Tehnologia eSIM – disponibila acum si la Digi
Digi Romania a lansat serviciul eSIM, astfel incat abonatii operatorului pot beneficia de telefonie mobila / date mobile fara a avea un SIM fizic. In acest articol vom mentiona in ce conditii se poate utiliza acest serviciu si cum se activeaza.

Este important de stiut ca pentru utilizarea serviciului eSIM, dispozitivul folosit trebuie sa fie compatibil cu aceasta tehnologie. Deci, inainte de a activa eSIM la Digi, asigurati-va ca puteti folosi acest serviciu.

Activare eSIM Digi
Primul pas este sa ne logam pe site-ul Digi (sau in aplicatia Digi) si sa accesam sectiunea Serviciile mele – selectam Mobil – alegem numarul de telefon pentru care dorim activarea eSIM – selectam Schimba in eSIM – mai departe trebuie sa urmam instructiunile afisate, vom primi un SMS cu un cod pe care va trebui sa-l folosim in cazul in care dorim sa continuam activarea. In momentul in care vom introduce codul, cartela fizica nu va mai putea fi folosita (nu vom mai avea semnal).

In continuare va trebui sa scanam codul QR primit de la Digi iar in urmatoarele momente serviciul eSIM va fi activ si gata de utilizare.

Tehnologia eSIM – disponibila acum si la Digi

In ceea ce priveste pretul serviciului eSIM la Digi, acest serviciu este gratuit si nu trebuie sa facem altceva, cu exceptia pasilor mentionati mai sus.

Telefoane compatibile eSIM Digi

Pe site-ul Digi sunt mentionate urmatoarele modele compatibile cu eSIM: Samsung Galaxy Z Flip 4, Apple iPhone 14 si Samsung Galaxy Z Fold 4. Insa, cel mai probabil vor putea fi utilizate si alte modele, reprezentantii Digi afiseaza de obicei pe site modelele din oferta lor pe care asigura functionarea serviciului mentionat.

Reamintim ca serviciul eSIM functioneaza si in retelele Orange si Vodafone.
Voi ati testat serviciul eSIM de la Digi? Daca da, a fost activat fara probleme? Lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

18 COMENTARII

  1. Dupa ce am vazut ca s-a lansat e-sim la Digi am zis sa il incerc. Detin un iPhone 13 pro si aveam deja un e-sim de la Vodafone cu sim normal de la Digi. Cand am sunat la call center Digi au spus ca nu merg concomitent 2 e-sim si ca nu va mai functiona Vodafone. Dupa ceva „sapaturi” in online am descoperit ca de la iPhone 13, sunt suportate 2 e-sim in acelasi timp. Vazand acest lucru am zis sa risc si sa activez si pe Digi e-sim. Ghiciti ce, supriza, functioneaza fara probleme 2 e-sim pe un terminal Apple ( iPhone 13 Pro). Bineinteles ca in momentul in care primesti apel voce pe un operator, celalalt este intrerupt, dar nu este o problema pentru mine. Ca si concluzie, cred ca operatorii din call center-ul Digi nu au fost bine instruiti si informatiile de pe site nu sunt actualizate. Astept cu nerabdare number sharing si de la Digi.

    • Problema celor de la call center, ca nu sunt bine informati se intampla la toti operatorii. Acest lucru se intampla pentru ca sunt prost platiti si nu isi dau interesul sa informeze cum trebuie clientul.

    • Cred ca nici cei de la Digi (nu ma refer la operatori ci la cei care au testat acest serviciu) nu au verificat pe iPhone sau poate pur si simplu nu vor sa isi asume acest lucru (daca zic ca functioneaza, vor trebui sa ofere suport). Oricum, am observat ca toti operatorii au avut o lansare greoaie a acestui serviciu, informatii complete si probleme pe alocuri, probabil este ceva nou si greu de implementat.

  2. Aceastaschimbare la Esim implica schimbari in telefon(parole, aplicatii..)…?M-am dus la un centru digi si mi-a zis ca e un moft si ca nu are rost sa ma complic(na..)

    • Probabil angajatul / angajata nu avea chef sa se complice cu ceva ce nu ii aduce comision.
      Nu necesita nicio aplicatie sau parola, am mentionat in articol ce trebuie facut pentru activarea eSIM. Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 daca nu reusesc sa va ajute in sediu.

  3. In zona mea rurală au montat antene din 3 in 3 km arata semnal 3,4 linii,semnal 4g si nu pot suna trebuie sa ies afară,care ar fi explicatia? Mulțumesc.

          • La alti abonați digi aceeași problema,eu sunt pe telekom si ma prindeau cu 3 abonamente prin portare,daca nu luam o cartela pentru a testa semnalul,am sunat la ei si mi-au spus că depun toate eforturile pentru îmbunătățirea calității semnalului etc.Cred ca nu au banda de frecvență sau ceva de gen,din cate am auzit!

          • Sunt probleme la greu când suni din 4G VoLTE în 2G. Când sunat din 4G VoLTE în 3G nu exista problema aceasta. Prima data am zis ca am probleme cu telefonul, m-am dus și am schimbat și SIMul fără ca nimeni de acolo să-mi spună ca „au renunțat la 3G”.Am schimbat și SIMul pe un alt telefon, tot la fel, de când au renunțat la 3G sunt probleme de conexiune, semnalul 4G își pierde puterea dacă stai prin clădiri cu pereți groși, telefonul trece automat în 2G și de aici problema