Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Metode de plata, plati online si previzualizare a facturilor. Acces la desfasurator si facturi detaliate.
Traind in secolul vitezei, incercam sa economisim cat mai mult timp cu lucrurile care sunt obligatorii si care nu ne fac placere, fiind si eficienti in acelasi timp. Unul din aceste lucruri pe care sunt de parere ca ar trebui sa le simplificam cat mai mult este plata facturilor. Pe langa intretinerea locuintei, majoritatea facturilor pot fi achitate prin diverse metode. Si, cum suntem dependenti de telecomunicatii, trebuie sa simplificam si plata facturilor furnizorilor nostri de servicii, bine-nteles. Mai jos voi descrie modalitatile de plata in cadrul companiei RCS-RDS (Digi) plus alte informatii financiare foarte utile.
Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:
- Plata se poate efectua in primul rand, evident, la casieriile RCS-RDS insa acestea sunt destul de putine raportate la numarul de abonati, dovada fiind cozile interminabile pe care le intalnim cand mergem sa achitam. Cea mai eficienta metoda (in contactul direct cu compania, fara intermediari) este plata online pe site-ul oficial. Plata se face foarte usor si, cel mai important, se inregistreaza foarte rapid, de regula in cateva minute, maxim cateva zeci de minute. Trebuie sa ajungem la sectiunea Contul Meu iar de acolo vom avea doua metode: daca avem cont creat (sau dorim sa ne cream), trebuie sa ne autentificam, dupa care selectam Facturi, bifam factura pe care dorim sa o achitam si mai departe introducem datele de pe card; a doua metoda este fara cont, cand am ajuns la pagina de logare in Contul Meu (DigiCare) apasam click pe reclama care ne indruma spre plata facturii (in acest caz vom avea nevoie de cod client, numar factura sau numar de telefon digi, suma si adresa e-mail). Cele mai rapizi modalitati de plata in ceea ce priveste timpul de inregistrare al platii sunt in casierie si online pe site-ul oficial.
- Qiwi – terminale self-service ale celei mai extinse retele in domeniu.
- Un-doi Centru de plati, PayPoint si PayZone – Zeci de mii de magazine unde poti achita, trebuie doar sa gasesti un astfel de magazin cat mai apropiat de tine, fara sa astepti la cozi. Partea negativa este, insa, ca plata se inregistreaza destul de greoi, in cateva zile (fara zile nelucratoare).
- La casieriile bancilor (cash):Banca Transilvania (BT), CEC, Volksbank, Bancpost, Alpha Bank, BRD, Piraeus, UniCredit Tiriac, UniKasa, CreditCoop si Banca Comerciala Carpatica.
- ATM-uri (bancomate): CEC, BancPost, Piraeus, UniCredit Tiriac, BRD, ING, BCR, Banca Transilvania (BT).
- Direct Debit (adica, la sfarsitul fiecarei luni, este extrasa suma aferenta facturii tale de pe card): CEC, BankPost, Alpha Bank, UniCredit Tiriac, Raiffeisen, BRD, BCR, Banca Transilvania (BT), ING Bank.
- Online: Piraeus Bank, CEC, BCR, CityBank, FastBanking BancPost, Alpha Click – Alpha Bank, Online B@nking si BusinessNet Unicredit Tiriac, BRD-NET, BT Online Banking – Banca Transilvania, Home Bank – ING.
- Virament Bancar: ING Bank: RO51INGB0001000000018827, BRD: RO64BRDE450SV72419954500, UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
- Zebrapay: Putem achita facturile Digi prin unul din cele 1500 terminale self-service Zebrapay.
- Rompay;
Foarte important de stiut este ca, indiferent de metoda aleasa, nu se percepe comision. In cazul in care se alege orice alta modalitate in afara de casierie RCS-RDS sau online pe site-ul oficial, inregistrarea platii poate dura mai mult (ei zic ca intre 3 si 10 zile lucratoare) ceea ce este foarte mult insa depinde de posibilitatile fiecaruia. Surprinzator este faptul ca RCS-RDS a incetat de ceva timp colaborarea cu Posta Romana.
Care este perioada de facturare a serviciilor RCS – RDS?
Abonatii Digi pot avea urmatoarele perioade de facturare, luand ca exemplu luna iunie:
- de pe 01 iunie pana pe 30 iunie;
- de pe 10 iunie pana pe 30 iunie – aceasta este o perioada de facturare mai rar intalnita, de regula pentru abonatii care au doar televiziune prin satelit (Digi TV DTH), insa de regula majoritatea abonatilor Digi au prima perioada de facturare;
Perioada de gratie la RCS – RDS (perioada dupa data scadenta in care nu exista riscul sa se deconecteze serviciile) este 01-04 pentru fiecare luna. Incepand cu 05, serviciile se pot deconecta oricand, in primul rand se deconecteaza serviciile automat (exemplu: internet, telefonie) iar ultimele deconectari se fac pentru serviciul de cablu tv acolo unde trebuie sa ajunga o echipa de deconectari pentru a deconecta fizic cablul tv.
Exista taxa de reconectare la RCS – RDS in caz ca avem serviciile deconectate?
Taxa de reconectare exista doar pentru serviciul de cablu tv si costa 15 lei.
O problema a abonatilor RCS-RDS este aceea de a nu primi facturile in format fizic, inclusiv eu am avut aceasta problema o perioada de timp. Insa, pentru cei care au acces la internet, exista serviciul F@ctura Mea Digi, mai exact putem primi facturile in format electronic. Acest serviciu se poate activa fie apeland serviciul de Relatii cu Clientii, fie in sectiunea Contul Meu pe site-ul oficial.
Majoritatea dintre noi am avut probleme financiare cu marile companii de telecomunicatii (Telekom (Cosmote), Vodafone, Orange si Digi). Unele rezolvate usor, altele mai greu. Una din aceste “probleme” (mai mult, nelamurire) a fost la RCS-RDS, cand m-am abonat. La RCS, facturile se emit pe 18,19,20,21 sau 22 (informatie primita de la Relatii cu Clientii) pentru luna urmatoare. Mai exact, daca ne abonam pe 20 ianuarie, prima factura va fi cea din luna martie si va contine serviciile din ianuarie, februarie si martie. Destul de ciudat, in opinia mea, fiind singurii din piata telecomunicatiilor care procedeaza in felul acesta. De asemenea, din cauza acestui mod de facturare, si convorbirile efectuate (traficul suplimentar), se factureaza cu 2 luni anterioare. Adica, in factura din martie, avem convorbirile din ianuarie. Dar, cunoscand aceste lucruri, ne este destul de usor sa gestionam facturile si costurile acestei companii imprevizibile insa, momentan, cu servicii bune.
Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil):
O metoda de a vizualiza serviciile, costurile si facturile in timp real este cu aplicatia My Digi. In aceasta aplicatie poti citi stiri, vizualiza facturi si servicii. Poti chiar comanda echipamente sau servicii noi, direct din aplicatie.
Daca am achitat facturile restante, cand se reconecteaza serviciile?
Daca avem serviciile Digi deconectate pentru neplata, am achitat la o casierie sau online pe site-ul Digi Romania, atunci reconectarea serviciilor se va efectua in aproximativ 1-3 ore, probabil depinde de numarul de reconectari facute de sistem automat. In cazul cablului tv (acolo unde este nevoie sa ajunga o echipa de reconectari) reconectarea poate dura mai mult, pana la maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.
Daca am achitat printr-o alta modalitate de plata decat prin casierie/site Digi, atunci trebuie sa facem confirmarea platii, altfel reconectarea o sa dureze mult mai mult decat este de dorit.
Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS (Digi)?
Confirmarea platii la Digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail collection@rcs-rds.ro clienti@rcs-rds.ro dovezi.plata@rcs-rds.ro
Nu primesc factura Digi acasa, ce trebuie sa fac?
In cazul in care nu primim acasa factura Digi, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza neprimirea facturii. Astfel de probleme apar de regula cand factura este livrata in format fizic, in format electronic (pe e-mail) nu ar trebui sa apara astfel de probleme.
Cum obtin factura detaliata (desfasuratorul) convorbirilor telefonice?
In prezent exista o singura modalitate de a primi desfasuratorul telefoniei, creandu-ne un cont pe site-ul Digi Romania. Acolo avem acces la toate facturile si desfasuratoarele pentru fiecare luna.
Cum fac amanarea platii la Digi?
Amanarea platii se poate face la Digi doar daca serviciile au fost deconectate pentru neplata. Putem face o amanare de plata pe luna iar in termen de 5 zile trebuie sa platim. Pentru reconectarea pe baza promisiunii ca vom achita trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.
Nu se poate face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor, putem solicita amanarea platii doar daca serviciile RDS au fost deja deconectate.
Update 19.06.2018: Facturile se pot achita si prin Rompay.
Update 04.10.2018: De astazi facturile Digi se vor trimite criptate astfel incat vor putea avea acces la ele doar persoanele care cunosc ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului. Multumim lui ion berbec pentru informatii.
Voi ati avut probleme in ceea ce priveste facturile celor de la RCS-RDS?
Putem afla aici cum obtinem informatii detaliate despre facturile cu serviciile RCS & RDS.
Update 19.08.2019: Recent, cei de la Digi trimit SMS-uri de informare in momentul in care plata a fost inregistrata daca plata a fost efectuata prin reteaua PayPoint.
Bună ziua, dacă am achitat factura online de ce nu s a activat abonamentul?
Buna ziua,
Ce servicii nu va functioneaza? Cand ati achitat factura si prin ce modalitate?
Abonament tel și internet, am achitat factura online în data de 14.02.
Daca ati achitat online pe site-ul Digi trebuia sa se reconecteze serviciile pana acum. Poate problema este alta. Cand incercati sa sunati, ce se aude in telefon?
Îmi spune ca am apelul restricționat
Fie mai aveti un rest de plata, fie a ramas numarul blocat. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a se verifica exact situatia financiara si serviciile.
Buna ziua,
am 2 abonamente digi pe care le folosesc in Portugalia si doresc sa pot efectua platile abonamentelor de aici .
imi puteti trimite informatiile necesare …
multumesc anticipat
Buna ziua,
Daca aveti informatiile de pe factura (cod client, numar factura si suma de plata) puteti achita online pe site-ul Digi Romania – Plata Facturii.
Buna ziua!
Ce număr pot apela pentru a vorbi cu un reprezentant craiova?
Am O problema
Am achitat factura
Si cu toate astea mi s au oprit serviciile
Buna ziua,
Poate vi s-au deconectat serviciile exact inainte sa achitati. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Craiova la numarul 0351400414 pentru a se verifica situatia financiara.
Buna seara! Am un abonamente tv și internet la dumneavoastră pe numele de *****. Nu am primit factura și acum din cauza neplății a fost oprit Internetul. Sunt interesat pe ce luna și cât am de plata. Cum as putea rezolva asta?
Pentru a afla care este suma pe care trebuie sa o achitati trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Puteti solicita tot atunci cand sunati reconectarea serviciilor cu promisiunea ca o sa achitati factura in termen de maxim 5 zile. Pentru acest lucru trebuie sa sune titularul contractului.
Daca merge altcineva decât titularul contractului cu o factura din urma la sediu rds poate rezolva ceva?
Sa clarificam, eu ma refeream ca titularul poate suna la relatii cu clientii sa ceara reconectarea inainte de a se plati factura. Plata facturii se poate face de catre oricine stie numele titularului si adresa intr-o casierie Digi, nu aveti nevoie nici macar de factura.
Nu am primit factura Digi Tv nu stiu cum sa plătesc!
Puteti achita fara factura intr-o casierie Digi.
Primesc facturi pe telefon de la Digi,cod client *****,vreau sa stiu numele si prenumele beneficiarului
Nu puteti afla numele titularului insa puteti sa ii contactati pe cei de la Digi sa va stearga numarul de telefon din baza lor de date de pe acel contract, daca nu aveti nicio legatura cu titularul.
Macar adresa unde se duce aceasta factura?Poate fi un copil de al meu sau sotul,care Nu vor sa-mi spuna
Localitate-judet……
Nu o sa va ofere nimeni aceste informatii mai ales de cand cu regulile GDPR privind confidentialitatea datelor cu caracter personal.
Buna seara!
Sunt plecată din țara și am abonamentul tăiat am plătit online și nici acum nu mi au dat drumu la abonament…. nr de tel este 077****** …. va mulțumesc
Buna seara,
Cand ati achitat? Termenul maxim de reconectare este de 24 de ore insa puteti sa-i contactati telefonic pentru a urgenta reconectarea iar in maxim o ora ar trebui sa se rezolve.
codul de client este*****,adresa Miraslau *bl.* sc * et.*,ap.*.Va rog sa verificati facturile mele deoarece eu lunar am pus in plus la taxa intre 10-40 lei iar la factura de pe ianuarie ,nu a reesit ca am de plata mai putin. Nu e in regula.Va rog sa reverificati sumele.Multumesc
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a vi se detalia factura.
Vrei.sa.stiu.de.ce.mia.trimis.atit.de.plata.ca.am.abonamentu.de.10.lei.pe.luna
Pentru a afla ce servicii v-au fost facturate, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
As dori ultima factura detaliata cod client ****
Pentru a viziona desfasuratorul trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si aveti acces la desfasuratorul pe ultimele 6 luni.
Pot obține un desfasurator al unui număr de telefon al abonamentului meu la Digi mobil pe ultimele 24 de ore ?
Nu puteti obtine desfasuratorul pe ultimele zile, puteti sa verificati desfasuratorul doar pe luna anterioara.
Ma numesc M. Eugenia , cod client **** si doresc sa stiu de ce in factura mai sus mentionata imi apar niste costuri suplimentare la pct.2, respectiv „chirie Digi smart”, 2,88 lei,”. Aceasta suma nu mi-a mai fost perceputa pana in prezent si nu stiu ce reprezinta.Va rog sa verificati si sa ma informati corespunzator. Multumesc
Aveti mai mult de un echipament (smart cam/decodor) in custodie? Pentru un al doilea echipament se percepe chirie de 3 lei pe luna.
doresc factura pe suport de hartie.brasov,str carpatilor nr*,bl *,cod client*.Va multumesc.
Pentru schimbarea modalitatii de facturare trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
doresc factura detailata factura **** cod client ****
Pentru vizualizarea facturii detaliate trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania – Contul Meu.
As avea si eu o problema cu facturile la digi
Buna seara,
Cu ce va putem ajuta?
În legatura cu niste facturi la digi
Pai in legatura cu niste facturi, ce v-ar interesa mai exact, sa stim daca va putem ajuta sau nu? Daca doriti detalierea facturii nu va putem ajuta deoarece nu avem acces la baza de date a celor de la Digi.
Vroiam sa vă întreb de ce plătesc factura de 2ori pe lună.dar se pare ca nu se poate
Aveti aceeasi factura cu acelasi cod client de platit de 2 ori pe luna? este identica?
E acea si factura acelasi cod dar la bani e diferența de 2-3 lei
Am si msj si chitantele plătite dar eu nu sunt in tara am crezut ca poate rezolv ceva asa
O sa ma duc peste ei cand ii ajunge acasa
Puteti suna telefonic la relatii cu clientii sau sa le lasati un mesaj pe pagina oficiala Facebook Digi Romania.
Cum pot afla codul de client de la rds?
Codul de client este trecut pe factura. Daca nu aveti o factura, trebuie sa contacteze titularul contractului serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
As dori sa stiu cat am de plata .factura
Pentru a afla valoarea facturii trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
Doresc să plătesc în numerar cu plata pe loc
Din Germania
Nu puteti plati numerar din afara tarii.
Ca de fiecare data, nu am acces la factura in format PDF !
Ati introdus codul necesar accesului la factura? Ce pasi ati urmat mai exact si unde v-ati blocat?
Vreau sa fac o sesizare sa îmi vina factuea digi acasa
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a solicita sa va ajunga facturile in format fizic, acasa.
Doresc factura digi
Pentru a primi factura Digi (in format fizic sau in format electronic) trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
Am făcut plata online și nu se conectează cât trebuie sa aștept ? Cei drept am făcut-o de mult dar cartela a fost la mine , acuma am introdus-o in aparat dar nu sa conectat cât trebuie sa aștept ?
Ati facut plata online pe site-ul Digi? Reconectarea serviciilor se face in termen de maxim 24 de ore de la inregistrarea platii, daca inca nu va functioneaza cartela va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
am platit, penru o cunostinta gresind contul client. Unde sa trimit dovada platii?
Pentru realocarea platii trebuie sa faceti o cerere intr-un punct de lucru Digi sau sa trimiteti o cerere online.
Buna ziua
As dori sa platesc o factura mai veche din străinătate cum fac
Mai exact ireland.
Buna seara,
Puteti achita online factura Digi pe site-ul Digi Romania – Plata facturii.
Vreau format electronic
Pentru a primi factura in format electronic trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
Buna ziua as vrea sa intreb daca am gresit mai pot face ceva am platit factura si am greșit codul client
Buna seara,
Trebuie sa faceti o cerere scrisa la RCS – RDS pentru realocarea platii in contul de client corect.
Buna Ziua !
Daca pot primi factura prin e-mail pt mama mea S. IDA,din PANET , nr.* ,JUD. Mures
Contract ******* din ******
Buna ziua,
Pentru a schimba modalitatea de facturare in format electronic trebuie sa sune titulara contractului la serviciul de relatii cu clientii.
Buna ziua,
Nu am primit factura pe e-mail pentru a efectua plata.
Multumesc
Buna ziua,
Ati verificat in fisierele SPAM/Bulk/Thrash?
Daca da, faceti o sesizare la RCS – RDS.
As dori sa primesc mesaj luna de luna cu factura tv probleme cu factor postal
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa solicitati activarea notificarilor pentru factura prin SMS pe un anumit numar de telefon.
Detalii la ultima factura pentru numărul de fix. Data când a fost făcută convorbirea sau convorbirile. Factura *****
Pentru a obtine desfasuratorul trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati in sectiunea Contul Meu Digi si acolo veti avea acces la desfasuratorul din ultimele 6 luni.
cum fac confirmarea platii digi
Pentru a face dovada platii trebuie sa trimiteti chitanta pe adresa e-mail collection@ rcs-rds.ro.
Doresc factura digi
Factura Digi ajunge acasa prin postas sau online pe o adresa e-mail, in functie de modalitatea de facturare pentru care ati optat.
BUNA ZIUA!
AM OPTAT SA FIE TRIMISA PE EMAIL
Buna ziua,
Verificati sa nu fi ajuns in SPAM/Bulk/Thrash. Daca ati verificat si nu a ajuns in unul din aceste fisiere, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi.
BUNA ZIUA, VREAU SA CONFIRM PLATA UNEI FACTURI
Buna ziua,
Confirmarea platii unei facturi se poate face trimitand dovada platii (poza chitantei) la adresa e-mail collection @ rcs-rds.ro
Da cât mai am de plată
Pentru a afla cat mai aveti de plata trebuie sa sunati la Digi.
Nu exista reduceri la plata anticipata pe un an ?
Nu exista reduceri in acest sens.
Rog transmiterea facturii cu costurile de plată pe adresa mea de mail, deoarece nu pot plăti.
Va puteti alege modalitatea de facturare, fie prin posta, fie prin e-mail insa nu ambele modalitati simultan. Pentru a schimba modalitatea de facturare trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
Buna seara, suntem COD CLIENT **** ( *****) si din greseala IERI am activat transmiterea facturi originale electronic, va rog mult sa o trimiteti prin posta ca si pana acum.
Va multumesc ,
Cu stima
Buna seara,
Pentru a schimba modalitatea de facturare va recomand sa contactati responsabilul de cont din partea Digi sau sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Business la numarul 0314006500.
Buna seara ,cod *******cum pot afla nr factura
Buna seara,
Contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
m-ati lasat fara programe de revelion,smart card-*******,am facut plata la tehnic b din bacau in 29.12.2018,nu vizionez canalele codate ,tel de contact 07******
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Daca ati facut plata pe 29.12, plata s-a inregistrat si ar fi trebuit sa se reconecteze serviciile.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru verificarea problemei.
Am o problema cu ultima factura a abonamentului meu optim nelimitat. Mi-au fost facturate toate apelurile realizate in luna decembrie catre un numar Digi Spania cand ar fi trebuit sa fie incluse in abonament.
Puteti sa-mi spuneti care este numarul de telefon catre care ati fost facturata? Eventual mi-l spuneti fara ultima cifra. Il solicit pentru a-l verifica pe site-ul Digi, sa vad cum este facturat.
0034602….
Pe site-ul Digi apare ca apartinand unei alte retele, si nu Digi, dar acest nr este portat in Digi din noiembrie 2018
Formatul acestui numar de telefon reprezinta o destinatie speciala care este taxata suplimentar cu 0.02 euro pe minut. Normal ar fi fost sa nu fiti tarifata suplimentar deoarece numarul a fost portat in reteaua Digi insa cei de la Digi au o problema (generala zic eu) cu raportarea numerelor de telefon portate care sunt in afara tarii. Adica, sistemul celor de la Digi nu recunosc acest numar de telefon ca fiind din Digi Spania, ci il recunosc doar dupa formatul numarului de telefon. Este o problema mai veche despre care am mai discutat cu cativa abonati Digi, se pare ca nu au reusit sa o rezolve nici pana acum. Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil, sa explicati situatia, se va prelua o sesizare pentru recalcularea facturii si se va returna acea suma taxata eronat. Ideea e ca nu vor rezolva aceasta problema, deci sunt sanse foarte mari sa se intample la fel cand sunati si o sa fie nevoie sa faceti mereu sesizari.
Am luat deja legatura cu ei si astept, dar ar trebui sa actualizeze orice modificare atunci cand se realizeaza o portare in Digi.
Multumesc mult pt asistenta.
Normal asa ar fi, macar daca nu reusesc sa rezolve problema generala (care nu stiu sigur daca este din cauza lor, sau din cauza ca operatorul de unde a fost portata cartela nu i-a anuntat pe cei de la Digi sa modifice tariful, nici nu stiu daca asa ar fi normal sa ii anunte). Dar cel putin ar trebui sa actualizeze tariful pentru acest numar, pentru a nu se mai intampla tarifarea eronata. Poate ca acum chiar fac asta, ultima data m-am interesat acum un an, poate au mai evoluat si ei in acest sens pana acum. Sper sa rezolvati. Cu placere, o seara frumoasa!
Buna ziua am și eu o întrebare, factura digi când se facturează luna asta ca nu am primit înștiințare prin sms de la digi
Buna ziua, undeva la mijlocul lunii se emite factura, cel tarziu dupa 20.
In data de 08 dec 2018 ati trimis o instiintare de plata in suma de 70,80 lei, sumaa [platita in 28 dec.
In data de 26 dec ati trimis o alta sesizare de plata in val. de 75,38 lei.intrebare : este aceasi suma plus o penalizare ?Este in regula daca platesc 4,58 lei dif dintre cele doua instiintari ?Astept raspuns.
Nu cred ca diferenta reprezinta penalizari, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica exact ce reprezinta aceasta diferenta.
Stimati Domni care este motivul ca nu am primit factura prin posta pe strada codru cosminului nr. * bloc * ap. * etj. *. din BRASOV pentru a putea plati deoarece eu platesc cu cardul toate facturile RDS,Electrica,Gaz…etc.va rog respectuos sa primesc regulat factura multumesc anticipat.
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Pentru neprimirea facturii puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov la numarul 0368400414.
De asemenea, cu cardul puteti plati factura si online pe site-ul Digi Romania.
Buna ziuya, as dori o reconectare cu plata peste 5 zile.
Buna seara,
Pentru a solicita reconectarea serviciilor contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Domnilor care este motivul de nu am primit factura luna trecuta pentru a putea plati care este motivul???
Noi nu suntem cei de la RCS – RDS pentru a va putea oferi un raspuns insa se mai intampla. Daca problema se repeta, faceti o sesizare la RCS – RDS.
Buna seara ma numesc Dragomir Laura si am o problema vreau o amînare de plată la RDS pînă in 14.01.2018.acuma nu mai pot suna va rog frumos .sunt plecată din tara
Buna seara,
V-au fost deconectate serviciile pentru neplata? In reteaua RCS – RDS nu se poate face amanarea platii insa daca se deconecteaza serviciile pentru neplata puteti solicita reconectarea urmand sa aveti un termen de maxim 5 zile sa platiti factura.
Buna ziua
Cum pot proceda pentru o factura electroni Digi
Buna ziua,
Puteti activa factura electronica sunand la serviciul de relatii cu clientii Digi sau logandu-va pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu daca aveti un cont creat.
cum pot primi si eu factura digi pe tel 07******
Puteti primi informatii despre factura prin SMS, precum numarul facturii, suma de plata si data emiterii, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi si sa solicitati activarea notificarilor pe acel numar de telefon.
buna ziua
as vrea si eu sami vina factura de la digi prin tel
de vreo 5 6 luni numi mai trimite mesaj cu factura
Buna ziua,
In reteaua Digi factura poate ajunge in format fizic sau in format electronic. Pe telefon se pot primi SMS-uri in fiecare luna privind emiterea facturii cu detaliile de baza. Pentru a se intampla acest lucru, cat si pentru a reclama neprimirea facturii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
am cfezut ca pot vedea dupa calculatoru meu factura
Puteti sa vedeti si de pe calculator factura, asa cum spuneam in format electronic. O puteti primi lunar pe o adresa e-mail sau puteti sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si aveti acces la situatia financiara.
deci trebuie sami fac cont digi
Daca vreti sa va logati cand doriti si sa aveti acces la toate facturile, da.
Unde pot găsi număr Digi reîncărcabil nu abonament in Făgăraș
Puteti lua o cartela prepay Digi doar dintr-o casierie Digi iar in Fagaras singura casierie este pe STR. TABACARI, NR. 13, SC. C, AP. 1.
Program L-V 09:00-17:30 S 09:00-13.00.