UPC ofera acces gratuit la Voyo clientilor UPC abonati la televiziune si internet fix

De astazi, 15.11.2018, UPC ofera acces gratuit pentru platforma Voyo clientilor UPC care beneficiaza sau contracteaza serviciile de televiziune si internet fix.

Oferta este valabila in perioada 15 noiembrie 2018 – 15 ianuarie 2019, astfel incat daca indeplinim conditia de a avea televiziune si internet de la UPC, putem solicita activarea serviciului Voyo gratuit.

Ce este Voyo?

Voyo este o platforma online prin care putem viziona mii de emisiuni, filme, competitii sportive si seriale. Daca nu suntem abonat la o companie care are contract cu Voyo, acest serviciu costa, cea mai avantajoasa varianta fiind 13 euro pe 6 luni, fara tva. Insa, UPC ne ofera posibilitatea de a beneficia in mod gratuit de Voyo daca suntem abonati la serviciile de televiziune si internet UPC.
Voyo este o platforma online utila in special iubitorilor de seriale romanesti, difuzand online exclusiv seriale precum Las Fierbinti, Triplu Sec, Romanii au talent si Vocea Romaniei.

Voyo este disponibil in sistem abonament sau in format pay per view, in format pay per view putem alege sa platim filmele pe care dorim sa le vizionam. De exemplu, acum este disponibil Discursul regelui la pretul de 2.5 euro.

Cum activez serviciul Voyo la UPC?

Pentru a activa Voyo prin UPC trebuie sa urmam acesti pasi:

  1. Accesam site-ul UPC – sectiunea Voyo – Solicita cod unic de acces – completam informatiile cerute si selectam Trimite comanda;
  2. Accesam site-ul Voyo si ne inregistram completand formularul de inregistrare. Dupa inregistrare, vom primi un e-mail de confirmare care contine linkul de activare.
  3. Selectam Intra in cont – Aboneaza-te – Daca ai cod de voucher CLICK AICI – introducem codul;

Serviciul Voyo poate fi utilizat gratuit timp de 7 zile chiar daca nu activam contul printr-un operator. In prezent, Voyo poate fi activat in conditii speciale de catre abonatii RCS – RDS si UPC.

Cum procedez daca nu functioneaza activarea contului Voyo?

Daca ai probleme cu activarea contului Voyo, problema poate sa fie de la UPC sau de la Voyo. Iti recomandam sa lasi un comentariu cu cat mai multe detalii despre problema intampinata si vom incerca sa iti oferim o solutie, cel putin sa te indrumam catre UPC sau Voyo, in functie de tipul problemei.

In concluzie, avem o veste buna de la UPC, optiunea de a activa gratuit Voyo daca avem televiziune si internet, este un serviciu binevenit (mai ales ca este gratuit) si ne ofera inca un motiv in plus sa ramanem in reteaua UPC (daca suntem multumiti, bineinteles). Daca doriti informatii suplimentare sau aveti probleme cu serviciul Voyo, lasati un comentariu.

Update 13.02.2019: Abonatii UPC la televiziune si/sau internet pot beneficia de serviciul Voyo redus 50% la 6 lei pe luna. Promotia este disponibila pana la data de 30.04.2019; Multumim colegului Bebe pentru informatii;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

18 COMENTARII

  1. Mulțumesc. Pe laptop merge mai bine dar și acolo face uneori figuri. Pe tv după ce îngheață imaginea nu mai este nici sincronizare intre imagine și sunet. Delay la imagine. Cred că totul este de la Voyo.

  2. Eu am Voyo cam de un an. Uneori merge foarte prost pe LG Smart tv. Îngheață imaginea deși am conexiunea de 100 mega. Smart tv este din anul trecut. Poate fi problema de upload de la Voyo?

    • Voyo nu face upload, faci doar download cand il folosesti, descarci continutul de pe platforma lor. Ma rog, de fapt nu il descarci, il accesezi.
      Eu cred ca este de la platforma Voyo, nu este foarte bine optimizata insa pentru a te convinge ai putea incerca si pe un alt dispozitiv, pe un computer de exemplu.

  3. Abonatii UPC la televiziune si/sau internet pot beneficia de serviciul Voyo redus 50% la 6 lei pe luna. Promotia este disponibila pana la data de 30.04.2019; Multumim colegului Bebe pentru informatii;

    • Ciudat, fie au mutat functia, fie nu se mai activeaza online desi ar fi stupida a doua varianta. Totusi, cred ca au ei niste probleme in acest sens.
      O sa ma mai interesez.
      Multumim pentru informatie.

    • Sa inteleg ca nu ai primit codul pentru Voyo dupa ce l-ai solicitat la UPC? Ai verificat in SPAM/Thrash/Bulk? Daca ai verificat, iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faci o sesizare, vor verifica daca s-a trimis codul si de ce nu il primesti.

  4. Codul pentru abonamentul VOYO 3 luni a fost activat, imi apare abonament inactiv. Pierdere de timp.Parca e NASA.
    Am facut cont, am accesat link. Nu merge mai departe.

    • Cred ca trebuie sa astepti sa proceseze cei de la UPC comanda, e posibil sa se faca manual.
      Contacteaza-i si pune-i sa iti verifice comanda facuta pentru Voyo.