Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Metode de plata, plati online si previzualizare a facturilor. Acces la desfasurator si facturi detaliate.

Traind in secolul vitezei, incercam sa economisim cat mai mult timp cu lucrurile care sunt obligatorii si care nu ne fac placere, fiind si eficienti in acelasi timp. Unul din aceste lucruri pe care sunt de parere ca ar trebui sa le simplificam cat mai mult este plata facturilor. Pe langa intretinerea locuintei, majoritatea facturilor pot fi achitate prin diverse metode. Si, cum suntem dependenti de telecomunicatii, trebuie sa simplificam si plata facturilor furnizorilor nostri de servicii, bine-nteles. Mai jos voi descrie modalitatile de plata in cadrul companiei RCS-RDS (Digi) plus alte informatii financiare foarte utile.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil), metode de plata si vizualizare

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:

  • Plata se poate efectua in primul rand, evident, la casieriile RCS-RDS insa acestea sunt destul de putine raportate la numarul de abonati, dovada fiind cozile interminabile pe care le intalnim cand mergem sa achitam. Cea mai eficienta metoda (in contactul direct cu compania, fara intermediari) este plata online pe site-ul oficial. Plata se face foarte usor si, cel mai important, se inregistreaza foarte rapid, de regula in cateva minute, maxim cateva zeci de minute. Trebuie sa ajungem la sectiunea Contul Meu iar de acolo vom avea doua metode: daca avem cont creat (sau dorim sa ne cream), trebuie sa ne autentificam, dupa care selectam Facturi, bifam factura pe care dorim sa o achitam si mai departe introducem datele de pe card; a doua metoda este fara cont, cand am ajuns la pagina de logare in Contul Meu (DigiCare) apasam click pe reclama care ne indruma spre plata facturii (in acest caz vom avea nevoie de cod client, numar factura sau numar de telefon digi, suma si adresa e-mail). Cele mai rapizi modalitati de plata in ceea ce priveste timpul de inregistrare al platii sunt in casierie si online pe site-ul oficial.
  • Qiwi – terminale self-service ale celei mai extinse retele in domeniu.
  • Un-doi Centru de plati, PayPoint si PayZone – Zeci de mii de magazine unde poti achita, trebuie doar sa gasesti un astfel de magazin cat mai apropiat de tine, fara sa astepti la cozi. Partea negativa este, insa, ca plata se inregistreaza destul de greoi, in cateva zile (fara zile nelucratoare).
  • La casieriile bancilor (cash):Banca Transilvania (BT), CEC, Volksbank, Bancpost, Alpha Bank, BRD, Piraeus, UniCredit Tiriac, UniKasa, CreditCoop si Banca Comerciala Carpatica.
  • ATM-uri (bancomate): CEC, BancPost, Piraeus, UniCredit Tiriac, BRD, ING, BCR, Banca Transilvania (BT).
  • Direct Debit (adica, la sfarsitul fiecarei luni, este extrasa suma aferenta facturii tale de pe card): CEC, BankPost, Alpha Bank, UniCredit Tiriac, Raiffeisen, BRD, BCR, Banca Transilvania (BT), ING Bank.
  • Online: Piraeus Bank, CEC, BCR, CityBank, FastBanking BancPost, Alpha Click – Alpha Bank, Online B@nking si BusinessNet Unicredit Tiriac, BRD-NET, BT Online Banking – Banca Transilvania, Home Bank – ING.
  • Virament Bancar: ING Bank: RO51INGB0001000000018827, BRD: RO64BRDE450SV72419954500, UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
  • Zebrapay: Putem achita facturile Digi prin unul din cele 1500 terminale self-service Zebrapay.
  • Rompay;

Foarte important de stiut este ca, indiferent de metoda aleasa, nu se percepe comision. In cazul in care se alege orice alta modalitate in afara de casierie RCS-RDS sau online pe site-ul oficial, inregistrarea platii poate dura mai mult (ei zic ca intre 3 si 10 zile lucratoare) ceea ce este foarte mult insa depinde de posibilitatile fiecaruia. Surprinzator este faptul ca RCS-RDS a incetat de ceva timp colaborarea cu Posta Romana.

Care este perioada de facturare a serviciilor RCS – RDS?

Abonatii Digi pot avea urmatoarele perioade de facturare, luand ca exemplu luna iunie:

  • de pe 01 iunie pana pe 30 iunie;
  • de pe 10 iunie pana pe 30 iunie – aceasta este o perioada de facturare mai rar intalnita, de regula pentru abonatii care au doar televiziune prin satelit (Digi TV DTH), insa de regula majoritatea abonatilor Digi au prima perioada de facturare;

Perioada de gratie la RCS – RDS (perioada dupa data scadenta in care nu exista riscul sa se deconecteze serviciile) este 01-04 pentru fiecare luna. Incepand cu 05, serviciile se pot deconecta oricand, in primul rand se deconecteaza serviciile automat (exemplu: internet, telefonie) iar ultimele deconectari se fac pentru serviciul de cablu tv acolo unde trebuie sa ajunga o echipa de deconectari pentru a deconecta fizic cablul tv.

Exista taxa de reconectare la RCS – RDS in caz ca avem serviciile deconectate?

Taxa de reconectare exista doar pentru serviciul de cablu tv si costa 15 lei.

O problema a abonatilor RCS-RDS este aceea de a nu primi facturile in format fizic, inclusiv eu am avut aceasta problema o perioada de timp. Insa, pentru cei care au acces la internet, exista serviciul F@ctura Mea Digi, mai exact putem primi facturile in format electronic. Acest serviciu se poate activa fie apeland serviciul de Relatii cu Clientii, fie in sectiunea Contul Meu pe site-ul oficial.

Majoritatea dintre noi am avut probleme financiare cu marile companii de telecomunicatii (Telekom (Cosmote), Vodafone, Orange si Digi). Unele rezolvate usor, altele mai greu. Una din aceste “probleme” (mai mult, nelamurire) a fost la RCS-RDS, cand m-am abonat. La RCS, facturile se emit pe 18,19,20,21 sau 22 (informatie primita de la Relatii cu Clientii) pentru luna urmatoare. Mai exact, daca ne abonam pe 20 ianuarie, prima factura va fi cea din luna martie si va contine serviciile din ianuarie, februarie si martie. Destul de ciudat, in opinia mea, fiind singurii din piata telecomunicatiilor care procedeaza in felul acesta. De asemenea, din cauza acestui mod de facturare, si convorbirile efectuate (traficul suplimentar), se factureaza cu 2 luni anterioare. Adica, in factura din martie, avem convorbirile din ianuarie. Dar, cunoscand aceste lucruri, ne este destul de usor sa gestionam facturile si costurile acestei companii imprevizibile insa, momentan, cu servicii bune.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil):

O metoda de a vizualiza serviciile, costurile si facturile in timp real este cu aplicatia My Digi. In aceasta aplicatie poti citi stiri, vizualiza facturi si servicii. Poti chiar comanda echipamente sau servicii noi, direct din aplicatie.

Daca am achitat facturile restante, cand se reconecteaza serviciile?

Daca avem serviciile Digi deconectate pentru neplata, am achitat la o casierie sau online pe site-ul Digi Romania, atunci reconectarea serviciilor se va efectua in aproximativ 1-3 ore, probabil depinde de numarul de reconectari facute de sistem automat. In cazul cablului tv (acolo unde este nevoie sa ajunga o echipa de reconectari) reconectarea poate dura mai mult, pana la maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.

Daca am achitat printr-o alta modalitate de plata decat prin casierie/site Digi, atunci trebuie sa facem confirmarea platii, altfel reconectarea o sa dureze mult mai mult decat este de dorit.

Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS (Digi)?

Confirmarea platii la Digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail collection@rcs-rds.ro clienti@rcs-rds.ro dovezi.plata@rcs-rds.ro

Nu primesc factura Digi acasa, ce trebuie sa fac?

In cazul in care nu primim acasa factura Digi, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza neprimirea facturii. Astfel de probleme apar de regula cand factura este livrata in format fizic, in format electronic (pe e-mail) nu ar trebui sa apara astfel de probleme.

Cum obtin factura detaliata (desfasuratorul) convorbirilor telefonice?

In prezent exista o singura modalitate de a primi desfasuratorul telefoniei, creandu-ne un cont pe site-ul Digi Romania. Acolo avem acces la toate facturile si desfasuratoarele pentru fiecare luna.

Cum fac amanarea platii la Digi?

Amanarea platii se poate face la Digi doar daca serviciile au fost deconectate pentru neplata. Putem face o amanare de plata pe luna iar in termen de 5 zile trebuie sa platim. Pentru reconectarea pe baza promisiunii ca vom achita trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.

Nu se poate face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor, putem solicita amanarea platii doar daca serviciile RDS au fost deja deconectate.

Update 19.06.2018: Facturile se pot achita si prin Rompay.

Update 04.10.2018: De astazi facturile Digi se vor trimite criptate astfel incat vor putea avea acces la ele doar persoanele care cunosc ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului. Multumim lui ion berbec pentru informatii.

Voi ati avut probleme in ceea ce priveste facturile celor de la RCS-RDS?

Putem afla aici cum obtinem informatii detaliate despre facturile cu serviciile RCS & RDS.

Update 19.08.2019: Recent, cei de la Digi trimit SMS-uri de informare in momentul in care plata a fost inregistrata daca plata a fost efectuata prin reteaua PayPoint.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1491 COMENTARII

  1. va rog sa mi trimiteti facturile pentru ap. *, etaj * si ap.*, etaj *, ambele situate in Orasul Voluntari, Str. Scolii nr.*, Bloc *, scara *, Judetul Ilfov

  2. Bună dimineața, va rog frumos sa mi explicați și mie Cum este posibil sa plătesc factura pe platforma D tra și nici după 18 re sa nu am serviciile funcționale? Am încercat sa fac confirmarea telefonic dar fără rezultat , robotul îmi spune ca nu am decât o factura de plata scadenta pe 30 noiembrie, agenții de la telefon îmi spun ca nu au intrat banii. Va rog frumos sa mi încheiați contul cu dreptul tra de la data de 30 noiembrie.

  3. Buna ziua
    Am fost deconecatat din cauza factiri neplatite
    Ati putea sa ma deconectati va rog si voi plati in cel mai scurt timp. Am abonament la dimnravoastra

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa solicitati reconectarea serviciilor cu promisiunea ca veti plati. O sa aveti termen maxim 5 zile sa platiti.

    • Posibil sa nu se fi inregistrat plata pana acum. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi, ei vor verifica plata si daca este nevoie vor face confirmarea platii. In acelasi timp vor solicita si reconectarea serviciilor.

    • Buna seara,
      Pentru a verifica situatia financiara si daca s-a inregistrat plata pentru o anumita factura trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (informatii comerciale). Doar ei au acces la situatia financiara.

    • Pentru a afla detalii despre factura Digi trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi (informatii facturi). Doar ei au acces la situatia financiara.

  4. Buna ziua sunt client akta telekom si am o problema sa platit din greseala in kontul dumneavoasta prin numarul de factura cum pot recupera bani care au fost virati gresit in kontul vostru
    Cu Numarul de factura akta telekom a fost platita chitanta este 8****** in valoare de 75 lei

    • Buna ziua,
      Prin ce modalitati ati platit factura, pe site-ul Digi sau in casierie Digi? Daca ati platit-o prin alta modalitate, plata se poate inregistra mai greu, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa solicitati reconectarea serviciilor pe motiv ca ati efectuat plata.

    • Buna ziua,
      Factura aceea este platita. Sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica situatia financiara, posibil sa fie alta factura neachitata.

  5. Am platit factura pe data de 15.10. 2018
    Am platit-o si apar restant…Este platita prin ING Home Bank..Va rog sa rezolvati problemele…Am desfasuratorul de la banca

    • La ce operator sunteti abonat, la RDS?
      Daca ati platit factura pe 15 octombrie, indiferent de modalitatea de plata ar fi trebuit sa se inregistreze banii pana acum, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a verifica daca s-a inregistrat plata.

  6. Buna Ziua.Numele meu este F. MARIN.Va scriu acest email in spereanta ca pot primi de la dvs un raspuns un raspuns corect si concret.In anul 2015 am incheiat un nou contract cu societatea dvs ptr furnizarea servicilor internet+televiziune.In decembrie 2015 plecam din tara ptr o perioada nedeterminata.Inainte de a parasi tara am fost la punctul de lucru RDS&RCS din localitate ptr o rezolvare a acestei situati neprevazute.Raspunsul a fost categoric NU(se poate rezilia contractul inainte de 12luni)am facut o suspendare ptr 3 luni,iar dupa acea sa redeschis serviciul chiar daca la adresa respectiva nu locuia nimeni.Eu nu am mai platit facturile care au fost emise dupa aceasta data iar in luna 10 2016 am hotarat sa achit toate datorile catre dvs cu conditia sa reziliem contractul dar nu aveam buletinul asupra mea.AM ACHITAT toate facturile emise pina la acea data la un punct de lucru RDS&RCS promisiunea solutionari cereri(din partea lucratorului RCS&RDS) si am completat un formular de sugesti si reclamati chiar in acel moment.Nemultumirea mea este urmatoarea:in urmatoarele 3 luni sau emis alte facturi ptr serviciul de televiziune,iar serviciul de internet a fost reziliat iar acum am somatie din partea Departamentului RECUPERARE CREANTE .Eu consider injust acesta rezolvare de jumatate si astept un raspuns cit mai urgentdin partea dvs.MULTUMESC anticipat. PS.Mentionez ca am dovada complectari formularului

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Din punctul meu de vedere, aici este vina reprezentantului RDS care v-a preluat acea cerere de sugestii si reclamatii, lasand impresia ca se va gasi o solutie pentru rezilierea contractului fara sa reveniti cu actul de identitate. Normal era sa va spuna clar ca trebuie sa reveniti intr-un centru Digi cu buletinul pentru a putea rezilia contractul. Nici nu se stie daca se mai gaseste acea cerere.
      Puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa detaliati aceasta situatie insa nu cred ca o sa primiti solutia pe care o doriti, daca ati fost contactat de catre o companie de recuperare creante, inseamna ca datoriile dvs la RDS deja au fost vandute.
      Va recomand sa contactati acea firma pentru a verifica exact ce sume trebuie sa platiti la ei.

  7. Ma intreb daca luna asta imi trimiteti factura sau doar atentionarea privind scadenta ca sa ma duc la un magazin sa cer factura si sa o platesc? Am codul *****. E bine ca nu mai putetiu fi contactati prin e-mail.

    • Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru neprimirea facturilor trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
      Online o puteti face prin formularul de contact de pe site sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania, daca aveti un cont.

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la RCS – RDS?
      Pentru a afla informatii despre factura trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii.

    • Buna ziua,
      Daca ati platit factura prin alta modalitate de plata decat casieria Digi sau online pe site-ul Digi, inregistrarea platii poate dura chiar si cateva zile, caz in care este recomandat sa faceti confirmarea platii. Reconectarea serviciilor se face in maxim 24 ore de la inregistrarea platii.

    • Noi nu suntem RCS – RDS deci nu avem acces la facturile dvs.
      Pentru trimiterea facturii pe e-mail va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

    • Prin ce modalitate ai achitat factura? Daca ai platit-o altfel decat prin casieria Digi sau online pe site-ul Digi, poate dura mai mult inregistrarea platii, chiar si cateva zile. Contacteaza serviciul de relatii cu clientii Digi sa-ti verifice situatia financiara, iar daca plata s-a inregistrat, termenul maxim de reconectare automata este de 24 de ore. Insa, poti solicita telefonic reconectarea (eventual sa ai dovada platii la indemana) si se va face reconectarea in maxim o ora, pana cand se inregistreaza plata.
      Daca e vorba de cablu tv, e posibil sa fie nevoie sa ajunga si o echipa de reconectari in zona, deci se va face mai greu reconectarea.

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica daca s-a optat pentru trimiterea facturii in format fizic, daca s-a optat se va inregistra o sesizare pentru verificarea si rezolvarea problemei. Cand ati primit ultima data factura Digi (daca ati primit-o pana acum)?

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi, sa reclamati neprimirea facturii, se va inregistra o sesizare pentru a se asigura ca o sa primiti facturile de acum inainte. Tot de la ei puteti sa solicitati informatii de pe factura pentru a o plati, sau puteti sa platiti intr-o casierie Digi fara factura.

  8. Buna ziua,
    Am primit mesaj pe telefon pentru factura * din octombrie 2018.
    Am achitat azi 26.10.2018 suma de 102 lei la BRD Iasi, dar in loc de cod abonat * s-a trecut *
    In rest toate datele mele sunt corecte. Cum se procedeaza pentru a rectifica greseala ?

    Solicit in mod imperativ ca proxima factura sa fie pe suport de hartie pentru a putea fi platita la automatele de la BCR, si nu la ghiseu.
    Apoi urmatoarele pot facturi, avand una pe suport de hartie, pot ramane in format electronic cu mesaje pe telefon.
    Factura pe hartie, conform contractului, se va trimite pe adresa:
    S. Niculai, str. Valea Adanca nr. *, Iasi, cod postal *.
    Va rog confirmati primirea,

    Cu stima,

    • Buna seara,
      La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS?
      Plata s-a inregistrat pe acel cod de client eronat, trebuie sa faceti o cerere la serviciul de relatii cu clientii pentru realocarea platii in care sa mentionati din ce cont in ce cont doriti realocarea platii.

  9. Bună ziu mă numesc Iulian din Timișoara și am plătit acum 3saptamani cablu si nu mi-a revenit programele scrie sa ma conectez ca nu sant conectată și sa aprind. Decodorul și sun la pe numărul care mi-a dat fata de la mall care plătesc Internetul și telefonul dar nu Răspunde și am luat pe calea de a va scrie pe cheat spuneți-mi ce sa fac? Va multumesc

    • Buna seara,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi si sa verificati daca s-a inregistrat plata. In mod normal trebuia sa se inregistreze si sa se reconecteze serviciul pana acum, poate a ramas cartela deconectata pentru neplata.

  10. Buna ziua
    V ascriu in numele abonatului * cu domiciliul in Jud. Vaslui, comuna Garceni nr *. S AU SUSPENDATA SERVICIILE DE TELEVIZIUNE PRIN CABLU, AVAND FACTURA ACHITATATA SI IERI DATAT DE 23.04.2018 AM SUNAT SI AM VB CU OPERATOAREA …mi a spus ca apare achitata factura cu 73 lei si mai e una de achitat pe octombrie in val de 23 lei.Dar in contiunuare tv e suspendat.Au vorbit iar la call center …si surpriza azi pe 24.10. 2018 nu mai apre factura achitata si nu au acces la cablu..
    .De zile intregi sunam, la call center reclamam ca este taiat acces la programele tv , cu toatae ca am achitata facturile.Azi au fost trimisi la Vaslui sa le prezinte chitanta si sa trimita la Bucuresti ca au platit.Spune ti va rog unde sa ne adresam …ce fel de servicii aveti? daca nu stie nimeni ca ce face celalat din firma …cand angajatii vin si pacalaesc clientii…ii reclamam le dati castig de cauza .Clientul , plateste., sufera si mai e si pus pe drumuri ptr ce?????/

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la Digi?
      Daca ei spun ca nu s-a inregistrat plata atunci trebuie sa le faceti confirmarea platii, poate prima persoana cu care ati discutat nu a verificat cum trebuie situatia financiara. Confirmarea platii o puteti face fie la unul din sediile Digi sau daca va este mai greu, trimiteti o poza cu chitanta aceea la adresa e-mail collection @ rcs-rds.ro pentru a urgenta inregistrarea platii.

    • Buna ziua,
      Pentru a avea acces la desfasurator trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si aveti acces la desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Nu stiu sigur daca in cazul dumneavoastra aveti data scadenta ultima zi din luna sau data de 10. Pentru a va asigura, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  11. Cand am semnat contrat cu rcs pt. energie electrica, am precizat clar ca vreau sa primesc factura prin mail.
    Doresc sa reclam echipa responsabila, caci nu mi-a trimis-o pt. luna trecuta si nici dupa ce le-am trimis un mesaj de atentionare.

    • Buna seara,
      Ce servicii aveti de la Digi? Aveti si servicii fixe? Daca da, cand v-au fost instalate? Este posibil ca in acea factura, daca este prima factura emisa, sa aveti si alte servicii, materialele folosite pentru instalare plus fractie din prima luna, in caz ca serviciile au fost instalate dupa emiterea facturii pe luna aceea.
      Cel mai bine este sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (informatii financiare) pentru a vi se detalia serviciile facturate.
      Sa sune titularul contractului, altfel nu o sa primiti informatii despre factura.

  12. Buna seara,se poate plati factura curenta cu una anterioara ?
    Luna aceasta nu mi a venit factura si ma gandesc sa merg cu una veche,presupun ca pe fiecare factura exista acelasi cod de bare sau ma insel?
    Va multumesc.

    • Buna seara,
      Unde doriti sa platiti? Prin alta modalitate decat intr-o casierie puteti sa platiti cu o factura mai veche, oricum la casierie nu aveti nevoie de factura ca sa platiti. Eventual la cateva zile dupa ce faceti plata, puteti sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sa va confirme ca s-a inregistrat cum trebuie, teoretic nu ar trebui sa fie probleme, plata se inregistreaza pe codul de client, dar totusi sunati sa fiti sigura.

      • Doresc sa platesc la un pay point dintr un magazin.Presupun ca pe factura este acelasi cod client in fiecare luna numai ca poate varia soldul in functie de consum,stiu consumul curent deoarece sunt informata lunar printr un sms.Ps:Stau departe de o casierie (intr un varf de munte:) ).Va multumesc pt raspuns

  13. Imi exprim rugamintea de a tine cont de urmatoarele aspecte:
    -Sunt de acord ca IT-isti dv. sa-si dovedeasca abilitatea de a concepe programe cat mai „stufoase” pentru a fi platiti pe masura dar nu se tine cont de CLIENT;
    -Pentru care motiv, lunar, sistemul de a accesa factura in format PDF are sicane si dificultati sporite. Cui foloseste acest joc stupid?
    -Ma anuntati pe telefon ca a fost editata factura lunara dar nu am unde s-o vad.
    -Pentru solicitarea mea de a primi factura in format PDF nu este cazul sa ofer explicatii explicatii in acest moment.
    -De ce alti furnizori imi pot trimite direct prin e-mail factura sfidand riscul de a fi platita in numele meu de catre hackeri?

    • Factura se poate trimite direct pe e-mail fara nicio problema, doar ca nu o sa mai primiti facturile in format fizic, acasa.
      Recent, cei de la Digi au facut anumite modificari astfel incat persoanele care primesc factura pe mail, trebuie sa acceseze un link si sa foloseasca parola pentru a vedea factura (parola reprezinta ultimele 6 cifre din CNP-ul titularului). La acest lucru va referiti, de fapt?

    • La ce operator doriti desfasuratorul pentru telefonie, la Digi?
      Daca da, pentru desfasurator trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania si sa va logati, aveti acces la facturile pe ultimele 6 luni.

  14. Am facut o plata online pe 28.09.2018, plata ptr fact ****, in contul dv RO51 ****. Constat ca pe data de 03.10.2018 plata nu este validata, fiind „bombardat” cu SMS-uri prin care ma somati ca daca nu platesc…..ma ve-ti deconecta. Sun la nr de tel al RCS&RDS unde dupa o asteptare de 20 minute, mi se raspunde in sfarsit dar sunt trimis la „dovezi.plata @ rcs-rds.ro”unde sa trimit o copie online, dupa doc de plata emis de INGBANK. Fac si acest lucru dar…..degeaba primesc in continuare sms-uri… ati ghicit… ca ma deconectati. Incerc pe pagina dv de internet, plata este nevalidata…
    Intre timp imi trmiteti online noua factura unde cu stupoare imi „confirmati” ca nu am platit factura veche… cat si ca am de platit 10 lei cum ca in data de 26.01.2018 v-am chemat sa-mi verificati o „lipsa semnal” la tv si… n-am inteles de ce? ESTE PRIMA OARA… iar eu nu va deranjez decat foarte rar. In sfarsit sun iar la tel … care mananca convorbiri, al RCS&RDS. Dupa 25 minute imi raspunde cineva, care imi spune ca sunt supra solicitati de mesajele clientilor ffff multumiti…Dupa discutia cu persoana in cauza, al carui nume nu l-am retinut… nu aflu mare lucru; intre timp ma tine la telefon – pe banii mei- sa mai afle ce sa-mi spuna….dar totusi aflu ca cel chemat de mine ptr a remedia nefunctionarea tv, trebuia sa-mi spuna ca „operatia” costa 10 lei si sa-mi elibereze un process verbal de constatare… Toata convorbirea a deposit cred 40 de minute – pe banii mei- In final vreau sa va „anunt” ca suntem in 09.10.2018 si pe pagina dv de… eu tot apar ca nu am platit…. Acum astept rezolvarea problemei, eventual deconectarea mea de la „serviciile RCS&RDS”.
    Astept „cu infrigurare” ce se mai intampla… deorece vad cum se rezolva problemele la dv.
    Cu stima si … ce ma sfatuiti… SA MERG LA ALTA FIRMA?

    • Probabil interventia aceea din ianuarie 2018 (daca am inteles bine) a fost facturata cu intarziere, cine stie ce s-o fi intamplat cu procesul verbal de atunci pana acum. Dar, din cate am inteles nu ati solicitat nicio interventie. Ciudata situatie. Oricum, trebuie sa asteptati sa primiti un raspuns la sesizarea care v-a fost preluata
      Noi nu prea avem cu ce sa va ajutam in aceasta situatie deoarece nu suntem RCS – RDS.

  15. fapt interesant:de acum inainte factura digi se trimite doar blocata adica criptata nu o sa o mai vada oricine o sa poti sa o vezi doar cu ultimele 6 cifre de la cnpul titularului
    sursa: un angajat digi

    • Intr-adevar, este interesanta aceasta schimbare, auzisem eu ceva zvonuri insa nu stiam nimic concret.
      Am actualizat articolul.
      Multumim pentru informatii!

    • La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS? Pentru mutarea platii de pe un cod client pe altul trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii, posibil sa fie nevoie sa faceti si o cerere in acest sens.

    • Pentru a reclama neprimirea facturii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS. Vor inregistra o sesizare si vor verifica de ce nu primiti facturile.

    • Pentru a avea acces la desfasurator pentru convorbirile detaliate trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si puteti vedea convorbirile din ultimele 6 luni.