Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Metode de plata, plati online si previzualizare a facturilor. Acces la desfasurator si facturi detaliate.

Traind in secolul vitezei, incercam sa economisim cat mai mult timp cu lucrurile care sunt obligatorii si care nu ne fac placere, fiind si eficienti in acelasi timp. Unul din aceste lucruri pe care sunt de parere ca ar trebui sa le simplificam cat mai mult este plata facturilor. Pe langa intretinerea locuintei, majoritatea facturilor pot fi achitate prin diverse metode. Si, cum suntem dependenti de telecomunicatii, trebuie sa simplificam si plata facturilor furnizorilor nostri de servicii, bine-nteles. Mai jos voi descrie modalitatile de plata in cadrul companiei RCS-RDS (Digi) plus alte informatii financiare foarte utile.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil), metode de plata si vizualizare

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:

  • Plata se poate efectua in primul rand, evident, la casieriile RCS-RDS insa acestea sunt destul de putine raportate la numarul de abonati, dovada fiind cozile interminabile pe care le intalnim cand mergem sa achitam. Cea mai eficienta metoda (in contactul direct cu compania, fara intermediari) este plata online pe site-ul oficial. Plata se face foarte usor si, cel mai important, se inregistreaza foarte rapid, de regula in cateva minute, maxim cateva zeci de minute. Trebuie sa ajungem la sectiunea Contul Meu iar de acolo vom avea doua metode: daca avem cont creat (sau dorim sa ne cream), trebuie sa ne autentificam, dupa care selectam Facturi, bifam factura pe care dorim sa o achitam si mai departe introducem datele de pe card; a doua metoda este fara cont, cand am ajuns la pagina de logare in Contul Meu (DigiCare) apasam click pe reclama care ne indruma spre plata facturii (in acest caz vom avea nevoie de cod client, numar factura sau numar de telefon digi, suma si adresa e-mail). Cele mai rapizi modalitati de plata in ceea ce priveste timpul de inregistrare al platii sunt in casierie si online pe site-ul oficial.
  • Qiwi – terminale self-service ale celei mai extinse retele in domeniu.
  • Un-doi Centru de plati, PayPoint si PayZone – Zeci de mii de magazine unde poti achita, trebuie doar sa gasesti un astfel de magazin cat mai apropiat de tine, fara sa astepti la cozi. Partea negativa este, insa, ca plata se inregistreaza destul de greoi, in cateva zile (fara zile nelucratoare).
  • La casieriile bancilor (cash):Banca Transilvania (BT), CEC, Volksbank, Bancpost, Alpha Bank, BRD, Piraeus, UniCredit Tiriac, UniKasa, CreditCoop si Banca Comerciala Carpatica.
  • ATM-uri (bancomate): CEC, BancPost, Piraeus, UniCredit Tiriac, BRD, ING, BCR, Banca Transilvania (BT).
  • Direct Debit (adica, la sfarsitul fiecarei luni, este extrasa suma aferenta facturii tale de pe card): CEC, BankPost, Alpha Bank, UniCredit Tiriac, Raiffeisen, BRD, BCR, Banca Transilvania (BT), ING Bank.
  • Online: Piraeus Bank, CEC, BCR, CityBank, FastBanking BancPost, Alpha Click – Alpha Bank, Online B@nking si BusinessNet Unicredit Tiriac, BRD-NET, BT Online Banking – Banca Transilvania, Home Bank – ING.
  • Virament Bancar: ING Bank: RO51INGB0001000000018827, BRD: RO64BRDE450SV72419954500, UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
  • Zebrapay: Putem achita facturile Digi prin unul din cele 1500 terminale self-service Zebrapay.
  • Rompay;

Foarte important de stiut este ca, indiferent de metoda aleasa, nu se percepe comision. In cazul in care se alege orice alta modalitate in afara de casierie RCS-RDS sau online pe site-ul oficial, inregistrarea platii poate dura mai mult (ei zic ca intre 3 si 10 zile lucratoare) ceea ce este foarte mult insa depinde de posibilitatile fiecaruia. Surprinzator este faptul ca RCS-RDS a incetat de ceva timp colaborarea cu Posta Romana.

Care este perioada de facturare a serviciilor RCS – RDS?

Abonatii Digi pot avea urmatoarele perioade de facturare, luand ca exemplu luna iunie:

  • de pe 01 iunie pana pe 30 iunie;
  • de pe 10 iunie pana pe 30 iunie – aceasta este o perioada de facturare mai rar intalnita, de regula pentru abonatii care au doar televiziune prin satelit (Digi TV DTH), insa de regula majoritatea abonatilor Digi au prima perioada de facturare;

Perioada de gratie la RCS – RDS (perioada dupa data scadenta in care nu exista riscul sa se deconecteze serviciile) este 01-04 pentru fiecare luna. Incepand cu 05, serviciile se pot deconecta oricand, in primul rand se deconecteaza serviciile automat (exemplu: internet, telefonie) iar ultimele deconectari se fac pentru serviciul de cablu tv acolo unde trebuie sa ajunga o echipa de deconectari pentru a deconecta fizic cablul tv.

Exista taxa de reconectare la RCS – RDS in caz ca avem serviciile deconectate?

Taxa de reconectare exista doar pentru serviciul de cablu tv si costa 15 lei.

O problema a abonatilor RCS-RDS este aceea de a nu primi facturile in format fizic, inclusiv eu am avut aceasta problema o perioada de timp. Insa, pentru cei care au acces la internet, exista serviciul F@ctura Mea Digi, mai exact putem primi facturile in format electronic. Acest serviciu se poate activa fie apeland serviciul de Relatii cu Clientii, fie in sectiunea Contul Meu pe site-ul oficial.

Majoritatea dintre noi am avut probleme financiare cu marile companii de telecomunicatii (Telekom (Cosmote), Vodafone, Orange si Digi). Unele rezolvate usor, altele mai greu. Una din aceste “probleme” (mai mult, nelamurire) a fost la RCS-RDS, cand m-am abonat. La RCS, facturile se emit pe 18,19,20,21 sau 22 (informatie primita de la Relatii cu Clientii) pentru luna urmatoare. Mai exact, daca ne abonam pe 20 ianuarie, prima factura va fi cea din luna martie si va contine serviciile din ianuarie, februarie si martie. Destul de ciudat, in opinia mea, fiind singurii din piata telecomunicatiilor care procedeaza in felul acesta. De asemenea, din cauza acestui mod de facturare, si convorbirile efectuate (traficul suplimentar), se factureaza cu 2 luni anterioare. Adica, in factura din martie, avem convorbirile din ianuarie. Dar, cunoscand aceste lucruri, ne este destul de usor sa gestionam facturile si costurile acestei companii imprevizibile insa, momentan, cu servicii bune.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil):

O metoda de a vizualiza serviciile, costurile si facturile in timp real este cu aplicatia My Digi. In aceasta aplicatie poti citi stiri, vizualiza facturi si servicii. Poti chiar comanda echipamente sau servicii noi, direct din aplicatie.

Daca am achitat facturile restante, cand se reconecteaza serviciile?

Daca avem serviciile Digi deconectate pentru neplata, am achitat la o casierie sau online pe site-ul Digi Romania, atunci reconectarea serviciilor se va efectua in aproximativ 1-3 ore, probabil depinde de numarul de reconectari facute de sistem automat. In cazul cablului tv (acolo unde este nevoie sa ajunga o echipa de reconectari) reconectarea poate dura mai mult, pana la maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.

Daca am achitat printr-o alta modalitate de plata decat prin casierie/site Digi, atunci trebuie sa facem confirmarea platii, altfel reconectarea o sa dureze mult mai mult decat este de dorit.

Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS (Digi)?

Confirmarea platii la Digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail collection@rcs-rds.ro clienti@rcs-rds.ro dovezi.plata@rcs-rds.ro

Nu primesc factura Digi acasa, ce trebuie sa fac?

In cazul in care nu primim acasa factura Digi, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza neprimirea facturii. Astfel de probleme apar de regula cand factura este livrata in format fizic, in format electronic (pe e-mail) nu ar trebui sa apara astfel de probleme.

Cum obtin factura detaliata (desfasuratorul) convorbirilor telefonice?

In prezent exista o singura modalitate de a primi desfasuratorul telefoniei, creandu-ne un cont pe site-ul Digi Romania. Acolo avem acces la toate facturile si desfasuratoarele pentru fiecare luna.

Cum fac amanarea platii la Digi?

Amanarea platii se poate face la Digi doar daca serviciile au fost deconectate pentru neplata. Putem face o amanare de plata pe luna iar in termen de 5 zile trebuie sa platim. Pentru reconectarea pe baza promisiunii ca vom achita trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.

Nu se poate face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor, putem solicita amanarea platii doar daca serviciile RDS au fost deja deconectate.

Update 19.06.2018: Facturile se pot achita si prin Rompay.

Update 04.10.2018: De astazi facturile Digi se vor trimite criptate astfel incat vor putea avea acces la ele doar persoanele care cunosc ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului. Multumim lui ion berbec pentru informatii.

Voi ati avut probleme in ceea ce priveste facturile celor de la RCS-RDS?

Putem afla aici cum obtinem informatii detaliate despre facturile cu serviciile RCS & RDS.

Update 19.08.2019: Recent, cei de la Digi trimit SMS-uri de informare in momentul in care plata a fost inregistrata daca plata a fost efectuata prin reteaua PayPoint.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1491 COMENTARII

  1. factura mea s-a platit de 2 ori dintr-o eroare, odata direct debit si o data de catre mine on line cu cardul. Valoarea uneia dintre plati vreau sa-mi fie returnata. Consider ca lipsa de respect pt client inchiderea telefonului de catre operator atunci cind am solicitat sa vorbesc cu un sef pt rezolvarea situatiei pe telefon. Recomandat ar fi ca situatii similare sa nu mai existe deoarece clientul este „stapinul nostru”. Daca nu am fost suficient de convingator pt solutionarea imediata a cererii rog sa fiu contactat de catre un factor de decizie din firma

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Vi s-a inchis telefonul deoarece probabil ati insistat cu acelasi lucru iar si iar, fara sa intelegeti. Mentalitatea de tip „clientul nostru, stapanul nostru” nu ar trebui sa existe, mai ales pentru clientii existenti.
      Revenind la subiect, nu cred ca se va aproba returnarea banilor ci se vor folosi pentru plata facturii urmatoare insa puteti face o sesizare online catre Digi pentru un raspuns. Presupun ca v-a oferit si operatorul un raspuns insa ati decis sa-l ignorati.

  2. In ianuarie am primit prin e-mail factura și am putut să o plătesc online.
    Nici în februarie, nici în martie nu am primit facturile.
    Vă rog să mi le trimiteți ca să le pot achita online.
    Menționez ca nu ma pot deplasa
    Vă mulțumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Sunati la relatii cu clientii la numarul 0314004414 si faceti o sesizare privind neprimirea facturilor pe e-mail. Puteti face o sesizare si online pe site-ul oficial digi.ro.

  3. Prin intermediul tefonului mobil îmi trtansiteți că mi s-a eliberat Facura ****…(63,15 lei). Însă nu am factura spre a o putea achita cu bani cheș, fiindcă eu prin telefon nu știu. Acolo mi se cere mereu ,,introduceți codul transmis prin SMS”. Despre ce cod e vorba? Ca să nu mai lungim povestea, vă rog mă-mi transmiteți factura pe adresa de internet: ******gmail.com, pentru a o putea achita. Mulțumesc. Viitoarele facturi vă rog să mi le trimiteți pe suport de hârtie, prin poștă.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti primi facturile fie prin e-mail, fie in format fizic.
      Daca nu le primiti nicicum, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 si faceti o sesizare in acest sens.
      De asemenea, intr-o casierie Digi puteti achita fara sa aveti factura.

  4. In data de 12.02.2021 am plătit cele 2 facturi pe luna februarie pentru codul client ***** prin George BCR. Deoarece facturile figurau ca neplatite in contul meu, ca urmare a mesajului primit de la dumneavoastra, in data de 26 februarie am facut din nou plata celor doua facturi direct pe site-ul RCS- RDS.
    Deoarece am constatat ca nici pana in prezent platile prin BCR nu sunt inregistrate in contul meu, va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa fac?

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Sunati la relatii cu clientii la numarul 0314004414 pentru a verifica daca s-a inregistrat plata. Daca nu s-a inregistrat, trebuie sa trimiteti dovada platii la adresa e-mail dovezi.plata[at]rcs-rds.ro.

  5. Astazi am primit un e-mail pt neplata facturii pe luna febr.
    La data de 28.01.2021 am virat in contul dvs de la ING BANK , suma de 130 lei . , cont client ******, tranzactie BRD ******
    Va rugam confirmati plata .
    A.Lazar

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti mai sus, in articol, modalitatea prin care puteti confirma plata in reteaua Digi, daca nu ati facut-o inca.
      Totusi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0314004414 pentru a verifica situatia financiara, e posibil ca plata sa fie deja inregistrata.

  6. Vă rog să transferați soldul abonatului ***** (decedat), str. *, nr. *, Bârseștii de Jos Argeș cod client ***** în contul meu, ***** str. * nr. *, Bârseștii de Jos Argeș cod client *****, deoarece am plătit facturile pe lunile decembrie 2020 și ianuarie 2021 în contul din greșeală în contul decedatului.

  7. Buna ziua.
    Referitor contract , cod client ***** str * nr * ap * Chiajna Jud Ilfov
    Am intampinat o serie de dificultati privind dovada platii facturilor aferente pt luna noiembrie si decembrie 2020. Platile respective au fost facute de catre **** in data de 03.12.2020 pt luna noiembrie si 17.12.2020 pt luna decembrie , dar pt un cod de client gresit . In luna ianuarie cand am vrut sa fac o noua plata mi s-a spus ca am restanta lunile noiembrie si decembrie . Am luat legatura telefonic , s-au trimis mailuri cu dovezile de plata de 3 ori , d-na **** a fost la casieria din Sos * nr * sect * Bucuresti , a trimis din nou dovada platilor unei doamne de acolo , nu s-a rezolvat nimic . Intr-un final , in luna februarie s-a facut o cerere scrisa si inaintata la aceeasi casierie . Doresc sa stiu daca s-a rezolvat transferul sumelor catre codul de client corect si solicit anularea taxelor de reconectare intrucat semnalul nu a fost niciodata intrerupt si platile au fost facute la timp .

  8. Buna ziua, sunt ****,cod abonat *****: as dori sa stiu de ce mi s-a majorat valoarea abonamentului lunar internet de la 35 lei la 41,37?
    Va multumesc
    Cu stima,
    Daniela

  9. Buna seara,

    Am primit de la dvs o citatie pentru neplata abomanent (cred),eu sunt plecat din tara de la sfarsitul luni septembrie2020.Eu am facut un abomament la dvs cred ca in anul 2019 cand am sta cu chirie pe unirii eu am plecat de acolo urmand ca colega de apartament sa plateasca ea in continuare.

    Ideea este ca eu NU vreau sa ajungem sa ne judecam as vrea sa stiu care este suma pentru care ma da ti in judecata.
    Nu stiu daca pot plati toata suma odata pentru ca situatia nu este chiar asa roz nici in strainatate.
    Ideea este ca timp de 1 an si ceva nu am primit nici o instiintare nimic care sa ma avertizeze ca colega mea nu a mai platit.
    As vrea daca se poate sa cadem la o intelegere.

    Astept raspuns.

  10. Buna ziua. Incerc sa fac dovada unei plati si nu reusesc.Sunt multe indicatii despre cum sa platesc , dar niimic concret despre confirmare plata,Va rog sa ma ghidati.Va multumesc

  11. Buna ziua sunt doamna MARCELA as vrea sa va intreb in legatura cu o chitanta de Plata la RDS avind internet si TV mia ajuns de platit suma de 106 lei nu inteleg de ce multumesc

  12. Buna ziua,in data de 16.01.2021 am platit factura on-line,am primit mesaj ca este procesata,acum primesc mesaj de la dv. sa-mi platesc factura pana in data de 31.01.2021.Codul client este : *****,iar din greseala am pus alt cont client ***** ce fac in acest caz,multumesc.

  13. Buna ziua,
    Am observat abia acum ca in fiecare luna, pe factura cod client *****, se factureaza trafic suplimentar de telefonie fixa, in conditiile in care noi nu folosim telefonul, doar primim cateva apeluri lunar din Franta.
    In cosecinta, am accesat factura desfasurata si am constatat ca in fiecare luna, zilnic, apar convorbiri de 1 minut, efectuate catre doua nmumere de telefon Romtelecom : 0264***** respectiv 0264*****.
    Am sunat la aceste numere si sunt doua numere de fax.
    Evident, noi nu avem acasa fax, si nici nu putem presupune ca altcineva ar fi sunat la aceste numere de fax, in fiecare minut, ore la rand, in fiecare zi.
    In consecinta, credem ca este o eroare tehnica si va solicitam verificari in cosecinta si restituirea sumelor facturate.
    Mentionez ca nu avem acces decat la desfasuratorul facturilor din ultimele 12 luni, dar este foarte posibil ca aceasta situatie sa existe de mult mai inainte.
    Intre timp am suspendat telefonul, pentru a evita continuarea acestei situatii, care speram ca nu este intentionata din partea D-voastra.
    Pot fi contactat si telefonic la 07******
    Cu stima,

  14. Buna ziua.in data de 6.12.2020 un tehnic digi a venit la adresa str * nr * pentru a face instalarea cablului tv,nu a reușit să instaleze deoarece nu avea suficient echipament(cablu) a revenit în zilele următoare dar nici atunci nu a reușit instalare deoarece a comunicat că pe unde trebuie sa scoată cablu este înfundat spunând că trebuie sa vina o altă echipă si sa desfunde de la acea dată nu a mai venit nimeni,deci nu mi s-a instalat niciun cablu tv.In data de 20.01.2021 am primit factura.As dori sa stiu de ce mi se emite o factura pentru un serviciu neinstalat.
    ***** nr de contact 07******

  15. va rog sa imi trimiteti cod iban al firmei dvs deoarece numai asa pot plati factura online,mentionez faptul ca garanti banc are niste probleme si numai asa pot plati deocamdata,multumesc !

  16. Buna ziua,
    – va transmit acest mesaj cu rugamintea de ami transmite factura pt. luna decembrie 2020 – SC ***** SA, b-dul **, nr.*, sector *, Bucuresti.
    RO*****, J*******.
    – in speranta ca acest mesaj va fi receptionat si solutionat va multumesc anticipat de ajutor, o zi buna.

  17. LA MULŢI ANI!
    Am un contract de internet mobil. Codul de client este *****, numele meu ******. Am o rugăminte, aceea de a vă asigura că facturile tipărite ajung mai repede la noi. Am o problemă de sănătate şi mă deplasez mai greu. Uneori îmi achită factura prin e-bancking fratele meu. Dacă se poate, vă rog să trimiteţi mai repede factura tipărită. Mulţumesc frumos. Vă doresc un AN NOU cu sănătate, bucurii şi realizări.

    • Buna ziua,
      La multi ani!
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca fratele dvs plateste facturile prin banking online, puteti solicita la Digi activarea facturii electronice, astfel veti primi facturile doar prin e-mail.

  18. Buna ziua

    AM achitat debitul de 406 Ron

    ****
    Strada ***
    Nr,*,Bl.*,Sc.*,Ap.*
    SLATINA /OLT

    COD CLIENT ******
    Mentionez ca nu am fost in tara si doresc reconectarea la retea pentru TV si Internet.

    Telefon 07******

  19. Buna ziua,
    As dori sa platesc facturile pentru abonamentul digi al parintilor mei. Titularul contractului este *******. Pot primi online facturile? Am incercat sa le platesc cunoscand CNP, dar dumneavoastra comunicati doar nr facturii, nu si seria. Nr facturilor sunt: ***** si *****. Va multumesc.

    Cu respect,

  20. Salut,

    Am solicitat pe 2 decembrie schimbarea adresei serviciilor contractate.
    Azi, 23 decembrie, nu s-a produs nici o schimbare.

    Aveți idee dacă există o „chichiță” pentru a fi scutit de la plata acestor servicii sau care este perioada minimă de nefuncționare pentru a fi scutit de la plata serviciilor în cauză?

    Mulțumesc.

    • Salut,
      Indiferent daca serviciile se instaleaza la noua adresa sau nu, incepand cu 1 ianuarie 2021 abonamentul la vechea adresa se va dezactiva si nu se vor mai emite facturi.
      La noua adresa abonamentul se va factura doar de la instalarea serviciilor.

  21. Buna ziua,
    Am o intrebare, cum pot afla de ce mama a ajuns sa plateasca 160 ron pe luna cand ea avea initial incluse si 3000 minute internationale si nu stiu exact cat era abonamentul dar era vorba de cativa euro (probabil 5)? Cum trebuie sa procedez ca sa aflu ce se intampla? Ce va trebuie? Numar de abonat sau ce? Nu o pot insoti pe mama pentru ca nu sunt in tara. Mama are 80 de ani si plateste 160 ron pe luna!!! Cand a intrebat i s-a raspuns ca daca nu-i convine sa se mute de la RDS!
    Va rog sa-mi spuneti cum sa procedez, sa aflu de ce plateste atat si sa rectific pentru ea.
    Multumesc,
    Carmen

  22. Bună ziua. Rodica ma numesc, sunt din Albești Constanta, șos. * nr * și am primit de la DIGI MESAJ pe tel. 07******* că am de plată suma de 201,18 lei pt factura seria ** nr. **** , ID ****.
    aVAND ÎN VEDERE CA NU SUNT ABONATUL DVS, nu am nici un contract de servicii cu dvs fiind abonat TELEKOM, vă rog să verificati si să indreptati eroarea .
    Am sunat de mai multe ori la nr. dvs 0341400401/0341400414 rasponde mereu ocupat. Astept mesajul dvs cu expicatiile de rigoare. Multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca nu reusiti sa ii contactati telefonic, puteti face o solicitare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact – completand formularul de contact.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      E posibil ca situatia financiara sa fi fost verificata automat inainte de inregistrarea platii. Puteti suna la relatii cu clientii sa va asigurati de acest lucru.

  23. Buna ziua,
    Consultand pe Internet plata facurilor, am observat ca in luna noiembria am platit din eroare de trei ori suma de 49.25 lei. pe luna decembrie apare suma de 49.25 lei de platit ( nu s-a reportat din suma platita in avans in luna noiembrie). Va rog sa-mi spuneti cum imi pot recupara banii platiti in avans ?

    Multumesc , o zi buna.

    • Buna ziua,
      Din cate stiu, banii nu se recupereaza in aceasta situatie insa se inregistreaza pe urmatoarea factura emisa.
      Cel mai bine ar fi sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 pentru a verifica exact ce suma s-a inregistrat.

  24. Buna ziua!

    Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi trimiteti pe mail in format pdf factura DIGI din luna curenta pt.a o achita.

    Factura este pe numele ****, str.* nr.*, bl. *, sc.*, et.*, ap.*, sect.*.

    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti face o solicitare online catre ei completand formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  25. Am rugat de mai multe roi sa primesc factura prin posta
    La ultima discutie cu o operatoare de la Dvs. mi s-a promis ca asa va fi.
    Suntem in 25 Nov. si inca nu am primit factura prin posta insa am primit anuntul de plata pe telefonul mobil
    O sa va tineti de promisiune si o sa primesc factura in cutia postala???
    Cu preitenie
    Cornel

  26. In data de 28 Octombrie 2020 am platit de pe cardul de salariu suma de 84 roni la digi tv in contul RO75INGB0001000314004000 (beneficiar digi tv). La data de 18.11.2020 am fost deconectat pentru neplata facturilor restante… DE CE??? Si de ce nu imi trimiteti factura la adresa pe care e facut contractul???

  27. Va spun eu cine este Digi cu adevarat,o jigodie de firma care îsi bate joc de clienti.
    Am o vecina aici desi are toate bonurile fiscale cu efectuarea platii catre Digi,acesti infecti iau intrerupt mai intai telefonul fix,telefonul mobil apoi si de curand si internetul,inca mai functioneaza cablul,urmand si acesta sa fie intrerupt pentru chipurile,ca vecina ar mai avea de plata 250 lei,cel putin asa a sustinut cei de la Digi,cand a platit astazi facura pe Noiembrie,cam ciudat nu,repet are toate chitantele sau bonurile fiscale cu achitarea facturilor catre Digi.Ce este de facut?

  28. Buna ziua. Sunt sotia defuncului *****, cod client *****, care a avut domiciliul in Brasov, str.*, bl.*, sc.*, ap.*. Dupa decesul lui eu ****,am devenit clienta dvs.incepand cu 1 nov.2020, am primit confirmarea dvs. Dar in luna octombrie am primit factura pe numele sotului si nu am fost atenta si am platit de 2 ori factura de 123 lei , in 16 si apoi in 19 oct. 2020. Va rog daca se poate ca una din sumele trimise sa fie transferata ca fiind platita factura din Nov. 2020.Si factura sa fie trimisa tot electronic pe acest e-mail.Multumesc.

  29. De ce mia venit un masaj de la R D S digi ca am de platit ultima factură de 28 lei Ca eu nu mai prelungesc cu 2 ani contrctul la R D S si trebuia sa plătesc 56 lei
    am cuntract la R D S si răman in continuare dar nu mai vreau să fac cu contract pe 2 ani de oare ce eu plec din oras si nu vreau să mai depind de un nou contract pe 2 ani .Vă mulțumesc

    • Buna ziua,
      Daca nu anuntati nimic la RCS – RDS, contractul se prelungeste automat pe perioada nedeterminata, nu pe 2 ani. Adica, functioneaza in continuare in aceleasi conditii, doar ca puteti rezilia oricand. Fara sa anuntati rezilierea contractului la Digi nu se va anula automat contractul.

  30. Revin la adresa inregistrata cu nr **** prin care va solicitam restituirea sumei de 306 ron platita din gresala in plus .Am atasat si extrasul de cont pt a dovedi plata precum SI contul pt restituire ;RO ******.Dupa cele 5 apeluri la 0341400401 si fara rezultat si o revenire cu un mail nou consider ca este cazul sa ma adresez si protectiei consumatorului.Cu convingerea ca veti da atentie acestui mesaj va multumesc anticipat.

    • Noi nu suntem de la RCS RDS.
      Trimiteti dovada platii pe dovezi.plata@rcs-rds.ro insa includeti si datele de pe contract precum numele titularului si adresa.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru a afla valoarea de plata a facturii trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi sau sa va logati pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu.

    • Am trimis mail si a functionat.
      Asigurati-va ca nu introduceti spatii inainte sau dupa adresa e-mail, eventual tastati-o manual.
      Catre alte adrese puteti trimite e-mail? Sa nu fie o alta problema.

  31. Buna ziua!As dori un nr tel de la contabilitatea RCS-RDS.Sunt o societate din Ialomita si am facut o plata eronata catre dvoastra.Plata era destinata raiffeisen leasing si am selectat gresit beneficiarul.Va rog mult sa ma ajutati cu un nr tel.Am luat legatura cu banca dar banii nu au fost returnati inca.

  32. Bună ziua,
    Am primit atenționare pe email că nu am plătit ultima factură (sept.lei *.Am plătit această factura în data de 24.09.2020 prin transfer bcr nr.referință „******„.
    Vă rod să-mi confirmați plata !

  33. Buna ziua,
    Am primit o factura cu o suma imensa de platit, **** lei, client ****, fara sa primesc o explicatie pentru asta .In plus , nu am ridicat cardul pentru extraprograme, HBO, si deci nu am beneficiat de aceste programe!!!!!!!!!!!!
    De unde se poate ridica cardul HBO, si daca poate altcineva din familie sa-l ridice, fiica mea,avand in vedere ca eu locuiesc in Bolintin Deal si sunt in varsta 68 ani cu pericol de infectare cu COVID19. cu stima, ****

    • Buna ziua,
      Doar titularul contractului sau un imputernicit poate ridica un echipament.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0347400414 sa verificati ce reprezinta acea factura.