Subscriptie expirata la Focus Sat
Foarte multi abonati Focus Sat intampina probleme astazi, reclamand nefunctionarea serviciului de televiziune prin satelit. Problema a aparut inca din cursul diminetii acesteia si inca sunt abonati care nu au semnal la televizor.
Majoritatea abonatilor care intampina probleme au pe TV mesajul subscriptie expirata! va rugam contactati serviciul relatii clienti, +40 21 4067220, chiar daca pachetul activat este in continuare valabil. Alti abonati au reclamat intreruperea semnalului la cateva secunde, problema care pare sa aiba aceeasi cauza, avand in vedere ca a inceput tot in cursul diminetii.
Focus Sat nu a anuntat inca motivul nefunctionarii si demersurile care se fac pentru a rezolva problema, insa avand in vedere ca este o problema majora care afecteaza multi abonati, cu siguranta este o situatie in curs de rezolvare.
Singurul lucru pe care il pot face abonatii Focus Sat in acest moment este sa deschida o sesizare catre operator, desi telefonic la numarul 0214067220 e posibil sa nu se reuseasca acest lucru (avand in vedere ca sunt multi abonati care suna in acelasi timp pentru aceeasi problema), se poate face o sesizare online pe site-ul oficial focussat.ro sau pe pagina Facebook oficiala Focus Sat.
Subscriptie expirata la Focus Sat
Reamintim ca Focus Sat a mai avut recent o problema generala la finalul lunii octombrie pentru care rezolvarea a durat o zi, in acel moment abonatii nu aveau deloc semnal si erau afectati doar abonatii cu anumite receptoare SD.
De asemenea, in acest moment nu sunt afectati toti clientii Focus Sat si nu avem informatii despre categoria de abonati care sunt afectati. Pana la rezolvarea problemei, putem incerca periodic sa repornim receptorul si/sau televizorul.
Focus Sat furnizeaza servicii de televiziune prin satelit si online (prin aplicatia Focus Sat Live) si este detinuta in prezent de grupul M7 (acesta din urma a fost achizitionat de grupul francez Canal+).
Voi ati avut probleme cu serviciul de televiziune Focus Sat in cursul zilei acesteia? Lasati un comentariu mai jos.
Update: O posibila solutie este sa scoateti receptorul (sau televizorul daca aveti doar cartela) din priza aproximativ 10 minute, il reintroduceti si lasati pe TVR 1;
Update: Mai multi clienti Focus Sat au confirmat rezolvarea problemei, daca inca nu functioneaza, opriti receptorul 10 minute, il reporniti si lasati pe TVR 1;
Bună ziua ,nu reusesc sa activez cartela , deși am urmat toți pașii indicați. Eu nu știu cum aflu codul de încărcare format din 15 cifre de nici unde ,nici de pe factura ,nici de pe confirmare plata.va rog sa ma ajutati.nr.telf. 07******
Buna ziua,
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Focus Sat.
Da
Da ce?
Nu merge nimic.
Poti da detalii?
Si eu am problema asta
Daca ai o optiune activa pentru posturile pe care iti apare acest mesaj de eroare, iti sugerez sa suni la relatii cu clientii Focus Sat.
Bună ziua,
Ca și ceilalți abonați și eu am avut probleme cu programele pe data de 1 decembrie,apoi am văzut că ați rezolvat,dar din păcate eu nu reușesc să văd încă următoarele canale:toate care aparțin de PRO TV, B1,tvr2.Imi apare lipsă AV.am pornit și repornit decoderul,dar nimic.ce trebuie sa fac pentru a le putea vedea și pe acestea?mulțumesc anticipat.
Pe receptor aveti semnal pe acele canale? Daca da dati o revenire la setarile fabricantului. Daca nu functioneaza sunati la Relatii Clientii sa vina o echipa aveti probleme ori cu cablu ori cu LNB-ul.
Am incercat să găsesc setări fabricant,dar în menu am setări sistem,și când dau ok,îmi apare o fereastra mică în care mă întreabă:blocare meniu? Introduceți cod pin.atat,ceea ce nu ar avea rost.credeti mă că am incercat de aproape o săptămâna să sun la serviciul clienți și nu răspunde nimeni ,când apas tasta 3,sa vb cu un operator tehnic îmi spune daca vreau sa cumpăr pachetul filmbox și alte tâmpenii.am uitat sa menționez că eu sunt in Italia,de aceea nu am putut rezolva nimic. până acum în decurs de 5 ani nu am avut niciodată probleme.am verificat:antena și iluminatorul sunt noi,schimbate de câteva luni.oricum,vă mulțumesc pentru amabilitatea de a-mi da un sfat
Bună seara, mie personal, mi sa rezolvat problema, trimiținf în emai, dar nu știu despre ce receptor este vorba, sper, sa se rezolve problema cât mai curând posibil, ptr toată lumea, și sa demonstreze ca este un cablu de mare anvergura, va mulțumesc frumos 😘😘
Buna seara,
A fost o avarie generala, am inteles ca s-ar fi rezolvat insa nu pentru toti abonatii.
Bună dimineața. Ieri 1decembrie 2020, nu mergea nici un canal la focus Sat. Mergea câteva secunde și se închidea. Problema era că nu răspundea nimeni la relații clienți, mereu era ocupat. In jurul orei 15, a inceput să meargă, după ce am incercat toate variantele posibile. Focus Sat trebuia să publice că este o defecțiune,nu să stea ascunși să nu răspundă la telefon . Cred că au datoria să-și ceară scuze măcar. De ziua României nu am putut să văd nimic.
Buna dimineata,
Cei de la Focus Sat nu au postat nimic nici pe pagina oficiala de Facebook, puteti face o sesizare catre ei online pe site-ul Focus Sat pentru a primi un raspuns privind cauza nefunctionarii.
Nu au stat ascunsi insa a fost o avarie majora intr-o zi libera legala, ceea ce inseamna ca au avut efectiv redus, probabil au sunat foarte multe persoane in acelasi timp, motiv pentru care nu s-a putut intra in legatura cu ei telefonic, este ceva normal la toti operatorii atunci cand au o avarie majora.
eu am plătit abonamentul lam reîncărcat pana an primavara și merg câteva canale
Teoretic ar trebui sa mearga toate posturile . Inchideti receptorul dupa il redeschideti.
S a rezolvat!
Intr-adevar, mai multi clienti Focus Sat au confirmat rezolvarea problemei.
Am mesajul cu subscriptie expirata
Adevărat… nici la mine nu funcționează o sa incerc sa văd dacă reușesc să rezolv problema asa cum am citit mai sus,sa scot receptorul din priză pt 10 minute si o sa vad după daca se rezolvă!
Nici la tel nu reusesc sa prind legătura!
Sper sa se remedieze problema!
Ar trebui sa se rezolve, mai multi abonati Focus Sat au confirmat rezolvarea problemei.
Le dai bani si de 1 decembrie, ziua națională NU AI SEMNAL LA TV
Am inteles ca au rezolvat, intr-un final, problema insa la fel ca data trecuta a trecut foarte mult timp.
Macar n-a durat toata ziua.
Mai multi clienti Focus Sat au confirmat rezolvarea problemei, daca inca nu functioneaza, opriti receptorul 10 minute, il reporniti si lasati pe TVR 1.
Buna ziua intanpin aceeasi problema in Italia mai explicit Bologna imi dispar programele dupa 2-3 secunde
Buna ziua,
Motivul este cel mentionat in articol, puteti incerca solutia de la finalul articolului sau sa faceti o sesizare catre Focus Sat.
De la COVID se trage problema cu semnalu :). Vorba lu’ iohaaaa…”peeeeseeedeeee ieeee de viiiina”
Bună ziua,întâmpin aceiași problemă…subscripție expirată. Nu mi se pare normal din moment ce am plătit în avans până în martie 2021.
Buna ziua,
Este o problema tehnica majora in reteaua Focus Sat, nu aveti ce sa faceti decat sa asteptati rezolvarea problemei sau sa faceti o sesizare online catre ei pentru a urgenta rezolvarea.
Am inteles ca in cazul unor abonati a functionat dupa inchiderea receptorului timp de 10 minute, repornirea acestuia si se lasa pe TVR 1 cateva minute insa au fost doar cateva situatii izolate rezolvate in acest sens.
De dimineață mă chinui cu programele tvd difuzate de focus sat. Eu plătesc și vreau să pot viziona corect canalele de TV. Scurt. Dacă nu plătim o zi, ne întrerupeți difuzarea, dacă plătim în avans, avem surprize
Acest site nu reprezinta Focus Sat doar ofera informatii. Ce mesaj va apare pe tv cand dati pe TVR? Sau care este problema?
Este o avarie generala care afecteaza televiziunea Focus Sat, avand in vedere ca sunt afectati foarte multi clienti, probabil este o problema cunoscuta si in curs de remediere.
Totusi, puteti face o sesizare online pe site-ul Focus Sat pentru a urgenta rezolvarea problemei.
Aceeasi problema si la noi abonati la Focus Sat ..doar cateva secunde se poate vedea pe un canal romanesc sau international dupa care apare mesajul subscriptie expirata . Am inchis/deschis , deconectat/conectat de la sursa de curent , scos/introdus cartela Focus…nici un rezultat pozitiv !
Ati incarcat cartela Focus Sat? Daca da atunci sunati la Relatii Clientii.
Telefonul nici macar nu mai suna la ei!
Au firul incins din cauza abonatilor. 🙂
Este o avarie majora care afecteaza clientii Focus Sat, incercati sa opriti receptorul, il reporniti dupa 10 minute si lasati pe TVR 1.
Daca nu functioneaza, trebuie sa asteptati rezolvarea problemei, eventual puteti face si o sesizare online la Focus Sat, telefonic nu cred ca veti reusi sa intrati in legatura avand in vedere numarul persoanelor care suna in acelasi timp.
Eu, din data de 22 noiembrie până in data de 30 noiembrie, după ce am încărcat cartela, au început problemele. Pe foarte multe programe, după un minut, două, ramanea fără semnal. Pe alte programe mergea foarte bine. Ieri, pe 30 noiembrie, toate programele rămâneau fără semnal. Am închis recepforul de câteva ori și și-au revenit toate. Acum merge foarte bine. Sper să rămână așa.
Da merge cîteva secunde și se oprește și îmi apare subscripție expirată deși am încercat cartela focus sat
Este o problema tehnica majora a celor de la Focus Sat, poti face o sesizare online catre ei pentru a urgenta rezolvarea problemei desi sunt convins ca se lucreaza deja pentru remediere.
Dețin receptor sd subscripție expirată am făcut sesizare pentru schimbare jdk.lei aștept de 2 săptămâni
Da
Va recomand sa sesizati aceasta problema si la Focus Sat.
Au fost probleme la receptoarele kaon ksf 100 nu se mai activa subscriptia acum 1 luna timp de o zi nu a mers.
Cunosti si motivul problemelor tehnice de azi?
Nu stiu dar stiu ca receptoarele au probleme cu subscripția cum ar fi kaon 100, 260, sau 280.De receptoarele hd nu stiu.Dar ce pot sa vă spun cine vrea poate sa opteze pt factură clasică la focusat.pachet 29 lei 37 de programe.Cine vrea poate sa sune in call center să opteze pt factură.