Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

Update 23.04.2020: Pentru serviciile fixe Vodafone adresa e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

974 COMENTARII

  1. Îmi cer scuze pt deranj (este a doua oară), ieri 9.05.2019 am fost sunat de două persoane de la dvs pt două probleme diferite la 10.35 (nu am reținut numele) și la 14.17 de către dra Ion Ștefania Ancuța. Prima pt o oferta, a doua că răspuns la o scrisoare trimisă pt închiderea unui contract. Azi, fără să pot auzi apelurile repetate ale robotului pt aprecierea colaborării cu cele două persoane.(telefonul – nu știu dece – era la volum minim) nu am putut să-mi spun părerea . Cunosc întrebările și de aceea vă rog să luați în considerare că totul a fost foarte bun (notari propuse de mine 10) de asemenea colaborarea cu Vodafone este f bună, recomand Vodafone oricui .

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii. Pentru a trimite parerea dvs puteti contacta telefonic serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau puteti completa un formular online pe site-ul Vodafone.

    • Buna ziua,
      Ce fel de restrictionare aveti, v-a fost suspendat pentru neplata? Trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru aceasta situatie, noi nu avem acces la aceste cartele.

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii.
      Nu avem o adresa e-mail publica a celor de la Vodafone, online puteti face o sesizare pe site-ul Vodafone. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
      Sau, daca aveti cont Facebook puteti face o sesizare pe pagina oficiala Vodafone Romania.

  2. Reclamatie Catre Vodafone,Romania Subsenatul Muraru Mihai,Trifesti-Roman Neamt,in ziua de 15 Apriel am iesit din spital am primit un tel.0372272458 de la persoana agent Cosmin Alexandru Pascariu,ca imi renoeste contractul si imi ofera un nou tel.eu am comunicat ca am contract cu vodafoe dar nu am semnal corect si nu mai doresc sa sa raman Dl.agent aspus ca prin renoirea contractului si oferta unui nou tel.pot sa am semnal corect am intrebat cat costa tel.a spus ca e gratuit eu am zis sa nu ma minta sa am alte necazuri ca nu am sa platesc in loc 42 lei o sa fie in jur de 50-52lei am zis ca e mult sunt in varsta 75ani jumatate din pensie o cheltuiesc cu medicamente si prin spitale pe data de 26 Apr.a venit coletul pe 27 am fost cu coletul la vodafone pe str.Roman Musat la desfacut si mi-a spus ca nui renoirea contractui e alt contract cum se poate doar am un contract imi mai face unu e bataie de joc a zis sa-l trimit inapoi ma lupt de atunci sa iau legatura cu dumnevoastra sa se rezolve situatia achitati contractul vechi si sa raman cu acesta nou a zis O.P.C.daca nu se poate sa predau coletul si reziliez si contractul vechi nu imi permit sa am doua contracte nu se poate eu merg la Iasi pt.operatii la chirurgia vasculara,va rog din suflet sa rezolvati urgent aceasta problema Va multumesc pt.intelegere! Muraru Mihai astept rezolvarea pe 13 Mai plec la Iasi

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare telefonic la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222. Va recomand sa notati si numarul sesizarii astfel incat daca nu primiti un raspuns favorabil sa puteti face sesizare la OPC.

  3. Bună
    Pentru a discuta cu un operator Vodafone trebuie sa suni la numarul *222 (apelabil din reteaua Vodafone) sau 0372022222 (apelabil din orice retea).

    • Buna Dana,
      Pentru a discuta cu un operator Vodafone trebuie sa suni la numarul *222 (apelabil din reteaua Vodafone) sau 0372022222 (apelabil din orice retea).

  4. Doresc sa fiu contactată de firma Vodafone ptr a remedia un contract nou facut recent si numește corect suma de plata .Tel pe care a fost făcut abonamentul este 07****** si era de plata in jur de 6 euro pe luna am convenit sa scadă asa a zis operatorul de la 8 euro sa scadă la 6 acum.factura este de speriat 300/400 ron pe luna.Nu mi se pare corect.sa plătesc ceva ce nu am.nevoie si Nu am cerut.
    Doresc sa revenim la vechiul tarif fara extraoptiuni.Nu am cerut asa ceva.
    Va Rog sa luati masuri sa nu mergem mai departe cu această problemă suntem clienți de peste 15 ani.

  5. pe 8 03 19 am primit de la voi mesajul – va informam ca debitul dvs vodafone a fost cesionat catre debt collection agenty.suati urgent la nr 0372391773
    eu

    nu am nici o datorie la voi si pot sa va fac dovada daca-mi dati o adresa de mail.voi renunta la serviciile voastre

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru verificarea situatiei financiare (poate este vorba de un alt abonat care a avut acest numar de telefon, sau poate este trecut numarul gresit) sau la cei de la Debt Collection Agency.

  6. Dobre Ana deținătoarea nr tel 072***** sînt furată în fiecare lună cîte 50 de lei asi dori renunțarea la vodafone!! Dacă intri cu un operator durează 2 ore si iti raspund foarte urît doresc anularea contractului o sa depun in scris o cerere!!

    • Cand ati solicitat informatii la relatii cu clientii Vodafone in privinta facturii, ce v-a fost spus despre acea suma de 50 de lei? Trebuia sa va fie oferita o explicatie. Faceti o sesizare online la Vodafone si daca nu primiti un raspuns in termen de maxim 30 de zile, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

      • Din luna decembrie sun la vodafone pentru rezilierea a 4 contracte, mă amână la fiecare telefon: ,, o să vă contacteze un consilier pentru confirmarea rezilierii,, . Așa mă duc de 4 luni…nici măcar nu sunt în perioada contractuală, mi-a expirat contractul din luna decembrie. Ce să fac???

        • Aveti un numar de inregistrare de cand ati facut aceste sesizari? Daca da, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului oferin acel numar de inregistrare.
          Daca nu aveti un numar de inregistrare, sunati la serviciul de relatii cu clientii Vodafone, nu inchideti pana nu va este oferit un numar de inregistrare si daca nu primiti un raspuns in termen de maxim 30 de zile, faceti sesizare la OPC.

  7. La data de 1 martie 2019 inceteaza de drept durata conractului de telefonie mobila vodafone pentru nr. ******. Drept urmare, va fac cunoscut fatul ca NU mai doresc reannoirea acestui contract pentru nr.de telefon resectiv. Mentionez ca ma puteti contacta la nr. *******, nr.penru care imi pastrez in continuare abonamentul Vodafone. Va multumesc pentru intelegere. Cu stima, Mariana A.

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau sa ajungeti intr-un punct de lucru Vodafone. Este preferabil sa va notati numarul de inregistrare deoarece de obicei au probleme cu rezilierile.

  8. Am o problema cu internetul Vodafone.
    Cand vorbesc la telefon J7, nu-mi merge internetul si nu-mi apare nici 4G sau H+
    Telefonul e Single sim.
    Folosesc o singura cartela.
    Oare de ce?

    • Din cate stiu Samsung Galaxy J7 nu are o optiune de dezactivare date in timpul apelurilor in meniu. Singura explicatie pe care o pot gasi este ca Vodafone foloseste frecvente diferite pentru date si voce in reteaua 3G (in reteaua 4G cu siguranta face asta). Astfel incat atunci cand esti angajat intr-o convorbire se deconecteaza de la frecventa necesara datelor mobile iar cand apelul este intrerupt se conecteaza la frecventa necesara datelor mobile. Digi facea intr-un timp asta cu retelele 3G/4G, poate nu este acesta motivul insa alta explicatie nu gasesc momentan. Pentru a verifica exact poti incerca acea cartela intr-un alt telefon pentru a vedea daca se manifesta la fel.

  9. Buna ziua,
    Cod client: ******
    Adresa : Bucuresti, *, Calea Vacaresti ,*, bl. *, sc.*, ap. *.

    Eu, titular de contract , sunt din anul 2016 strainatate din 2016 si revin in tara , definitiv, in septembrie .
    Este motivul pentru care am deschis cont cu DEBITARE DIRECTA care a functionat bine pana anul acesta ( oct.- dec. 2017 si oct.-dec. 2018 am solicitat sistare de cate 3 luni)
    Am fost anuntat ca acasa a venit factura **** in suma de 187,55( 70,23 pe februarie si 117,32 restanta). VA ROG SA REACTIVATI SERVICIUL DEBITARE DIRECTA pentru retinerea automata a contravalorii facturii in limita fixata de 100 de lei. Valoarea facturii totale a serviciilor lunare nu a deoasit in ultimii 3 ani suma de 85 de lei.
    Va multumesc si astept o reactie/confirmare a DVS.
    Obs. nu am putut sa iau legatura telefonic cu DVS. de pe un nr. fix local. Telefonul meu mobil, *****functioneaza doar pe Whats App!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii.
      Pentru activarea modalitatii de plata prin debit direct trebuie sa contactati una din bancile cu care lucreaza Vodafone si sa completati formularul pentru debit direct.

  10. Am contract pentru telefonul meu mobil din 15.02.2019 si astept sa-mi introduceti cantactele din telefonul meu cu nr. 07*******, caruia i-am scos cartela si am introdus-o pe cea primita de la voi. Puteti sa-mi tansmiteti, pe mail, cand se va produce evenimentul fiindca de treii zile n-am telefon. Astept. Va multumesc.u

    • Noi nu reprezentam niciun operator telecom, doar oferim informatii.
      Operatorul de telefonie mobila nu se ocupa cu mutarea contactelor de pe o cartela pe alta. Acest lucru trebuie sa fie facut de catre dvs, sau daca nu va pricepeti de catre o persoana care se pricepe si v-ar putea ajuta.

  11. Nu reusesc sa iau legatura cu agentul cu care am incheiat doua contracte la distanta. Mi-a comunicat ca putem vorbi pe numarul dupa care m-a sunat, dar dupa ce am dat acceptul la oferta nu mai raspunde, nu pot lua legatura cu respectiva persoana. Unde ma pot adresa? Nu o scot la capat cu robotul Andreea.
    Inteleg ca am 14 zile sa ma retrag daca nu-mi convine ceva.
    Multumesc

    • Daca nu reusiti sa treceti de robotul Andreea, puteti face o sesizare online pe site-ul Vodafone sau pe pagina oficiala de Facebook Vodafone Romania, daca aveti un cont Facebook.

  12. Bună dimineața! Am codul de abonat Nr.2****** (Nr. tel. 07*****) Solicit transmiterea online, pe adresa de email: ****** @gmail.com a facturii detaliate, Nr.3****** în valoare de 147,6 lei, deoarece am fost taxat în plus. Cerând lămuriri reprezentantului Vodafon din Câmpina, mi-a spus că apar în calculator cu 4 abonamente. Respectiv: tel. ****** = 8 euro, ****** = 9 euro, ******* = 5 euro, pe care le recunosc și *******= 8 euro pe care nu-l recunosc, acest număr neaparținându-mi și a fost încasat abuziv. SOLICIT DE URGENȚĂ REZOLVAREA SITUAȚIEI ȘI RETURNAREA SUMEI DE 8 euro, pe care am fost nevoit s-o achit.

    • Este un contract semnat la distanta (online/telefonic)? Daca nu, atunci nu puteti rezilia. Va recomand sa ajungeti si sa discutati din nou cu persoana care v-a semnat contractul pentru a clarifica diferentele.

  13. Bună ziua. Azi am fost la Vodafone din Aleșd județul Bihor. Am cumpărat o pereche de hands Free, le-am încercat, mergeau, am ajuns la serviciu și în buzunar unde țin telefonul cu căștile în el, nu sunt înțeleasă de cel cu care vorbesc. Am fost înapoi cu ele, le-am explicat acelor doamne ca nu se aude cum ar trebuii la ele,. Sunt foarte dezamăgită de atitudinea acelor angajate, nu asa se vorbește cu un consumator și eu lucrez cu oameni dar nu vorbesc asa cu ei. Atitudinea lor lasă de dorit. Mulțumesc

  14. buna ziua,de o zi sun la *123#ptr a afla cost control si de ieri ora 17.48 pana astazi ora 14.06 mi se comunica acelasi sms,doresc sa aflu deoarece sunt sunata din data de 05.02 19 pana la ora 2 noaptea sunt apelata de nr de tel+21694044634,+40763413192.+2482549891.+2482549898,va rog insistent sa faceti ceva in legatura cu aceste nr.si doresc o siguranta din partea companiei de telefonie,nu stiu daca nu au fost sustrase minute din ab meu.
    astept raspuns competent.

    • Buna ziua,
      In primul rand, noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In al doilea rand, nu va pot fi sustrase minute din abonament daca sunteti sunat, numai daca sunati. Deci, daca nu ati apelat acele numere atunci nu aveti de ce sa va faceti probleme.
      In ceea ce privteste serviciul cost control, ati apelat vreun numar sau ati facut vreun cost de ieri? Poate de aceea nu se actualizeaza serviciul cost control. Daca ati consumat din minute de ieri, faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru actualizarea costului.

  15. Bună ziua.Am un telefon samsung j6 de o lună luat online și nu mai merge meniul partea de sus.Am fost cu el la Samsung (Iuliu Maniu) și mi să comunicat că trebuie să plătesc 790 ron deoarece are urme că ar fi scăpat în apă. Mentionez că nu l-am scăpat .Am Vb cu cineva de la ei și au fost cazuri când de la umezeală au mai pățit așa.Mentionez ca telefonul este în garantie de ce trebuie să plătesc?

    • Buna ziua,
      In situatia in care nu sunteti multumita de raspunsul primit din service, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului mentionand ca telefonul nu a intrat in contact cu lichide si ca doriti dovezi conform carora defectul este cauzat de catre dvs.

  16. Buna ziua. Locuiesc intr-un sat langa Cluj. Avem 4 abonamente vodafone dar din pacate nu avem semnal. As dori daca se poate cum se face sa rezolvam aceasta problema. Ceva cerere cu mai multe semnaturi? Care ar fi rezolvarea. Multumesc.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa faceti sesizari individuale la serviciul de relatii cu clientii Vodafone (deranjamente) in vederea verificarii si rezolvarii problemelor.

  17. In zona in care locuiesc(sat.Vintileanca,Jud.Buzău)semnalul pe telefon fluctuează,nu reușesc sa port o conversație (de la cap la coadă) fără a reapela de încă 2,3 ori.Posed 3 abonamente pe 3 telefoane diferite(samsung j3,nokia 5.1 și vodefone 7).setate pe 2G,3G și 4G si pe toate se întîmpla același lucru.Evident că datele mobile de internet sunt neutilizabile.Am fost nevoit să instalez internet de la un distributor local,am wi-fi și doar așa reușesc să discut cu cei care evident au date mobile.Problema e la plata facturilor ,ne având semnal,nu primesc acel cod unic de la bancă. Rezolvați pbl.cu semnalul,stau aproape de Istrița unde cred că aveți antene,de Mizil,unde am semnal beton.

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Intr-adevar, este clar o problema de acoperire, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Vodafone (deranjamente) pentru a verifica aceasta problema.

    • Buna ziua,
      Pentru ce doriti sa trimiteti o poza cu factura Vodafone? O puteti trimite pe pagina oficiala de Facebook Vodafone Romania daca aveti cont Facebook.

  18. Buna ziua,nu stiu daca aici pot face aceasta sesizare si daca am succes.In orice caz am sa expun ce mi s- a intamplat: sunt client vechi vodafone si luna decembrie am platit factura tel on line.Banca a facut transferul iar confirmarea platii de la vodafon a venit pe 31 dec ,drept pt care acum mi-fost blocat tel pt neplata .Nici nu pot lua legatura cu operatori pt ca nu-raspund. Daca m-ati putea ajuta sa imi spuneti cum sa procedez. Oricum va multumesc

    • Buna seara, daca nu reusiti sa ii contactati telefonic pe cei de la Vodafone puteti face confirmarea platii online pe site-ul Vodafone sau pe pagina oficiala de Facebook Vodafone Romania.

  19. Bună ziua , Cum pot lua legătura cu un operator? Da 3 ore încerc să vorbesc cu reprezentant
    Am încărcat cartela Vodafone cu 5 euro , și nu sa activat minutele de ce ?

    • Buna ziua, pentru a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone trebuie sa sunati la numarul *222, fiind perioada sarbatorilor posibil sa aiba efectiv redus de personal insa va recomand sa asteptati la telefon fara sa inchideti apelul pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.

  20. Doresc sa fac o plangere in legatura cu vanzarea frauduloasa a unui dublu abonament soacrei mele, care fara sa realizeze, a platit vreme de 3 ani doua abonamente, pentru un singur numar (al doilea card sim n-a fost niciodata solicitat, nici activat). Inainte de a solicita avocatului nostru de a prelua acest caz inadmisibil de abuz de incredere fata de o persoana vulnerabila, doresc sa comunic cu personana responsabila in firma dvs de astfel de situatii.
    Va rog sa-mi comunicati numele si adresa de email a acestei persoane, sau sa-i cereti acestei persoane sa ma contacteze de urgenta.
    Multumesc,

    Dan Profir
    0799 059 138
    DanProfir @gmail.com

    • Puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru aceasta situatie, o sa fie cam greu de verificat un contract facut acum 3 ani de zile insa puteti incerca.

    • Buna ziua, si nu reusiti sa faceti acest lucru? Asteptati mai mult timp la telefon fara sa inchideti pentru a va pastra prioritatea sa va fie preluat apelul.

        • Cea mai simpla modalitate daca nu aveti rate la acest telefon este sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru a solicita codul de deblocare retea.

          • Intr-adevar, deblocarea telefoanelor in reteaua Vodafone costa dupa cum urmeaza:
            -in perioada de pana la 12 sau 24 de luni de la achizitionarea terminalului (in functie de contract) deblocarea telefonului costa 50.42 euro tva inclus.
            -in perioada de dupa 12 sau 24 de luni de la achizitionarea terminalului (in functie de contract) deblocarea telefonului costa 10.08 euro tva inclus.
            -deblocarea telefoanelor achizitionate fara abonament / cu cartela prepay este gratuita.
            -deblocarea telefoanelor achizitionate in rate se face gratuit.

            Daca nu va incadrati in una din conditiile deblocarii gratuite, atunci puteti solicita intr-un service de telefoane decodarea, ar trebui sa coste mai putin.
            Altfel, puteti incerca tutoriale pe care le puteti gasi online insa nu sunt garantate sa functioneze si exista riscuri in unele cazuri.

  21. Cred ca e un abuz faptul ca tot primesc mesaje in care sunt atentionat cu privire la scadenta pkatii facturii.A fost vre o luna din cei 10 ani in care eu am intarziat cu plata sau NU AM PLATIT ? De ce mi se trimit si cate doua SMS-uri pentru acelasi lucru?Oare nu faceti un abuz DOMNILOR?

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      SMS-urile acelea sunt trimise automat, daca nu doriti sa mai primiti notificari privind factura prin SMS puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone si sa solicitati acest lucru.

    • Daca aveti aceasta posibilitate, puteti suna de pe un alt numar din orice retea la numarul 0372022222.
      Altfel, puteti face o solicitare pe pagina oficiala de Facebook Vodafone Romania sau completand formularul online pe site-ul lor.

    • Faceti o solicitare la ei prin care sa ii intrebati daca trebuie sa platiti ceva pentru reziliere (faceti pe mail sau in scris pentru a avea dovada raspunsului), daca vi se raspunde ca da, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului prin care sa reclamati acest lucru.

  22. Buna ziua!! In sfirsit vorbesc si eu cu cineva ca m am saturat de Andreea!!!!!!!!Am achizitionat un tel (abonament Vodafone) si am platit factura in avans pe 3 luni . De ce mi sa emis factura? Multumesc

  23. Din gresala celui de la magazinul Pay Pont in loc sa se faca plata pentru Vodafone s/a facut la orange in data de 29.10.2018 pentru nr. de telefon ***** in valore de 37 lei. Cui mă pot adresa pentru restituirea sumei?

    • Pentru anularea tranzactiei pentru suma incasata gresit trebuie sa completati formularul de anulare tranzactie de pe site-ul Paypoint si sa il trimiteti la adresa de mail anulari @ paypoint.com.

    • Verificati cu cei de la relatii cu clientii Vodafone ce aveti facturat in acea suma si eventual verificati si desfasuratorul pentru a verifica exact fiecare convorbire, daca sunteti convins ca nu ar trebui sa aveti acea suma.

  24. 072******- AM MULTE PETITII LA DVOASTRA …LA CARE NU ATI RAPUNS, IAR ASTAZI LUATI ACCESUL…UNUI OM CINSTIT CARE TREBUIE SA PLATEASCA PT HOTII CATRE MI AU FURAT TELEFONUL IN AUGUST!
    ASTAZI DIMINEATA AM MAI PLATIT O SUMA SI NICI ACUM NU E DEBLOCAT!

    ABUZ MAXIM! CINE VA PERMITE ASTA IN ACEASTA TARA IN CARE CETATENII CINSTITI SUNT TRATATI CA INFRACTORII?

    • In primul rand, noi nu suntem Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste situatia dumneavoastra, sa inteleg ca v-a fost furat telefonul, ati anuntat acest lucru la Vodafone si mai departe nu inteleg. Ati avut o factura foarte mare si ati cerut esalonarea platii?