Tutoriale decodoare RCS-RDS – Hyundai, Humax, Kaon

Aici voi descrie majoritatea pasilor pe care trebuie sa ii urmam pentru diverse operatiuni pe decodoarele Hyundai 1170 SD, Humax SD, Humax HD, si KAON 1600 si Kaon 1410) decodoare folosite de catre compania RCS-RDS pentru televiziunea digitala prin cablu.

Incepem cu Hyundai 1170 SD (cablu).
Semnificatia butoanelor de pe telecomanda:
Info – Afiseaza informatiile postului curent.
EPG – ghidul electronic al postului curent.
OPT – Este folosit pentru a schimba banda audio; modul stereo sau mono.

Butonul rosu – Daca apasam in afara meniului/programelor pe butonul acesta, va fi afisata lista programelor favorite. Pentru a adauga posturi in lista favorita, accesam orice lista cu posturile, selectam postul dorit si apasam acest buton.
Butonul albastru – Daca apasam in afara meniului/programelor pe acest buton, va fi afisata lista in ordine alfabetica. Daca selectam un program dintr-o lista si apasam butonul albastru, se va sterge programul respectiv.

Butonul galben – Apasand acest buton in afara meniului/listei, atunci va fi afisata lista de programe in ordine numerica (ordinea standard a companiei RCS-RDS). Daca selectam un post si apasam acest buton, putem utiliza sagetile pentru a muta postul respectiv pe o alta pozitie.
Butonul verde – Prin intermediul acestui buton, selectam posturile care vor fi blocate de functia Control Parental. Trebuie doar sa selectam din lista de programe posturile pe care dorim sa le blocam si sa apasam butonul verde.

Cum efectuam revenire la setarile din fabrica? Accesam meniul decodorului dupa care selectam „Instalare” – „Revenire la setarile din fabrica” – mai departe o sa apara mesajul de intrebare „Vreti sa resetati toate datele?” – selectam „Da”. Mai departe o sa apara o noua fereastra in care trebuie sa selectam limba (preferabil romana 🙂 ), dupa care trebuie sa selectam „Setare OK” in partea de jos. O sa apara inca un mesaj de intrebare: „Vreti sa salvati setarile de mai sus?” unde selectam „Da”. Acum urmeaza scanarea programelor (poate dura cateva minute) iar cand se va finaliza, vor aparea pe ecran: data ultimei scanari, nivelul semnalului, etc. In final, selectam „Exit”.

Cum se scaneaza manual o frecventa? Accesam meniul principal urmand sa selectam „Instalare” – „Scanare Manuala” – la „Frecventa CH” setam frecventa pe care dorim sa o scanam dupa care selectam „Scanare” – „Necriptate+Criptate” dupa care va porni scanarea posturilor/postului de pe acea frecventa.

Cum selectam limba subtitrarii? Apasam pe postul dorit butonul „OPT” si selectam „Subtitrare”, de aici putem selecta limba subtitrarii dorite.

Cum blocam sau deblocam un post tv? Aceste 2 operatiuni se efectueaza prin apasarea butonului verde selectand postul dorit. In momentul in care un post va fi blocat, in lista de programe va aparea simbolul unui lacat pe postul respectiv. Parola standard pentru aceste decodoare este 0000 si poate fi schimbata accesand Meniu – Setarea Sistemului – Control Parental – Setare Parola Dorita.

Cum setam ora pe decodor? Trebuie sa ajungem in Meniu – Setarea Sistemului – Ora locala si modificam ora folosind sagetile. Destul de ciudat este faptul ca poate fi setata ora doar estimativ, din 30 in 30 de minute, nu poate fi setata ora exacta.

Hyundai HSS – 1120NA (satelit – DTH)

Cum resetam (revenire la setarile din fabrica) decodorul?

Pentru revenirea la setarile din fabrica a decodorului Hyundai 1120NA trebuie sa urmam acesti pasi:

Menu – Instalare – Setari din fabrica – OK pentru a confirma resetarea

Cum facem actualizarea software-ului?

Menu – Setare sistem – Informatii sistem – Actualizare sistem – Ok

Actualizarea software-ului se poate face doar daca exista un software disponibil oferit de catre provider (Digi TV).

Cum scanam posturile TV de pe un singur satelit sau de pe toti satelitii?

Menu – Instalare – Scanare – Porniti scanare toata reteaua – Ok   –> pentru scanarea intregii retele de sateliti

Menu – Instalare – Scanare – Scanarea satelitului – Ok    –> pentru scanarea unui anumit satelit

Hyundai HSS 3169NAHyundai HSS 7160NA (satelit – DTH)

Cum facem revenire la setarile din fabrica?

Menu – Instalare – Setari din fabrica – OK

Cum scanam posturile TV de pe un singur satelit sau de pe toti satelitii?

Menu – Instalare – Scanarea Satelitului   –> pentru scanarea unui anumit satelit

Menu – Instalare – Scanarea intregii retele –> pentru scanarea intregii retele de sateliti

Cum actualizam software-ul pe decodorul Hyundai HSS 3169NA?

Menu – Setare sistem – Informatii sistem – Actualizare sistem – OK

Humax Digi+ C HD4 (cablu) / Humax Digi+ C SD (cablu).

Cum revenim la setarile din fabrica pe Humax (setare implicita)?

Trebuie sa accesam Meniu – Setari – Instalare – Setare implicita, va aparea un mesaj de intrebare (daca dorim sa resetam), selectam „Da”, selectam limba, selectam format afisaj, rezolutie, etc. (selectam inainte daca nu dorim sa modificam nimic si sa trecem mai departe), incepe cautarea automata a posturilor iar la final, cand s-au gasit toate posturile, selectam „Finalizare”.

Cum facem cautarea automata a programelor? Accesam Meniu – Setari – Instalare – Cautare Automata, dureaza putin timp pentru cautarea posturilor si selectam „Finalizare” pentru terminare.

Cum setam ora pe decodor? Meniu – Preferinte – Setare Ora – Decalaj GMT. Aici putem selecta doar decalajul GMT utilizand sagetile, nu putem seta ora exacta.

Cum schimbam limba pe decodorul Humax? Simplu, ajungem la Meniu – Setari – Preferinte – Limba iar aici selectam limba dorita.

Cum blocam/stergem/redenumim/adaugam ca favorit un program? Dintr-o lista de canale tv, selectam postul asupra caruia dorim sa efectuam modificarea, selectam butonul „OPT+”, selectam din urmatorul meniu de editare una din optiunile: Favorit, Blocare, Stergere, Redenumire si apasam ok.

Cum pot citii mesajele de pe decodor? Meniu – Sistem – Casuta Postala iar aici putem selecta mesajele disponibile pe care dorim sa le citim. Stergerea unui mesaj se poate face utilizand butonul rosu (la decodorul SD) sau butonul galben (la decodorul HD).

Humax Digi+ (satelit – DTH)

Cum schimbam subtitrarea? Avem disponibil butonul „Subtitrare” pe telecomanda, in caz ca nu ati constatat pana acum :).

Cum introducem cardul inteligent in receiverul Humax Digi+?

Pentru introducerea cardului inteligent in acest model de decodor trebuie sa deschidem clapeta din partea dreapta a panoului frontal si sa introducem cardul cu cipul orientat in jos.

Cum cautam automat posturile TV?

Setari – Instalare – Cautare automata

Cum cautam posturile dintr-un interval de frecvente (cautare liniara)?

Setari – Instalare – Cautare liniara – introducem frecventa de inceput si de final

Cum cautam manual programele TV?

Setari – Instalare – Cautare manuala – introducem frecventa pe care dorim cautarea unui post

Cum efectuam revenirea la setarile din fabrica (setarile implicite)?

Setari – Instalare – Setari implicite

Cum verificam calitatea si puterea semnalului TV?

Urmand pasii urmatori putem verifica puterea si calitatea semnalului TV, in felul acesta determinand daca sunt probleme de semnal tv.

Setari – Instalare – Sistem – Detectare semnal

Humax Digi +II (satelit – DTH) / Humax Digi +III (satelit – DTH) / Humax Digi +IV (satelit – DTH)

Cum efectuam cautarea automata a canalelor TV?

Menu – Instalare – Cautare automata

Cum efectuam cautarea manuala a unui program TV?

Menu – Instalare – Cautare manuala

Cum facem revenire la setaril din fabrica / setari implicite pe receiverul Humax Digi +III?

Menu – Instalare – Setari implicite

Kaon 1600 NA HD (cablu).

Cum facem setare implicita pe decodorul Kaon? Accesam Meniu – Setari – Ok – Parola (cea standard este 0000) – Setari Implicite iar la final ok.

Kaon NA1000 HD (satelit – DTH)

Cum revenim la setarile din fabrica pe receiverul Kaon NA 1000 HD?

Meniu – Setari (Setare sistem) – Setari implicite

Kaon 1410 HD (cablu)

Cum inregistram programe (continut tv) folosind Kaon 1410 HD?

Stocarea continutului obtinut prin inregistrare se va salva pe un dispozitiv de conectare cuplat la portul USB.

Menu – Inregistrare – Rezervare    –> pentru a programa inregistrarea unui program

Menu – Inregistrare – Inregistrare imediata   –> pentru a inregistra imediat un post tv

Informatii generale:

Cum procedam daca am uitat parola decodorului pentru Control Parental? Daca am schimbat parola initiala si am uitat-o, este necesar sa apelam la relatii cu clientii pentru a se reseta parola.

Nu se vad posturile – „Semnal slab sau lipsa semnal”. Problema poate fi una temporara care poate fi rezolvata printr-o revenire la setarile din fabrica/setare implicita sau este posibil sa fie probleme cu semnalul tv de la furnizor (lipsa completa a semnalului, semnal slab sau semnal prea puternic). Putem verifica initial cablul tv direct in tv pentru a verifica semnalul iar daca exista si acolo probleme, evident trebuie sa contactam compania RCS-RDS.

 

Mesaj de eroare: Semnal Demodulat

In cazul in care avem eroarea „semnal demodulat” utilizand un decodor sau o cartela CI+ pe unul din posturile pe care ar trebui sa le receptionam, putem proceda in felul urmator:

-facem revenire la setarile din fabrica (vezi pasii mai sus) si lasam cateva minute televizorul pornit pe unul din posturile pe care apare aceasta eroare.

Daca problema este in continuare aceeasi (in mod normal ar trebui sa se rezolve) atunci trebuie sa verificam daca semnalul este corespunzator pe analogic (fara decodor). Daca semnalul este bun, cel mai probabil decodorul/smart cam-ul este defect.

Exista posibilitatea ca uneori sa ne apara o nota de eroare (de exemplu nota 10), in cazul acesta trebuie sa facem reinitializarea cartelei (se poate face apeland la serviciul de relatii cu clientii RCS & RDS).

Cum rezolvam eroarea Nota 10?

Nota 10 apare de obicei pe posturile din pachetul digital (care nu se afla in pachetul analogic) si pe posturile din alte extraoptiuni. Daca postul pe care apare exista in pachetul pe care il platim, atunci trebuie sa facem o reinitializare a cartelei apeland la relatii cu clientii. Dupa reinitializare trebuie sa asteptam cateva minute (uneori poate sa dureze chiar 30-60 de minute) pe unul din posturile cu probleme.

Daca sunt persoane care au probleme cu prima instalare a decodoarelor de la RCS-RDS, cu semnalul, controlul parental sau orice alte probleme, lasati un comentariu urmand sa va ajutam (inclusiv cu alte setari ale decodoarelor care nu sunt mentionate in articol).

Pentru orice informatie/problema despre EPG, liste de programe TV, inregistrare, instalare decodor sau note de eroare, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

227 COMENTARII

  1. Buna. Am probleme cu telecomanda la decoderul Digi tv model kaon na9240. De unde as putea cumpăra o telecomanda noua sau se potrivește una universala? Mulțumesc frumos

  2. Decodorul KAON NA 1000HD porneste in modul de update la software, cu 10%, sta asa cateva secunde, dupa care apare mesajul eroare update si se reseteaza. L-am scos din priza, l-am lasat o perioada fara curent, am verificat cablul, antena, stb, totul e ok. Cum il pot reseta? Se poate reinstala software-ul de pe un stick usb? Ce solutie as avea? Multumesc pentru ajutor!

  3. Mari jigodii astia de la digi, stau cu decodorul tip conserva Hyundai (probabil ca le cumpara la kg cu cativa euro ) si nu vad decat jumatate din canale tv difuzate din cauza ca nu poti folosi cartelele pe un decodor decent fabricat intr-o tara europeana !

    • Cam toate echipamentele oferite de catre operatorii de televiziune sunt fabricate in China, parerea mea este ca exista echipamente mai slabe decat acestea Hyundai. Ce model de decodor ai mai exact, este pentru cablu tv sau pentru antena satelit?

    • Buna ziua,
      A apasat pe un buton pe telecomanda de la decodor sau de la televizor? Poate a apasat pe modul TV/AV si nu mai este in modul AV. Trebuie sa fie in modul AV (video) pentru a functiona decodorul.

    • Pe ce programe? Daca platiti pentru pachetele pe care va apare Nota 10 inseamna ca trebuie sa fie reinitializata cartela sunand la serviciul de relatii cu clientii Digi.

    • Daca iti apare smartcard neimperecheat (nota 26) inseamna ca trebuie sa fie reinitializata cartela. Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000, reinitializarea se poate face si prin robotul telefonic, fara sa discuti cu un operator, dupa ce ai finalizat reinitializarea trebuie sa lasi pe un canal codat cateva minute, maxim 30.

  4. Am inlocuit decodorul vechi cu unul nou de la dvs. si nu reusesc sa mai prind canalele HBO.Orice tentativa de a lua legatura cu un specialist de la dvs in scop de consiliere este sortita esecului deoarece comunic cu un robot telefonic! Chiar daca urmaresc indicatiile robotului telefonic rezultatul este acelas – la canalele HBO cu filme primesc pe tv urmatorul mesaj:”Acces refuzat -smartcard introdus gresit (24). Va rugam sunati la relatii client”. Am incercat introducerea cartului in decodor in toate pozitiile posibile si rezultatul este acelasi. Doresc ajutorul unui specialist de la dvs.! Va multumesc pt intelegere. Cu stima

    • Avand in vedere ca ati verificat deja si in alte pozitii, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii DigiTV, dupa ce selectati 1 pentru limba romana apasati de 3 ori consecutiv tasta 0 si o sa vi se faca transferul catre un operator, asta pentru a evita sa urmati pasii comunicati de catre robot.

  5. buna seara
    am si eu o problema cu decodorul humax
    i-am conectat pe slotul usb un HDD extern in ideea sa rulez filme de pe el
    ideea este ca nu imi vede subtitrarile
    care este cauza?
    Subtitrarea are acelasi nume cu filmul…etc si nimic nici nu o vede nici nu o incarca automat

    • Buna seara,
      Presupunand ca ati incercat si butonul de subtitrare, este posibil sa nu recunoasca toate formatele de subtitrari (lucru comun si in ceea ce priveste filmele redate direct pe televizor), incercati cu subtitrari atat .sub cat si .srt, ar trebui sa functioneze una dintre cele doua. Asa cum stiti si dvs, numele subtitrarii trebuie sa fie acelasi cu numele filmului.

    • Buna seara,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a incerca reinitializarea cartelei, daca aveti pachetul Maxpack atunci ar trebui sa receptionati in continuare Cinemax si HBO, nota de eroare 10 apare de obicei cand nu aveti contractate acele programe.

    • Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta eroare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii DigiTV deoarece este nevoie de reinitializarea cartelei, ulterior problema se va rezolva.

  6. Buna seara! Am.decodor digi. Eu locuiesc in germania. Am gasit semnal la antena satelit 68% dar cand pornesc cautarea de programe nu imi gaseste nici un canal. Ma gandeam ca ar putea fi din cauza televizorului pt ca are scart iar decodorul nu a avut scart inclus. Dar am luat un adaptor si nici asa nu merge.

    • Buna seara,
      Cel mai probabil aveti semnal sub 50% chiar daca va indica 68% si de aceea nu receptionati programe, receptoarele Digi nearatand corect semnalul in acel meniu.
      Va recomand sa contactati un instalator sau o persoana care va poate ajuta cu o verificare in ceea ce priveste montarea antenei si instalatia.

  7. Am o problema in ceea ce privește abonamentul pe numele *****, București Aleea Silistea Nr * , am plătit abonamentul dar nu merge , cu toate ca sta pe ProTv internațional toată ziua nu se Actualizează este singurul program care funcționează
    apare Acces nepermis 10

    • Cel mai probabil a fost suspendat pentru neplata serviciul de televiziune si inca nu a fost reconectat. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica daca s-a inregistrat plata, daca nu s-a inregistrat sa faceti confirmarea platii iar daca s-a inregistrat sa solicitati reconectarea serviciului. Daca nu solicitati reconectarea serviciului, teoretic se reconecteaza automat in termen de maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.

  8. Am platit un contract la digi cind am fost in tara si cind ne-am intors am realizat ca nu este activat tv funcționează doar programul Romania tv,in rest apare canal criptat stare cartela nota 24-alarma cartela acces introdusa greșit ,,,
    Doar asta îmi apare cînd dau pe fiecare cartela
    ,,ce pot sa fac ? Va multumesc

    • Scoateti cartela, asigurati-va ca este introdusa corect, eventual o puteti sterge cu un material textil pe partea metalica. Daca problema este aceeasi va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV.

  9. salut! am un decodor kaon NA 1000HD. Am intrat la setari implicite si toate canalele au fost sterse. Acum practic nu mai pot viziona niciun canal. are cineva ceva sfaturi cum pot rezolva situatia? Multumesc anticipat !

    • Salut,
      Asigura-te ca ai conectica facuta asa cum trebuie si toate cablurile sunt introduse unde trebuie si incearca din nou o setare implicita sau o scanare automata a programelor. Daca semnalul este ok, atunci ar trebui sa iti gaseasca programele.

      • Stii cumva cum se face scanarea programelor? La decodorul asta nu exista functia de scanare automata a canalelor. S-ar putea sa fie si din cauza vremii ploioase. De obicei facea lucrul asta singur

        • Scanarea incepe si in urma setarii implicite, e posibil sa fie o problema de semnal din cauza conditiilor meteo. Daca tot nu functioneaza dupa o noua setare implicita, iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi TV (deranjamente) si sa faceti o sesizare privind aceasta problema.

          • Am inteles. Totul se rezuma la vreme in general. Parca mi s-a facut dor de Diamantul lui tataie cu celebra PL500. Nu? Apropos: Kaon-ul NA1000HD nu e nici pe departe un gadget. Ar ajunge cel mult la superlativul de conserva.:):):):)

  10. Buna, sunt in spania, recent am scimbat aparatul vechi cu unul nou Kaon NA9240 cu cardul sau. A funccionat 2 zile. Dupa imi apare erare CAS Acces nepermis 10. Se vad doar programele libere Romania tv, utv, posturi magiare etc…
    Am sunat la Serviciu clienti, au reinitializat cardul de vreo 2 ori si nimic. Tehnicul a facut-o si el o data si i-a venit mesaj ok. Am dat setari implicite si cautare. La fel, aceiasi eroare. Factura este platita. L-am scos din priza, l-am lasat, l-am inchis, l-am deschis etc…si nimic. Cei de la rds vor sa trimita serviciul tehnic, dar eu is departe. Ce pot sa fac?
    Multumesc

    • Salut Ionut,
      Nu stiu ce ai putea sa faci in situatia aceasta, de regula eroarea acces nepermis 10 se rezolva printr-o reinitializare, ai verificat seria cartelei impreuna cu cei de la relatii cu clientii pentru a te asigura ca este ok cartela?

        • Salut Ionut,
          Din pacate nu stiu ce alta solutie ai putea avea decat sa verifici decodorul intr-un service Digi, modalitate la care nu poti apela.
          Iti recomand sa te adresezi unui instalator sau unei firme specializate cu instalari de antene, poate stiu ei ceva prin care sa rezolvi aceasta problema, in majoritatea tarilor in care exista romani, exista si astfel de firme.

  11. buna seara
    sint in spania si am un decodor kaon 1000 hd
    am vincercat sa fac setarile implicite si nu stiu ce se intimpla ca mai pot sa trec de cautare canale
    ami intra meniul de prima instalare ,aleg limba ,tara,format imagine si rezolutie si apoi e optiunea de cautare canale
    dau cautare canale le gaseste si cele de radio si cele de tv si cam atit
    se opreste decodorul si o ia de la inceput,
    ce pot sa fac?

    • Buna seara,
      Posibil sa fie un bug de software, sa intre intr-o bucla si sa nu reuseasca sa mai iasa. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV (deranjamente), poate au mai intalnit ei problema aceasta, altfel o sa fie nevoie sa fie inlocuit in tara decodorul.

    • Am verificat problema impreuna cu cei de la RCS – RDS si se pare ca nu sunteti singurul, au o problema generala privind aceste resetari ale decodoarelor. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV la numarul 0314004000 si sa reclamati aceasta problema pentru a fi informat cand se va rezolva si daca este nevoie sa faceti ceva pentru rezolvarea problemei, in momentul in care am luat legatura cu ei inca nu aveau o solutie pentru aceasta problema.

  12. buna seara
    am nevoie de ajutor
    sunt in grecia
    am instalat aparatul digi si de cite ori vreau sa afisez un canal imi spune ca smartcard neimperecheat [26]
    ce pot sa fac!????

  13. BUNA ZIUA. AM CUMPARAT UN PACHET CU PROGRAME TV.PRIN SATELIT DE LA O SUCURSALA DIN ROMAN SI A SI DORI SA MI ACTIVATI DECODERUL CU SERIA KI4******* CU CARTELA DE ACCES SERIA 0******** SI CONTRACTUL NR. 83****** .VA INFORMEZ CA NU AM REUSIT SA CONTACTEZ SERVICIUL CU CLIENTII PRIN TELEFON DEOARECE INTRA ROBOTUL CU MULTUMIRILE DE RIGOARE ASTEPT RASPUNSUL DVS.

  14. am contract pe numele meu.am luat un riceiver si am nevoie sami activez cartela.am platit abonamentul si am nevoie sa vad programe.M. cornel.milcov nr *.sc.bap.*.bacau.

        • Este posibil ca serviciul de televiziune sa fie deconectat pentru neplata. Ati contactat serviciul de relatii cu clientii Digi pentru verificarea situatiei financiare?
          Sau este singurul serviciu pe care il aveti pe contract si inca nu v-a fost emisa nicio factura?

          • tata l-a cumparat cam acum o saptamana, si la inceput mergea. Dupa nu mai mergea nici un canal asa ca am pus decoderul vechi.

          • Lasati decodorul in standby timp de 5 minute si daca problema este aceeasi, sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi pentru verificarea contractului si pentru reinitializarea cartelei.

  15. Buna, Tocmai ce am cumparat un decodor de la Kaon serie: 1000HD, Si am toate canalele codate, cum pot face sa le decodez ?, Am sunat si la sediul DIGI & RDS de la Bucuresti, Dar nu m-au ajutat absolut deloc, Ma puteti ajuta voi ?, Chiar am mare nevoie nu ma pot deplasa pana in centre de la DIgi sau & Rds deoarece sunt in Italia de cativa ani si nu pot sa merg, Va rog ajutati-ma!.

    • Buna ziua,
      Spuneti ca ati sunat la Digi si nu ati fost ajutat, ce vi s-a spus? Intreb deoarece reinitializarea cartelei pentru decodor se face rapid si foarte usor, nu aveau niciun motiv sa nu va ajute.
      In plus, puteti face o sesizare pentru reinitializarea cartelei pe site-ul Digi sau pe pagina oficiala de Facebook.
      Noi nu avem acces la bazele de date RCS – RDS pentru a reinitializa cartele.

  16. buna ziua am un decodor KAON pt antena parabolica nou si imi apare mesajul smartcard neimperecheat 26…as putea face eu ceva fara sa sun la compania rds ? multumesc.

    • Salut George,
      Poti urma acesti pasi pentru a edita cum doresti lisa canalelor:
      Menu – Setari – Editare canale – Editare lista canale

      Daca doresti sa editezi lista canalelor favorite, poti urma acesti pasi:

      Menu – Setari – Editare canale – Editare lista favorite

        • Cand ai ajuns acolo, ar trebui sa iti apara o mica legenda cu optiunile pe care le poti face, din cate stiu este in felul urmator:
          Stergere – buton rosu
          Deplasare – buton verde
          Grup – buton galben
          Previz. – buton albastru

          • revin… intru in menu – setari, dar nu-mi apare EDITARE CANALE, doar SETARI SISTEM si INSTALARE … la SETARI SISTEM am limba, ora, ctrol parental, setari AV, stocare date, inregistrare, afisaj ecran, setari implicitte, info sistem, actualiz soft…

  17. Am primit un televizor Philips si nu pot sa-l pornesc. Imi cere codul pin, am batut 0 de 4 ori dar nu este acesta.Am cablurile necesare, l-am legat la receiverul digital de la Digi, dar tot nu porneste.

  18. Buna ziua , am o problema la canalele ungurești unele dintre ele , si ce doare cel mai tare si canalul Fising & Hunting dispare si apare pe ecran , si îmi apare Lipsa semnal . Am risiverul de la Digi tv HDMI . Va mulțumesc .

    • Buna ziua,
      Incercat revenirea la setarile din fabrica. Daca problemele sunt in continuare aceleasi, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente).

  19. buna ziua. am probleme cu tv prin satelit
    ecranul tv afiseaza mesajul smarcard expirat
    am sunat de 2 ori pe nr de contact rcs rds si nu s a rezolvat nimic.
    credeti ma ca nu este ieftin deloc sa suni din alta tara si sa fii pus asa astepti cate 20 minute in telefon
    rusine pentru customer service ul pe care il aveti
    sa aveti o zi buna ca de clienti multumiti sigur nu aveti parte.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, noi oferim informatii si suport gratuit in limita posibilitatilor.
      Cat despre problema dumneavoastra, pentru aceasta eroare, „smartcard expirat” trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV (deranjamente) pentru reinitializarea cartelei.

    • Aveti cablu tv sau antena satelit?
      Incercati sa scoateti cartela si sa o introduceti din nou. Daca apare aceeasi eroare inseamna ca trebuie sa fie reinitializata cartela, puteti face acest lucru sunand la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

    • Pentru scanarea automata a posturilor la decodorul Kaon NA 1000 HD trebuie sa faceti o setare implicita in felul urmator:
      Setari – Setari implicite
      Daca va cere parola, cea standard este 0000.

  20. Buna pe un Kaon na 1600 prin cablu sunt blocate canalele hbo digi film cinemax sa facut reinitializarea cartelei si tot nu functioneaza un sfat daca se poate.Am resetat decodorul si nimic.Multumesc

  21. am selectat din greseala 1080p i ar acum nu se mai vede nimic pe televizorul care poate primii doar interlaced. cum sa revin la setarea initiala daca nu pot sa vad cand accesez meniul? Humax digi+c hd

    • Inseamna ca TV-ul tau nu suporta rezolutia 1080p. In cazul acesta trebuie fie sa incerci sa schimbi rezolutia conectand un cablu RCA, fie sa conectezi decodorul la alt TV care suporta aceasta rezolutie si sa o schimbi de acolo.

    • In cazul Notei de eroare 26: smartcard niciodata imperecheat (26) trebuie sa se faca reinitializarea cartelei apeland la serviciul de relatii cu clientii. Dupa reinitializare trebuie sa lasi cateva minute pe postul pe care ai aceasta problema (maxim o ora).

      Ai reusit sa rezolvi de atunci aceasta problema?