UPC devine Vodafone – furnizor de servicii mobile, fixe si TV

UPC devine Vodafone – furnizor de servicii mobile, fixe si TV – Din 31 martie, UPC devine Vodafone, integrarea furnizorului de servicii fixe UPC fiind finalizata de la finalul lunii martie.

Asadar, UPC devine Vodafone din 31 martie 2020, acestea fiind cele mai importante mentiuni in urma acestei fuziuni:
-plata facturilor se va face catre Vodafone, asadar daca platim prin internet banking, UPC Romania se va inlocui cu Vodafone;
-Magazinele UPC vor fi transformate treptate in showroom-uri Vodafone; Indiferent de serviciile contractate, fixe sau mobile, vom putea efectua plati si alte operatiuni in orice magazin Vodafone;
-Aplicatia MyUPC va fi transformata in My Vodafone Fix&TV, schimbandu-se doar numele, functionalitatile si datele de logare raman aceleasi;

-facturarea se va face in continuare la fel, daca avem servicii fixe si servicii mobile vom primi facturi separate pentru fiecare categorie;
-numerele de telefon pentru relatii cu clientii raman aceleasi;
-in cazul contului HBO GO, va trebui sa selectam Vodafone;
-toate informarile vor veni din partea companiei Vodafone;
-toate functionalitatile site-ului UPC.ro se vor muta pe Vodafone.ro;

UPC devine Vodafone – furnizor de servicii mobile, fixe si TV
Conform informatiilor publicate pe site-ul Vodafone, conditiile contractale nu se schimba si vom beneficia in continuare de aceeasi calitate a serviciilor. Momentan nu intervin nici modificari de pret ale abonamentelor UPC insa Vodafone va lansa noi oferte pentru serviciile fixe:

În viitorul apropiat vei avea acces la noi oferte și beneficii fixe și mobile, astfel încât să te bucuri de o experiență completă de comunicații. Imediat ce noile servicii sunt disponibile, te vom anunța.

In ceea ce priveste rezilierea contractului pentru persoanele care nu doresc sa continue contractul dupa fuziunea cu Vodafone, operatorul mentioneaza ca in aceasta situatie putem incepe demersurile pentru rezilierea contractului, mergand intr-un magazin sau sunand la numarul 0311000872.

Voi ce parere aveti despre finalizarea fuziunii Vodafone – UPC? Care consideratii ca sunt beneficiile/dezavantajele acestei fuziuni? Lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

45 COMENTARII

  1. Numele meu este ****** si locuiesc in Bucuresti. Am un abonamet UPC (acum Vodafone), in municipiul Iasi, pe numele ***** (tata), cod cliant ******, pe care il plateam din Bucuresti, online pe baza facturi emise. De cand au fuzionat cele doua firme, primesc factura, dar nu mai reusesc sa o platesc online deoarece sunt trimis de la un site la altul.
    Va rog sa imi precizati modalitatea de plata, online, ca si pana acum. Eu sunt si abonat (telefon) Vodafone. Multumesc!

  2. Nu mai primesc factura pentru internet de la UPC pe mobil. Am un cont în Cluj, dar acum sunt nevoit să stau în Satu Mare. Pentru a nu pierde abonamentul am plătit aceeași sumă ca luna trecută în contul Vodafone folosind codul de client la UPC. Cum pot primi în continuare anunț pe tel mobil ca până acum?

    • Luati legatura cu responsabilul comercial care se ocupa de contractul dvs sau sunati la relatii cu clientii UPC persoane juridice (informatii financiare) la numarul 0311031031 .

  3. Buna dimineaţa am si eu niste intrebari daca situl my upc işu va schimba interfaţa şi numele este clar ca vor fi şi ceva schimbări în el intrebarea 1 eu am activata factura electronica pe my upc va ramane valabila si pe my vodafone fix si tv s-au trebuie reactivata din nou 2 se va putea descarca in continuare factura din site? si 3 platile se vor putea face online pe site ca si pana acuma ? pentru ca este foarte important in contextul actual

    • Buna dimineata,
      Cei de la Vodafone nu au anuntat schimbari de functionalitate ale site-ului UPC dupa ce UPC devine Vodafone. Deci momentan ar trebui sa ramana la fel. Facturarea se va face la fel, vom primi 2 facturi iar plata online pe site ar trebui sa se faca la fel (cu exceptia platii pe internet banking, acolo trebuie sa selectam furnizorul Vodafone chiar daca avem UPC). Nu stiu exact cum vor face cu site-ul UPC, daca il vor redenumi dar il vor pastra diferit de Vodafone sau daca vor face redirect catre Vodafone, mai avem o saptamana si aflam exact.

      • merci pentru ca in contextul actual este foarte important iar factura electronica de asemenea la mine e vorba doar de o factura cea de la upc deoarece telefonul este pe cartela deci nu am treaba cu factura de tel

  4. In momentul când apar probleme ne răspunde tot „Andreea”de la Vodafone?Timpul de așteptare pentru a intra în legătură cu un consultant este foarte mare,ne mai gândim daca mai continuam contractul.

  5. Nu o vad bună!..vodafone va scumpi serviciile,și că si la serviciile te telefonie,SE VA FURA MAI MULT!..PACAT UPC!,O SA SE INTIMPLE CA LA TELEKOM:ÎNTÎI MIGRAU LA UPC,ACUM DE LA …vodafone,VOR MIGRA LA DIGI!,😉😉😉

  6. I
    Cu exceptia faptului cs in prezent, daca nu pornesti televizorul un timp aleatoriu, se intrerupe furnizarea cand ai CI+ (desi abonamentul se incaseaza si pentru respectiva perioada, sunt multumit de prestatie. Ramane de vazut ce se va intampla ulterior. Mentionez ca sunt si abonat Vodafone inca din 1996, de cand era Conex ( telefon 07****). Cu salutari.

  7. Asa s-a unificat Cosmote cu Romtelecom sub numele de Telekom, iar rezultatele se vad și acum….. dacă facem referire la numărul de abonați…..

    • Vom vedea cum decurg lucrurile in viitorul apropiat, momentan cei de la Vodafone nu anunta schimbari mari, insa ar fi culmea sa anunte de acum dezavantajele.

  8. Grila de programe se va schimba
    Dau tot va rămâne așa
    Vor mai fi introduse cv programe sau vor fi scoase
    Ce va mai fi mai departe ?
    O zi buna .

    • Grila de programe va ramane aceeasi, conform celor de la Vodafone. Poate pe viitor vor face modificari insa in perioada imediat urmatoare va ramane aceeasi.

  9. Avantaje nu vad , dezavantajele sunt numeroase , deci – 1. calitatea transmisiei tv mult mai slaba in comparatie cu acum 6 luni . 2. viteza net mult sub ce avem contractat .

      • Legat de sesizări către UPC…în Maneciu-Paminteni, jud. Prahova sunt probleme cu recepția programelor HD și a pachetului HBO. Din păcate și cu internetul, deși abonamentul plătit este unul de top. Vedem dacă această fuziune sau absorbție va aduce îmbunătățiri sau nu. Apoi vom lua o decizie. Pentru că de efectuat reclamații, sesizări…m-am săturat.

        • Din acest punct de vedere nu cred ca se vor schimba prea multe, presupun ca tehnicienii si oamenii de la tehnic care sunt acum la UPC vor ramane in continuare.