Telefoane mobile defecte si service Digi
Pe langa telefoanele Samsung, iPhone, Huawei, Xiaomi, Nokia, Motorola si Allview, Digi ofera si telefoane cu brandul propriu, chiar daca nu sunt produse de catre ei (producatorul pentru unele modele este Gionee).

Smartphone-urile oferite de Digi (RCS – RDS) sunt R1, C1, K1, R2, C2 si K2. In prezent, doar Digi K2 este disponibil la comanda insa probabil vor fi oferite si alte modele in timp, sub brandul Digi.

Daca avem probleme cu aceste modele, probleme care necesita verificarea in service, putem contacta service-ul autorizat (datele de contact sunt trecute in certificatul de garantie primit cu telefonul) sau putem lasa telefonul intr-un punct de lucru Digi, urmand ca telefonul sa fie trimis de Digi in service-ul autorizat. Acest lucru poate fi mai usor, avand in vedere ca punctele de lucru Digi sunt destul de multe.

Durata garantie telefoane Digi
Telefoanele Digi au garantie 2 ani. Dupa aceasta perioada, nu vom mai putea beneficia de service.

Acestea sunt cateva dintre cele mai frecvente probleme pe care le putem avea cu telefonul mobil, care sa necesite trimiterea smartphone-ului in service:

  • probleme ale display-ului (pete galbene sau de diferite culori, pixeli morti, touchscreen partial sau complet nefunctional)
  • probleme de incarcare sau probleme ale bateriei
  • probleme difuzor (nu se aude sunetul)
  • probleme microfon (nu suntem auziti in timpul apelurilor)
  • probleme senzor de proximitate
  • probleme cu castile sau cu slotul jack pentru casti
  • probleme software verificabile

Daca telefonul a fost trimis in service de trei ori cu aceeasi problema si nu a fost rezolvata, telefonul trebuie sa fie inlocuit sau banii returnati.

Telefoane mobile defecte si service Digi

Nu sunt acoperite probleme cauzate de utilizarea necorespunzatoare a telefonului: socuri mecanice, lovituri, utilizarea produsului in mediu necorespunzator (actiuni ale substantelor chimice, lichide/umiditate, praf), manipularea gresita a telefonului, etc. De asemenea, telefonul nu trebuie sa fie dezasamblat de noi, altfel exista posibilitatea sa pierdem garantia.

In situatia in care am trimis telefonul in service insa durata de asteptare este foarte mare, putem suna la relatii cu clientii Digi pentru a solicita urgentarea rezolvarii problemei. Desi rezolvarea problemei depinde de service, pot solicita si ei urgentarea.

Voi ati avut probleme cu garantia telefoanelor Digi pana in prezent?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

56 COMENTARII

  1. Bună ziua. Am un telefon Samsung A13 cumpărat de la digi pe data de 10.08.2022.
    Am o problema cu el își pierde semnalul și trebuie sa-i dau repornire de câteva ori să-și revină, are semnal un timp și după iar apare Doar apeluri de urgenta.

  2. Buna seara, am cumparat de la Digi un telefon Xiaomi Redmi 11 in noiembrie 2022 si dupa 8 luni au inceput problemele. A inceput mai intai sa se descarce repede iniferent ca aveam internetul deschis sau nu.Timpul de incarcare a inceput sa creasca de la o ora la doua ore ajungand si la 3 ore cu+.In luna iulie l-am dus la ESD-rom firma care efectueaza service-ul in perioada de garantie. Dupa 5 zile am intrat in posesia telefonului dar timpul de incarcare era mai mare de 2 ore (nou fiind, avea incarcare turbo cu durata de o ora 5 minute). Am zis ca nu are nimic dar sa ma pot folosi de el macar o zi intreaga, lucru care a mers bine circa o luna si jumatate.Incet,incet a inceput sa creasca durata de incarcare si mai grav se incalzea foarte tare incarcatorul si telefonul. Astazi l-am dus din nou la service si sa vedem cum se va comporta.Sincer nu am sperante foarte mari ca se va rezolva si am inceput deja sa tatonez terenul sa vad ce voi face in viitor. Acum regret ca am ales acest telefon dar poiate am avut eu ghinion.

    • Buna ziua. Noi nu suntem Digi . Daca display-ul este spart este posibil ca reparatia lui sa nu fie acoperita de garantie si atunci dvs va trebui sa platiti reparatia display-ului. Este posibil ca reparatia ecranului sa nu fie acoperita de garantie pentru ca de cele mai multe ori ecranul se sparge din vina clientului. Mergeti cu telefonul ( cutia si aparatul) intr-un magazin Digi si vedeti ce va spun acolo reprezentanti Digi.

  3. Buna seara mă numesc Daniela, am și eu o problema cu telefonul mobil de la dvs , l-am scăpat pe jos si acum îmi apar pete galbene și linii colorate pe ecran , telefonul este in garanție pana anul viitor în luna lui iulie , pot sa îl trimit in service la dvs sa îl faceți ? Va mulțumesc pt eventualele răspunsuri

  4. buna seara am achizitionat un telefon de la digi…mentionez ca lam primit prin curier daca nu mai am hartia de garantie pot trimite telefonul in garantie?sau cum se procedeaza

    • Pentru un telefon care a fost scăpat și spart displeiul, dar care încă funcționa, defectarea lui provenind de la un soc de curent ( banuiesc pentru ca e umflat în zona în care se baga incarcatorul) este acoperit de garanție?

      • Teoretic da. Insa nu cred, ca va vor acorda garantia pentru ca aveti displeiul spart si probabil vor spune ca atunci cand a cazut ,cazatura a provocat defectiunea bateriei. Il puteti duce si veti plati reparatia.

  5. Buna ziua.
    Am de un an jumate un Xiaomi note 10 pro care s-a defectat brusc. L-am bagat la încărcat și a început să se restarteze singur la fiecare 5 secunde, iar acțiunea a ținut mai bine de 2 ore constant. Acum nu se mai aprinde deloc. Țin să menționez că nu am scăpat telefonul și nici nu a avut contact cu apa. Și mama mea deține același telefon și are periodic problema cu restartarea întâmplătoare constanta pentru câteva minute.

  6. Buna ziua, mama a achiziționat un telefon Samsung cu abonament in rate de la Digi și după 2 luni s-a întâmplat ceva cu ecranul, defapt apar pe ecran doar linii de diferite culori si o pata neagra lângă camera frontala ( mama crede ca s-a presat către alt obiect in poșeta ei)
    A dus telfonul la Digi si i-au cerut 450 de lei ptr reparații. Întrebarea mea este, de ce nu se aplica garanția in cazul acesta? Garanția de producător poate fi de la 12 la 24 de luni si cu siguranța, ca si client Digi ar trebui sa fie o alta garanție de baza fără sa plătești extra ptr garanții speciale.
    Cei de la Samsung spun ca, deoarece telefonul a fost cumpărat de la Digi trebuie sa li se adreseze lor. Ma mulțumesc anticipat ptr răspuns.

    • Garantia de 12 -24 de luni se ofera doar in cazul in care telefonul s-a defectat din soft. In cazul de fata probabil cei de la Digi considera ca telefonul s-a defectat din cauza clientului si in aceste situatii nu se aplica garantia. Acesta a fost motivul pentru care vi s-au cerut bani parerea mea. Am trecut si eu printr-o situatie asemanatoare si nu am putut convinge ca problema este din soft.

    • Buna ziua,
      Digi nu serviseaza telefoane, exista centre specializate care fac acest lucru in functie de model. Garantia nu acopera probleme cauzate de utilizator, daca il scapati pe jos sau faceti altceva care sa duca la o defectiune, trebuie sa platiti service-ul. Asta e valabil la orice produs electronic.

  7. Bună ziua ce acte sunt necesare pentru a trimite un telefon în garantie? A52 s 5g are probleme la display când ma suna cineva apar dungi pe ecran ca și cum ar fi spart.

    • Buna ziua. Certificatul de garantie primit cu telefonul. Puteti suna la service-ul autorizat si sa intrebati. Datele de contact sunt trecute in certificatul de garantie. Sau puteti lasa telefonul intr-un sediu Digi.

  8. Buna ziua am un telefon motorola e20 are 3 luni loat de la digi in rate ia cazut fetei si sa spart geamul si sa facut o pata neagra pe jumatatea displeiului nui mai merge nici tascrimul cit ma costa sal fac

    • Mergeti cu telefonul la un service independent si intrebati acolo. Cei care asigura garantia nu o sa vi-l repare pentru ca o sa zica ca este vina dvs. Insa dupa cum spuneti ca arata telefonul eu zic ca o sa coste reparatia jumatate din suma cat ati dat pe el sau poate mai mult.

    • Buna ziua,
      Din cate stiu, puteti aduce telefonul intr-un sediu Digi in situatia in care nu aveti garantia fizica. Totusi, ati putea sa dati si un telefon la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 pentru a va asigura.

  9. Buna ziua am un telefon Digi R2 cumpărat în rate de la Digi nu știu ce se întâmplă că la postările mele nu îmi dă voie sa dau o imagine sau un tank You doar sa scriu comentariu daca trimit o imagine apare comentariu gol la alti prieteni îmi dă voie sa dau imagini sau fotografii ce mă sfătuiți să fac mulțumesc frumos

  10. Buna seara..Am si eu un telefon Digi R2 care incarca foarte greu si se descarca foarte repede…Telefonul este in garantie..Unde pot sa il repar si cat ma costa reparatia..Va multumesc frumos si seara placuta !

    • Buna seara,
      Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 pentru aceasta problema sau verificati in certificatul de garantie unde trebuie sa fie trimis telefonul. Din cate stiu, poate fi preluat in orice punct Digi dar ar fi bine sa dati un telefon inainte pentru a fi sigura.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca telefonul este in garantie, il puteti trimite in service-ul Digi pentru a verifica pretul inlocuirii telefonului insa de regula nu merita sa inlocuiti display-ul in service-ul autorizat, costul fiind prea mare. Eu as incerca intr-un service local de telefoane sau puteti lua in considerare achizitia unui nou telefon.

    • Poate e acumulatorul dus sau o problema cu mufa pentru incarcare. Daca mai aveti garantie la el, trimite-l in garatie, altfel iti recomand sa-l verifici intr-un service de telefoane.

  11. Tel meu digi k1 nu mai încarcă bine trebuie sa tin cablu apăsat sa încarce unde il pot repara nu am gasit la nici un service mufa de incarcare

    • Prezentati-va cu telefonul si incarcatorul lui intr-un magazin Digi si intrebati la ei sau mergeti intr-un service independent si poate gasiti acolo.

    • Presupunand ca nu mai aveti garantie de la Digi, doar intr-un service de telefoane puteti fi ajutata. Noi nu avem de unde sa stim daca in service-ul x sau y din localitatea z au ce este necesar pentru rezolvarea problemei.
      Incercati si la alte service-uri.

    • Nu stiu daca furnizeaza service contra-cost, puteti suna la relatii cu clientii Digi pentru a intreba, numarul este 0314004401, insa de regula costurile inlocuirii display-ului intr-un service autorizat sunt destul de mari.

  12. „In situatia in care am trimis telefonul in service insa durata de asteptare este foarte mare, putem suna la relatii cu clientii Digi”, cum să vă apelez dacă aș avea telefonul la voi.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Greu de crezut ca nu cunoasteti pe nimeni care va poate imprumuta telefonul 10 minute.
      De asemenea, se pot face sesizari si online prin diverse metode (site, Facebook, e-mail).

  13. Service? Ce service? Este un service recunoscut că fiind foarte prost, dar cel mai mult contează că au zero componente pentru service, nici banala mufa micro usb sau usb tip C, nu mai spun de înlocuit tot modulul. Negație și atât… Pai ce sa fac cu negația? Deja am platit de doua ori diferență la alte modele că nu au cu ce sa le înlocuiască, nu asigură piese de schimb. Iar pentru banii înapoi, vorbești serios? Încearcă. Inclusiv cu reclamație la ancom sau ANPC, ii doare in c**, ANPC și ancom spun că există contract, pai in contract nu spune că nu îmi dai banii înapoi , sau că mă ți legat de contract chiar daca nu îmi poți oferii alt telefon cum spune legea, la același preț, cu caracteristici minim identice ..