Telekom Smart Wifi se scumpeste
Telekom Romania mareste din nou preturile serviciilor, in cazul acesta este vorba de serviciul Telekom Smart Wifi, un serviciu lansat destul de recent, in septembrie 2019.
Telekom isi informeaza abonatii serviciului Smart Wifi trimitand urmatoarele notificari:
Din motive de viabilitate economica, din 24.08.2020 contractul dvs. pentru Smart WiFi se modifica: pretul lunar va fi de 6 euro cu TVA. Daca nu sunteti de acord, puteti denunta contractul prin notificare scrisa depusa in magazinele Telekom sau transmisa la sediul Telekom prevazut in contract, in maxim 30 de zile de la primirea acestui SMS, fara plata de penalitati sau despagubiri. Echipamentul inchiriat se va returna in 5 zile de la incetarea contractului.
Notificarile sunt trimise prin SMS si prin e-mail, insa probabil vor fi trimise si prin scrisori la domiciliu. Pana in prezent serviciul Telekom Smart Wifi costa 24 lei/luna pentru contractele incheiate pe 24 luni. Echipamentul ZTE era oferit in custodie iar echipamentul Huawei (cel prezentat in reclame) costa 699 lei. Desi toti abonatii Telekom Smart Wifi se afla inca sub perioada contractuala, se poate rezilia contractul fara despagubiri in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii. Gasiti aici informatii detaliate privind modalitatile prin care putem rezilia contractul Telekom.
Telekom Smart Wifi se scumpeste
Telekom a investit destul de mult in reclamele destinate promovarii serviciului Telekom Smart Wifi iar din 24 august 2020 pretul este majorat, de la 24 lei la aproximativ 30 de lei.
La scurt timp dupa lansarea acestui serviciu, in octombrie 2019 CNA a interzis reclama Telekom deoarece existau discrepante intre informatiile oferite in reclama si realitate iar din acel moment au aparut modificari ale serviciului. Initial, reprezentantii Telekom mentionau ca serviciul se ofera doar in zonele in care exista infrastructura fixa Telekom insa ulterior aceasta conditie a fost eliminata.
Pentru Telekom Smart Wifi sunt oferite modelele ZTE MF283V (custodie) sau Huawei B529s (plata integrala, 699 lei).
Ultima majorare a preturilor a fost efectuata de Telekom recent pentru extraoptiunea Midnight, astfel incat abonatii Telekom care aveau gratuita aceasta extraoptiune platesc din 1 iulie 2020 2.5 euro pe luna. In aceleasi informari se mentiona introducerea a doua posturi noi in extraoptiune, ceea ce nu s-a intamplat pana acum.
De asemenea, din martie 2020 toate serviciile Telekom au fost majorate cu 2 lei pe luna pentru fiecare serviciu fix sau mobil.
Să zicem că nu-i așa de scump 30 de lei da sa nu se mai scumpească de atîta reziliez și eu cu ei atuncea
Nu va poate asigura nimeni ca nu se va mai scumpi. Daca sunteti multumit de acest pret, pastrati in continuare acest serviciu.
Vrăjeală că nu se plătesc despăgubiri, am reziliat contractul în baza unei notificări de mărire a abonamentului de mobil și am plătit 8 euro penalități pentru două luni cât mai aveam până expira contractul, am făcut sesizare la ANPC cu notificarea primită și cu factura unde erau specificate penalități nerespectare perioadă contractuală, mi s-au comunicat să reclamația mea a fost declinată către reprezentantul regional Telekom Brașov pentru soluționare și de atunci am rămas cu ochii în soare. Menționez că încetarea contractului a avut loc în februarie 2020 pe o adresă din București, iar reclamația a fost făcută în martie 2020 după emiterea ultimei facturi pe care am fost obligat să o achit cu penalități pentru a nu fi trecut în prezentele.
Poate a fost depasita acea perioada in care se putea rezilia contractul fara costuri. Daca ati facut sesizare la ANPC si ar fi fost vina celor de la Telekom, s-ar fi luat masuri de catre ANPC. Au fost destule cazuri cand, in ceea ce priveste rezilierile, ANPC a intervenit.