Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Metode de plata, plati online si previzualizare a facturilor. Acces la desfasurator si facturi detaliate.
Traind in secolul vitezei, incercam sa economisim cat mai mult timp cu lucrurile care sunt obligatorii si care nu ne fac placere, fiind si eficienti in acelasi timp. Unul din aceste lucruri pe care sunt de parere ca ar trebui sa le simplificam cat mai mult este plata facturilor. Pe langa intretinerea locuintei, majoritatea facturilor pot fi achitate prin diverse metode. Si, cum suntem dependenti de telecomunicatii, trebuie sa simplificam si plata facturilor furnizorilor nostri de servicii, bine-nteles. Mai jos voi descrie modalitatile de plata in cadrul companiei RCS-RDS (Digi) plus alte informatii financiare foarte utile.
Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:
- Plata se poate efectua in primul rand, evident, la casieriile RCS-RDS insa acestea sunt destul de putine raportate la numarul de abonati, dovada fiind cozile interminabile pe care le intalnim cand mergem sa achitam. Cea mai eficienta metoda (in contactul direct cu compania, fara intermediari) este plata online pe site-ul oficial. Plata se face foarte usor si, cel mai important, se inregistreaza foarte rapid, de regula in cateva minute, maxim cateva zeci de minute. Trebuie sa ajungem la sectiunea Contul Meu iar de acolo vom avea doua metode: daca avem cont creat (sau dorim sa ne cream), trebuie sa ne autentificam, dupa care selectam Facturi, bifam factura pe care dorim sa o achitam si mai departe introducem datele de pe card; a doua metoda este fara cont, cand am ajuns la pagina de logare in Contul Meu (DigiCare) apasam click pe reclama care ne indruma spre plata facturii (in acest caz vom avea nevoie de cod client, numar factura sau numar de telefon digi, suma si adresa e-mail). Cele mai rapizi modalitati de plata in ceea ce priveste timpul de inregistrare al platii sunt in casierie si online pe site-ul oficial.
- Qiwi – terminale self-service ale celei mai extinse retele in domeniu.
- Un-doi Centru de plati, PayPoint si PayZone – Zeci de mii de magazine unde poti achita, trebuie doar sa gasesti un astfel de magazin cat mai apropiat de tine, fara sa astepti la cozi. Partea negativa este, insa, ca plata se inregistreaza destul de greoi, in cateva zile (fara zile nelucratoare).
- La casieriile bancilor (cash):Banca Transilvania (BT), CEC, Volksbank, Bancpost, Alpha Bank, BRD, Piraeus, UniCredit Tiriac, UniKasa, CreditCoop si Banca Comerciala Carpatica.
- ATM-uri (bancomate): CEC, BancPost, Piraeus, UniCredit Tiriac, BRD, ING, BCR, Banca Transilvania (BT).
- Direct Debit (adica, la sfarsitul fiecarei luni, este extrasa suma aferenta facturii tale de pe card): CEC, BankPost, Alpha Bank, UniCredit Tiriac, Raiffeisen, BRD, BCR, Banca Transilvania (BT), ING Bank.
- Online: Piraeus Bank, CEC, BCR, CityBank, FastBanking BancPost, Alpha Click – Alpha Bank, Online B@nking si BusinessNet Unicredit Tiriac, BRD-NET, BT Online Banking – Banca Transilvania, Home Bank – ING.
- Virament Bancar: ING Bank: RO51INGB0001000000018827, BRD: RO64BRDE450SV72419954500, UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
- Zebrapay: Putem achita facturile Digi prin unul din cele 1500 terminale self-service Zebrapay.
- Rompay;
Foarte important de stiut este ca, indiferent de metoda aleasa, nu se percepe comision. In cazul in care se alege orice alta modalitate in afara de casierie RCS-RDS sau online pe site-ul oficial, inregistrarea platii poate dura mai mult (ei zic ca intre 3 si 10 zile lucratoare) ceea ce este foarte mult insa depinde de posibilitatile fiecaruia. Surprinzator este faptul ca RCS-RDS a incetat de ceva timp colaborarea cu Posta Romana.
Care este perioada de facturare a serviciilor RCS – RDS?
Abonatii Digi pot avea urmatoarele perioade de facturare, luand ca exemplu luna iunie:
- de pe 01 iunie pana pe 30 iunie;
- de pe 10 iunie pana pe 30 iunie – aceasta este o perioada de facturare mai rar intalnita, de regula pentru abonatii care au doar televiziune prin satelit (Digi TV DTH), insa de regula majoritatea abonatilor Digi au prima perioada de facturare;
Perioada de gratie la RCS – RDS (perioada dupa data scadenta in care nu exista riscul sa se deconecteze serviciile) este 01-04 pentru fiecare luna. Incepand cu 05, serviciile se pot deconecta oricand, in primul rand se deconecteaza serviciile automat (exemplu: internet, telefonie) iar ultimele deconectari se fac pentru serviciul de cablu tv acolo unde trebuie sa ajunga o echipa de deconectari pentru a deconecta fizic cablul tv.
Exista taxa de reconectare la RCS – RDS in caz ca avem serviciile deconectate?
Taxa de reconectare exista doar pentru serviciul de cablu tv si costa 15 lei.
O problema a abonatilor RCS-RDS este aceea de a nu primi facturile in format fizic, inclusiv eu am avut aceasta problema o perioada de timp. Insa, pentru cei care au acces la internet, exista serviciul F@ctura Mea Digi, mai exact putem primi facturile in format electronic. Acest serviciu se poate activa fie apeland serviciul de Relatii cu Clientii, fie in sectiunea Contul Meu pe site-ul oficial.
Majoritatea dintre noi am avut probleme financiare cu marile companii de telecomunicatii (Telekom (Cosmote), Vodafone, Orange si Digi). Unele rezolvate usor, altele mai greu. Una din aceste “probleme” (mai mult, nelamurire) a fost la RCS-RDS, cand m-am abonat. La RCS, facturile se emit pe 18,19,20,21 sau 22 (informatie primita de la Relatii cu Clientii) pentru luna urmatoare. Mai exact, daca ne abonam pe 20 ianuarie, prima factura va fi cea din luna martie si va contine serviciile din ianuarie, februarie si martie. Destul de ciudat, in opinia mea, fiind singurii din piata telecomunicatiilor care procedeaza in felul acesta. De asemenea, din cauza acestui mod de facturare, si convorbirile efectuate (traficul suplimentar), se factureaza cu 2 luni anterioare. Adica, in factura din martie, avem convorbirile din ianuarie. Dar, cunoscand aceste lucruri, ne este destul de usor sa gestionam facturile si costurile acestei companii imprevizibile insa, momentan, cu servicii bune.
Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil):
O metoda de a vizualiza serviciile, costurile si facturile in timp real este cu aplicatia My Digi. In aceasta aplicatie poti citi stiri, vizualiza facturi si servicii. Poti chiar comanda echipamente sau servicii noi, direct din aplicatie.
Daca am achitat facturile restante, cand se reconecteaza serviciile?
Daca avem serviciile Digi deconectate pentru neplata, am achitat la o casierie sau online pe site-ul Digi Romania, atunci reconectarea serviciilor se va efectua in aproximativ 1-3 ore, probabil depinde de numarul de reconectari facute de sistem automat. In cazul cablului tv (acolo unde este nevoie sa ajunga o echipa de reconectari) reconectarea poate dura mai mult, pana la maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.
Daca am achitat printr-o alta modalitate de plata decat prin casierie/site Digi, atunci trebuie sa facem confirmarea platii, altfel reconectarea o sa dureze mult mai mult decat este de dorit.
Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS (Digi)?
Confirmarea platii la Digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail collection@rcs-rds.ro clienti@rcs-rds.ro dovezi.plata@rcs-rds.ro
Nu primesc factura Digi acasa, ce trebuie sa fac?
In cazul in care nu primim acasa factura Digi, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza neprimirea facturii. Astfel de probleme apar de regula cand factura este livrata in format fizic, in format electronic (pe e-mail) nu ar trebui sa apara astfel de probleme.
Cum obtin factura detaliata (desfasuratorul) convorbirilor telefonice?
In prezent exista o singura modalitate de a primi desfasuratorul telefoniei, creandu-ne un cont pe site-ul Digi Romania. Acolo avem acces la toate facturile si desfasuratoarele pentru fiecare luna.
Cum fac amanarea platii la Digi?
Amanarea platii se poate face la Digi doar daca serviciile au fost deconectate pentru neplata. Putem face o amanare de plata pe luna iar in termen de 5 zile trebuie sa platim. Pentru reconectarea pe baza promisiunii ca vom achita trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.
Nu se poate face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor, putem solicita amanarea platii doar daca serviciile RDS au fost deja deconectate.
Update 19.06.2018: Facturile se pot achita si prin Rompay.
Update 04.10.2018: De astazi facturile Digi se vor trimite criptate astfel incat vor putea avea acces la ele doar persoanele care cunosc ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului. Multumim lui ion berbec pentru informatii.
Voi ati avut probleme in ceea ce priveste facturile celor de la RCS-RDS?
Putem afla aici cum obtinem informatii detaliate despre facturile cu serviciile RCS & RDS.
Update 19.08.2019: Recent, cei de la Digi trimit SMS-uri de informare in momentul in care plata a fost inregistrata daca plata a fost efectuata prin reteaua PayPoint.
Cum pot plăti abonamentul
Digi cu plata pe loc
Dacă sunt in străinătate
Puteti plati factura Digi online pe site-ul Digi Romania folosind un card bancar. Este cea mai rapida modalitate de plata.
Am și eu o problema am pierdut factura la cablu și nu știu cum sa platesc
Puteti plati fara factura intr-o casierie Digi.
Vreau sa vad cat am de plată la digi
Pentru a afla cat trebuie sa platiti la Digi trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi, doar ei au acces la situatia financiara a contului dvs.
Cum vizualizez factura pe dec. 2018?
Pentru a vizualiza factura online trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si veti avea acces la toate facturile emise.
Buna seara cum pot amână plata facturii la digi
Buna seara, nu puteti amana plata facturii pentru a evita deconectarea insa in cazul in care sunt deconectate serviciile pentru neplata puteti suna la relatii cu clientii si sa solicitati reconectarea serviciilor pe motiv ca o sa platiti, din acel moment o sa aveti termen maxim 5 zile sa faceti plata facturii.
cum gasesc numarul factura la digi?
Numarul facturii este pe factura fizica sau este trimis prin e-mail sau SMS. Daca nu il aveti, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a-l obtine (daca sunteti titularul, deoarece astfel de informatii se ofera titularului de contract).
Gata am gasit multumesc
Cu placere!
Buna seara,
Va rog sa-m trimieti factura in format electronic la adresa de mail,deoarece nu am primit prin posta.
Cod client : *****
Buna seara,
Pentru a primi copie de pe factura Digi in format electronic va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
buna ziua
As dori sa aflu detalii legat de pachetul/ abonamentul din care face parte și numărul meu de telefon
Se poate sa mă ajutați?
Primesc lunar mesaj cu numărul facturii și ID client dar nu știu mai multe detalii despre acest abonament
Nu știu câte numere fac parte din abonamnet
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS si nu avem acces la baza lor de date. Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777.
vreau sa platesc abonamentul digi
Cu ce informatii va putem ajuta? Nu stiti cum puteti plati abonamentul Digi?
Buna dimineata!
Cum pot comfirma o plata catre Digi sa pot fi conectata din nou la internet?
Buna dimineata, puteti face confirmarea platii la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau trimitand dovada platii pe adresa e-mail collection @rcs-rds.ro insa aceasta varianta din urma va dura mai mult fiind zile nelucratoare.
Buna seara
Vreau sa va intreb si eu dc am ao datorie la dumneavostra si o platesc pot sa mai fac abonament pentru douo abonamente
Buna seara,
Daca va platiti datoriile, puteti sa beneficiati de abonamente de la ei.
buna ziua
cum aflu de pe telefon ce factura imi vine
de la digi
Buna ziua, puteti vizualiza factura pe telefon folosit aplicatia Digi Romania. Altfel, puteti primi prin SMS informatiile de baza despre factura atunci cand este emisa.
Buna seara
Cum pot face o amanare de plata a facturii.am abonament de 1an si 10luni niciodata nu am avut intarzieri de plata acum as avea nevoie de o amanare de plata a facturii
Buna seara,
Nu puteti face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor insa daca vi se deconecteaza serviciile puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi si sa solicitati reconectarea pe motiv ca veti plati factura, urmand sa aveti termen maxim 5 zile sa o platiti.
Ok.am inteles.multumesc frumos
Cu placere!
Va rog sa reconectati serviciul de televiziune pe numele *****, cod abonat ******,deoarece v-am trimis copia de pe c/v achitarii facturii restante pe adresa collection @ rcs-rds.ro !
Noi nu reprezentam compania Digi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi si sa solicitati reconectarea serviciilor pe motiv ca ati platit factura si ati facut confirmarea platii.
Cum aman o factura digi de la plata
Nu puteti amana deconectarea serviciilor Digi insa daca se deconecteaza, puteti solicita reconectarea cu promisiunea ca veti achita, urmand sa aveti un termen de maxim 5 zile sa achitati.
Ok multumesc mult
Cu placere!
vreau sa primesc desfasuratoul covorbirilor pe E-mail.
Pentru a avea acces la desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania si sa va logati.
buna ziua,in urma contractului de furnizare am cerut factura sa fie trimisa pe mail pentru ca nu locuiesc permanent la adresa aceea si nu am acces la factura prin posta. Vreau incepand cu luna ianuarie a mi se aloca un IP fix. Va rog sa imi comunicati IP-ul prin mail. Va multumesc
Buna seara,
V-au fost trimise facturi acasa si nu pe mail de cand ati solicitat acest lucru? Pentru a beneficia de un IP static trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Salut!cum pot afla nr de contrac pe care il am la digi?
Salut Luiss,
Pentru a afla numarul de contract trebuie sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi.
Buna ziua, mi-a venit factura cam mare și aș vrea să vad desfășurătorul convorbirilor
Buna ziua,
Pentru a avea acces la desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si puteti vizualiza desfasuratorul pe ultimele 6 luni.
sunt persoana in varsta
am contractat cu dvs TELEFON, tv cablu si internet la casa de vacanta din CULCIU MARE, *, jud SAtU MARE in valoare de 39 lei. AM PRIMIT „GRATUIT” DOUA CARTELE DIGI MOBIL, 4G, INTERNET NELIMITAT, ETC. NU STIU CUM SA LE FOLOSESC SI LA CE SUNT BUNE.
AM PRIMIT FACTURI MAJORATE LA 59 LEI,
IN ACT ADITIONAL SI NICI VERBAL NU AM FOST INFORMAT CA VA CRESTE VALOAREA FACTURII LUNARE
LOCALNICII SUSTIN CA NU AVETI ACOPERIRE IN ZONA CULCIU MARE, EU NU STIU CUM SA VERIFIC ACEST LUCRU
ROG INDICATI UN MOD AMIABIL DE RETURNARE A ACESTOR CARTELE, REDUCEREA VALORII FACTURII SI CHIAR/ EVENTUAL RENUNTAREA LA INTERNET PRIN CABLU, CU REDUCEREA FACTURII
Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca le-ati primit recent, cartelele nu sunt gratuite, erau gratuite acum ceva ani. Daca nu este acoperire in zona trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente), ei vor constata ca nu este acoperire in zona si va vor informa ca puteti face demersurile pentru rezilierea contractului. Pentru sesizare va recomand sa discutati cu cineva care v-ar putea ajuta.
Buna ziua intrebarea mea este daca se poate da o factura cu toate numerele de telefoane de catre cine am fost sunata si pe cine am sunat .
Buna seara,
Puteti vizualiza desfasuratorul convorbirilor creandu-va un cont pe site-ul Digi Romania si logandu-va un cont. Veti avea acces la desfasuratorul pe ultimele 6 luni.
Buna seara
Am achitat azi factura de digi si acuma seara au deconectat telefonul.Nu pot sa sun nici sa fac confirmare de plată
Buna seara, daca ati achitat in casierie sau online pe site-ul Digi plata se va inregistra repede iar reconectarea se va face in maxim 24 de ore de la inregistrarea platii. Altfel puteti face confirmarea platii si solicita reconectarea serviciilor pe pagina oficiala Facebook Digi Romania sau pe site-ul Digi Romania.
BunA ziua as dori sa știu Cum îmi pot activa factura electronica. Mulțumesc
Factura electronica se poate activa sunand la serviciul de relatii cu clientii Digi sau creandu-va un cont pe site-ul Digi Romania, urmand sa puteti face acolo modificarea modalitatii de facturare, dupa ce va logati.
vreau sa-mi comunicati ce suma am de plata luna aceasta si daca am vreo restanta .
Noi nu avem acces la situatia dvs financiara deoarece nu reprezentam compania Digi. Trebuie sa sunati la ei pentru aceasta informatie.
am trecut la DG in 30 octombrie si mi-a venit de plata pentru o zi intreaga luna octombrie , vi se pare normal?
A fost facturata doar acea zi, probabil factura contine ziua respectiva cat si abonamentul pe luna urmatoare. Pe factura ce scrie? Daca scrie abonament cablu tv octombrie – noiembrie atunci este asa cum am scris.
Vreau sa primesc factura Digi și desfășurătorul facturii in format electronic. Se percepe o taxa suplimentară?
Nu se percepe o taxa suplimentara insa pentru a vizualiza desfasuratorul trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si puteti vedea desfasuratorul pe ultimele 6 luni.
Am cont, plătesc online, văd valoarea facturii care o am de plată dar nu pot vedea factura detaliată. Mă puteți îndruma că să o pot vedea?
Pentru a vizualiza desfasuratorul trebuie sa accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectati numarul de telefon pentru care doriti desfasuratorul iar in dreapta unde scrie Configureaza selectati Descarca Desfasurator Convorbiri – pentru luna dorita apasati click pe PDF
As dori factura telefonului și pe adresa de e-mail, deoarece prin poștă vine mai târziu, în Mangalia nu avem sediul DIGI, MULȚUMESC
Puteti primi factura fie in format fizic, fie pe e-mail, nu o puteti primi prin ambele modalitati. Daca va hotarati sa o primiti in format fizic, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a reclama ca primiti mereu factura cu intarziere.
In ce condiții pot primi factura detaliată Digi in format electronic?… pașii de urmat…
Pentru a avea acces la desfasurator lunar trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si puteti vizualiza desfasuratorul pe ultimele 6 luni.
detal convorbiri
Cu ce va putem ajuta mai exact? Doriti desfasuratorul?
Buna ziua as dori desfasuratoro pe luna trecuta contractu este pe ****
Buna seara,
Pentru a vizualiza desfasuratorul Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.
Buna,
Am nevoie urgen t de un nr tel .pentru prevenirea suspendarii
Am facut plata azi am trimia si mail
Dar acu 5 munute am primit un mail ca voi fi suspendat
Buna seara,
Este suficient daca ati trimis confirmarea platii pe collection @rcs-rds.ro. Daca totusi doriti sa verificati situatia financiara, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi.
Buna ziua! Pt a plati o factura, spuneti mi, va rog, daca cod client inseamna id?
Buna seara, da, cod client inseamna ID client.
Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti cat trebuie sa platesc ptr abonamentul digi pe luna trecuta. Mentionez ca nu am primit nici factura in format fizic si nici pe e-mail in format electronic.
Numele este ******, Str. Banca Nationala, nr *, sc *, et.*, ap*, jud. Bacau, loc Bacau.
Va multumesc
Buna ziua,
Pentru a afla informatii despre facturile Digi si pentru a reclama neprimirea facturii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
buna ziua ,nu stiu ce se intamlpa ca nu primesc factura acasa
Buna ziua,
Pentru neprimirea facturilor va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in acest sens, se va verifica problema impreuna cu postasul care distribuie facturile.
Am făcut sesizare ,dar nu sa rezolvat nimic
Cand ati facut sesizare si ce raspuns ati primit?
A fost soția personal pe sos.giurgiului
Acum 3,4 saptamani
Faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS urmand sa primiti un raspuns in urma verificarilor facute.
de 2-3 luni nu mai ajunge factura la destinatie ,factura este pe ciurea *** ,va rog sa remediati aceasta situatie in caz contrar sunt nevoit sa reziliez contractul cu rds-rcs.va multumesc
Pentru neprimirea facturii va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica impreuna cu agentul zonal care distribuie facturile.
la interval de 1-2 luni, ceva se schimba si nu pot accesa factura in format PDF
Ce eroare va apare cand incercati sa accesati factura?
cum pot afla cat am de plata la rcs-rds,daca nu am primit factura
Pentru a afla informatii despre factura Digi trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
Altfel, puteti sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si puteti vedea facturile.
Buna ,
Primeam factura electronica si faceam platile utilizand un mail pe care acum nu il mai am , iar la toate datele introduse primesc raspunsul ca acest cont este atasat altui mail si ca voi primi raspuns prin e-mail. Cum sa imi refac configuratia ( mail+parola ) sa pot plati in continuare online. Acum imi este imposibil pentru ca nu pot folisi actualul mail . Noul mail la care astept raspunsul dumneavoastra la adresa *****.
Multumesc
Buna Cristina,
Trebuie sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a-ti inlocui adresa de mail veche cu adresa noua.
Buna ziua. Suntem SC **** si nu am primit factura. Nici macar online
Buna ziua,
Va recomand sa contactati responsabilul dvs de cont din partea companiei RCS – RDS si sa semnalati aceasta problema.
Bună seara vreau și eu să știu de ce vine factura la Digi in valoare de 80 de lei pe numele *?
Buna seara, pentru a afla detalii despre factura trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi, doar ei au acces la facturile dvs.
Este necesar sa confirm efectuarea platii? Prin ce adresa de E-mail?
Puteti face confirmarea platii la adresa collection @rcs-rds.ro
Buna cum as putea citi conversatile de pe o factura adica sa citesc acele mesaje trimise
Cum pot deschide conversatile de pe o facura
Sa vad continutul acelui mesaj
Buna dimineata, nu puteti afla continutul mesajelor din factura.
De ce nu pot afla
Continutul mesajului daca sotul foloseste aceea cartela
Si eu sunt inputernicit pe contract
Nu puteti afla pentru ca nu este posibil, nu ofera niciun operator o astfel de posibilitate. Nu are treaba ca sunteti sau nu imputernicita pe contract.
As putea sa setez pe telefon orice mesaj ce trimite el de pe telefon lui sami apara mie pe telefon
Exista aplicatii pentru redirectionarea SMS-urilor pe alt numar sau pe mail insa noi nu incurajam astfel de lucruri. Personal mi se par destul de neplacute, sa nu spun josnice.
Si cum trebuie sa fac
Este josnic intradevar dar cand deja sa umplut pahar
Cand deja s-a umplut paharul apelati la alte metode mai demne, sfatul meu. Asa cum am spus, noi nu recomandam astfel de lucruri deci nu o sa oferim nici asistenta in acest sens, imi pare rau. Puteti cauta pe google tutoriale sa redirectionati SMS-urile.
Bună seara. Am o mare rugăminte vreau să plătesc numai DIGI TV. Fără abonamente telefonice. Vă mulțumesc.
Buna seara, factura se poate plati doar integral, nu se poate achita partial.
Atunci o sa reziliez contractul. Nu vă convine numai televiziunea?
Noi nu suntem cei de la RCS – RDS. Dar asa de curiozitate, daca ati optat pentru telefonie daca nu doriti sa o platiti? Sau inca nu ati optat? Este neclar pentru mine ce doriti mai exact.
Avem un contract la DIGI Tv. pentru televiziune și
Telefoane.
Vreau sa renunț la abonamentele de telefoane, și să plătesc în continuare tv.
Daca nu mai aveti perioada contractuala puteti sa ajungeti intr-un sediu pentru rezilierea abonamentelor de telefonie.
Și dacă mă duce cu vorba că sunt în perioada contractuală și ieu vreau sa renunț la abonamentele de telefonie mobilă. Pur și simplu nu mai vreau sa plătesc abonamentele decât cablu tv. Ce șanse sunt? Vă mulțumesc.
Nu puteti sa platiti doar cablul tv deoarece este pe aceeasi factura ca telefonia si factura trebuie sa fie platita integral. Nu va duc cu vorba, va spun ca este o perioada contractuala pentru care v-ati dat acordul la semnarea contractului.
Mă scuzați Vă rog. Am să verific până când am contractul la abonamente sper că anul ăsta să se termine și merg în continuare doar pe cablu tv.
Ok.
Buna ziua,
Ieri 22.11.2018, am fost la agentia de pe str.Cernei sa achit factura RDS cu cardul de BRD.
O incercare a fost esuata, am trecut la al 2-lea POS de pe pupitrul casierei. A iesit o chitanta,
insa casiera a luat-o ,a facut-o ghemotoc, aruncand-o ,mi-a spus ca nu a fost buna.
Astazi la verificarea contului online BRD, scrie ca mi-au fost retrasi din cont 55.83 de lei de la pos comercial RCS_RDS Cernei!
Totusi factura mea nu a fost achitata, desi eu am intrat personal cu cardul in agentie si l-am imanat casierei.
Va rog sa verificati si sa faceti dreptate.
Pentru cele afirmate am dovada extrasul de cont.
Multumesc,
Maria U.
Buna ziua,
Daca v-a fost retrasa acea suma atunci plata se va inregistra insa facand plata la BRD nu se inregistreaza imediat in contul RDS, uneori poate dura chiar si cateva zile.
Va recomand sa mai asteptati cateva zile iar daca plata nu se inregistreaza, trebuie sa ii contactati pe cei de la BRD, nu pe cei de la RDS.
Ati fost acolo si ati vazut ca au fost probleme, unde este vina RDS-ului in afacerea asta? Primul lucru la care trebuie sa va ganditi este BRD-ul, ca doar ei au avut probleme cu POS-ul si tot angajatul lor a aruncat acea chitanta.
Cum vad factura detaliată la Digi
Pentru a vizualiza factura detaliata (desfasuratorul) trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si aveti acces la desfasuratorul pe ultimele 6 luni.
buna seara
Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS
Buna seara, puteti face confirmarea platii la RCS – RDS trimitand dovada platii (poza chitantei) pe adresa de mail collection @ rcs-rds.ro. De asemenea, daca serviciile v-au fost suspendate pentru neplata puteti contacta serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a solicita manual reconectarea serviciilor.
Bună ziua am achitat o factura de rcs&rds a propietarei unde locuiesc cu chirie și nu reușesc sa comunic pentru confirmarea plății ce as putea sa fac?
Buna ziua, daca ati achitat printr-o alta modalitate decat online pe site-ul Digi sau o casierie Digi, inregistrarea platii poate dura mai mult timp, maxim o saptamana. Confirmarea platii in reteaua Digi se poate face trimitand dovada platii (poza chitantei) la adresa de mail collection @ rcs-rds.ro. De asemenea, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a solicita reconectarea platii deoarece ati facut plata.
Am achitat factura astăzi la aparat cu nr facturii ***** rog sa mi se pornească internetul scuze de deranj o zi bună.
Prin ce modalitate ati achitat factura Digi?
Nu am primit factura pe noiembrie in format electronic (Email)
Verificati inclusiv in SPAM/BULK/Thrash si daca nu este nici acolo, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a se verifica aceasta problema.
Eu am platit factura de 30 de lei ca asa am primit mesajul , am mai avut neplaceri din astea cu factura,. daca de peste10-15 ani nu am avut probleme cu plata facurilor si acum am neplaceri voi trece la firma unde si pretul este mai bun . Va multumesc.
Nu inteleg exact care este problema cu factura si care este neplacerea, puteti da mai multe detalii?