca aveti si voi pensionari in familie si poate ca si ei, ca si mine, nu vor sa impovareze copii de dragul Vodafonului.
    Va rog sa-mi rezolvati problema cat mai repede pentru ca de la luna la luna imi vine de plata tot mai mult .
    V-as fi recunoascatoare . Multumesc si astept raspuns .

    p.s. Vad ca reclamatiile se transmit greu sau deloc. Cum sa comunicam ? Tot pe la ghisee?

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru verificarea situatiei financiare, a contractului si a abonamentelor pe care le aveti la Vodafone, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone. Aveti mai sus toate modalitatile prin care ii puteti contacta.

  8. Buna seara! As dori sa imi spuneti daca telefonul Samsung SM-J330FN pe numele Matei Adriana a fost reparat , in ce a constat reparatia si cat costa reparatia…as dori sa vin maine sa il ridic .Multumesc!

  9. Buna ziua,
    Cod client 234590999 ( calitate pensionar)
    fct. precedenta 318779118 in valoare 87.36 ron /20.07.2018 a fost platita,
    din acest moment am facut. o cerere de incetare a unui ctr. scadent ptr. achizitia
    unei tablete intr-o perioda trecuta. Astfel ma asteptam ca plata mea lunara sa scada.
    acest lucru nu s-a intamplat… au fost trimise 2 mesje de catre Vodafon cu 2 facturari astfel:
    – in valoare 109,49- 06.08.2018 seria 322198 427
    – in valoare 108,85 – 06.08.2018 seria 322198427
    fara sa imi comunice cineva ce s-a intamplat cu aceasta crestere a facturii
    Sunt client vechi si fidel companiei Vodafone, dar nu inteleg nimic din aceasta crestere lunara de factura, ( acest lucru este inacceptabil ..sunt foarte dezamagit …)
    Va rog sa ma ajutati…
    Cu stima si considerare,
    Dragomir vasile

    • Buna ziua,
      Cand ati facut cererea de reziliere mai exact? Indicat este sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru a va detalia fiecare suma pe care o aveti facturata, in felul acesta veti vedea exact ce aveti in acele facturi.

  10. am facut o sesizare online pe site-ul vodafone si am primit urmatorul mesaj pe mail:
    „Bună,
    Îţi mulţumim pentru mesaj! Traversăm o perioadă mai aglomerată, dar fiecare mesaj este important pentru noi. Vom răspunde solicitării tale*, dar asta poate însemna câteva zile, de obicei 2-4 zile lucrătoare.
    Dacă doreşti un răspuns mai rapid te rugăm să ne contactezi în call center apelând *222 sau 0372022222.”
    2-4 zile lucratoare??? ce inseamna perioada aglomerata, concediiile din august?
    cand altii raspund in cateva minute vodafone raspunde in 2-4 zile lucratoare.
    dezamagitor.

    • Macar au avut bunul simt sa spuna ca o sa primesti raspuns mai greu. 😀
      Nu stiu ce probleme generale au incat sa seteze un astfel de mesaj, de curiozitate sa ne spui si noua in cat timp iti raspund pana la urma.
      Cat despre raspunsul in cateva minute, nu cred ca sunt operatori in Romania care sa raspunda chiar atat de repede. In cateva ore am mai vazut pe Facebook sa raspunda, dar in cateva minute este cam rapid.

  11. Numele meu ION DOBRE Paltineni Nehoiu jud.Buzau sunt dezamagit pentru faptul ca in 14 aug. a.ac. am mers cu sotia mea Dobre Aurora la Dealer Arsis str.Ostrovului Buzau , agent Alina Constantinescu tel.0722 590 390 pentru pentru a o lua in abonamentul meu.Pana aici totul e bine.Nunai ca in ciuda ofertelor si a informatiile pe care le am eram convins ca la un abonament Special Family poate ca avea DREPTUL sa primeasca UN TELEFON .Am solicitat dae, SURPRIZA AM FOST REFUZAT.Oare este CORECT? Asteptam un raspuns. 0729086805 VA MULTUMIM ANTICIPAT.

    • Din pacate nu stiu ce oferta este Special Family, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru a primi mai multe informatii.

  12. Buna, am cartela blocata si sunt in afara tarii, nu pot sa efectuez sau sa primeac apeluri, si nici sms-uri, deci prin urmare nu pot sa iau legatura cu cei de la relatii cu clientii, iar online raspund ff greu poate chiar in cateva zile, ce e de facut?

    • Buna Iza,
      Online nu raspund neaparat greu, daca ai cont Facebook contacteaza-i pe pagina de Facebook Vodafone Romania deoarece timpul estimativ de raspuns este de o zi.

      • Le-am trimis mesaj pe facebook de azi dimineata, si nici un raspuns, mi-au restrictionat apelurile si nu inteleg de ce, nici nu cred ca au voie sa faca asta, am cartela nu abonament, si avand in vedere ca nu sunt in tara nu pot sa merg la un magazin vodafone sa rezolv problema, deci e minunat…

        • Ce mesaj se aude in telefon cand incerci sa suni? Ai semnal pe telefon?
          Eventual ai putea ruga pe cineva din tara sa sune pentru tine la serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

          • Cand incerc sa sun, scrie ca nu se pot efectua apeluri daca am setarea blocare apeluri activa, si chiar mi-am resetat telefonul crezand ca e de la mine, dar degeaba, problema e la retea, iar in tara nu am pe nimeni care sa ia legatura cu ei, deci solutia e sa astept un raspuns online de la ei, care intarzie sa apara!! Si mi-am mai si incarcat azi cartela online, si bineinteles ca nu am primit creditul din moment ce e tot blocat.

          • Probabil nu ti-au raspuns inca deoarece astazi a fost si sarbatoare.
            Oricum, timpul lor mediu de raspuns este de o zi, deci maine ar trebui sa primesti un raspuns.

      • Am avut extraoptiunea cu 10 e, care era valabila in roaming, Dar am primit sms cum ca nu o mai pot folosi in roaming si doar national, am dezactivat-o si mi-am incarcat cartela cu 10 euro, dar nu am primit nici credit nici vreun sms fiind cartela blocata, in afara de *100# nu pot sa apelez nimic.

        • Cred ca nu trebuia sa o dezactivezi pe cea nationala. Nu sunt experta, dar am patit acelasi kkt cu astia de la Vodafone. Daca e critic, incearca sa ii contactezi de pe un alt telefon la numarul ala cu suprataxa. Daca nu, wi-fi si apeluri facetime, messenger, whatsapp etc.

          • Ai incercat la *222 sau la *555 numarul cu suprataxa?
            De regula sunt mai aglomerati in zilele de sarbatoare pentru ca au efectiv personal redus.
            Stiu ca la RDS puteai sa discuti instant cu un operator in zile de sarbatoare, nu stiu daca si acum e la fel. Dar la altii e mai greu.

          • Da stiu, e tipic lor, de f multe ori e imposibil sa iei legatura cu ei la *222, te ia Andrea „ghidul” cu aiureli nefolositoare, si nu te pune in legatura cu ei, asta cand nu ai cartela blocata cum am eu!! Cred ca o sa schimb reteaua, am inteles ca si orange are ceva extroptiuni avantajoase.

  13. Am abonament si nu pot contacta nici un nr de tel. Vreau sa vorbesc cu un operator vodafone. Vreau sa fiu contactat la nr de tel 0767877155

    • Pentru ce problema doriti sa discutati la serviciul de relatii cu clientii Vodafone? Va recomand sa sunati la *222 pentru problema dumneavoastra. Daca doriti sa fiti contactat, faceti o sesizare online.

    • Pentru Vodafone Smart Tab N8 nu gasesc decat manual de utilizare in limba engleza. Este posibil ca Vodafone sa nu fi oferit un manual in limba romana pentru acest model.

  14. buna am reincarcat o cartela la sc.* srl din TIMISOARA unitatea nr.C 030 nr. bon 1****** , la ora13.52 si nici pana la aceasta ora nu s-a activat . NR. DE TEL. CARE TREBUIA INCARCAT ESTE 072***** , MULTUMESC

  15. Nu mai pot suna de pe cartela vodafon ami apare pe ecran cand vreau sa sun nu puteti efectua apeluri de iesire cand este activata blocarea apelurilor

  16. Buna ziua ,
    Din luna ianuarie au existat numai neplaceri , incepand cu factura care nu a ajuns , pana la angajati care cred ca sunt pusi sa vb urat , platiti din bani nostri , sa fim luati peste picior dar nu sa rezolve situatia cu care ne intalnim …. si mereu este de vina firma care livreaza facturile , sau robotul care face greseli, erori, OARE ????? Cand Vodafonul greseste , nimeni nu se sesizeaza , nu ia atitudine , daca clientul greseste , ai penalizari, ramai fara telefon , ca nu se vede plata la timp, rezolvarea problemelor dureaza enorm, de ce nu suntem tratati la fel ca si costurile EUROPENE la cursul EUR ? TU semnezi un contract numai in avantajul firmei , clientul ce drepturi au ? au dar cine le respecta ???? Ar fi multe , ffff multe dar oare intereseaza pe cineva , eu doresc sa renunt , la servicile Vodafon , sunt fff nemultumita , la ce ma ajuta ca sunt client fidel, de peste 25 de ani ?

    • Buna ziua,
      Livrarea facturilor Vodafone tine strict de persoanele care le livreaza (nu stiu exact daca la Vodafone livrarea facturilor se face de catre Posta Romana sau daca au postasi angajati Vodafone), eventual puteti face o sesizare privind neprimirea facturilor.
      Insa, daca nu primim factura nu suntem scutiti de plata facturii, sunt suficiente modalitati de informare privind suma pe care trebuie sa o achitam printre care si cateva metode online. Puteti sa primiti chiar si factura lunar pe o adresa e-mail.
      In ceea ce priveste comportamentul inadecvat al angajatilor Vodafone puteti sa ii reclamati (preferabil online) detaliand comportamentul lor.

    • Buna ziua,
      Pentru ce problema privind care serviciu doriti sa contactati un operator Vodafone? Aveti mai sus, in articol, modalitatile prin care puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

  17. Posed 2 nr: 0729168650 si 0721211217.
    Dupa multi ani de foarte buna colaborare cu d-nai ANA CHER , de la magazin Vodafone str Republicii Arad.
    In rezent si in lipsa d-nei Ana Cher ,colaborarea cu salariatii dvs mi-a fost imposibila. M-am portat la Orange.Dar umilintele mele nu s-au terminat, dvs trimitandu-mi de 3 luni consecutiv cate o factura cu un rest de plata de minus 71, 21 lei.
    Am inregistrat la mag Vodafone Arad str Republicii cererea cu nr 300950115/20.04.2018, dl RAFAEL -PERSOANE JURIDICE.
    Am furnizat tot ce mi s-a cerut pe mail la ” persoane. juridice ro @ vodafone.com , lucru confirmat de reprezentantul dvs Claudiu Slamnoiu.
    Azi, ca sa continuie batjocura dl Rfael , mag Arad m-a expediat la nr *222 pt reclamatii , desi doream sa mai transmita prin scanare toate documentele solicitate de catre reprezentantii dvs., asa cum se arata in procefura de solutionare a reclamatiilor.
    Ma gandesc sa fac o cerere de recuperare a acestei sume in instanta pt a o face apoi publica sptre a ma alatura si eu corului de nemultumiti dintre clientii dvs.
    Tircus Rodica, imputernicit al firmei PFA BURADA ANCA, CUI 23200075.
    Cu regret
    Rodica Tircus

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste problema dumneavoastra, in caz ca nu ati primit pana acum un raspuns favorabil, va recomand sa va adresati OPC-ului.

  18. factura curenta arata peste 122 de ron.
    1-Doresc sa imi aratati in scris ce anume a cauzat acest cost ridicat fata de pretul de contract;
    2-Doresc faxctura detailalta(detaliata) pe adresa de email de mai sus, deoarece sunt in provincie;
    3-Robotul dvs Andrea este ca si nul cand este vorba de situatii de acest gen; operatoarea m-a lasat sa astept apoi a intrerupt.

    • Noi nu suntem compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru detalierea facturii este nevoie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

  19. Am platit pe 12.06.2018 ora 17.16.53.cartela vodafon in suma de 5 euro si cind sun spune ca nu am credit se pot recupera bani sau creditul

    • Ati platit pentru o cartela cu numar sau ati facut o reincarcare? Daca este vorba de reincarcare, ati platit-o online sau la un magazin?
      Sau aveti cumva abonament?

  20. Am primit 2 (doua) mesaje ca nu am platit ultima factura VODAFONE. Anexez la prezenta extrasul de pe cont, drept dovada ca suma a fost achitata. Rog verificati !!!!!!!!!!!!Astept raspuns!!!!!!!!!!!!!!

    Nume Partener:
    VODAFONE
    Cont partener:
    RO59BRDE450SV06697704500

    Denumire cont:
    Cont curent
    Numar cont:
    RO35BRDE150SV****************
    08/06/2018
    Data operatiunii:
    08/06/2018
    Suma:
    RON -33.47
    Detalii:
    Bacs Mihaly 312639876 1500821141053 33.47 234846505

    • Confirmarea platii facturii Vodafone o puteti face prin una din urmatoarele modalitati:
      -apelati numarul *100# de pe un numar Vodafone;
      -*222 si spuneti ghidului „Vreau sa confirm plata Vodafone”;

  21. Buna ziua!Avem si noi o mare problemă cu cei de la Vodafone!Anul trecut sotul meu a fost plecat in Congo pentru 2 luni unde a folosit abonamentul vodafone!In tot acest timp a făcut cost control pt a vedea daca i se ia ceva banii…mereu ia arătat 0!Avem toate mesajele trase la xerox,am facut reclamație la opc(dar a zis ca nu e de competența lor si a trimis dosarul la Ancom)Cum a ajuns in țară pe 6 iunie a primit msj ca are de plătit 1800 de euro fără tva!Am sunat la ei,dar noi suntem vinovati!Ieri a sunat sotul meu si le a zis ca platim(ne este frica de ce se poate intampla pe viitor)dar eșalonat 200 de lei pe luna dar nu..ei vor într-o săptămână 70 de milioane vechi,nu avem acesti banii dar pe ei nu ii intereseaza si trimit dosarul la firma de recuperări Coface!Între timo am mai sunat la relatii cu clientii,i am înregistrat se c am bat cap in cap…unul imi zice ca in Europa daca depășești 50 de euro internet sau minute il închide…altul imi zice ca In alte țări precum Turcia,Mexic..doar la internet se oprește dar poti vorbi nelimitat pe banii(daca ei nu se obosesc sa trimita un msj ceva sa te înștiințeze)La un avocat am mers dar nu ne a lămurit cu nimic..doar a zis sa asteptam sa ajunga la suma de 200 de milioane

    Intrebarea mea este daca el stătea 6 luni si pierdea telefonul cu cartela si avea de plătit 10000 de euro ce se mai intampla?

    Nu stim ce sa facem..sa i dăm in judecata nu avem banii si chiar daca am face rost pana la urmă cine imi garantează ca câștigăm..sunt atatia banii la mijloc

    Ei o tin pe a lor ca noi suntem de vină

    • Buna ziua, serviciul Cost Control in Roaming nu functioneaza, de aceea ii arata 0 mereu, sumele consumate in Roaming apar pe serviciul cost control la cateva zile dupa ce va intoarceti in tara. In plus, cei de la Vodafone nu mentioneaza nimic pe site-ul lor despre limite de utilizare a traficului de voce in tarile non-UE, cred ca cel mai indicat ar fi sa va adresati in continuare la Ancom pentru un raspuns, deoarece ei sunt singurii care va pot ajuta in cazul in care cei de la Vodafone ar fi trebuit sa va informeze la un anumit prag de trafic. De asemenea, va recomand sa analizati bine contractul pentru a verifica informatiile
      despre Roaming mentionate in contract.

      • Nu ne a înștiințat nimeni ca acest cost control nu merge,chiar am fost cu soțul la ei si nimic
        In contract nu scrie nimic de aceste țări si doar pt Europa

        • Nu v-a instiintat nimeni insa se presupune ca aceste informatii, precum si tarifele pe care le aveti in afara tarii, trebuie sa le cereti dumneavoastra inainte, nu stiu daca este lege ca Vodafone sa va informeze prin SMS cand ajungeti pe teritoriul unei alte tari in privinta tarifelor,

          • Ne puteți îndruma ce putem face
            Sau ce pot face ei mai exact mai departe?
            Da a fost inainte sa plece si oferta era”vorbesti oriunde ca acasă „

          • Daca au apelat deja la o firma de recuperari, pe ei nu ii mai intereseaza in momentul de fata, deja au vandut datoria la firma de recuperari. Mai departe veti fi contactata de firma de recuperari care se va folosi la orice modalitate de intimidare sa platiti datoria. Daca nu primiti un raspuns de la Ancom si sunteti contactata de firma de recuperari, va recomand sa va adresati unui avocat pentru o analiza competenta.

  22. Ma numesc Daniela Matei, si am o sesizare de facut in legatura o situatie extrem de neplacuta creata de serviciile si de lipsa de comunicare intentionata din partea dvs.
    Mama mea a plecat la sora mea in Australia, intr-o vizita de 3 luni. Cand a plecat, a activat roamingul la un centru Vodafone, si-a incarcat cartela, insa nu a putut sub nici o forma sa ne dea un sms ca a ajuns in aeroporturile unde are escale. Initial am crezut ca nu a fost activat Roamingul.
    Astazi trebuie sa vina in tara. I-am incarcat cartela cu 10 euro, am sunat la servicii clienti sa verific daca au intrat banii si are roamingul activ, si mi s-a spus ca da. Insa nu am putut sa o sun din Ro, sau sa ma sune si nici sms. Am sunat din nou la Vodafone sa intreb ce se intampla, pentru ei i-a venit un mesaj ca nu are credit. Mi s-a spus ca tot creditul a fost consumat pe internet, chit ca il foloseste sau nu, evident nu a folosit pentru ca oricum nu avea timp si nici nu avea nevoie. Angajata dvs mi-a spus ca trebuie sa reincarc iar, si eram gata sa fac asta. Nu am mai putut face nimic pentru ca era deja era la aeroport, la al doilea telefon si mama nu s epricepe sa stie sa inchida datele si nici nu mai aveam cum sa comunicam, in aeroport se inchide tel!.
    De ce nu mi s-a spus nimic de asta? De unde era sa stiu? Vodafone se bucura de 10, 20 euro, ca sa ne puneti in astfel de situatii de maxim stres? Nu va ganditit ca la fel ca si la plecare noi nu o sa dormim si o stam su sufletul la gura pana o vedem in tara, asta inseamnand de astazi pana maine seara!!?
    Noi am mers pe incredere si am crezut ca putem comunica prin sms, ca de aia avem telefoane mobile. Dar, desi am incarcat, nu putem face asta cand avem cea mai mare nevoie, pentru ca sub umbrela necomunicarii primim tepe.
    Nu ma asteptam la o societate internationala, la care sunt client de atatia ani, sa faca astfel de mizerii. Inca o data de ce nu mi s-a spus de la primul telefon dat astazi sa ii inchidem datele??? De ce trebuie sa sun iar sa intreb disperata de ce mama nu mai are credit, si doar atunci mi se spune ca a fost consumat pe net fie ca il foloseste, fie ca nu? De ce nu i s-a spus de angajata Vodafon cand s-a dus sa-i activeze roamingul de aceasta situatie? Deci am incarcat de doua ori cate 10 euro, fara sa ii folosim cand avem cea mai mare nevoie.
    Ce credeti despre asta? Puteti empatiza cu aceasta situatie?
    Nu ma intereseaza parerea unui angajat care e invatat cum sa reactioneze la sesizari, m-ar interesa sa vorbiti despre subiectul asta cu conducerea Vodafone si sa luati masuri, in a renunta la evitatea informarii clientului ca sa ii luati banii.

    • In primul rand, noi nu suntem Vodafone si nu avem nicio legatura cu ei, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Cat despre situatia dumneavoastra care este intr-adevar neplacuta, ar fi putut sa fie facuta o recomandare de la inceput sa aveti grija cu datele mobile in Roaming deoarece consuma creditul. Insa, acea angajata cu care ati discutat prima data nu putea sa vada in ce scop au fost folositi acei 10 euro.
      Este mai bine la Digi, unde vocea si datele in roaming sunt 2 servicii diferite pe care trebuie sa solicitam in mod special activarea.
      Cat despre conducerea Vodafone ma indoiesc ca ii intereseaza aceste situatii, pentru ei probabil este o modalitate legala prin care clientii isi consuma bani inutil pe serviciile lor.

    • Buna ziua,
      Pentru reclamatii Vodafone trebuie sa accesati site-ul oficial – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email – iar aici completati formularul online.

  23. Buna ziua sunt la cartela vodafone si am o problema nu imi merg datele mobile mai am 48 de g de net si nu imi merg mai am valabilitiate pana iulie dc nu imi merg datele

    • Buna ziua, ce model de telefon folositi? Sa va asigurati ca aveti wifi-ul dezactivat, cand activati datele mobile apare acea iconita 3G/4G langa semnal?

        • Ati incercat sa reporniti telefonul? Daca nu ati incercat, faceti acest lucru iar daca problema este aceeasi accesati Settings – More Settings – Mobile Networks – Access Point Name si asigurati-va ca apare profilul Vodafone bifat.

          • Am facut chestia cu repornia de mai multe ori degeaba tot nu imi merge
            este bifat aia cu vodafone
            lam resetat de 2 ori nu merge

          • Aia cu vodafone este bifata lam resetat de 2 ori am aprins si re aprinz datele si tot nu merge nu imi apare aia cu 4 g sau H+

          • La aceeasi adresa a mai functionat internetul sau este prima data cand incercati sa-l folositi aici? In ce localitate sunteti?

          • Sunt Comuna Cumpana Judetu Constanta
            si a mers intodeauna asta esta prima data cand face figuri de genu
            Stau de o garamda de timp si nu am avut pana akm problema asta
            pana akm

          • Ati incercat cartela si in alt telefon sau o alta cartela in acest telefon? Daca nu ati incercat, aveti aceasta posibilitate? In felul acesta putem exclude daca este o problema legata de cartela SIM sau de telefon.

          • Inseamna ca este o problema fie cu aceasta cartela fie cu acoperirea pentru internet mobil din zona, a doua varianta este mai putin probabila. Va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Vodafone (deranjamente) pentru verificarea cartelei.
            Setarile sunt ok.

  24. BUna ziua. Am si eu o problema cu cartela vodafone cu numarul 0725377122. In cursul zilei de astazi 17 / 05 / 20187 a fost incarcata cu suma de 4 euro, iar activarea cartelei nu s-a facut, deci nu pot folosi cartela. Doresc informatii despre cartela, si creditul de 4 euro urgent.

  25. Buna ziua,
    In prezent am trei abonamente : 0722 ****** , 0727 ****** ,0733 ****** .
    Va solicit prin prezentul mesaj sa anulati abonamentul pentru telefonul 0733 ******
    deoarece persoana care il folosea a plecat definitiv din tara.

    Cu stima,
    Traian C.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru rezilierea abonamentului aferent acelui numar de telefon Vodafone trebuie shttps://www.media-max.ro/wp-admin/edit-comments.php#comments-forma faceti o cerere de reziliere la Vodafone.

  26. Am cumparat de la d-stra un telefon mai performat si util cu nr.0727****** la care platesc45 lei Tot la d.stra am un contract care spune ca se expira in Octombrie a.c platesc 60 lei ,in total105 lei Dece ? Sa im lasati numarul vechi la telefonul nou ca nu am ce face cu 2 telefoane de la aceiasi firma sau poate gasiti o alta solutie sa platesc mai putin Sunt de 74 ani,am vrut sa imi fac un cadou de ziua numelui meu SUNT PENSIONAR CU O PENSIE DESTUL DE MICA Va multumesc ,astept o solutie favorabila Cu respect George

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca al doilea abonament expira in octombrie atunci puteti face in septembrie o cerere sa reziliati acel abonament, in caz ca nu doriti sa-l mai platiti.
      In ceea ce priveste de ce platiti 60 de lei pentru al doilea abonament, depinde pentru ce abonament ati optat, un raspuns clar privind detalierea facturii puteti primi de la serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

  27. Buna ziua .Am luat de Craciun o tableta la abonament in rate iar acum nu se mai deschide .As dorii sa-mi spuneti daca nu gasesc garantia se mai poate face ceva? Va multumesc

    • Buna seara,
      Depinde cine ofera garantie. Cel mai bine este sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru a verifica problema aceasta, in mod normal se poate trimite o copie de pe garantie.

  28. Buna ziua! De ce primesc apeluri zilnice de la numere care nu exista ? Si imi da doar un beep si cand sun inapoi ori nu merge numarul ori imi raspunde un robot care vorbeste limba germana???

    • Buna ziua. Nu va recomand sa sunati inapoi la numere care figureaza ca fiind din afara tarii, cat timp nu asteptati un telefon de la cineva din strainatate. Se practica fraude prin care primiti bip-uri de la numere din strainatate iar cand sunati inapoi puteti fi taxata la suprapret.

    • Ai incercat sa configurezi setarile pentru internet?

      Daca nu, urmeaza acesti pasi:

      Setari – Mai Multe – Retele Mobile – Numele Punctelor de Acces – „+”
      Nume: Vodafone
      APN: live.vodafone.com

      Salvezi profilul Vodafone si il bifezi.

      Asigura-te ca ai datele mobile active si wi-fi-ul dezactivat, incearca si repornirea telefonului daca tot nu reusesti.

      In caz ca ai aceeasi problema, da-mi un reply.

    • La Vodafone, codul PIN2 poate fi obtinut doar apeland la serviciul de relatii cu clientii si discutand cu un operator, nu exista o alta modalitate de a-l afla (prin USSD sau prin robot telefonic).
      Insa, tin sa precizez ca acest cod PIN2 iti va bloca toate apelurile de iesire (apelurile efectuate) cu acea functie astfel incat va fi nevoie sa definesti un whitelist (o lista in care mentionezi ce numere de telefon vei putea apela, daca imi aduc aminte sunt maxim 10 numere permise). Orice altceva in afara whitelist-ului nu va fi permis.

    • Buna ziua,
      Pentru activarea casutei vocale (VOX) trebuie sa apelati numarul *100#, selectati Contul Meu – Servicii Active si urmati in continuare pasii mentionati.
      In cazul in care veti dori dezactivarea mesageriei vocale, cea mai usoara varianta este sa formati codul ##002# urmat de tasta de apel (valabil pentru toti operatorii de telefonie mobila). Aceasta operatiune va dezactiva toate redirectionarile de pe telefonul respectiv, cat si casuta vocala (mesageria vocala este, de fapt, o redirectionare catre centrul lor).