Telekom scumpeste abonamentele din octombrie

Telekom scumpeste abonamentele din octombrie conform informarilor trimise prin e-mail catre abonatii Telekom, majorarile de preturi fiind semnificative pentru unele servicii.

Clientii Telekom primesc notificari prin e-mail (incepand de luna urmatoare se vor trimite si notificari scrise acasa, cel mai probabil) privind scumpirea abonamentelor furnizate. Notificarile trimise clientilor prin e-mail au urmatorul format:

„Draga client,
Pentru a continua sa va oferim servicii si produse cat mai simple si de calitate, precum si pentru a asigura viabilitate economica a serviciilor furnizate, vom modifica preturile serviciilor de comunicatii de care beneficiati in baza contractului.

Asadar, incepand cu data de 10 octombrie 2019, Serviciile contractate pe contul ******** fixe cu denumirea ******** al carui pret va fi majorat la ** euro TVA inclus.
Daca nu esti de acord cu modificarile de mai sus, ai dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de maxim 30 de zile de la data primirii prezentei notificari, fara plata vreunor despagubiri.
Denuntarea unilaterala a contractului se poate face prin notificare scrisa, trimisa catre Telekom Romania Communications S.A. la sediul din Bucuresti, Piata Presei Libere, Nr. 3-5, Cladirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, conform prevederilor contractului.
In masura in care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor de mai sus din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifica.

Cu stima,
Andreas Elsner”

Telekom scumpeste abonamentele din octombrie

Astfel, majorarea preturilor de catre Telekom se va face dupa cum urmeaza (vom actualiza preturile fiecarui serviciu pe masura ce vom avea aceste informatii):

  • pachet de televiziune TV M – pret nou 7 euro;
  • pachet de televiziune TV L – pret nou 10 euro;
  • pachet de internet si telefonie fixa – NET L + Voce 0 – pret nou 8 euro;
  • pachet de televiziune + internet – TV M + NET L – pret nou 12 sau 13 euro;
  • pachet de televiziune + telefonie fixa – TV L + Voce N+ – pret nou 15 euro;
  • pachet de televiziune + internet – TV L + NET L – pret nou 17 euro;
  • pachet de televiziune + internet + telefonie fixa – TV L + NET L + Voce N+ – pret nou 16 euro;
  • pachet de televiziune + internet + telefonie fixa – TV L + NET L + Voce – pret nou 17 euro;

Telekom scumpeste preturile serviciilor furnizate semnificativ, in unele cazuri noul pret al abonamentului fiind dublu (10 euro fata de aproape 5 euro, in cazul pachetului TV L). Majorarea preturilor se va aplica atat serviciilor prin cablu cat si serviciilor DTH (satelit). Am contactat reprezentantii Telekom pe Facebook insa raspunsul a fost ca verifica aceasta situatie, cel mai probabil informatiile privind noile scumpiri inca nu au ajuns la toti angajatii Telekom.

Reamintim ca Telekom a marit din aprilie 2019 preturile fiecarui serviciu fix cu 0.42 euro/serviciu iar in luna noiembrie 2018 pretul pachetului TV L s-a majorat cu 1.43 euro. Astfel, aceasta este a 3-a majorare de pret practicata de catre Telekom in mai putin de un an.
De asemenea, Telekom intentioneaza sa paraseasca piata de telecomunicatii din Romania, potentialii cumparatori fiind Orange si Digi.

Voi ce parere aveti despre aceasta noua scumpire de preturi in reteaua Telekom? Veti mai continua cu aceasta companie sau veti rezilia contractul?

Update: Pachetul Maxpack nu se va mai oferi bonus abonatilor care il aveau inclus in pachet pana acum. Conform notificarilor trimise „pachetul Maxpack nu va mai fi furnizat”;
Update 31.08.2019: Pe site-ul Telekom anumite pachete apar mai ieftine, spre exemplu pachetul TV L figureaza redus de la 8 euro, la 6 euro; Pentru abonatii cu vechime, pretul pachetului TV L va fi 10 euro;
Extraoptiunile HBO si Midnight nu vor mai fi disponibile gratuit clientilor care beneficiau de aceasta oferta;
Pachetul TV M + NET L se va mari la 12 sau 13 euro, unii abonati au primit informare ca vor plati 12 euro pe cand alti abonati au primit informare cu suma de 13 euro;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

139 COMENTARII

  1. Buna ziua, am o mare nemultumire dar si o rugaminte sa ma ajutati. In 2017 am incheiat un contract tv nr. ******/***** cu un cost rezonabil pt parintii mei. de atunci s-a tot modificat pretul fara a fi instiintati. va informez ca suntem fff multumiti de serviciile operatorului(TINAND CONT CA SUNT SI ALTII IN ZONA), dar parintii mei au handicap, ei vizioneaza doar 4-5 canale.
    Am facut o sesizare la serviciul ‘relatii’ nr ***** dar fara nici un rezultat. Va rog mult sa analizati si daca se poate chiar sa ne ajutati!
    Multumim!

    • Buna ziua,
      Ar fi trebuit sa fiti informata prin scrisoare trimisa acasa impreuna cu factura sau printr-un e-mail informativ. Cand ati facut sesizarea la relatii cu clientii Telekom si ce raspuns ati primit?

  2. Eu am primit acel mail in 29 august si continea doar partea asta:

    „Așadar, te informăm că începând cu 10 octombrie 2019, Pachetul Suplimentar EXTRA LIGA 1 nu va mai fi furnizat în pachetul tău de servicii PACHET31044787.

    Dacă nu ești de acord cu modificările de mai sus ai dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunor despăgubiri.”

    deci nimic legat de scumpiri….

    • Probabil tu deja esti la acelasi nivel cu scumpirile in ceea ce priveste valoarea abonamentului.
      Cat despre eliminarea pachetului Extra Liga 1, practic si acesta este tot un dezavantaj, atat acest pachet cat si alte pachete precum HBO/Maxpack care erau oferite promotional pentru unii clienti, se pare ca nu mai sunt gratuite.

    • Orice firma daca vede ca este in pierdere isi vinde afacerea din tara respectiva pana sa se ajunga sa nu mai aive nici un client. Asa ca nu se ajunge la presupunerea ta.

    • Buna ziua,
      Telekom a argumentat scumpirea pretului abonamentelor pentru a continua sa ofere servicii de calitate precum si pentru a asigura viabilitate economica a serviciilor furnizate.
      Ce pachet aveti in prezent, cat plateati pana acum si cat este mentionat ca veti plati din octombrie?

  3. In afara sa scoata posturi bune ca sa bage altele in HD mult mai slabe…si in afara sa scumpeasca abonamentele de 2 ori pe an…ce ar mai putea sa faca util Telekom-ul pentru abonatii sai. Pana si in zonele unde numai ei au infrastructura fixa (pe la sate) NU se mai merita sa fii abonat la ri, exista DTHuri destule iar retele 4G se dezvolta la greu cu viteze la internet cateodata mai mari ca ce ofera ei zonal pe internet fix. Sa le fie rusine ca au pus pe „butuci” celebrul COSMOTE..pana si grecii de la OTE erau mai tari, decat nemtii de la Telekom

    • Unii abonati au primit pentru TV M + NET L noul pret 12 euro, alti abonati au primit noua suma 13 euro. In prezent cat platiti pentru acest pachet? Veti primi o informare fie pe adresa e-mail daca ati lasat-o ca modalitate de contact la Telekom, fie prin scrisoare impreuna cu factura acasa, in care se va mentiona care va fi suma pe care o veti plati.

  4. Ma socheaza. Trebuie sa studiez piata ca sa stiu ce am de facut. Sincer regret.Am fost credincioasa acestei televiziuni.De cand ma stiu am fost la telecom considerata televiziunea nationala.

  5. Daca o tin asa se duc pe brazda rau de tot, nici macar in zonele unde numai wi au reteaua nu se justifica sa mai stai la ei cu serviciile fixe. Exista DTH si retea mobila 4G in mai toate zonele din tara, iar Orange de exemplu daca iei de la ei serviciu DTH si internet 4G ai si ceva reduceri.

    • Daca 4G-ul Orange functioneaza cum trebuie in zona care ne intereseaza si Telekom are cupru cu maxim 2-3 Mbps atunci cu siguranta sunt mai utile serviciile Orange.

  6. Pachetul TV M + NET L se va mari la 12 sau 13 euro, unii abonati au primit informare ca vor plati 12 euro pe cand alti abonati au primit informare cu suma de 13 euro

  7. Oameni ca cei de la conducerea Telekom trăiesc încă în precambrian… Acțiunea lor, în condițiile în care există pe net variante (hbogo, netflix, etc.) seamănă cu cel care a dus iapa în târg să o facă de râs, nu sa o vândă…

    • Cred ca miscarea aceasta a venit pentru a obtine rezultate pe termen scurt, scopul fiind cresterea veniturilor in urmatorii 1-3 ani (veniturile vor creste, chiar daca multi vor rezilia) iar in acesti maxim 3 ani vor vinde serviciile, fara sa ii mai intereseze numarul de abonati si fidelizarea lor pe termen lung.

  8. Pe site-ul Telekom anumite pachete apar mai ieftine, spre exemplu pachetul TV L figureaza redus de la 8 euro, la 6 euro; Pentru abonatii cu vechime, pretul pachetului TV L va fi 10 euro

  9. Se majorează şi abonamentul la mobil? Nu am văzut dacă da ori Cum este mare şi nu sînt de acord.
    Ori Cum abonamentul se termină pe 21 noiem 2019,dacă îmi face o oertău mai bună poate rămâne dacă nu reziliez eu mai am internet fel L şi TV La care expiră pe 31august 2020.

    • Eu nu sunt abonat Telekom , insa te rog frumos ai grijă cum vorbești , Cgn ! Cum să insulți in asemenea fel niște oameni care nu au vina ca in ultimul timp serviciile lasa de dorit , iar de pret nici nu mai vorbesc ! Poate nu au posibilitate sa se mute , poate nu vor ca sa aiba o grila noua pt ca nu ar stii unde se afla anumite programe , poate Telekom este singurul operator din localitatea în care este ,
      … ! Daca o persoana nu vrea si nu are posibilitatea să se mute la alt operator , e treaba lui , insa nu trebuie acum sa-l numim ,,sinucigaș” dacă asta e dorința lui

  10. Nu sunt deloc mulțumit de scumpiri , așa că reziliez contractul de internet si televiziune prin satelit de la Telekom. Care operator considerați că are grila mai bună pe satelit și internet mai bun , știind că inafara de Telekom ,singuri operatori disponibili in localitatea mea sunt Orange ,FocusSat și Digi , iar FocusSat nu ace internet???

  11. Sincer, eu nu inteleg, pe cablu, satelit si internet, de ce au alte firme, in afara de RDS, clienti?! Sincer. De departe cele mai bune oferte si cele mai mici preturi! Adica, da…daca nu a au avut alternativa, ii inteleg pe oameni, dar cei care au avut, platiti si nu va mai vaicariti! 6 luni am avut net prin Telekom, in Bucuresti, prin 2011 – era o gluma proasta fata de RDS!

    • RCS – RDS au intrat pe piata ca un raspuns impotriva preturilor mari practicate la acea vreme de Telekom si UPC, initial au oferit servicii foarte ieftine si multe dintre ele erau gratis (cate 3 abonamente + telefoane gratis, decodoare in custodie, telefonie fixa gratis), treptat s-au dezvoltat si la randul lor au marit preturile in limite omenesti (telefonia mobila nu mai e gratis insa este intre 2 si 5 euro iar cu 5 euro avem minute nelimitate in retelele nationale, trafic de date gramada + alte beneficii), telefonia fixa nu mai e gratis dar este ieftina si asa mai departe.
      Concurenta e buna, e bine sa fie cat mai multi operatori pe piata, daca ar ramane doar Digi pe piata si ei ar mari preturile pentru ca nu ar mai avea cu cine sa concureze.
      Ideea e ca Telekom au depasit unele limite cu aceste mariri, pe langa faptul ca este al 3-lea rand de mariri in mai putin de un an, aceste ultime scumpiri sunt ireale, unele abonamente se maresc chiar si cu 50% ceea ce inseamna enorm. Si asta pentru ce, pentru posturile Look Sport 2 si Look Sport 3 care nici macar nu au intrat inca? Nu e posibil ca la fiecare beneficiu adus abonatilor (exemplu: 2 posturi de sport care sunt calitative dar pe unii i-ar putea interesa, pe altii nu i-ar putea interesa, totusi abonamentele se maresc pentru toti).
      Si UPC a marit preturile insa in limite normale, asa cum au facut si restul operatorilor iar abonamentele inca sunt avantajoase, in special pachetele cu toate serviciile. Si ei au fost in aceeasi situatie ca Telekom, au fost vanduti catre Vodafone si totusi nu s-au intamplat aceste lucruri.
      Oricum, rezilieri vor fi de data aceasta si vor fi foarte multe, este o miscare gresita din punctul meu de vedere, ei probabil mizeaza pe faptul ca profitul suplimentar adus din aceste mariri va acoperi gaura lasata de abonatii care vor rezilia.

      • RDS are peste 50% din piata si nu ”isi face de cap”. Daca le cumpara si divizia de cablu de Telekom vor avea peste 70%. Atunci va fi interesant de vazut ce vor face!

          • Avand in vedere ca RCS – RDS deja este cel mai mare furnizor de cablu tv din Romania, nu cred ca se va aproba tranzactia RCS – Telekom pe partea de cablu sau internet, posibil sa intervina Consiliul Concurentei.

      • Si cred ca RCS-RDS au intrat inaintea UPC pe piata! UPC a achizitionat ASTRAL pe la sfarsitul anilor 90, inceputul anilor 2000. RDS era la concurenta cu Astral, s-au dezvoltat in acelasi timp – ambele firme romanesti, au inceput prin ’92-’93. Astral era detinut de Horia Ciorcila, actualmente actionar la Banca Transilvania, parca!

        • UPC exista din 1999, eu ma refer la ofertele lansate de Digi dupa 2006, atunci au inceput sa-si faca baza de clienti, pana atunci nu au fost mare lucru.

          • pai vorbim de telefoane sau de net/cablu?..cu telefonia mobila, da, ai dreptate, dar cu net/cablu, nu!..sunt cu mult inainte de 2006!

          • Eu ma refer la ce au oferit in acea perioada sa-si faca baza de abonati, eu tin minte foarte bine vremurile acelea si stiu ce ofereau. RCS – RDS s-a dezvoltat foarte mult (atat pe servicii fixe cat si pe servicii mobile) cand a inceput sa ofere clientilor care prelungeau contractul sau care se abonau la ei cate 3-4 telefoane mobile gratuit. Aceste telefoane nu le dadeau celor care aveau doar telefonie mobila, ci acelor persoane care aveau cablu tv si internet, la asta ma refeream. Practic, dadeau chestii gratis ca sa aduca in retea abonati de cablu si internet. Ei mereu au incercat sa atraga clientii cu toate serviciile, si a fost o strategie buna deoarece daca omul nu e multumit de cablu tv dar e multumit de internet si telefonie mobila, ii este mai dificil sa treaca la altii cu toate serviciile.

          • P.S.: Ca numar de abonati, ce aveau ei inainte de 2005… aia nu erau abonati multi. Abonati multi sunt acum.

          • Eu zic, ca din 2003, de cand au achizitionat Terra Sat, C zone (2005) si pe multi altii si au fost in permanenta, cea mai mare firma de cablu/net din Romania. Mie nu mi se pare ca au fost foarte interesati de telefonia mobila pana prin 2014. De fapt, pana la ”Optim Nelimitat” cu 5 euro, nu au contat, dar divagam.

          • La finalul lui 2001 Astral avea vreo 600.000 de abonati fata de 550.000 cat avea RCS – RDS. Alte informatii nu prea am dar pana in 2005, RDS, Astral si Telekom aveau cam acelasi numar de abonati, UPC aveau ceva mai putin. Eu folosesc telefonia mobila Digi din 2009-2010 si doar pentru voce a fost foarte buna la acea vreme pentru apelurile in retea, avand in vedere ca era gratuit atat abonamentul cat si minutele.
            Ideea pe care voiam sa o expun este ca ei si-au facut o mare baza de date de clienti (cand spun asta ma refer la o crestere de la cateva sute de mii la peste 1 milion) prin ceea ce au oferit gratuit (telefoane mobile si decodoare). Ulterior au inceput sa mareasca si ei costurile (asa cum era de asteptat), dar au facut-o in limita bunului simt. Cand au bagat acea taxa de mentenanta de 5 lei pe telefonia fixa a fost mare scandal deoarece lumea voia sa aiba totul gratuit si bun, acum cand Telekom mareste iar si iar preturile ar trebui sa fie si mai nemultumiti abonatii.

    • Sunt mentionate pe la mijlocul articolului si la noi cu cat se vor mari pachetele, mai detaliat si mai corect decat pe linkul pe care l-ai trimis (acolo scria ca fiecare serviciu se mareste cu un euro, ceea ce nu este corect).

    • Scrie si la noi undeva la mijloc daca te uiti, ba chiar am detaliat mai mult decat ei iar informatiile scrise de noi sunt corecte, extrase din informarile trimise clientilor.

  12. clar reziliez!demult vroiam sa scap de ei sunt falimentari inoata impotriva mersului pietei sper sa dispara xat mai urgent din ro parerea mea ca sunt tepari!

    • Daca aveti un abonament cu TV M si NET L ar trebui sa platiti 13 euro, presupun ca aveti un singur abonament de televiziune pentru cele 3 televizoare, nu un abonament pentru fiecare televizor.
      Oricum, veti primi o notificare prin e-mail (daca ati lasat o adresa e-mail pentru contact) sau o scrisoare acasa in care veti avea trecuta noua suma.

    • Cat timp aveti alte variante in zona care v-ar avantaja mai mult decat ofertele Telekom, atunci este indicat sa reziliati contractul.
      Totusi, inainte puteti face o sesizare la relatii cu clientii Telekom in care sa mentionati ca doriti o oferta mai avantajoasa deoarece veti rezilia contractul in caz contrar, poate reusesc sa va faca o oferta buna.

  13. Cred că acum doi ani au mărit prețul tot la fel unilateral.Am făcut contestație și nu mi-au mărit în schimb mi-au umblat la oferta din contract. De data aceasta voi rezilia contractul pentru că nu am obligații la ei. Voi cere un nou contract din noile oferte.Dacă nu la revedere mă voi portal la altă firmă.

    • Nici noile oferte nu mai sunt avantajoase in acest moment, analizati ofertele altor furnizori din zona si daca va avantajeaza, luati in calcul migrarea catre acel operator.

  14. La câte canale au scos datorită aceluiași motiv și anume lipsa banilor pentru a plăti licențele și limitarea video la 480p.nu cred că mai rămân mulți abonați,eu unul nu îmi mai trebuie Telekom.

    • Si eu sunt de aceeasi parere, ca vor rezilia foarte multi abonati, dupa cum poti vedea si aici nemultumirile sunt multiple in privinta acestor mariri de preturi.

      • nu doar pretul si calitatea servicilor a scazut practic ei scumpesc sa isi peteceasca neputinta de a fi competitiv digivare pret la jumate si un canal 4 k!

        • Probabil majorarea preturilor abonamentelor se face pentru a acoperi deficitul rezultat in urma conducerii defectuoase a companiei din ultimii ani.

    • faceti o sesizare la ei mai intai, poate vor renunta la majorarea preturilor in cazul dvs daca ii amenintati cu rezilierea, altfel puteti rezilia. Daca aveti perioada contractuala, aveti in vedere ca trebuie sa solicitati rezilierea in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii.

    • faceti o sesizare la ei mai intai, poate vor renunta la majorarea preturilor in cazul dvs daca ii amenintati cu rezilierea, altfel puteti rezilia. Daca aveti perioada contractuala, aveti in vedere ca trebuie sa solicitati rezilierea in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii.

  15. E bine, cel puțin dacă la calitatea serviciilor, la atitudinea unor angajați de la call centre, n-au putut face nici o schimbare, iată daca vrei poți face măcar o schimbare ! Prețul mai mare. Apropo! de aceea am și plecat de la ei😀

    • Da, faceti o sesizare la ei mai intai, poate vor renunta la majorarea preturilor in cazul dvs daca ii amenintati cu rezilierea, altfel puteti rezilia. Daca aveti perioada contractuala, aveti in vedere ca trebuie sa solicitati rezilierea in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii.

  16. Nu sunt de acord cu aceasta modificare a tarifelor..noi daca vrem sa modificam un abonament in favoarea noastra nu avem dreptul pt ca trebuie sa respectam perioada contractuala.. pe cand ei modifica tarifele cand vor si cat vor.. afara cu ei..

  17. Sunt abonat romtelecom si nu voi fi de acord cu această creștere din nou.
    Deja e mult prea scump , vom cauta din timp alternative si vom rezilia contractul .

    • In cazul in care aveti perioada contractuala, aveti la dispozitie maxim 30 de zile de la data primirii notificarii sa reziliati contractul fara plata unor taxe suplimentare.

        • Alti operatori stiu ca au pretentia sa se achite si alte sume sub forma de promotii sau taxe de activare suportate initial de catre companie. Cred ca trebuie verificat contractul pentru a afla exact ce sume au fost subventionate de catre ei.

  18. Niste neaveniți…după ce isi fac de cap cu noi dar si au făcut deja nici asa nu a fost de ajuns acum scumpesc din nou abonamentele si fug din tara după ce si au umflat buzunarele aaaa…dupa cate am observat tot nu e de ajuns…acum vor sa si vanda escrocii cu acte…si guvernul nostru a inchis ochii…

    • Cel mai bun protest impotriva unor astfel de actiuni reprezinta rezilierea contractului, doar asa cei de la Telekom vor observa greselile facute. Cat timp ei maresc preturile si abonatii raman (atentie: este a 3-a marire de preturi in mai putin de 1 an) atunci e normal sa continue cu astfel de lucruri.

  19. Raspunsul e scurt: ii bagam in masa de excroci. Ne mutam. Si asa incepusera sa fure la factura. M am trezit cu sms uri pt parcare cand eu nu detin masina. Probabil mi am parcat sacosele de la Obor🤔 Sunt jalnici. Sa dispara😬

  20. Ca sa nu plece din romania telekom maresc abonamentele ca sa acopere datoriile .Voi renunta la serviciile DTH Telekom au scos si multe programe ca Național Geografic și altele .Asa credeti ca atrageti clienti mărind abonamentele sunteti disperați .

  21. Pachetul Maxpack nu se va mai oferi bonus abonatilor care il aveau inclus in pachet pana acum. Conform notificarilor trimise „pachetul Maxpack nu va mai fi furnizat”

    • Si nu poate sa le faca pe rand? Adica pana pleaca sa jupoaie fraieri? Maresc acum si dupa 2,3 ani pleaca cam atat dureaza pana cand optin aprobari de plecare vezi cazul upc, care a anuntat de la sfarsitul anului 2017 ca pleaca si nici acum nu au terminat procedurile. Deci cu ce se minte oare

  22. Daca tot scumpesc abonamentele macar sa și umble la grila tv și să introducă ceva posturi utile , că pentru rahatul ce îl au ei ,nu înțeleg care ar fi motivul scumpiri !

  23. Niste hoti păi ori închid jucăria si pleacă ori scumpesc serviciile aveam de gînd să trec la ei dar cu incertitudinile lor mă lipsesc nu este prost cine cere este cine dă așa că faliment scrie pe ei

      • Am doua contracte la aceeasi adresa, unul televiziune-net-voce si unul voce net.La ambele am primit modemuri si telefoane fara fir pt fix.Daca reziliez contractele online va trebui sa innapoiez aparatele si cum? Nu sunt in tara .

        • Da se da inapoi echipamentul modemul telefoanele in caz ,ca nu sunt cumparate de dvs si receptoarele la fel trebuiesc date inapoi sau daca sunt cumparate dati decat cartelele din receptoare. Stiu ca rezilierea se face doar de catre titularul contractului. Va trebui sa luati legatura cu departamentul relatii clientii al telekomului si sa intrebati cum sa procedati in situatia dvs