Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Metode de plata, plati online si previzualizare a facturilor. Acces la desfasurator si facturi detaliate.

Traind in secolul vitezei, incercam sa economisim cat mai mult timp cu lucrurile care sunt obligatorii si care nu ne fac placere, fiind si eficienti in acelasi timp. Unul din aceste lucruri pe care sunt de parere ca ar trebui sa le simplificam cat mai mult este plata facturilor. Pe langa intretinerea locuintei, majoritatea facturilor pot fi achitate prin diverse metode. Si, cum suntem dependenti de telecomunicatii, trebuie sa simplificam si plata facturilor furnizorilor nostri de servicii, bine-nteles. Mai jos voi descrie modalitatile de plata in cadrul companiei RCS-RDS (Digi) plus alte informatii financiare foarte utile.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil), metode de plata si vizualizare

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:

  • Plata se poate efectua in primul rand, evident, la casieriile RCS-RDS insa acestea sunt destul de putine raportate la numarul de abonati, dovada fiind cozile interminabile pe care le intalnim cand mergem sa achitam. Cea mai eficienta metoda (in contactul direct cu compania, fara intermediari) este plata online pe site-ul oficial. Plata se face foarte usor si, cel mai important, se inregistreaza foarte rapid, de regula in cateva minute, maxim cateva zeci de minute. Trebuie sa ajungem la sectiunea Contul Meu iar de acolo vom avea doua metode: daca avem cont creat (sau dorim sa ne cream), trebuie sa ne autentificam, dupa care selectam Facturi, bifam factura pe care dorim sa o achitam si mai departe introducem datele de pe card; a doua metoda este fara cont, cand am ajuns la pagina de logare in Contul Meu (DigiCare) apasam click pe reclama care ne indruma spre plata facturii (in acest caz vom avea nevoie de cod client, numar factura sau numar de telefon digi, suma si adresa e-mail). Cele mai rapizi modalitati de plata in ceea ce priveste timpul de inregistrare al platii sunt in casierie si online pe site-ul oficial.
  • Qiwi – terminale self-service ale celei mai extinse retele in domeniu.
  • Un-doi Centru de plati, PayPoint si PayZone – Zeci de mii de magazine unde poti achita, trebuie doar sa gasesti un astfel de magazin cat mai apropiat de tine, fara sa astepti la cozi. Partea negativa este, insa, ca plata se inregistreaza destul de greoi, in cateva zile (fara zile nelucratoare).
  • La casieriile bancilor (cash):Banca Transilvania (BT), CEC, Volksbank, Bancpost, Alpha Bank, BRD, Piraeus, UniCredit Tiriac, UniKasa, CreditCoop si Banca Comerciala Carpatica.
  • ATM-uri (bancomate): CEC, BancPost, Piraeus, UniCredit Tiriac, BRD, ING, BCR, Banca Transilvania (BT).
  • Direct Debit (adica, la sfarsitul fiecarei luni, este extrasa suma aferenta facturii tale de pe card): CEC, BankPost, Alpha Bank, UniCredit Tiriac, Raiffeisen, BRD, BCR, Banca Transilvania (BT), ING Bank.
  • Online: Piraeus Bank, CEC, BCR, CityBank, FastBanking BancPost, Alpha Click – Alpha Bank, Online B@nking si BusinessNet Unicredit Tiriac, BRD-NET, BT Online Banking – Banca Transilvania, Home Bank – ING.
  • Virament Bancar: ING Bank: RO51INGB0001000000018827, BRD: RO64BRDE450SV72419954500, UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
  • Zebrapay: Putem achita facturile Digi prin unul din cele 1500 terminale self-service Zebrapay.
  • Rompay;

Foarte important de stiut este ca, indiferent de metoda aleasa, nu se percepe comision. In cazul in care se alege orice alta modalitate in afara de casierie RCS-RDS sau online pe site-ul oficial, inregistrarea platii poate dura mai mult (ei zic ca intre 3 si 10 zile lucratoare) ceea ce este foarte mult insa depinde de posibilitatile fiecaruia. Surprinzator este faptul ca RCS-RDS a incetat de ceva timp colaborarea cu Posta Romana.

Care este perioada de facturare a serviciilor RCS – RDS?

Abonatii Digi pot avea urmatoarele perioade de facturare, luand ca exemplu luna iunie:

  • de pe 01 iunie pana pe 30 iunie;
  • de pe 10 iunie pana pe 30 iunie – aceasta este o perioada de facturare mai rar intalnita, de regula pentru abonatii care au doar televiziune prin satelit (Digi TV DTH), insa de regula majoritatea abonatilor Digi au prima perioada de facturare;

Perioada de gratie la RCS – RDS (perioada dupa data scadenta in care nu exista riscul sa se deconecteze serviciile) este 01-04 pentru fiecare luna. Incepand cu 05, serviciile se pot deconecta oricand, in primul rand se deconecteaza serviciile automat (exemplu: internet, telefonie) iar ultimele deconectari se fac pentru serviciul de cablu tv acolo unde trebuie sa ajunga o echipa de deconectari pentru a deconecta fizic cablul tv.

Exista taxa de reconectare la RCS – RDS in caz ca avem serviciile deconectate?

Taxa de reconectare exista doar pentru serviciul de cablu tv si costa 15 lei.

O problema a abonatilor RCS-RDS este aceea de a nu primi facturile in format fizic, inclusiv eu am avut aceasta problema o perioada de timp. Insa, pentru cei care au acces la internet, exista serviciul F@ctura Mea Digi, mai exact putem primi facturile in format electronic. Acest serviciu se poate activa fie apeland serviciul de Relatii cu Clientii, fie in sectiunea Contul Meu pe site-ul oficial.

Majoritatea dintre noi am avut probleme financiare cu marile companii de telecomunicatii (Telekom (Cosmote), Vodafone, Orange si Digi). Unele rezolvate usor, altele mai greu. Una din aceste “probleme” (mai mult, nelamurire) a fost la RCS-RDS, cand m-am abonat. La RCS, facturile se emit pe 18,19,20,21 sau 22 (informatie primita de la Relatii cu Clientii) pentru luna urmatoare. Mai exact, daca ne abonam pe 20 ianuarie, prima factura va fi cea din luna martie si va contine serviciile din ianuarie, februarie si martie. Destul de ciudat, in opinia mea, fiind singurii din piata telecomunicatiilor care procedeaza in felul acesta. De asemenea, din cauza acestui mod de facturare, si convorbirile efectuate (traficul suplimentar), se factureaza cu 2 luni anterioare. Adica, in factura din martie, avem convorbirile din ianuarie. Dar, cunoscand aceste lucruri, ne este destul de usor sa gestionam facturile si costurile acestei companii imprevizibile insa, momentan, cu servicii bune.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil):

O metoda de a vizualiza serviciile, costurile si facturile in timp real este cu aplicatia My Digi. In aceasta aplicatie poti citi stiri, vizualiza facturi si servicii. Poti chiar comanda echipamente sau servicii noi, direct din aplicatie.

Daca am achitat facturile restante, cand se reconecteaza serviciile?

Daca avem serviciile Digi deconectate pentru neplata, am achitat la o casierie sau online pe site-ul Digi Romania, atunci reconectarea serviciilor se va efectua in aproximativ 1-3 ore, probabil depinde de numarul de reconectari facute de sistem automat. In cazul cablului tv (acolo unde este nevoie sa ajunga o echipa de reconectari) reconectarea poate dura mai mult, pana la maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.

Daca am achitat printr-o alta modalitate de plata decat prin casierie/site Digi, atunci trebuie sa facem confirmarea platii, altfel reconectarea o sa dureze mult mai mult decat este de dorit.

Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS (Digi)?

Confirmarea platii la Digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail collection@rcs-rds.ro clienti@rcs-rds.ro dovezi.plata@rcs-rds.ro

Nu primesc factura Digi acasa, ce trebuie sa fac?

In cazul in care nu primim acasa factura Digi, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza neprimirea facturii. Astfel de probleme apar de regula cand factura este livrata in format fizic, in format electronic (pe e-mail) nu ar trebui sa apara astfel de probleme.

Cum obtin factura detaliata (desfasuratorul) convorbirilor telefonice?

In prezent exista o singura modalitate de a primi desfasuratorul telefoniei, creandu-ne un cont pe site-ul Digi Romania. Acolo avem acces la toate facturile si desfasuratoarele pentru fiecare luna.

Cum fac amanarea platii la Digi?

Amanarea platii se poate face la Digi doar daca serviciile au fost deconectate pentru neplata. Putem face o amanare de plata pe luna iar in termen de 5 zile trebuie sa platim. Pentru reconectarea pe baza promisiunii ca vom achita trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.

Nu se poate face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor, putem solicita amanarea platii doar daca serviciile RDS au fost deja deconectate.

Update 19.06.2018: Facturile se pot achita si prin Rompay.

Update 04.10.2018: De astazi facturile Digi se vor trimite criptate astfel incat vor putea avea acces la ele doar persoanele care cunosc ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului. Multumim lui ion berbec pentru informatii.

Voi ati avut probleme in ceea ce priveste facturile celor de la RCS-RDS?

Putem afla aici cum obtinem informatii detaliate despre facturile cu serviciile RCS & RDS.

Update 19.08.2019: Recent, cei de la Digi trimit SMS-uri de informare in momentul in care plata a fost inregistrata daca plata a fost efectuata prin reteaua PayPoint.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1491 COMENTARII

  1. cu chitanta 0**** am achitat factura *****. DE LUNI DE ZILE VA PLATESC FACTURILE IN AVANS ADICA CU 20 SAU 15 ZILE INAINTE DE A-MI DA DV. UN SERVICIU COMPLET. LA CURENT GAZE ESTE 0 MARJA DE 40 DE ZILE DUPA DATA SCADENTA SE IN TRERUPE FURNIZAREA SERVICIULUI. AU TRECUT 5 ZILE EU VA PLATESC SI PENTRU PERIOADA CAT CAND ATI INTRERUPt SERVICIUL TV, DE AIA TOATa lumea se debranseaza de la voi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Pentru a vizualiza desfasuratorul convoribirilor telefonice trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si aveti acces la factura detaliata pe fiecare luna.

  2. Buna ziua,

    Va rog sa imi transmiteti in format electronic, lista cu apelurile efectuate si primite in perioada: 30.07/2018 – 03.08.2018.

    Multumesc,
    Apreciez celeritatea.

    G. Maria

  3. Constat cu regret ca un contract cu dvs. este deosebit de pagubos. Ii voi informa pe toti cei care vor dori sa incheie vre-un contract cu dvs. ce patesc eu si le voi recomanda sa-si caute alti furnizori.
    Am fost informata ca nustiu ce firma de recuperatori m-a gasit datoare cu cca 80 lei si sunt pe cale sa-mi blocheze contul. Adevarul este ca de o bucata de timp nu am mai primit nici o factura de la dvs. ci doar mesajul ca a fost emisa factura in valoare de….Fara factura printata nu pot plati la nici un POS, iar ca sa merg la sediul din Botosani nu am timpul necesar.Am sevici,am un copil cu handicap grav, cand vin de la servici trebuie sa ma ocup de acest copil, daca merg la sediul din Botosani gasesc o aglomeratie de oameni si cateva salariate comode si tafnoase care se misca foarte incet. Ma puneti intr-o situatie fara iesire pentru singura vina ca am semnat un contract cu o firma pe care am considerat ca este serioasa.Ma vad nevoita sa denunt acest blestemat contract la Protectia consumatorului sau chiar in justitie. Chiar atat de greu va este dvs. sa-mi expediati facturile la domiciliu pentru a le putea plati ?Facturile de care spun recuperatorii ca nu au fost platite nu au ajuns la mine.Pana acum vreo doua luni gaseam facturile in cutia postala.Acum observ ca v-ati modernizat-trimiteti doar mesaje cu nr. facturii si suma.Inca odata va spun ca regret contractele cu dvs. Tel. meu 0740******.

  4. Buna
    Am abonament RDS RCS net fix și cablu tv din aprilie 2018, am locuit cu iubitul meu intr un ap cu chirie in Tg Bujor jud.Galati după care ne am despărțit, eu am plecat acasă la mn in com.Ghidigeni jud.Galati el a mai rămas o perioada apoi sa mutat cu părinții lui în aceiași localitate, cablul a fost tăiat și eu primesc mesaje ca am de plata, s au făcut deconectări și pt abonamentul meu Digi mobil care îl am de aproximativ o lună, eu nu pot și nu vreau să plătesc pt ce nu consum

    • Buna ziua, cat timp dumneavoastra sunteti titulara acelui contract, se presupune ca dumneavoastra beneficiati de acele servicii si dumneavoastra trebuie sa le achitati. In cazul in care nu mai locuiati la acea adresa, trebuia sa ajungeti intr-un sediu RCS – RDS si sa solicitati rezilierea contractului sau sa solicitati transferul serviciilor acolo unde v-ati mutat (in cazul in care exista retea RDS in zona). Responsabile de acel contract (si implicit de plata facturilor) nu sunt persoanele care locuiesc la o adresa, ci persoana care a semnat contractul.

        • Nu conteaza numele in sensul ca orice persoana poate face abonament. Insa oricine semneaza un contract pentru un serviciu (ma refer la nivel general, nu numai la internet) este raspunzator de acel abonament.

  5. Buna ziua,

    factura este pe K. Zoltan, Migdalului *, ap *, eu sunt FOSTA colega de apartament si mie imi trimiteati mail-uri cu factura scadenta.
    Va rog sa-mi scoateti adresa de email din sistemul dvs si sa nu mai imi trimiteti mail-uri, rapid.
    Daca nu se va intampla curand, voi depune plangere pentru ca datele mele personale/confidentialitate n-au fost procesate de catre compania RCS RDS cum trebuie. Nu ma obligati sa contactez un avocat, o voi face.
    In general NU sunt multumita de serviciile RCS RDS, multe lucruri nu cred ca sunt in regula la voi.
    La revedere.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In cazul dumneavoastra, asa cum probabil v-ati dat seama, a ramas adresa e-mail ca adresa de contact pentru trimiterea facturilor. Pentru rezolvarea acestei situatii trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa le transmiteti ca doriti stergerea adresei din baza lor de date. Se va rezolva pe loc.
      O zi buna!

  6. Buna ziua,
    Cu scuzele de rigoare pentru intarzierea platii va transmit ca sumele restante au fost platite astfel:
    -fact. FDB18 ******/06.06.18 valoare 95,53 lei, in 17.07.18 ora 21:50 cu nr tranzactie ********
    -fact. FDB18 ******/06.07.18 valoare 95,56 lei, in 17.07.18 ora 21:59 cu nr tranzactie *******

    In urma platii astept conectare la inernet .

    • Buna ziua,
      Pentru confirmarea platii si reconectarea mult mai rapida a internetului va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS. Vor inregistra confirmarea platii si vor solicita reconectarea internetului astfel incat sa functioneze in maxim o ora.

  7. Buna,tot incerc sa iau leg.cu serviciul de plăți tv.ptr.o confirmare de plata si robotul raspunde la fiecare cerere,apăsați tasta 1😲😯

    • Buna Ana,
      In ce localitate ai serviciile si la ce numar incerci sa suni?
      Poti face confirmarea platii si trimitand OP-ul la adresa e-mail collection @ rcs-rds.ro

  8. Buna ziua
    Revin cu sesizarea facuta luna trecuta si la care nu am primit raspuns
    Suntem facturati cu:

    Ab. Stick Date Internet cf. 9******** din ********

    Nu am primit niciun stick de date iar abonamentul nostru este din 2012

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii business RCS – RDS (sau la responsabilul comercial). Insa, este posibil sa dureze verificarea/rezolvarea problemei deoarece trebuie sa se verifice actele semnate de catre dumneavoastra, acte care probabil sunt arhivate cine stie pe unde.
      Stiu din experienta proprie ca la RDS dureaza verificarea actelor si sesizarile de acest tip.

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat, la Digi?
      Pentru schimbarea adresei de mail pentru facturare trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  9. Buna ziua,
    Va rog sa imi trimiteti regulat facturile prin mail.nu am primit factura pentru luna iulie, cod client 8*****.
    Solicit trimiterea si prin posta a facturilor lunare.
    Alexandrina

    • Buna ziua,
      Trimiterea facturilor se poate face in format fizic (prin postasi) SAU in format electronic (pe o adresa e-mail), nu este posibil sa primiti facturile prin ambele modalitati.
      Eu personal va recomand sa optati pentru primirea facturilor pe mail deoarece asa ajung mai repede, sunt trimise automat, nu au intarzieri, in plus economisim si hartie.
      Pentru a opta pentru aceasta modalitate de trimitere a facturilor va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

    • Desfasuratorul convorbirilor este disponibil urmand acesti pasi pe noul site Digi Romania:

      Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate

  10. Buna ziua,
    Am rugamintea de a reactiva tranmiterea facturii in format fizic ptr clientul R. Gabriela, Blvd. Bucuresti, nr.* Bl.* Et.* Ap.* Ploiesti – Prahova.
    Cod client: 2****

    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Pentru a schimba modalitatea de trimitere a facturii trebuie sa contacteze titulara contractului serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau sa va creati un cont Digi Romania si sa va logati.

  11. buna ziua,asi dorii sa intreb daca daca un abonament a fost pe numele unei persoane si a decedat ce se intampla cu facturile ce vin pe adresa dansului?

  12. Nu am primit factura in format electronic pe mail
    Buna ziua . sunt T. Dumitru CNP 1********* am semnat contractul pe data de 28 mai 2018 si nu am primit pe mai factura pentru a o pute plati. Doresc factura in format pdf cu cod de bare pentru a plati la pay point

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS?
      Verificati fisierele SPAM/BULK, e posibil ca factura sa fi ajuns acolo.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a verifica daca este trecuta adresa de mail corect in baza lor de date, posibil sa fie trecuta gresit.

    • Pentru a avea acces la desfasuratorul convorbirilor, trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si o sa puteti vizualiza/descarca desfasuratorul pentru fiecare luna.

    • Buna ziua,
      Pentru ca nu ati primit factura Digi va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, se inregistreaza o sesizare iar cei de la Digi se vor asigura ca o sa primiti facturile acasa. De asemenea, tot de la ei puteti sa cereti codul de client, numarul facturii si suma pentru a efectua plata.

    • Sunteti abonat la Digi?
      V-au fost deja deconectate serviciile? Deoarece amanarea platii se poate face doar in cazul in care au fost suspendate serviciile pentru neplata si doriti reconectarea lor pana cand platiti factura. Termenul in care trebuie sa platiti factura dupa reconectare este de 5 zile calendaristice.
      Daca nu v-au fost deja suspendate serviciile pentru neplata, atunci nu se poate face amanarea platii.

    • Buna seara,
      Din cate stiu nu se poate face amanarea platii la RCS – RDS insa, in cazul in care serviciile se deconecteaza (prima data se deconecteaza internetul si telefonia iar mai tarziu cablul tv) atunci puteti sa contactati serviciul de relatii cu clientii RDS (info plati) si sa solicitati reconectarea pentru cateva zile pana platiti.

  13. Buna ziua,
    Nemultumirea mea este urmatoarea:cand am incheiat contractul in anul 2017 martie mai exact, am inteles ca lunar trebuie sa platim timp de 12 luni suma de 35 de lei, iar dupa 12 luni suma de 59 de lei.
    Incepand cu luna aprilie 2018 mesajul pe telefon a fost de 58.2 lei, iar pentru lunile mai si iunie 2018, 68.09 lei si voiam sa ne comunicati de ce nu se respecta intelegerea contractuala.
    Va multumesc,
    Elena A.

  14. VA ROG SA IMI ACCEPTATI O AMANARE LA PLATA A fact.8****/08.05.2018 pana pe data de 13.06.2018.Solicit acest lucru din motive financiare.Va multumesc din suflet.Astept confirmarea DVS la Tel.07**

    • Pentru detalierea facturii puteti sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi (informatii facturi) sau sa ajungeti intr-un punct de prezenta RCS – RDS. Mentionez ca titularul contractului trebuie sa solicite detalierea facturii.

  15. BUNA ZIUA,
    MA NUMESC B. NICOLAE AM 82 DE ANI SI LOCUIESC IN BUCURESTI , BD BASARABIE * BL * SC * ETJ * AP * SECT 2
    COD CLIENT 3*******
    MENTIONEZ CA DIN LUNA FEBRUARIE 2018 NU AM MAI PRIMIT FACTURA LA CUTIA POSTALA
    VA ROG MULT SA REMEDIATI ACESTA SITUATIE
    MULTUMESC,

    • Buna seara,
      Va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi (facturare) si sa faceti o sesizare in care sa mentionati ca nu ati mai primit factura din februarie 2018, problema va fi verificata si rezolvata.
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS.
      De asemenea, daca va este mai usor puteti sa solicitati primirea facturii in format electronic pe o factura e-mail, in felul acesta va veti asigura ca o veti primi lunar, la timp, automat.

  16. Buna ziua
    Am si eu un contract cu dumneavoastra
    Pe numele B. Albert Dragos
    As dori si eu sa vorbesc cu cineva sau sa mi se emita o factura detaliata pentru factura cu roamimg
    Deoarece mi se pare enorm de mult costul care sa facut

    • Buna ziua,
      Cu noi nu aveti contract, deoarece noi suntem Media MAX.
      Pentru a verifica factura detaliata este necesar sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania iar acolo veti putea vedea desfasuratorul pentru fiecare luna.

    • La ce operator va referiti, la Digi?
      Desfasuratorul se ofera pentru numerele apelate/catre care s-a trimis SMS, nu exista un desfasurator pentru mesajele primite pe un anumit numar.

  17. Buna ziua! Ma numesc Aurica B. , locuiesc in Oradea, piata Gojdu , nr *, bl *ap*! Din luna martie astept raspunsuri la mai multe sesizari pe care le- am facut la RCS-RDS, nimeni nu ma contacteaza , nu sunt lamurita fata de facturile primite, pe care le- am platit la zi! Va rog sa luati atitudine, altfel sunt nevoita sa ma adresez instantei , precum voi dezbate aceasta problema la tv , grupuri de socializare etc! Sper ca de aceasta data cineva se va apleca si asupra problemei descrise!

    • In cazul in care aveti o situatie financiara mai delicata, va recomand sa asteptati un raspuns la sesizarile facute, in termen de maxim 30 de zile ar trebui sa primiti un raspuns.

  18. Buna ziua. Avem abonament pe numele D. Robert, sunt imputernicita. Va rog sa-mi trimiteti factura electronic deoarece nu am mai primim de mult factua pe hartie. Multumesc.

    • Buna seara, pentru a verifica situatia financiara trebuie fie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, fie sa va configurati un cont online pe siteul Digi Romania, va logati si vedeti toate facturile.

  19. Buna ziua
    As dorii si eu o informație despre o neplata ă facturii la timp pentru care am primit un dosar de la tribunal

    • Buna ziua,
      Pentru a primi informatii despre facturile RCS – RDS trebuie sa sune titularul la serviciul de relatii cu clientii RDS (plati).

    • Pentru a afla informatii despre factura aveti urmatoarele posibilitati:
      1. Sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi (informatii).
      2. Va creati un cont in DigiCare pe site-ul oficial Digi, va logati si aveti acces la toate facturile.
      3. Va duceti la un sediu Digi.

  20. Buna ziua
    Am o factura de lumina .. care costa foarte mult si nici in ziua de azi nu mi-sa dat o explicație de ce a venit atat
    Si acum deconectarea telefoniei … pentru suma respectiva
    Sunt foarte suparata dezamagita in ultima vreme de serviciile digi

      • Da .. si o explicație plauzibila nu mi- sa dat
        Nu e posibil… cer detalii de ce a venit atat .. si in schimb ma trezesc cu telefoanele inchise
        Sunt clienta de câți va ani .. recunosc ca si eu am avut întârzieri datorită mamei ca are probleme d sanatate
        Da fara sa fiu anunțată se Închide nu e ok

        • Imi pare rau insa imi vine greu a crede ca ati sunat la Digi si nu vi s-a explicat ce aveti in acea factura fara motiv. De fiecare data cand am sunat la RCS – RDS atat pentru facturi cat si pentru altceva, mi s-a explicat exact cat am de platit si de ce iar atunci cand nu s-a putut oferi un raspuns, s-a notat o sesizare pentru a fi contactat de cineva in masura. Deci, ati putea sa spuneti exact ce vi s-a spus cand ati sunat?
          Cat despre deconectare, se trimit notificari atat la emiterea facturilor cat si inainte de a se deconecta.

          • Am sunat am si 2 sesizări puse
            Ok nici o problema am sa merg in sediu si am sa refac altele pana am sa primesc rasp
            Am sa imi achit datoria si dupa renunț ..
            Multumesc frumos

          • Un raspuns veti primi cu siguranta, daca vi s-a notat o sesizare este in regula si probabil problema dumneavoastra se verifica.

  21. AM UN CONTRACT CU RCS RDS,ŞI NU MI S-A DECONTAT FACTURA LUNII MARTIE
    RCS.PRIN CONTRACTULNR***/28.03.2016,A ÎNCHIRIAT O SUPRAFAŢĂ DE TEREN PT UN PILON , urmând a se deconta lunar suma stabilită

    • In cazul acesta trebuie sa contactati responsabilul comercial business aferent contractului dumneavoastra sau serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a se verifica stadiul cererii respective si de ce nu s-a facut storno pe factura.

  22. Buna seara.As dori sa platesc abonamentul telefon/Tv, surorii mele care locuieste in provincie, jud VASLUI si v-as ruga sa-mispuneti cum sa procedez?Eu locuiesc in Bucuresti, sunt client Rcs-Rds..

    • Buna seara,
      Puteti sa platiti factura surorii in orice casierie RCS – RDS, online sau prin orice modalitate prin care achitati factura dumneavoastra, important este sa cunoasteti datele de pe factura pe care doriti sa o achitati.

  23. Buna ziua, va rog sa imi confirmati daca aceasta adresa de e-mail este corecta :serviciu.clienti@rcs-rds.ro? Dorim sa trimitem o confirmare a plati si revine inapoi,. Daca exista o alta adresa, va rog sa mi-o comunicati. Va multumesc!!

  24. Buna ziua. Pot intreba ceva legat de plata facturii rcs rds sau nu e locul potrivit?
    Vreau sa platesc online, prin ing homebank. Care este contul in care pot face plata facturii? Acelasi ca la virament bancar?

    • Buna ziua,
      Contul ING este RO51INGB0001000000018827. Oricum, aveti optiune in Home Bank la Plati Furnizori sa selectati RCS – RDS si se completeaza automat cu acest cont.

  25. Acontul meu la RCS RDS
    Buna ziua !
    Ma numesc T. Rodica,locuiesc in Arad, Str. *, Bl. , Sc. *, Ap. *, Et. *, si sunt abonatul dvs.si detin codul de client 7**** .In contractual dsv.este imputernicit sotul meu,***,care locuieste la aceiasi adresa cu mine .Vo rog ca factura in care eu sunt titular (T. Rodica) sa fie trimissa pe acontul sotului (****)care este si imputernitul meu,in vederea efectuarii platii.
    Daca mai aveti nevoie de date suplimentare rog sa fiu contactat.
    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste cererea dumneavoastra, daca doriti ca facturile sa fie trimise pe adresa de mail a sotului dumneavoastra, trebuie sa va adresati la serviciul de relatii cu clientii RDS (informatii finaciare) si sa le solicitati acest lucru, modificarea se va face pe loc.

    • Buna ziua. Desfasuratorul poate fi oferit doar titularului contractului (sau unei persoane care se da drept titularul si ofera CNP-ul, adresa si alte informatii necesare identificarii).

      • O.intrebare.va.rog.daca.am
        Avut.telefonu
        La.reparat.si
        Am.lasat.eu.procura.pentru
        A.scoate.telefonu.sotu. Ar.putea.sa.fie
        În.putere.de.a.mi.scoate.desfasuratoru

        • Da, daca ati lasat procura la sediul RDS prin care il imputerniciti pe dumnealui, va putea face absolut orice modificare/operatiune avand aceleasi drepturi ca dumneavoastra.

    • Buna ziua. La situatia financiara are acces doar operatorul de telecomunicatii drept urmare va recomand sa va adresati la serviciul de relatii cu clientii RDS pentru informatii financiare.

  26. Cum sa procedez ptr a primi factura detaliata pe ambele numere.Ma refer la factura trimisa prin posta.Ma intereseaza catre ce nr. sau efectuat apeluri si costurile lor. Va multumesc

    • Pentru a primi factura detaliata (desfasuratorul convorbirilor) aveti doua modalitati:
      1. Va creati un cont pe site-ul RDS in sectiunea DigiCare si aveti accces la desfasuratorul pentru fiecare luna.
      2. Sunati la serviciul de relatii cu clientii RDS si cereti sa vi se trimita pe o adresa e-mail.

      Inainte era posibil sa-l primiti si de la sediu listat contra-cost insa nu mai exista aceasta varianta.

  27. Salut,In urma cu o luna am achizitionat de la Cravana Digi Mobile un telefon in rate (20 lei/luna+75 la primirea telefonului) + un abonamnet la 15 lei.deci suma totala a abonamnetului ar tebuii sa fie 35 lei.,dar surpia azi am primit un mesa ca am de platit la factura 75 lei.Sigur e taxat cu 2 luni avans cum ati spui in acest articol,Luna viitoare o sa-mi vina normal 35 lei? Astept o parere de aici,de la dvs inainte sa sun la Serviciu Clienti.
    MUltumesc

    • Buna ziua,
      Nu avem nicio legatura cu RDS-RCS. Trimiteti-le un email sau contactati call centerul. MAi puteti lua legatura cu ei prin formularul de contact de aici. Selectati informatii despre facturi si plati. Completati datele cerute si veti primi un raspuns destul de rapid.