Windows 9 – Strategie de marketing?

E posibil oare ca Windows 9 să fie doar o strategie de marketing pusă la cale de Microsoft? Da, e foarte posibil. Având în vedere că Windows 8 și 8.1 au fost declarate eșecuri, Microsoft nu mai putea risca ca și următorul lor sistem de operare să fie tot pe o listă neagra. Deci, cea mai bună soluție a fost să-i dea următorului Windows un nume nou și să nu vină sub numele unui descendent care a avut eșec. Ceea ce vreau să spun e că e posibil ca noul sistem de operare să nu fie de fapt Windows 9 ci doar un Windows 8.2 dar care nu ar fi avut succes datorită numelui și a reputației proaste obținută de Windows 8.

Microsoft anunța cu ceva timp în urmă că va prezenta Windows 9 în cadrul unei conferințe de presă în data de 30 septembrie. La această conferință va fi prezentată doar o variantă beta a noului sistem de operare iar cel oficial va fi publicat în primăvara anului viitor. Cel mai probabil Microsoft va lăsa utilizatorii de Windows să testeze noul sistem de operare și să îmbunătățească acolo unde acesta dezamăgește.

Windows 9 va fi lansat pe 30 septembrie in cadrul unei conferinte de presa realizata de microsoft

Microsoft dorește ca în viitorul apropiat să creeze doar un Windows universal care să poată fi instalat atât pe tablete și telefoane cât și pe desktop-uri și laptopuri. Din nefericire (sau din fericire) se pare că acest lucru nu se va întâmpla odată cu noul sistem de operare.
Că tot vorbim de schimbări, Microsoft a renunțat la numele de Nokia iar noile telefoane produse de acestea vor fi sub brandul Microsoft. Va mai exista doar Lumia, care-și va păstra numele fiindcă a reușit să-și clădească o reputație destul de bună. Vom vorbi despre acest aspect în viitor.

Microsoft mai susține că Windows 9 este de fapt Windows Blue. Windows Blue era un sistem de operare la care s-a renunțat după eșecul cu 8.1.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.