Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G,4G si alte echipamente
RCS – RDS este compania de telecomunicatii cu cea mai mare crestere in ultimii ani, acest lucru s-a datorat in principiu raportului calitate/pret foarte bun. Insa, una din problemele majore RCS – RDS reprezinta lipsa echipamentelor de pe stoc, motiv pentru care aici vom discuta despre stocul disponibil pentru telefoane (smartphone), deocodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente.
La RDS, exista doua posibilitati in ceea ce priveste stocul de echipamente disponibil:
- sunt echipamente pe stoc intr-un punct de prezenta Digi, caz in care putem sa ne ducem direct in acel punct pentru a ridica dispozitivul dorit;
- nu sunt echipamente pe stoc in niciun punct de prezenta Digi, iar in acest caz trebuie sa facem o comanda (comanda se poate face telefonic la serviciul de relatii cu clientii sau online pe site-ul Digi Romania).
De cand a fost creat noul site Digi Romania, avem posibilitatea de a plasa o comanda online care sa ajunga prin curier. In acest caz, cei de la Digi ne asigura de un timp de livrare mult mai mic decat intr-un sediu RCS – RDS (nu stiu de ce ar fi mai rapid sa ajunga curierul acasa decat sa ne inmaneze direct intr-un sediu echipamentul dorit).
Daca vom plasa o comanda intr-un punct comercial RCS – RDS, in momentul in care o sa fie un echipament disponibil pentru noi, vom primi un SMS/mail urmand sa avem un termen de cateva zile in care putem sa ajungem la sediul Digi pentru ridicarea echipamentului. Este indicat sa respectam acel termen altfel echipamentul poate fi oferit unui alt client.
Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente
Echipamentele oferite de catre RCS – RDS abonatilor/potentialilor abonati ai sai sunt:
- telefoane (Apple, Samsung, Huawei, AllView, Motorola, Nokia, ZTE, E-Boda, Maxcom);
- stickuri (modemuri) 3G/4G: Huawei, ZTE;
- decodoare (receivere) atat pentru cablu tv cat si pentru satelit (DTH): Hyundai, Kaon, Humax;
- antene satelit;
- routere pentru internet: Kaon;
- cartele smart cam;
- aparate telefonice fixe;
In ceea ce priveste aparatele telefonice fixe, din cunostintele mele telefonia fixa este un serviciu fara interes pentru cei de la RCS – RDS, investitiile facute in ultimii ani au fost minimale iar echipamente nu prea mai exista pe stoc. Deci, decat sa asteptam luni intregi pentru un aparat telefonic vechi (reconditionat, deoarece noi nu cred ca vor mai fi aduse) putem sa cumparam singuri de la un magazin specializat un aparat telefonic, un telefon cu fir incepe de la 20-30 de lei (nou).
In cazul in care avem o comanda foarte veche (de peste 6 luni sau chiar de cativa ani), acolo probabil sunt alte probleme, existand chiar posibilitatea ca acea comanda sa fie lasata in urma (nu stiu de ce, insa am avut cazuri in care un cititor media max ne sesiza ca alti vecini au luat acelasi tip de echipament inaintea lui desi facuse comanda primul). In acest caz, trebuie sa sesizam aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, sau putem face o alta comanda pe site-ul Digi Romania selectand livrare prin curier.
Livrarea prin curier este o modalitate de livrare relativ noua a celor de la RCS – RDS prin care echipamentele vor ajunge mult mai repede decat daca am face o comanda normala intr-un sediu Digi. Mie mi-a ajuns decodorul comandat prin curier in 5 zile (un termen foarte mic pentru RCS – RDS).
Daca sunteti interesat de stocul de echipamente dintr-un punct de prezenta RCS – RDS, lasati un comentariu mentionand ce echipament va intereseaza si din ce localitate sunteti, urmand ca noi sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau direct punctul acela de prezenta pentru verificarea stocului disponibil.
De asemenea, daca aveti comenzi foarte vechi, lasati un comentariu specificand de cand aveti comanda, pentru ce echipament este facuta si din ce localitate sunteti.
Buna ziua am făcut comanda la Digi de un telefon xaomi Rednic 9c de săpt trecută și încă nu a ajuns știți când vine?
Buna ziua,
Sunati la relatii cu clientii Digi.
Comanda ati facut-o online? In magazin? Si cum ati optat sa primiti telefonul prin curier sau magazin?. Daca ati optat varianta magazin ( pop Digi) atunci puteti astepta si 90 de zile pana vine telefonul.
Daca nu imi livrati telefoanele veniti si scoateti fibra
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, faceti o sesizare la Digi.
Am fost talharit pe 23 februarie de tlefon si de atunci nu mai pot sa merg la munca. Am facut un contract la digi acum 10 zile pentru un Huawei P Smart 2021 si de atunci nu am primit nici-un semn despre timpul de livrare.. am sunat de 2 ori ca sa intreb personal despre comanda, si tot nu am fost contactat
Sunati la relatii cu clientii Digi pentru a urgenta livrarea echipamentului insa daca aveti nevoie urgenta de telefon, va recomand sa-l achizitionati de pe un site online de unde il veti primi mult mai repede, la Digi poate dura mai mult.
Buna ziua! inca din luna decembrie 2020, am facut comanda de 3 bucati cartele SMART( comanda nr *****/28.12.2020) si nici pana la aceasta data nu am intrat in posesia cartelelor respective. Mentionez ca am facut nenumarate interventii telefonice soldate cu acelasi raspus, lipsa stoc. Doresc sa stiu cat mai am de asteptat pentru a intra in posesia cartelelor respective. Multumesc anticipat pentru o veste buna!
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi.
Faceti o solicitare online pe site-ul Digi in sectiunea Contact. Altceva, nu aveti ce sa faceti.
Din luna septembrie am lasat un decoder vechi, cu speranta ca voi primi unul nou.Comanda are nr ***** la centrul Mihai Bravu. DORESC NEAPARAT ACEST DECODER
Faceti o sesizare catre Digi pentru a urgenta livrarea echipamentului.
Buna ziua ati putea spune cît mai dureaza pina vine telefonul comandat la dumneavoastra.Daca nu se poate da spunetim din timp sami caut .Multumesc
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi si nici ei nu cred ca va pot da un termen estimativ cat timp nu sunt echipamente pe stoc. Puteti face o sesizare la ei pentru a urgenta livrarea echipamentului.
Pot Să mă duc eu personal într-un sediu digi sa ridic CI+, fără să mai comand online?
da
Daca sunt pe stoc in punctul respectiv si nu au alte comenzi inregistrate in sediu, da.
Poti incerca.
As dori un echipament digi satelit cu receiver la 12v.Rm Vâlcea.Multumesc!
Prezentati-va intr-un magazin Digi cu buletinul , intrati pe siteul DigiRomania.ro TV/ Satelit si faceti comanda de acolo, sau sunati la 031 400 4000.
Buna ziua
Va rog,sa-mi comunicati statutul comenzii nr******/ 20.07.2020- Digi Smart si cauza intarzierii materializarii acesteia.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi, luati legatura cu ei.
Am comandat un cam vine prin courrier!
In Cat timp va ajunge?
7 zile lucratoare poate si mai putin. Asa s-a intamplat la mine.
Mi sa spus că nu este pe stoc!
Cat costa chiria la două cartele ci+??
Primul Smart Cam este gratis parca iar al doilea este 3 lei sau 5 lei.
Dacă iau camul voi mai recepționa pachetul Analogic?
Voi platit tot 25 lei pentru două televizoare?
Pot lua doar un cam chiar dacă am două televizoare?
1 Da vei receptiona si analogul in continuare. 2 Da primul cam este gratis de la al 2-lea in sus se plateste o chirie de 3 sau 5 lei. Daca mai iei sa zic Film Now vei plati 25 pachetul digital + 3 lei film now.3 Poti lua 4,sau 5 camuri. Esti dintr-o zona rurala nu?
Da!
Daca platesti 25 de lei atunci tu ai in contract si digitalul, nu? Analogul din cate stiu este 21 lei in rural. Deci tu ai acum un receptor sau un cam, daca mai iei unul vei plati 28 de lei. Adica Cablu digital 25 lei+ 3 lei al 2 lea cam sau receptor.
In contract este specificat popular digital și la instalarea care a avut loc acum 1 săptămână nu am primit nici cam nici reciver!
Am primit doar un aparat mic și alb care scrie pe el digi FTTH și un splitter!
Ok cand vor avea in stoc camuri sau receptoare vei fi contactat sa iti iei echipamentul. Primul Cam sau receptor este gratis de la al doilea echipament vei plati 25 lei+ o chirie de 3 lei.
Dar pot lua doar un singur cam pentru un singur tv?
Da, poti lua unul singur.
sunt filica client la rds cu doua abonamente si as vrea sa am un abonament la internet si cei de la buzau spun caci nu au modem. stik sau alt aparat din domeniul acesta nu avem cablaj prin fibra ce trebue sa fac multumesc
Buna ziua,
Sunati la relatii cu clientii Buzau la numarul 0338400414 sa va urgenteze comanda pentru stickul respectiv.