Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Metode de plata, plati online si previzualizare a facturilor. Acces la desfasurator si facturi detaliate.

Traind in secolul vitezei, incercam sa economisim cat mai mult timp cu lucrurile care sunt obligatorii si care nu ne fac placere, fiind si eficienti in acelasi timp. Unul din aceste lucruri pe care sunt de parere ca ar trebui sa le simplificam cat mai mult este plata facturilor. Pe langa intretinerea locuintei, majoritatea facturilor pot fi achitate prin diverse metode. Si, cum suntem dependenti de telecomunicatii, trebuie sa simplificam si plata facturilor furnizorilor nostri de servicii, bine-nteles. Mai jos voi descrie modalitatile de plata in cadrul companiei RCS-RDS (Digi) plus alte informatii financiare foarte utile.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil), metode de plata si vizualizare

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:

  • Plata se poate efectua in primul rand, evident, la casieriile RCS-RDS insa acestea sunt destul de putine raportate la numarul de abonati, dovada fiind cozile interminabile pe care le intalnim cand mergem sa achitam. Cea mai eficienta metoda (in contactul direct cu compania, fara intermediari) este plata online pe site-ul oficial. Plata se face foarte usor si, cel mai important, se inregistreaza foarte rapid, de regula in cateva minute, maxim cateva zeci de minute. Trebuie sa ajungem la sectiunea Contul Meu iar de acolo vom avea doua metode: daca avem cont creat (sau dorim sa ne cream), trebuie sa ne autentificam, dupa care selectam Facturi, bifam factura pe care dorim sa o achitam si mai departe introducem datele de pe card; a doua metoda este fara cont, cand am ajuns la pagina de logare in Contul Meu (DigiCare) apasam click pe reclama care ne indruma spre plata facturii (in acest caz vom avea nevoie de cod client, numar factura sau numar de telefon digi, suma si adresa e-mail). Cele mai rapizi modalitati de plata in ceea ce priveste timpul de inregistrare al platii sunt in casierie si online pe site-ul oficial.
  • Qiwi – terminale self-service ale celei mai extinse retele in domeniu.
  • Un-doi Centru de plati, PayPoint si PayZone – Zeci de mii de magazine unde poti achita, trebuie doar sa gasesti un astfel de magazin cat mai apropiat de tine, fara sa astepti la cozi. Partea negativa este, insa, ca plata se inregistreaza destul de greoi, in cateva zile (fara zile nelucratoare).
  • La casieriile bancilor (cash):Banca Transilvania (BT), CEC, Volksbank, Bancpost, Alpha Bank, BRD, Piraeus, UniCredit Tiriac, UniKasa, CreditCoop si Banca Comerciala Carpatica.
  • ATM-uri (bancomate): CEC, BancPost, Piraeus, UniCredit Tiriac, BRD, ING, BCR, Banca Transilvania (BT).
  • Direct Debit (adica, la sfarsitul fiecarei luni, este extrasa suma aferenta facturii tale de pe card): CEC, BankPost, Alpha Bank, UniCredit Tiriac, Raiffeisen, BRD, BCR, Banca Transilvania (BT), ING Bank.
  • Online: Piraeus Bank, CEC, BCR, CityBank, FastBanking BancPost, Alpha Click – Alpha Bank, Online B@nking si BusinessNet Unicredit Tiriac, BRD-NET, BT Online Banking – Banca Transilvania, Home Bank – ING.
  • Virament Bancar: ING Bank: RO51INGB0001000000018827, BRD: RO64BRDE450SV72419954500, UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
  • Zebrapay: Putem achita facturile Digi prin unul din cele 1500 terminale self-service Zebrapay.
  • Rompay;

Foarte important de stiut este ca, indiferent de metoda aleasa, nu se percepe comision. In cazul in care se alege orice alta modalitate in afara de casierie RCS-RDS sau online pe site-ul oficial, inregistrarea platii poate dura mai mult (ei zic ca intre 3 si 10 zile lucratoare) ceea ce este foarte mult insa depinde de posibilitatile fiecaruia. Surprinzator este faptul ca RCS-RDS a incetat de ceva timp colaborarea cu Posta Romana.

Care este perioada de facturare a serviciilor RCS – RDS?

Abonatii Digi pot avea urmatoarele perioade de facturare, luand ca exemplu luna iunie:

  • de pe 01 iunie pana pe 30 iunie;
  • de pe 10 iunie pana pe 30 iunie – aceasta este o perioada de facturare mai rar intalnita, de regula pentru abonatii care au doar televiziune prin satelit (Digi TV DTH), insa de regula majoritatea abonatilor Digi au prima perioada de facturare;

Perioada de gratie la RCS – RDS (perioada dupa data scadenta in care nu exista riscul sa se deconecteze serviciile) este 01-04 pentru fiecare luna. Incepand cu 05, serviciile se pot deconecta oricand, in primul rand se deconecteaza serviciile automat (exemplu: internet, telefonie) iar ultimele deconectari se fac pentru serviciul de cablu tv acolo unde trebuie sa ajunga o echipa de deconectari pentru a deconecta fizic cablul tv.

Exista taxa de reconectare la RCS – RDS in caz ca avem serviciile deconectate?

Taxa de reconectare exista doar pentru serviciul de cablu tv si costa 15 lei.

O problema a abonatilor RCS-RDS este aceea de a nu primi facturile in format fizic, inclusiv eu am avut aceasta problema o perioada de timp. Insa, pentru cei care au acces la internet, exista serviciul F@ctura Mea Digi, mai exact putem primi facturile in format electronic. Acest serviciu se poate activa fie apeland serviciul de Relatii cu Clientii, fie in sectiunea Contul Meu pe site-ul oficial.

Majoritatea dintre noi am avut probleme financiare cu marile companii de telecomunicatii (Telekom (Cosmote), Vodafone, Orange si Digi). Unele rezolvate usor, altele mai greu. Una din aceste “probleme” (mai mult, nelamurire) a fost la RCS-RDS, cand m-am abonat. La RCS, facturile se emit pe 18,19,20,21 sau 22 (informatie primita de la Relatii cu Clientii) pentru luna urmatoare. Mai exact, daca ne abonam pe 20 ianuarie, prima factura va fi cea din luna martie si va contine serviciile din ianuarie, februarie si martie. Destul de ciudat, in opinia mea, fiind singurii din piata telecomunicatiilor care procedeaza in felul acesta. De asemenea, din cauza acestui mod de facturare, si convorbirile efectuate (traficul suplimentar), se factureaza cu 2 luni anterioare. Adica, in factura din martie, avem convorbirile din ianuarie. Dar, cunoscand aceste lucruri, ne este destul de usor sa gestionam facturile si costurile acestei companii imprevizibile insa, momentan, cu servicii bune.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil):

O metoda de a vizualiza serviciile, costurile si facturile in timp real este cu aplicatia My Digi. In aceasta aplicatie poti citi stiri, vizualiza facturi si servicii. Poti chiar comanda echipamente sau servicii noi, direct din aplicatie.

Daca am achitat facturile restante, cand se reconecteaza serviciile?

Daca avem serviciile Digi deconectate pentru neplata, am achitat la o casierie sau online pe site-ul Digi Romania, atunci reconectarea serviciilor se va efectua in aproximativ 1-3 ore, probabil depinde de numarul de reconectari facute de sistem automat. In cazul cablului tv (acolo unde este nevoie sa ajunga o echipa de reconectari) reconectarea poate dura mai mult, pana la maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.

Daca am achitat printr-o alta modalitate de plata decat prin casierie/site Digi, atunci trebuie sa facem confirmarea platii, altfel reconectarea o sa dureze mult mai mult decat este de dorit.

Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS (Digi)?

Confirmarea platii la Digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail collection@rcs-rds.ro clienti@rcs-rds.ro dovezi.plata@rcs-rds.ro

Nu primesc factura Digi acasa, ce trebuie sa fac?

In cazul in care nu primim acasa factura Digi, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza neprimirea facturii. Astfel de probleme apar de regula cand factura este livrata in format fizic, in format electronic (pe e-mail) nu ar trebui sa apara astfel de probleme.

Cum obtin factura detaliata (desfasuratorul) convorbirilor telefonice?

In prezent exista o singura modalitate de a primi desfasuratorul telefoniei, creandu-ne un cont pe site-ul Digi Romania. Acolo avem acces la toate facturile si desfasuratoarele pentru fiecare luna.

Cum fac amanarea platii la Digi?

Amanarea platii se poate face la Digi doar daca serviciile au fost deconectate pentru neplata. Putem face o amanare de plata pe luna iar in termen de 5 zile trebuie sa platim. Pentru reconectarea pe baza promisiunii ca vom achita trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.

Nu se poate face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor, putem solicita amanarea platii doar daca serviciile RDS au fost deja deconectate.

Update 19.06.2018: Facturile se pot achita si prin Rompay.

Update 04.10.2018: De astazi facturile Digi se vor trimite criptate astfel incat vor putea avea acces la ele doar persoanele care cunosc ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului. Multumim lui ion berbec pentru informatii.

Voi ati avut probleme in ceea ce priveste facturile celor de la RCS-RDS?

Putem afla aici cum obtinem informatii detaliate despre facturile cu serviciile RCS & RDS.

Update 19.08.2019: Recent, cei de la Digi trimit SMS-uri de informare in momentul in care plata a fost inregistrata daca plata a fost efectuata prin reteaua PayPoint.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1491 COMENTARII

    • Noi nu suntem de la Digi si nu avem acces la situatia lor financiara. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Brasov la numarul 0368400414 pentru a afla aceasta informatie.

  1. CĂTRE RDS CLIENȚI PLĂȚI
    Rf. Mesaj III SCHIMBARE ADRESĂ
    Este al treilea mesaj de schimbare adresei mele de
    la ******yahoo.com
    la ******gmail.com
    (Actuala adresă pe yahoo nu mai funcționează).
    Am primit un telefon de la dvs. de schimbare
    dar factura pe noua mea adresă nu a apărut.
    Rog frumos a efectua schimbarea pentru că altfel nu pot plăti factura!
    Titular ******
    Mob. 07*****

  2. buna , numele meu este ***** , str , * nr * bl. * sc * AP * Tulcea cod client *****, va sesizez urmatoarea problema . data fiind starea actuala privind achitarea facturilor , am achitat c/v abonamentului lunar inaintea aparitiei facturii pe luna martie apeland la un punct de incasari din aproprirea domiciliului , cu valoarea de 35,70 lei ( echivalentul abonamentului la tv si internet din anul 2010 ) ca sa constat la aparitia facturii pe luna martie ca s-a marit la suma de 55,70 lei , fara insa a fi notificata cu 30 zile inainte , asa cum se face conform legii la orice contract incheiat . Acum apar restanta cu 20 lei cu riscul de a mi se intrerupe furnizarea serviciilor dupa 01 aprilie 2020( sper sa nu iau asemenea pacaleala )
    Incepand cu luna decembrie 2019 am fost abordata la propriu si prin pliante de ofertele de la firmele concurente de cablu care imi ofereau abonament la aceeasi valoare ( 35 , lei ) dar am refuzat pe considerentul ca nu dau alte filme sau alte programe diferite de rcs/ rds . asa ca ce rost are sa ma mult de colo colo . Nu aveam motiv sa schimb furnizorul , acum , in situatia de urgenta in care se afla tara , va fi greu sa iau contact cu alt furnizor ,
    va rog , analizati problema si cel putin pana la ridicarea starii de urgenta sa nu intrerupeti furnizarea serviciilor ASTEPT RASPUNSUNSUL DUMNEAVOASTRA

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a vi se explica exact ce vi s-a facturat, abonamentele Digi nu s-au marit recent, fie aveti convorbiri telefonice (daca aveti telefonie mobila), fie vi s-au facturat diferit abonamentele.

    • Noi nu suntem de la Digi. Trimiteti dovada platii la adresa e-mail clienti @rcs-rds.ro. Daca aveti serviciile deconectate pentru neplata, sunati la relatii cu clientii Digi sa le reconecteze.

  3. Confirmare electronica/Cyber receipt
    Nr. referinta/Reference no. ******* Nume platitor/Payer’s name ***** Cont platitor/Payer’s account ******* Nume beneficiar/Beneficiary’s name RDS/RCS Cont beneficiar/Beneficiary’s account ******* Suma/Amount 48,74 Valuta/Currency RON
    Data debitarii/Debitting date 08/03/2020 Detalii plata/Payment details Plata in contul altei banciFactura ******. Cod client: *****
    Suma/Amount 48,74 Valuta/Currency RON

  4. Plata factura telefon fix 0369******
    Este postul telefonic pe numele ******85 ani).Nu a primit nici o factura pentru plata (telefon fix si cablu). Doresc sa fac platile aferente.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru a afla suma de plata trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi Sibiu la numarul 0369400414. Tot acolo puteti reclama neprimirea facturii.

  5. In data de 10,03,2020 am achitat suma de 380 de lei in codul de client gresit ***** doresc re alocarea sumei de 380 de lei pe codul de client corect ****
    numele *****

    • Noi nu suntem de la Digi. Pentru realocarea platii pe un alt cod de client trebuie sa trimiteti cererea pe clienti @rcs-rds.ro sau sa va duceti intr-un sediu Digi.

  6. Bună, pot solicita celor de la Digi sa îmi factureze separat fiecare serviciu de la o singura adresă? De câteva luni internetul fix funcționează (deconectări frecvente ale modemului) cu intermitențe iar la relații cu clienții refuza să mă ajute: mi-au spus că doar daca nu funcționează deloc mă pot ajuta. As vrea sa nu mai plătesc strict abonamentul de net fix.

    • Daca sunt luate la pachet nu se poate facturarea separata pentru fiecare serviciu. Aveti fibra optica? De ce nu sunati la Relaii Clientii si le spuneti ca nu merge de loc netul si atunci vine tehnicianul si vede problema? Este posibil sa fie o intrerupere a cablului de internet pe undeva si de aceea sacadeaza.

    • E pe cablu coaxial. La ce „noroc” am eu, e foarte posibil să vina in perioada in care funcționează. E deranjant faptul că nu pot avea nici măcar o discuție video pe WhatsApp fără să cadă netul. Sper să își dea duhul modemul cu totul și atunci sper sa vina.

      • Iti propun sa suni la Relatii Clientii si sa spui ca nu merge internetul iar celui de la tehnic când vine sa ii explici situatia si poate iti schimba modemul.

      • Nu este posibila facturarea separata pentru serviciile de la aceeasi adresa decat daca serviciile sunt pe nume diferite. Cum adica pe cablu coaxial, in ce localitate? Mai bine zis, ce model de echipament ai de la Digi? Posibil sa nu fie cablu coaxial, fie fibra optica, fie cablu UTP, pe cablu coaxial au ramas foarte foarte putine zone din tara (exceptand EoC-ul, care nu e chiar cablu coaxial „pur”, e un hibrid intre coaxial si fibra (fibra optica pana la un stalp din zona, de acolo cablu pana in master-ul EoC)).
        Viteza cum este atunci cand functioneaza? Sunt deconectari de conexiune (apare si X sau no internet connection pe iconita placii de retea) sau doar de trafic? Ai si un router personal? Cat de des se intampla? Este greu sa verifici o problema care apare doar in unele momente dar ar fi bine sa te asiguri inainte ca nu este ceva local din partea ta, multe probleme de trafic pot sa apara din cauza sistemului de operare.

    • Buna seara,
      Verificati sa nu fi ajuns mailurile in SPAM, daca nu e cazul atunci sunati la relatii cu clientii Digi sa se asigure ca adresa e-mail este trecuta corect in baza lor de date.

  7. Buna ziua, doresc sa platesc factura prin transfer bancar, dar am nevoie de un numar de cont de la ING-bank, si ID client.
    Va multumesc
    Astept raspunsul dumneavoastra

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Contul ING este RO51INGB0001000000018827 iar codul de client il puteti gasi pe orice factura. Daca nu aveti nicio factura, puteti suna la relatii cu clientii (titularul trebuie sa sune) si veti primi ID-ul.

  8. Buna ziua am o problema in legatura cu emiterea facturilor din partea rcs/rds
    Nu le primesc la adresa nici cum
    Am primit o factura abea dupa 4 luni
    Moment in care mi sau oprit serviciile
    As dorii sa primesc factura in fiecare luna ca eu sa pot onora plata la timp

  9. Buna dimineata!
    As dori sa rezolv o situtie cu 3 facturi emise pentru codul de client *****.
    Am activat serviciul DIRECT DEBIT pe ***** – unde ar trebui directionate 2 facturi, cele de la adresa din Str *** si din Str. ****, sect. 1, Bucuresti si serviciul DIRECT DEBIT pe ***** – unde ar trebui redirectionata 1 factura, cea din Sos. ****, sect.6, Bucuresti
    Cu ce data credeti ca s-ar putea rezolva aceasta problema, ptr a evita suprapunerea platilor sau intarzierea lor.
    Multumesc!

  10. Buna ziua,

    Urmare disc cu colegii Dvs si raspuns ANCOM va ruggar sa ne transmiteti pe email stornarea facturilor oct-dec2019 in suma de 1033,28 lei pt a face compenasrea facturilor restante , respectiv ianuarie-februarie 2020.

    Multumim

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi. Pentru aceasta situatie va recomand sa luati legatura cu responsabilul de cont Digi care se ocupa de contractul dumneavoastra.

  11. cod client *****, factura nr. *****,am fost anuntat ca nu am platit factura. Va anunt ca facturile sunt platite de Banca Reiffaisen din Sighisoara. Cocan Nicolae str * bloc * ap * Sighisoara.

  12. Va rugam sa efectuati regularizarea platii din10.01.2020.op.1 din contul meu personal ,in suma de 102,3 lei,prin care am achitat factura ptr. bl.*.Aceasta suma va trebui sa apara pe codul de abonat *****, titular ***** .
    Ptr. bl * a fost efectuata plata in 15.01.2020 cu b fiscal *****,cod abonat ****. Va multumesc ptr. intelegere.

    • Pentru realocarea platii va recomand sa faceti o solicitare la relatii cu clientii Digi (posibil sa fie nevoie sa ajungeti intr-o casierie Digi insa puneti totusi o intebare la relatii cu clientii inainte).

  13. Daca de exemplu la parintii mei au fost cineva de la digi pentru contracte,acesitia nu au explicat ca nu o sa vada 140 canale pentru ca au tv analog
    Prind doar 58
    Dar abonamentu e de 38 lei /luna ca la cei ce au digital
    Cu se explica?

    • In primul rand, partea cu „nu o sa vada 140 canale ca au tv analog”, depinde de modelul TV-ului pe care il detin parintii, recent cei de la Digi au lasat la liber toate programele din pachetul Baza, asta inseamna ca inclusiv cei care au un abonament Analogic vor receptiona toate posturile din Digital, fara bani in plus. Singura conditie este sa folosim un TV care are receptor DVB-C inclus.
      In ceea ce priveste abonamentul dansilor, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi sa vi se explice exact ce reprezinta acea suma de 38 RON, nu exista abonamente TV de baza la 38 RON, probabil au si altceva in acea factura. Cei de la Digi au acces la contractul dansilor si ei pot verifica.

  14. Buna ziua
    Am o problema nu am plătit factura la.rcs rds si mi-a venit dosar de la judecătoria
    Unde pot veni la.dv sa plătesc nu am de unde toti banii o data

    • Buna dimineata, noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii. Daca este o suma mai mare, cred ca puteti plati esalonat plata, trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi sa discutati in acest sens.

  15. Buna ziua! Ma mumesc **** cu domiciliul in satul Badila Com.Parscov Jud.Buzau.Subliniez faptul ca am primit prin posta o instiintare cum ca am restanta o suma de 58 RON ,in caz contrar o sa fiu executat silit.Din punctul meu de vedere este o aberatie pentru ca eu nu mai sunt client DIGI de 5 ani,asa ca va rog sa imi trimiteti raspuns cu detalii despre restanta facturii cu data de atunci .Sper sa primesc raspuns pe aceasta cale si sa clarificam problema.Va multumesc!

  16. Bună ziua La mulți ani numele meu este *** am contract la Dv id **** și eu vreau sa fac o amânare pana pe data de 18 19 ian atunci iau pensia dar am restanta o luna și vreau sa știu și cât este de plata Va multumesc

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a afla ce suma aveti de platit trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi.
      O amanare de plata anticipata sa zic asa nu este posibila la Digi insa daca serviciile se deconecteaza puteti suna la ei sa va reconecteze serviciile si veti avea termen maxim 5 zile sa platiti.

  17. Ab. Cablu TV, mentenanta, servicii accesorii si asociate cf. ****** din 13.01.2010 af. 01.01.2020 – 31.01.2020 pret 28 lei si
    eu am doar un singur tv,

    • Nu puteti amana plata facturii incat sa nu vi se deconecteze serviciile insa daca se vor deconecta, puteti suna la relatii cu clientii Digi sa solicitati reconectarea serviciilor si veti avea termen de maxim 5 zile sa platiti factura.

    • In principiu reconectarea se face in maxim 24 de ore de la inregistrarea platii insa de regula dureaza mai putin.
      Ce servicii aveti? Deoarece timpul reconectarii depinde si de servicii, de exemplu la cablu tv poate dura in jur de 24 de ore sau mai mult.

  18. BUNA ZIUA,
    SUNT UNGUREANU ELENA-LAURA SI DETIN UN PACHET DE SERVICII COMPLET. DE APROXIMATIV O LUNA.
    VA ROG FRUMOS SA IMI TRIMITETI PLICUL CU PLATA SERVICIILOR CATRE DVS.
    AM PLATIT TARZIU PENTRU CA NU AM PRIMIT PLICUL.
    MULTUMESC

  19. Am primit pe telefon că avem de plătit suma 110 lei,sumă nu stim de unde scoasă. Avem toate facturile cu achitarea lunară a abonamentului
    Astăzi,n-am mai avut posibilitatea de a vedea ceva la televizor???
    Ce se întâmpla, nu avem cu cine.lua legătura ! MULTUMIM !

  20. La factura ****/*****Cod client***** au fost adăugate servicii SMS cu valoare adăugată în valoare de 3euro la nr.1442.Eu nu am dat SMS-uri la acest număr. Va rog să verificați!

    • Am verificat numarul 1442 si pare sa fie un numar tip SVA (Televoting. Dedicatii. Anunturi. Sondaje. Concursuri. Achizitii de jocuri. tonuri de apel). Faceti sesizare la Digi la numarul 0314007777 daca sustineti ca nu ati trimis SMS-uri catre acest numar insa va recomand sa discutati si cu membri familiei, dupa caz, posibil sa fi trimis altcineva.

    • Din cate stiu, facturile emise sunt achitate automat din suma disponibila in cont ca plata suplimentara.
      Puteti da un telefon si la relatii cu clientii Digi sa va confirme acest lucru.

  21. Sunt nemultumita ca factura pe hartie nu vine asa cum am stabilit.Eu platesc la pay-point pe baza unei facturi f.vechi,iar suma o estimez.Asta nu e in ordine.

    • Doamna Adriana o intrebare. Recent ati reinoit abonamentul? Este posibil sa fi optat pentru factura online si din acest motiv sa nu va vina factura pe hartie. Dar primiti un sms luna de luna pe telefon si puteti lua de acolo suma corecta pe luna in curs si sa o platiti la pay -point. Singurul inconvenient este ca cel de la pay -point va introduce manual codul ,clientului si suma, spusa de dvs din sms-ul primit. Sau faceti cum a scris Robert.